ulkomaalaisen kanssa

mimmi på

olisko kellään kokemusta kerrottavaa suhteesta ulkomaalaisen miehen kanssa? mua kiinnostais ja haluttais.

11

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alistettu nainen

Jos turpaan haluat sä ja itsetuntosi sekä ihmisarvosi menettää... nii siittä vaan.
      Ensin ollaan niin ystävällisiä ja romanttisia, mutta kun vuosi on kulunut niin jäljelle jää masennus ja katkeruus.

• ei saa yleistää

saanko kysyä, oliko eurooppalainen mies?

• samaa maata

Ei ihmisiä kannata jakaa suomalaisiin ja ulkomaalaisiin. Ihmiset ovat yksilöitä. Oma kulta voi löytyä mistä vain.

• Nanna koo

Kyllä se olis vähän monipuolisempi suhde

• Hyihrhbo

Jos haluaa konkreettisesti nyrkin ja hellan väliin niin onnistuu hyvin Välimeren maiden miesten kanssa. Naiseen kohdentunut väkivalta ei ole sielläpäin rikos, koskee niin eteläeuroopan ja pohjois Afrikan maita. Eli ko väkivalta on kulttuurissa. Jos sitä tahdot, niin onnea valitsemallesi tielle...

• happy41

Mistähän tuo sinun kokemus on peräisin. Its eolin kahdessa pitkässä suhteessa suomalaisen miehen kanssa ja sain olla todella hellan ja nyrkinkin välissä, jollen muuten ollut pelkkä tiski-/ pyykki yms kone. Siihen loppui suomalaiset miehet ja ei kiitos enää ikinä. Nyt 7 vuotta naimisissa välimeren suunnalta olevan miehen kanssa ja en kyllä ikinä vaihda jos ei ole pakko. Ihan shitti puhetta nuo nyrkin ja hellan välissä olemiset. En ole ainoa tuttavapiirissä, jolla jo on ulkomaalainen mies ja voin kertoa, että kaikki tuntemani naiset ovat selkeästi onnellisempia kuin suomalaisen kanssa suhteessa olevat tyttavani. Mistähän ihmeestä tämä johtuu???? Pitäisikö hiukan katsoa suomalaisten nykymiesten peiliin ja lopettaa se surkea ylemmyyskompleksi, jota niin paljon viljelette suhteessa ulkomaalaisiin miehiin. Ja en siis väitä, ettei Suomesta löydy myös hyviä miehiä. Ainakin toivon, että niitäkin vielä jossain on.

• itcanhappen

Hei. Minulla on kokemusta ja suurelta osin positiivista. Jos ryhdyt suhteeseen ulkomaalaisen ja myös Suomalaisen kanssa,niin ehkä kannattaa pohtia seuraavia asioita: Viihtyykö mies seurassasi enemmän kuin muiden seurassa?, Tutustuttaakosinut ystäviinsä, sukulaisiinsa? hankkiko omat rahansa? Pitääkö enemmän ravintolailloista vai kotona olemisesta? Huomioiko sinua? . Meillä toimii kaikki muut paitsi kotitöiden jako. Se on perinteiden mukaan naisten työtä. Mies tekeekin sitten töitä kahden edestä, vaikka itsekin käyn siis työssä. Ruoasta ei ole pulaa,mutta turhiin ei törsätä. Jos mies ei siivoa, niin kaikki miesten työt sitten hoituvatkin todella hyvin. Oli kyse asunnon remontista tai vaikka niin pienestä asiasta kuin renkaiden vaihdosta. Minulla tähän saakka ihan paras kokemus seurustelusuhteesta ja nykyisin jo avioliitostakin. Mieheni on iloisin, eloisin, huomioivin mies, jonka tiedän. Onnea vain sinullekin.

• Kakkonen Vai Ykkönen

Tapasin avovaimoni kun hän vielä seurusteli afro miehensä kanssa. Halusi tapailla minua kun heidän suhde oli loppumassa.. Olemme käyneet sukulaisisani ja suunnittelen vakiintumistamme. Mutta hänen suhde entiseen tuntuu jatkuvan. Hän ei vaan saa sitä loppumaan? Miksi, vai onko tämä muuttunut avoimeksi suhteeksi?

• Naomi87

Mulla on ollut reilu vuoden suhde ulkomaalaiseen, naimisissa olevaan mieheen.
      Tän jälkeen en enää Suomalaista miestä huoli! :)
      Sori vaan.

• kiia4

Huora Marianne? :)

• avokkki

Miten tämä keskustelu liittyy avoimiin suhteisiin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe