ulkomaalaisen kanssa

mimmi på

olisko kellään kokemusta kerrottavaa suhteesta ulkomaalaisen miehen kanssa? mua kiinnostais ja haluttais.

11

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alistettu nainen

      Jos turpaan haluat sä ja itsetuntosi sekä ihmisarvosi menettää... nii siittä vaan.
      Ensin ollaan niin ystävällisiä ja romanttisia, mutta kun vuosi on kulunut niin jäljelle jää masennus ja katkeruus.

      • ei saa yleistää

        saanko kysyä, oliko eurooppalainen mies?


    • samaa maata

      Ei ihmisiä kannata jakaa suomalaisiin ja ulkomaalaisiin. Ihmiset ovat yksilöitä. Oma kulta voi löytyä mistä vain.

    • Nanna koo

      Kyllä se olis vähän monipuolisempi suhde

    • Hyihrhbo

      Jos haluaa konkreettisesti nyrkin ja hellan väliin niin onnistuu hyvin Välimeren maiden miesten kanssa. Naiseen kohdentunut väkivalta ei ole sielläpäin rikos, koskee niin eteläeuroopan ja pohjois Afrikan maita. Eli ko väkivalta on kulttuurissa. Jos sitä tahdot, niin onnea valitsemallesi tielle...

      • happy41

        Mistähän tuo sinun kokemus on peräisin. Its eolin kahdessa pitkässä suhteessa suomalaisen miehen kanssa ja sain olla todella hellan ja nyrkinkin välissä, jollen muuten ollut pelkkä tiski-/ pyykki yms kone. Siihen loppui suomalaiset miehet ja ei kiitos enää ikinä. Nyt 7 vuotta naimisissa välimeren suunnalta olevan miehen kanssa ja en kyllä ikinä vaihda jos ei ole pakko. Ihan shitti puhetta nuo nyrkin ja hellan välissä olemiset. En ole ainoa tuttavapiirissä, jolla jo on ulkomaalainen mies ja voin kertoa, että kaikki tuntemani naiset ovat selkeästi onnellisempia kuin suomalaisen kanssa suhteessa olevat tyttavani. Mistähän ihmeestä tämä johtuu???? Pitäisikö hiukan katsoa suomalaisten nykymiesten peiliin ja lopettaa se surkea ylemmyyskompleksi, jota niin paljon viljelette suhteessa ulkomaalaisiin miehiin. Ja en siis väitä, ettei Suomesta löydy myös hyviä miehiä. Ainakin toivon, että niitäkin vielä jossain on.


    • itcanhappen

      Hei. Minulla on kokemusta ja suurelta osin positiivista. Jos ryhdyt suhteeseen ulkomaalaisen ja myös Suomalaisen kanssa,niin ehkä kannattaa pohtia seuraavia asioita: Viihtyykö mies seurassasi enemmän kuin muiden seurassa?, Tutustuttaakosinut ystäviinsä, sukulaisiinsa? hankkiko omat rahansa? Pitääkö enemmän ravintolailloista vai kotona olemisesta? Huomioiko sinua? . Meillä toimii kaikki muut paitsi kotitöiden jako. Se on perinteiden mukaan naisten työtä. Mies tekeekin sitten töitä kahden edestä, vaikka itsekin käyn siis työssä. Ruoasta ei ole pulaa,mutta turhiin ei törsätä. Jos mies ei siivoa, niin kaikki miesten työt sitten hoituvatkin todella hyvin. Oli kyse asunnon remontista tai vaikka niin pienestä asiasta kuin renkaiden vaihdosta. Minulla tähän saakka ihan paras kokemus seurustelusuhteesta ja nykyisin jo avioliitostakin. Mieheni on iloisin, eloisin, huomioivin mies, jonka tiedän. Onnea vain sinullekin.

    • Kakkonen Vai Ykkönen

      Tapasin avovaimoni kun hän vielä seurusteli afro miehensä kanssa. Halusi tapailla minua kun heidän suhde oli loppumassa.. Olemme käyneet sukulaisisani ja suunnittelen vakiintumistamme. Mutta hänen suhde entiseen tuntuu jatkuvan. Hän ei vaan saa sitä loppumaan? Miksi, vai onko tämä muuttunut avoimeksi suhteeksi?

    • Naomi87

      Mulla on ollut reilu vuoden suhde ulkomaalaiseen, naimisissa olevaan mieheen.
      Tän jälkeen en enää Suomalaista miestä huoli! :)
      Sori vaan.

      • kiia4

        Huora Marianne? :)


    • avokkki

      Miten tämä keskustelu liittyy avoimiin suhteisiin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe