Ei sen soulia tartte välttämättä olla, konemusiikkiakin mietin, olen itse kaikkiruokainen, vaikutan pohjanmaalla, Oulun tienoilla, pistäkää viestejä vain, itse olen harrastanut laulua ja kuoroja, oon muuten taiteellinen ja uskossa, mutta musiikin puoleen mulla on ollut jatkuvasti ikävä, tiedän ja muistan sen kun aina tuli kuorosta laulamasta, niin aina jotenkin tunsi olonsa niin tosi auenneeksi, tätä samaa posetiivista olotilaa taasen metsästämässä, jos mahdollista niin Oulussa.
Ps: viiskybää tuli lakkariin, älkää säikähtäkö, mietin myös ihan tosissaan repäistä tään musan kaa ja punkki on myös lähellä sitä mitä tää musa vois olla, laitan tosta malliksi Luumäiltä yhen biisin joka pyörinyt mielessäni viimeisen vuoden ajan, aina kun ulos lähden, niin tämä pyörähtää päälle, miksikähän?
www.youtube.com/watch?v=XBPgvrXOM_M
Toinen biisi, tai bändi joka mulla nousi mieleen, Pet Shop Boysin ei nyt koko tuotanto, mutta niiden kokoonpano kahden tyypin konemusana tuntuu ja näyttää vaivattomalta hommalta, josta vois olla vaivatonta tehdä erityylistä rytmimusaa eri suuntiin.
www.youtube.com/watch?v=p3j2NYZ8FKs
Sit tähän törmäsin akustisella ja rytmillisellä puolella joku aika sitten, tämä Rabbi Green ja kitaristit vetävät mielestäni vahvalla tyylillä, aloita soittaminen 2:15 kohdalta, niin pääset sopivasti mukaan.
www.youtube.com/watch?v=mEKnYQ1dSak
Nuo ylläolevat ei ole soulia oikein, mutta tässä Pink Floydin The Great Gig in the Sky, rulettaa kyllä omalla tavallaan mahtavasti.
www.youtube.com/watch?v=Kzi0O6KGtnU&feature=related
Haluaisin perustaa bändin
Soul Treasure
1
315
Vastaukset
- Joo o o o o
Pohjanmaalla haisee k a k k a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768