Transporter T5 -08.
Missä sijaitsee äänitorvi? Onko töötille erillistä sulaketta?.
Transporter T5 -08
8
4735
Vastaukset
- Auttaisiko tämä
Voisiko se olla vasemmanpuoleisen lokasuojan alla?
Itsellä on hieman vanhempi VW, mallia T4, mutta omassani oli vikana ratin keskellä olevan painettavan osan hapettuminen. Eli vedin äänitorven painomuovin varovaisesti irti, puhdistin nämä pinnan - tarkistin tyytin toiminnan oikosulkemalla johdot siinä ohjauspyörän keskellä - ja laitoin takaisin kaikki. Toimii.
Onhan sille oma sulake - taisi olla nimi Horn - siinä sulaketaulun muovin päällä on merkinnät. - kalautustöööt
Mulla oli vikana itse töötin jumittuminen käyttämättömänä ja siihen autto pieni kalautus.
- Siksi
Volkkarin T5 on tehty poliisiautoksi ja pillin pitää olla paljon päällä ettei jumitu
- omituista
olisi mielenkiintoista tietää minkä takia tämä viesti oli miinuksen arvoinen..
Mulla on tööti ja katsastus totesi että toimii ja on liian voimakas sähköinen putikalla säädetävä komento kaijutin ulos tulee heidän desipeli mitarin mukaan 280db täysillä
kun on niitä pöntöjä jotka ei kuule mutta tästä ne kuulee ja paskoo housuunsa
vw t4 4x4 1993 2.4 d- palalallala
ja viestit on pakko kirjoittaaa niin putkeen etttei siitä saa erkkikään selvää saati sitten joku muu kuin erkki joka yleensä kirjoittaaa virkkeensä kohtuu pituisiksi jotta siitä saisi joku edes jatakin ja mielellään käyttää vielä pilluja kun ei täämöisestä saa mitään tolkkua oli sitte vilkun viilaaja tai ei
- Anonyymi
Itsekkin etsinyt töötti, konehuoneesta. Ei löydy
meinaan vaihtaa sellaisen vähän kovaäänisemmän. - Anonyymi
Tuohon äskeiseen kommenttiini, ettei löydy
konehuoneen puolelta, niin auto on T 5 013.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202592Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171047Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875