Olen miekkonen ja käynyt vuoden aikana varmaan noin 25:llä treffeillä ja tulos on seuraava:
Itse olisin halunnut nähdä uudestaan noin 10, mutta he eivät minua. Muutama olisi halunnut nähdä minut, mutta minua ei kiinnostanut. Muissa tapauksissa kumpikaan ei ollut kiinnostunut. Lopputulos siis puhdas 0.
Kuinka paljon pitäisi käydä treffeilla, että natsaa? Onko nämä luvut jo epänormaaleja?
Olen tullut siihen lopputulokseen, että minulla ei jostain syystä natsaa näissä kuvioissa ja tämä alkaa käydä jo työstä. Poistun siis areenoilta.
Kumma kyllä treffit sinänsä tuntuvat menevän hyvin ja juttua riittää, eikä mitään negatiivista palautetta tule jne....Mutta joku mättää, ja pahasti.
Miksi tämä on niin älyttömän vaikeaa?
17
520
Vastaukset
Se suurempi tunne lienee puuttunut. Ja kuten itse huomasit, muutama halusi tavata sinut, sinä et heitä. Sama juttu ky. naisten kohdalta sinuun, joita halusit tavata toistamiseen
- n. 100 deittiä
Ei noissa luvuissa ole mitään epänormaalia. Oletus on, ettei homma skulaa tavatessa syystä tai toisesta.
Siksi nettideiteille ei kannata ladata suuresti odotuksia, vaan suhtautua niihin lähinnä satunnaisena ajanviettotapana. Sitten, jos ihme tapahtuu, ja lopulta kipinät iskevät kunnolla, niin siitä voi jatkaa seuraavillekin deiteille. Sen kyllä huomaa, jos niin käy.
Noin arviolta 95-98% nettideittien tapaamisista on aivan turhaa. Siitä lähdetään. Jos käyttää reilusti omia kriteerejään jo lähdössä eli jos ei varauksetta tunnu hyvältä tavata, ei tapaa. Jos kaikki tuntuu jo viestien vaihdossa hyvältä, niin onnistuisprossa nousee merkittävästi. Ehkä tuonne jopa 30%:een sen puolesta, että uusia deittejä tulee. Saman olen huomannut itsekin, nettideittailu on muuttunut sitten viime kerrasta. Siitä on tullut monelle harrastus. Profiili on ollut pian kaksi viikkoa ja taidan poistaa sen ennen kuin siitä tulee mullekin harrastus tai tulen liian skeptiseksi.
- läskimaha
Mäen ole ikinä käynyt yhdelläkään treffeillä. Painan 80 kg ja olen kauhea läski, joten en pääse treffeille.
- enpätiedä
Mihin ne treffit yleensä sitten tyssää.
-Ulkonäkö.
-Ikä ei täsmää (valehdeltu).
-Siisteys/pukeutuminen.
-Käytöstavat (ostattaa juotavat) ym.
-Hullu huumori, tai sitä ei ole nimeksikään.
-Tuppisuu, ei saa mitään irti toisesta.
En ole itse mitenkään ronkelinmasta päästä, mutta toki toisessa pitää olla sitä
jotain, että kiinnostuu. Monilla treffeillä olen käynyt, mutta ja mutta, niin
mikä sitten on se päälimmäinen syy, ettei synny mitään pysyvää.
Enpä minäkään tiedä, vaikka miettinyt mitenpäin tahansa. Onko syitä useanpia,
vai riittääkö vain yksi...Joo riittää, mikäli toinen on tuppisuu, siitä ei tule
mitään, sillä minä kaipaan eritoten tasavertaista puhekumppania, en mitään
möllötysseuraa.- AsenneAsenne ja Asen
Vaikka kaikki olisi riittävän hyvin kohdallaan, kaikki tyssää asenteeseen ja siihen, että ei ole oikeasti valmis, vaikka niin uskottelee itselleen.
- popopopopopopop
Kysyntä ei kohtaa tarjontaa ja ollaan kuin joulukuusta hakemassa metsästä: aina ilmaantuu parempi vieressä.
Hmmmm...sitten jotkut ihmiset löytävät reaalimaailmassa vaivattomasti kumppanin ilman, että tarvitsee edes vaivautua tähän touhuun. - 1+34
Itse olen ollut neljän naisen kanssa treffeillä, joista yksi johti suhteeseen, yksi ei mihinkään ja kahdesta tuli kavereita.
"Olen tullut siihen lopputulokseen, että minulla ei jostain syystä natsaa näissä kuvioissa ja tämä alkaa käydä jo työstä. Poistun siis areenoilta.
Kumma kyllä treffit sinänsä tuntuvat menevän hyvin ja juttua riittää, eikä mitään negatiivista palautetta tule jne....Mutta joku mättää, ja pahasti."
Tuo on varmaan sitä nettideittailun kylmää puolta. Naisilla on vaikka kuinka monta miestä jonossa, joka johtaa siihen, että kokeillaan liian nopeasti seuraavaa. Mielestäni jos ei ole oikeasti jotain mikä mättää toisessa niin ainakin niillä toisilla treffeillä pitäisi käydä jos on oikeasti etsimässä seuraa. Yksi kerta ei riitä.
Olen miettinyt tekeväni paluuta nettideittailuun mutta aina saa vain lukea tätä samaa asiaa.. jotenkin tekisi mieli jättää tulematta vaikka toisaalta toisella olkapäällä kuuluu ääni mikä sanoo, että kyllä siellä voi olla niitä helmiäkin joukossa ja jotain voi tapahtuakin. Yksi helmi löytynyt kerran, saa nähdä onko toista.- Menee saveen
Sinuna jättäisin väliin ja pysyisin reaalimaailman puolella, jos mahdollista. Tämä touhu on useille täyttä kidutusta.
- Yksi.nainen
Kavereita tulisi helposti. Joskus menee monta hyvää kaveruutta ihan hukkaan, kun ollaan etsimässä enemmän kuin kaveruutta.
Yhden tyypin kanssa jokin sytytti vasta kolmannella kerralla. Mutta kun te kaikki pölvät odotatte että jo ensimmäisellä kerralla tapahtuu jokin mystinen "klik" jos on tapahtuakseen. Ei siihen ole mitään sääntöä. Malttaisitte nyt vain tavata toisen ja kolmannnenkin kerran ja antaa toisillenne tilaisuuksia, niin ei tarvitsisi etsiä niin epätoivoisesti. Jos toinen on periaatteessa ok, niin miksei katsota lisää kortteja? Vaikka erilaisissa olosuhteissa?
- Palaa stana hermo!!!
Ihmetyttää sekin, kun on ollut naisen kanssa treffeillä ja on tuntunut menevän ihan hyvin; lopuksi heitellään kliseitä, että pidetään yhteyttä, palaillaan jne. Sitten kun ottaa yhteyttä, niin ei vastata yhtään mitään enää takaisin. Kai sitä nyt voisi jotain reagoida. Älytöntä meininkiä!!!!
- relaa
Olet kirjoituksesi perusteella jotenkin aggressiivinen ja pelottava, siksi eivät enää uskalla palailla eikä vastailla.
- ....................
relaa kirjoitti:
Olet kirjoituksesi perusteella jotenkin aggressiivinen ja pelottava, siksi eivät enää uskalla palailla eikä vastailla.
Kenestä tahansa se, ettei vaivaudu vastaamaan yhtään mitään on loukkaavaa. Ei siinä mitään aggressiivista ole kuin omissa mielikuvissasi. :) Itse kun olen tyyppiä, jota ei huvita jättää asioita roikkumaan, niin on monesti fiilis, että saa todellakin tehdä likaiset työt naisten puolesta.
- relaa
.................... kirjoitti:
Kenestä tahansa se, ettei vaivaudu vastaamaan yhtään mitään on loukkaavaa. Ei siinä mitään aggressiivista ole kuin omissa mielikuvissasi. :) Itse kun olen tyyppiä, jota ei huvita jättää asioita roikkumaan, niin on monesti fiilis, että saa todellakin tehdä likaiset työt naisten puolesta.
Jaa, minua ei ainakaan yhtään loukkaa, jos joku lopettaa yhteydenpidon tylysti. Sehän kertoo vain toisesta ihmisestä jotain, ja itse olen vain helpottunut, ettei tarvitse tylysti käyttäytyvää ihmistä kauempaa katsella.
Sinun mielestäsi ei ole aggressiivista ja minun mielestäni on. So what..
Sinäkin muuten vaikutat kirjoituksessasi aggressiiviselta ja asenteelliselta naisia kohtaan, ja sehän on muuten ihan itsestäsi kiinni teetkö likaisia töitä vai et.. ;D
- ..................
Tiedä häntä, riippunee persoonasta. Itse varmaan olen viestitellyt enemmän tai vähemmän (muutamista kymmeniin) yli 200 sadan naisen kanssa, treffeillä käynyt n. 15 kertaa ja näistä on syntynyt yksi vuosia kestänyt suhde ja pari lyhyempää.
Miten ihmeessä löydätte noin helposti treffiseuraa?
- Näin minulla
Samaa voisi kysyä.
Veikkaan, että kun on tuollaisia määriä niin on jo pakko ensimmäkin asua pääkaupunkiseudulla. Tuo yli 200 naisen kanssa viestittely kuulostaa jo aika hurjalta jos on totta. pistätkö viestiä kaikille naisilla mitä alueelta löytyy katsomatta profiilia yhtään tarkemmin? Itse en varmasti löytäisi edes koko pääkaupunkiseudeun S24 treffit valikoimasta 200 naista kelle haluaisin lähettää viestin.
Itse olen lähettänyt aloitusviestin yhteensä noin 15 naiselle ikäryhmässä 22-27 vuotta. Niistä olisikohan 7 tai 8 on vastannut takaisin ja neljän kanssa olen käynyt treffeillä, joista yhden kanssa olin suhteessa noin puoli vuotta. Muutamat noista aloitusviesteistä on myös ollut ihan vain muuten vaan lähetettyjä profiilin kehumisia tai vastaavia joiden tarkoituksena ei ole ollut tutustua (muutama vastaus oli myös niihin viesteihin). Omien aloitusten lisäksi yksi nainen on lähettänyt minulle viestin omatoimisesti, hänkin tosin aika kaukaa, oli ehkä vähän turhan nuori minulle sekä olin vielä silloin viestittelemässä toisen naisen kanssa, joten sanoin ettei nyt onnistu kun on juttu kesken toisen kanssa.
Tämä siis viime vuoden puolelta ja tämän vuoden alkupuoliskolta. Lähiaikoina olisi tarkoitus tehdä paluu yrittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2605502- 1252353
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582099Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641864- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1891562- 551443
- 641385
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191191