Eli mulla on JVC-merkkinen jo hieman iäkkäämpi soitin jota käytetty melko paljon. Muuten toimii hyvin, mutta about vain 1/10 kerrasta alkaa pyörittämään levyä. Pikkasen kun esim.ruuvimeisselillä tyrkkään levyä niin lähtee pyörimään hyvin, eli siis ei tahdo jaksaa laittaa levyä liikkelle.
Osaako kukaan neuvoo miten kannattais yrittää lähtee korjaamaan?
Aika työlästä joka kerta kun kuuntelee musiikkia alkaa sitä ruuvimeisselillä kopeloimaan :)
JVC-soitin ei pyöritä levyä kunnolla??
4
78
Vastaukset
- korjaillut
Jos kyseinen levysoitin (olettaen sen vinyylipyörittimeksi) on hihnavetoinen eli levylautasen alta löytyy kuminen vetohihna lienee se venynyt ja hapertunut jolloin uusimalla sen voi korjautua. Jos taas moottorin hiilet loppu jos kyseessä ns. servo-ohjattu soitin niin homma työläämpi koska moottori vaihtoon tms.
Lisätiedot mallista ym. tietysti olisivat auttaneet kovasti... - aloittaja.....
Käytin ehkä hieman väärää sanamuotoa kun puhuin levyn pyörittämisestä.
Eli kyseessä on siis ihan perus cd-soitin ja merkki on käsittääkseni JVC XL-Z431.
Kiitos jos viitsit vielä antaa jotain vinkkiä mitä tuolle voisi mahdollisesti tehdä. - korjaillut
Moottorin hiilet loppu ja helpoimmalla pääsee kun etsii toisen moottorin.
- aloittaja...........
Jaahas.. Mistäköhän tuollaisia moottoreita sitten? Ja tämä tarkoittaa varmaankin mun kohdalla sitä että soitin johonkin huoltoon? Eli ei varmaankaan onnistu ihmiseltä jolla on peukalo keskellä kämmentä tuo vaihtaminen? Kiitos muuten että vastailit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029