Pihit miehet vituttaa!!!

uskomatonta..

Ensin ruinataan monta viikkoa treffeille ja sitten ei voida edes 2 euron teekupllista maksaa..Huh huh...

92

4386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piritta, Tre

      Minullapa oli treffikumppani tosi nuuka mies. Kumpikin maksettiin oma kahvi/tee NESTEEN-huoltoaseman kahvilassa.
      Ja kahvittelun jälkeen minunkin piti käydä ostamassa hänelle 2 pakettia kahvia tarjouksesta viereisestä S-marketista, tosin hän antoi kyllä rahan.=)
      Kyllä oli mies iloinen kun sai 4 pakettia tarjouskahvia!!!
      Tarvitseeko edes mainita että emme tavanneet toista kertaa.

      • Aijaijai... johan parani päiväni.


      • No niinpä

        Taloudellisen miehen skippasit :D Olikohan tarjouksessa kondomit..


      • Käytännön mies

        Piritta, kyseessä saattoi olla ihan ohjelmanumero vaivaantuneen tunnelman rikkomiseksi, katsos kun metsämiehelle voi olla vaikeaa joutua johonkin kahvipöytäkeskusteluun missä istutaan ilman mitään tekemistä. Ehkä hän lähetti sinut muualle päästääkseen salaa ilmavaivat sillä aikaa tms. On myös mahdollista että mies ei halunnut hienohelma-imagoa, tai luoda väärää kuvaa siitä että hän käyttäisi kalliita ravintoloita, sillä kulissin särkyminen myöhemmin on paha juttu. Ja se nyt vaan on luonnollista että itse maksetaan ostoksensa. Siihen myös voi naisen käytös vaikuttaa. Mulla oli kerran niin paljon rahaa ettei meinannut pankkitilille mahtua, mutta pistin treffiseuralaiseni maksamaan kahvinsa koska hän törkeästi selvästi oletti minun olevan joku maksuautomaatti. Muuten olisin maksanut. Nainen joka hylkää mahdollisen avioliiton olettamustensa kanssa ensitreffien jälkeen, on pelkkä hyväksikäyttäjä, pintaliitäjä ynnä muuta ylijäämäainesta.


    • Haluaa kuulla

      Aloittaja, olisitko antanut treffien päälle piparia jos mies olisi maksanut sen kaksi euroa?

      • Ja 1,90 vielä vaih-

        torahaa, niin olisi mennyt ihan virallisten Suomi naisten käypien vuokrien mukaan. :)


    • turha mies

      Emmä kehtais viedä ketään naista huoltikselle kahville. Ja kyllä mä tarjoisin illallisen naiselle. Siis sitten jos pääsen joskus treffeille. En ole ikinä päässyt joten heikolta näyttää.

      • Kukkanen

        Uskomatonta!!! Et ole ikinä ollut treffeillä????


      • turha mies
        Kukkanen kirjoitti:

        Uskomatonta!!! Et ole ikinä ollut treffeillä????

        En ole. Ei ole kukaan lähtenyt. ja nykyään en jaksa enään edes kysyä kun tiedän ettei kukaan lähde. Kai se on ulkonäöstä kiinni. En ole mikään komistus. En usko et pääsen ikinä treffeille mut ei se mitään.


      • Toivoa
        turha mies kirjoitti:

        En ole. Ei ole kukaan lähtenyt. ja nykyään en jaksa enään edes kysyä kun tiedän ettei kukaan lähde. Kai se on ulkonäöstä kiinni. En ole mikään komistus. En usko et pääsen ikinä treffeille mut ei se mitään.

        Älä luovuta!
        Ekat treffit kun saat järjestettyä, niin siitä se jatkuu etkä kerkiä muuta tekemäänkään kun treffeillä käymään ja saatat jopa tavata jonkun mukavan ihmisen.
        Lähtisin ihan vaan mieliksesi syömään hyvää ruokaa jos ei olis jo niitä treffejä sovittu toisen kanssa.
        Tsemppiä mies:)


      • trtrtrgt
        Kukkanen kirjoitti:

        Uskomatonta!!! Et ole ikinä ollut treffeillä????

        Mikäs siinä niin uskomatonta on? Ite ollu kerran tossa pari kuukautta sitten ikää kuitenkin päälle 30. Tosin käytiin vain juoksulenkillä kivaa oli, mutta ei siitä sitten mitään seurannu.

        Himpun vaikeaa omilla kriteereillä löytää sopivaa seuraa toisaalta en viitsi noista tinkiä, koska yksinään parjää vallan mainiosti.


      • Häntä pystyyn!
        Toivoa kirjoitti:

        Älä luovuta!
        Ekat treffit kun saat järjestettyä, niin siitä se jatkuu etkä kerkiä muuta tekemäänkään kun treffeillä käymään ja saatat jopa tavata jonkun mukavan ihmisen.
        Lähtisin ihan vaan mieliksesi syömään hyvää ruokaa jos ei olis jo niitä treffejä sovittu toisen kanssa.
        Tsemppiä mies:)

        Samoin sanoisin minäkin. Jos et jaksa kysyä, onnistumisen mahdollisuudet taitavat olla aika pienet... Mitäs jos ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja menisit peilin eteen sanomaan itsellesi muutaman kerran "Minä olen OK". Sitten kun uskot siihen, palaa tietskarin ääreen ja jatka nettitreffailua.

        Epätoivoisuus ja liika nössöys jotenkin välittyy kirjoitetussa tekstissäkin. Jätä ne ja ala elämään normaalin miehen elämää. Sellaisessa on treffejä ja kokemuksia...


    • aivan käsittämätöntä

      Mua ottaa päähän kun vingun kaveria treffeille ja sit kun sen kanssa voi sinne mennä ni ei se osaa edes housuja laskea treffien jälkeen

      • ????????????

        Mistä sä tiedät, onko se laskenut housunsa treffien jälkeen?


    • huhuhu

      menisit töihin.

      • 13

        Tyhmä töitä tekee,viisas pääsee vähemmällä. :)


      • Tri Vitsun
        13 kirjoitti:

        Tyhmä töitä tekee,viisas pääsee vähemmällä. :)

        no moneltas sun työvuoro yleensä alkaa ja päättyy?


    • Dukester

      Siinä se taas nähdään. Kaikki naiset huoria, joita kiinnostaa vain ja ainoastaan miehen rahat.

      Noiltakin treffeiltä ei sitten mitään muuta jäänyt mieleen, kuin sen miehen rahankäyttö.

      • hänonPIHI

        Eikö se ole pihiä jos äitini mies ei voi edes käydä perheelleen kaupassa IKINÄ eikä ostaa äidilleni IKINÄ syntymäpäivälahjaa. Hänellä on suht korkea paikka helsingin poliisissa. Palkalla ostaisi vaikka minkälaista gourmet ruokaa.. Perheemme ruokiin menee viikonlopulle n. 70€. Perheemme "isä" antaa äidillemme n.20€rukaan ja äitini maksaa loput. Eikö se mielestäsi ole pihiä?


    • 456j7k

      Monta viikkoa? :D

      No olisit lähtenyt heti.

    • ei ollu hääppönen...

      Olen käynyt jonkunverran rehveillä ja aina maksanut. Naiset ovat saattaneet vihjata jotta voisivat maksaa omansa, mutta hyvin helposti se on mennyt että minä maksan.

      Ei se nyt haittaa, mutta esim vaikka viimesin. Käytiin elokuvissa ja maksoin kummankin liput ja sitten käytiin baarissa jossa maksoin tietenkin ja saatoin naisen kämpille josta sitten piakkoin vihjaili jotta voisin lähteä.EIkä siitä sitten sen enempää kuulunut.

      Eipä tuosta nyt suurta taloudellista vahinkoa syntynyt, mutta vähän jäi sonta maku, jos nainen olisi vaikka itse maksanut elokuva lippunsa olisi se minusta ollut reilua.

      • daa ad

        Elokuvat ovat huonoin mahdollinen paikka ensitreffeille.

        Naiset haluavat tutustua mieheen keskustelemalla. Tuijottamalla samaan kohtaan ei tutustu ja olo vieraan vieressä voi olla epämukava.

        Ennemmin kannattaa mennä paikkaan, jossa keskustelu onnistuu. Ei ensitreffeillä kannata mitään superia tehdä. Ainakaan, jos on niin pihi ja köytä, että yksi leffalippu ja drinkki ihan suorastaan hatuttaa.


      • turha mies
        daa ad kirjoitti:

        Elokuvat ovat huonoin mahdollinen paikka ensitreffeille.

        Naiset haluavat tutustua mieheen keskustelemalla. Tuijottamalla samaan kohtaan ei tutustu ja olo vieraan vieressä voi olla epämukava.

        Ennemmin kannattaa mennä paikkaan, jossa keskustelu onnistuu. Ei ensitreffeillä kannata mitään superia tehdä. Ainakaan, jos on niin pihi ja köytä, että yksi leffalippu ja drinkki ihan suorastaan hatuttaa.

        Joo, en mä ainakaan veis ekana elokuviin naista. Siel istuu kaks tuntii eikä voi edes puhua mitään. Miten siinä muka tutustuu toiseen.


      • ei ollut hääppöönen
        daa ad kirjoitti:

        Elokuvat ovat huonoin mahdollinen paikka ensitreffeille.

        Naiset haluavat tutustua mieheen keskustelemalla. Tuijottamalla samaan kohtaan ei tutustu ja olo vieraan vieressä voi olla epämukava.

        Ennemmin kannattaa mennä paikkaan, jossa keskustelu onnistuu. Ei ensitreffeillä kannata mitään superia tehdä. Ainakaan, jos on niin pihi ja köytä, että yksi leffalippu ja drinkki ihan suorastaan hatuttaa.

        Korjataan vähän harhoja sitten. Elokuvissa käynti oli toinen tapaaminen
        ja baarissa tarjosin enemmän kuin yhden drinkin.

        Ei se rahanmeno kirpaissut mutta ihan periaatteessa eikö nainenkin olisi voinut itse maksaa, ainakin leffalippunsa.?


      • Mitäs maksoit

        ääliö?


      • kahvittelija
        ei ollut hääppöönen kirjoitti:

        Korjataan vähän harhoja sitten. Elokuvissa käynti oli toinen tapaaminen
        ja baarissa tarjosin enemmän kuin yhden drinkin.

        Ei se rahanmeno kirpaissut mutta ihan periaatteessa eikö nainenkin olisi voinut itse maksaa, ainakin leffalippunsa.?

        Nainen olis ihan hyvin voinut maksaa. Treffailu kannattaa aloittaa muutamilla kahvilatreffeillä. Parin juttelukerran jälkeen tietää toisesta jo jotain.


    • lady in red

      Mä voin ihan röyhkeästi tunnustaa, että mikäli mies ei ensimmäisillä treffeillä tarjoa kahvikupillista tai drinkkiä, treffit jäävät varmasti myös viimeisiksi.

      Miksikö?

      Pihiys ensimmäisillä treffeillä korreloi hyvin vahvasti ihmisen persoonan kanssa. Noin pihi ihminen on myös erittäin itsekeskeinen ja itsekäs. Miksi ihmeessä haluaisin ehdoin tahdoin suhteeseen sellaisen kanssa? Miehen, joka ei huomioi minua millään tavalla. Miehen, jolle itsekeskeiset tarpeet ovat tärkeämpiä aina. Miehen, joka lapsien tullessakin taloon, miettii kuinka maksattaa mahdollisimman paljon naisella ja päästä itse mahdollisimman helpolla.

      Well, viimeiset kymmenen vuotta hyvät miehet ovat opettaneetkin minut arvostamaan itseäni. Lompakkoni olen saanut avata korkeintaan jossain kahvilassa. Fine dining -osastolla, kun lasku on satoja euroja, ei minulla ole ollut lompakolleni mitään asiaa, vaikken tyhjätasku olekaan (vuositulot n. 80 000 euroa).

      Nämä samat tyypit ovat olleet myös erittäin huomaavaisia ja sydämellisiä muissakin asioissa. Olen tuntenut olleeni rakastettu.

      Toki avokätisissä miehissä on kusipäitäkin. Ei minulle miljonäärikään ole kelvannut, koska luonne on ollut syvältä.

      • 80 000 euroa mihin?

        Menee myös toisin päin, vai etkö osaa huolehtia itsestäsi?


      • mies1785

        "miehet ovat opettaneetkin minut arvostamaan itseäni."
        Itsearvostus on sitä että muut maksaa? Okei, alanpa odottaa suhteissani tätä.

        "Lompakkoni olen saanut avata korkeintaan jossain kahvilassa. Fine dining -osastolla, kun lasku on satoja euroja, ei minulla ole ollut lompakolleni mitään asiaa, vaikken tyhjätasku olekaan (vuositulot n. 80 000 euroa)."

        Kiva että tulit tänne elvistelemään, että olet päässyt kuppaamaan fyffeä joltain toisilta kovapalkkaisilta professionaaleilta.


      • 11+12

        Kaikessa itsekeskeisyydessäsi et huomaa lainkaan omaa itsekeskeisyyttäsi, jota viestisikin pursuaa.


      • totta1

        Tällä kertaa on pakko kommentoida, vaikka usein en osallistukaan keskusteluihin.

        Olen samaa mieltä lady in redin kanssa siitä, että 'tarjoamattomuus' kertoo ihmisen luonteesta ylipäätään. Samoin en ole suostunut toisille treffeille, mikäli mies ei ole tarjonnut ekoilla treffeillä. Olen tehnyt tähän pari kertaa poikkeuksen, ja kummassakaan tapauksessa mies ei sitten olekaan ollut sopiva.
        Sen sijaan maksavien miesten kanssa olen tullut juttuun paljon, paljon paremmin. Miksikö? Siksi, että arvostan miehen naiselle antamaa huomiota ja arvostusta. Maksaminen on sama, kuin sanoisi naiselle: "Kutsuin sinut ulos. Haluan tutustua sinuun. Arvostan, että olet seurassani." Ja yleisesti se, että mies ei vahdi rahojaan, kertoo anteliaasta luonteesta muutoinkin. Voin karkeasti yleistää, että naiselle treffeillä tarjoavat miehet viestivät anteliaisuudesta ja huolenpidosta, jotka ovat niitä asioita, joita miehessä arvostan. Olen myös itse antelias. En voisi elää oman edun vahtijan kanssa.
        Samaten olen itse yrittänyt maksaa treffeillä, jos olen pyytänyt miestä jonnekin. Totta kai, koska käytöstapojen mukaan kutsuja maksaa. Tämä ei vain ole onnistunut, ilmeisesti miehet suurimmassa määrin eivät halua naisen tarjoavan heille.
        Ja lopuksi vielä huomautus: tämä asia ei ole rahasta kiinni. Mikäli budjetti on tiukka, treffit voi viedä läpi tyylikkäästi keksimällä jotain sellaista tekemistä, missä ei tarvitse kuluttaa paljon rahaa tai ollenkaan.


      • Onnstnt
        totta1 kirjoitti:

        Tällä kertaa on pakko kommentoida, vaikka usein en osallistukaan keskusteluihin.

        Olen samaa mieltä lady in redin kanssa siitä, että 'tarjoamattomuus' kertoo ihmisen luonteesta ylipäätään. Samoin en ole suostunut toisille treffeille, mikäli mies ei ole tarjonnut ekoilla treffeillä. Olen tehnyt tähän pari kertaa poikkeuksen, ja kummassakaan tapauksessa mies ei sitten olekaan ollut sopiva.
        Sen sijaan maksavien miesten kanssa olen tullut juttuun paljon, paljon paremmin. Miksikö? Siksi, että arvostan miehen naiselle antamaa huomiota ja arvostusta. Maksaminen on sama, kuin sanoisi naiselle: "Kutsuin sinut ulos. Haluan tutustua sinuun. Arvostan, että olet seurassani." Ja yleisesti se, että mies ei vahdi rahojaan, kertoo anteliaasta luonteesta muutoinkin. Voin karkeasti yleistää, että naiselle treffeillä tarjoavat miehet viestivät anteliaisuudesta ja huolenpidosta, jotka ovat niitä asioita, joita miehessä arvostan. Olen myös itse antelias. En voisi elää oman edun vahtijan kanssa.
        Samaten olen itse yrittänyt maksaa treffeillä, jos olen pyytänyt miestä jonnekin. Totta kai, koska käytöstapojen mukaan kutsuja maksaa. Tämä ei vain ole onnistunut, ilmeisesti miehet suurimmassa määrin eivät halua naisen tarjoavan heille.
        Ja lopuksi vielä huomautus: tämä asia ei ole rahasta kiinni. Mikäli budjetti on tiukka, treffit voi viedä läpi tyylikkäästi keksimällä jotain sellaista tekemistä, missä ei tarvitse kuluttaa paljon rahaa tai ollenkaan.

        Oletteks te ihmiset kuulleet sellaisesta kuin sopiminen?

        Aikuiset ihmiset yleensä osaa puhua asioista. Mikään ei koskaan ole niin epäselvää kuin itsestäänselvä. Jos oletat jotain toisesta tai toisen puolesta etkä kysy kun siihen on tilaisuus, on oma ongelmasi se että jälkeenpäin veetuttaa.

        Itse (miehenä) kysyn treffikumppanilta, saanko tarjota. Vastaus voi olla kyllä tai ei, eikä se sitten "tarkoita" mitään. Jos noin pienestä asiasta ei voi suoraan puhua, ennuste mahdolliselle tulevalle suhteelle on aika onneton...

        Nykyisen kumppanini kanssa ensitreffeillä molemmat maksoivat omat syömisensä ja juomisensa. Sen jälkeen sitten ollaan makseltu tilanteen mukaan. Siis sopien edelleen, näiden neljän vuoden ajan. Ja suhde jatkuu. ;-)


      • totta1
        Onnstnt kirjoitti:

        Oletteks te ihmiset kuulleet sellaisesta kuin sopiminen?

        Aikuiset ihmiset yleensä osaa puhua asioista. Mikään ei koskaan ole niin epäselvää kuin itsestäänselvä. Jos oletat jotain toisesta tai toisen puolesta etkä kysy kun siihen on tilaisuus, on oma ongelmasi se että jälkeenpäin veetuttaa.

        Itse (miehenä) kysyn treffikumppanilta, saanko tarjota. Vastaus voi olla kyllä tai ei, eikä se sitten "tarkoita" mitään. Jos noin pienestä asiasta ei voi suoraan puhua, ennuste mahdolliselle tulevalle suhteelle on aika onneton...

        Nykyisen kumppanini kanssa ensitreffeillä molemmat maksoivat omat syömisensä ja juomisensa. Sen jälkeen sitten ollaan makseltu tilanteen mukaan. Siis sopien edelleen, näiden neljän vuoden ajan. Ja suhde jatkuu. ;-)

        Toki voi sopia :) Ei vastakkaista kukaan väittänytkään. Se vain on naisena aika selvää, että jos mies pyytää laskun erikseen, niin mies ei aio maksaa. Silloin totta kai maksan omani (ja se siitä sitten). En näe asiaa niin, että sitten on enää mitään sopimisen asiaa, en voi vaatia ketään tarjoamaan minulle.
        Se on aivan mahtavaa, jos mies kysyy, saanko tarjota! Sitten ei ole mitään epäselvää. Yleensä käytännössä vain minun tapaamani miehet ovat pyytäneet itselleen laskun kyselemättä minulta mitään. Ja kun olen itse kutsujana ollessani ilmoittanut maksavani, ovat miehet kieltäneet tämän. Tässä tilanteessa tietysti sanon että hyvä on, en pakota ketään hyväksymään tarjoustani.


      • 20+18
        totta1 kirjoitti:

        Toki voi sopia :) Ei vastakkaista kukaan väittänytkään. Se vain on naisena aika selvää, että jos mies pyytää laskun erikseen, niin mies ei aio maksaa. Silloin totta kai maksan omani (ja se siitä sitten). En näe asiaa niin, että sitten on enää mitään sopimisen asiaa, en voi vaatia ketään tarjoamaan minulle.
        Se on aivan mahtavaa, jos mies kysyy, saanko tarjota! Sitten ei ole mitään epäselvää. Yleensä käytännössä vain minun tapaamani miehet ovat pyytäneet itselleen laskun kyselemättä minulta mitään. Ja kun olen itse kutsujana ollessani ilmoittanut maksavani, ovat miehet kieltäneet tämän. Tässä tilanteessa tietysti sanon että hyvä on, en pakota ketään hyväksymään tarjoustani.

        "en voi vaatia ketään tarjoamaan minulle."

        Mutta kuitenkin vaadit. Hieman ristiriitaista?


      • ilo irti treffeistä

        Mun mielestä lady in red puhuu asiaa. Olen samaa mieltä ja samoissa vuosituloissa liikutaan. Ei tuossa ole kyse siitä, että lady in red olisi itsekäs, vaan siitä, että pihit pojat kuvittelee voivasa säästää kaikessa. Siis kaikessa. Jos ne saisivat 10 snt siitä, että jättäisivät hengittämättä joka toisella kerralla, niin eikös sellaisia puuskuttelija pojuja alkaisi olla muuallakin kuin poplareissa lenkkipolulla :-D

        Kun on aikansa pelannut "isojen poikien" kanssa, niin kyllä se huvittavalta tuntuu, jos treffeillä tulisi vastaan kaveri, joka ei pihiyttään voisi ostaa edes teekuppia.

        Se tuntuisi niin huvittavalta, että ihan piruuttani ottaisin tuollaisista treffeistä irti kaiken, mitä niistä saisi. Vammaisia ja lapsia ei saa kiusata, mutta sellaista nuukapetteriä voisin vähän kyllä vetää höplästä. Ihan vaan huvikseni :-D


      • 4+5

        kuulostat aikamoiselta lokittajalta, mutta kukin tyylillään


      • Kyllä halvalla saa jos nainen luulee miehelle moisesta jotain pisteitä kertyvän. Itse ainakin ehdottaisin tasa jakoa, eli jos minä maksan nyt niin sinä sitten seuraavalla.

        Eri asia on sitten jos nainen ei käy töissä, voin vaikka maksaa kaikki treffit, en kuitenkaan minään feministisenä kohteliaisuutena vaan tekisin saman kaverillekkin.


      • Tarjoan aina Naiselle, en siksi että hän on nainen vaan koska haluan olla ystävällinen ja kohtelias.

        Sitäpaitsi olen helposti hoopotettava koska naiset on vaan niin AAHH


      • omavarainenko?

        Minä olen pienituloinen nainen mutta niillä parilla treffeillä joilla kävin...otin automaattisesti oman lompakon esiin merkiksi miehelle että maksan!
        Yhden kanssa olen käynyt kahvilatreffeillä useammankin kerran ja maksan edelleen itse....tunnen silti olevani pidetty ja ollaan myös harrastettu seksiä...ei se suhde siitä tarjoamisesta voi olla kiinni!


    • tosityperä...

      Kylläpä teistä naisistakin vois sanoa että nuuka vai peräti huijari.
      Minä lähdin ensitreffeille naiselle kuskiksi naapurikuntaan ostoksille.No siinä kumpikin keräsi kärryyn minkä tykkäsi ostaa ja kun naisen ostokset meni kassan ohi niin olikin unohtunut rahapussi kotiin.Maksoin ostokset ja jotenkin hankaluudet alkoi kun rypesin varovasti kysymään saanko vipin takaisin.
      Kuukauden päivät kulunut eikä mitään tietoa rahoista ;(.

      • ....

        Uskomatonta. Olisit ottanut itsellesi myös naisen ostokset ;) Ihmiset kehtaavat kyllä vaikka mitä.


    • Real Lady

      Mikä pakko miehen on maksaa sulle edes kahvikuppia?

      Mitä ihmeen logiikkaa?

    • No niin lapset

      Tavallaan voisin todeta että jokainen maksaa omansa,koska
      niin se saa jatkua myöskin sitten kun ollaan yhdessä.
      Jos oletat jotain muuta olet rahan perässä juokseva suttura..

      TOISAALTA...

      Jos nyt itse pyydän naisen treffeille
      niin velvollisuutena on myöskin ne treffit pistää, alusta loppuun.
      Ehkä myös silloin kun nainen pyytää.
      Hommahan perustuu vapaehtoisuuteen,voit aina sanoa ei tai olla pyytämättä.
      Ja jos nyt vie naisen sitten vaikka lentämään, niin on se aika tylyä tunkea
      käteen laskua kerosiinista lennon jälkeen =D
      Voi olla viimeiset treffit.

      Mutta kuten sanottu itse kun pyytää,
      niin täytyy mies sentään olla ja vastata huutoonsa.
      En minä baareissa naisille tarjoile,
      mutta jos sen baariin pyydän vartavasten,
      niin se kyllä omaakaan kukkaroa käytä.

      Miettikää kukin työkönänne jos itse pyytämälä pyydätte
      jonkun, niin miten silloin käyttäydytään =D

      • jk kjk

        Juuri näin: kutsuja maksaa.


      • tosityperä
        jk kjk kirjoitti:

        Juuri näin: kutsuja maksaa.

        Pitääkin mennä seuraavan kerran sellaiseen kauppaan missä on penimmät kärryt :).


      • -M-
        jk kjk kirjoitti:

        Juuri näin: kutsuja maksaa.

        Hyvänkuuloinen periaate, mutta käytännössä tuo tarkoittaa että mies maksaa. En ole sellaista ihmettä kokenut että nainen pyytäisi treffeille ja tuskin on moni muukaan.


    • Elmeri.

      Mä vein naisen eka treffeillä Milanoon, olimme kasi yötä hotellissa. Minä maksoin lähes kaiken.
      Ainoa miinus oli että en maksanut bensarahoja naiselle kun hänen autolla mentiin kentälle, hän joutui "kiertämään" 25km/suunta! Maksoin myös autoparkin.
      Kuulema oon liian nuuka. Hänellä yksinhuoltajalla ei kuulema varaa maksella bensoja.
      No, yh se oon minäkin:=)

      • Elmeri.

        sorry, siis kaksi (2) yötä olimme, ei sentään kasia!!!


      • paris panis

        Etsi tosiaankin elättäjää. Ihmisillä on erikoisia eka treffejä. Ei vaan kukaan ole minulle ehdottanut edes risteilyä.


      • -Julia-
        Elmeri. kirjoitti:

        sorry, siis kaksi (2) yötä olimme, ei sentään kasia!!!

        Tiedän yhden Johannan, joka rakastaisi sinua täältä ikuisuuteen...


      • pimpom ja pam
        Elmeri. kirjoitti:

        sorry, siis kaksi (2) yötä olimme, ei sentään kasia!!!

        Toivottavasti Elmeri tajusi ettei ko nainen ollut sille sopiva,,outo ja nuuka! no ehkä sinä sait edes jotakin vastinetta..


    • 3971

      Minkäs kuvan se antaa, jos nainen tarjoaa? Oon monasti tarjonnut miehelle, jos mies ei ole ollut jo lompakko ojossa tarjoamassa. Etenkin jos olen jonossa ensin niin olen maksanut myös miehen kaffekupposen. Olen vaan hihkaissut, että tämä on sitä tasa-arvoa ;) Ihan oikeasti on aivan se ja sama, laitanko johonkin kahviin pari euroa.

      • 1793

        Jos kummallakin on hyvä itsetunto, niin en usko tuosta olevan haittaakaan? Omasta mielestäni se maksaa kumpi ehtii. Tietysti jos on toisen kutsunut johonkin erikoisempaan paikkaan niin sitten on jo normaalien käytöstapojen puitteissa syytä varautua myös kustantamaan tuon tilaisuuden.


    • carambola87a

      Aloittajalle: mikset itse tarjoa miehelle, miksi "miehen pitää tarjota"?

      Toisaalta ymmärrän keskivaiheilla olleet perustelut että pihiys voi kertoa persoonasta jotakin. Psykologiaan vain pinnallisesti (lukio) perehtyneenä enpä tuohon osaa sanoa mitään.

      Noin kääntäen se kertoo sinunkin asenteesta ja persoonasta miehelle jotakin (ei mitään mairittelevaa) että elät jossakin sukupuoliroolien maailmassa jossa mies avaa ovet ja tarjoaa kahvit, lounaan, taksit jne jne.

      Itsestäni voin sanoa että tarjoan vain jotakin todella pientä (max 5e), paitsi jos näen naista useammin ja säännöllisesti jolloin tarjoilemme vuorotellen.

      • lifemocker

        miksi nainen saa olla pihi?


    • Bundokan

      Tottakai omalle naiselle ja kaverinaisille tarjoan, mutta en oikein ymmärrä mitä mies on velkaa sellaiselle naiselle jota hän ei edes tunne vielä, eikä tiedä onko nainen tutustumisen arvoinen kuin ulkonäkönsä puolesta.

      Ja milloin naiset ovat muka kutsuneet treffeille muita kuin hyvin komeita miehiä ja pidempään tuntemiaan (luonteeltaan kiinnostavia siis) miehiä? Tuo "kutsuja maksaa" tarkoittaa siis melkein aina "mies maksaa".

      • lifemocker

        jep en mäkään tarjoa kuin tyttöystävälle, muuten kyllä saa molemmat omansa maksaa!


      • Kahville2

        Bundokalle:
        Olen kysynyt miestä kahville vaikka en ole nähnyt kuvaa eikä hän minun kuvaani ja syynä se etten ole niin ulkonäkökeskeinen. Olen sanonut, että maksan kyllä omat kahvini ja joka kerta mies on halunnut sen maksaa ja olen antanut maksaa. Treffit on ollut mukavia ja jos mennään toisille treffeille ja maksaa enemmän, niin teen selväksi, että maksan omat kuluni. Ei siinä ole mitään vaikeata, kun asia on selvä.
        Sokerina pohjalla: olen hyvännäköinen, mutta arvostan miehessä luonnetta.


      • lifemocker
        Kahville2 kirjoitti:

        Bundokalle:
        Olen kysynyt miestä kahville vaikka en ole nähnyt kuvaa eikä hän minun kuvaani ja syynä se etten ole niin ulkonäkökeskeinen. Olen sanonut, että maksan kyllä omat kahvini ja joka kerta mies on halunnut sen maksaa ja olen antanut maksaa. Treffit on ollut mukavia ja jos mennään toisille treffeille ja maksaa enemmän, niin teen selväksi, että maksan omat kuluni. Ei siinä ole mitään vaikeata, kun asia on selvä.
        Sokerina pohjalla: olen hyvännäköinen, mutta arvostan miehessä luonnetta.

        nojoo, ei nyt muutama euro tietenkään tunnu missään, jos on pelkät kahvit kyseessä, mutta aika tökerön kuvan se antaa jos ODOTTAA että toinen anyway maksaa


      • totta1
        lifemocker kirjoitti:

        nojoo, ei nyt muutama euro tietenkään tunnu missään, jos on pelkät kahvit kyseessä, mutta aika tökerön kuvan se antaa jos ODOTTAA että toinen anyway maksaa

        Hmmm... yhä pakko sanoa, että mielestäni se ei anna tökeröä kuvaa, että odottaa, että kutsuja maksaa. Enemmänkin se antaa tökerön kuvan, jos kutsuja odottaa, että kutsuttu maksaa oman osansa.
        Tässäkin on eri koulukuntia, rahoistaan tarkat varmasti ymmärtävät paremmin 'tarjoamattomuuden' eivätkä välitä siitä, kun taas anteliaammat eivät ymmärrä sitä.
        Loppujen lopuksi asiasta kiisteleminen on turhaa: treffeillä käymisen tarkoitushan on löytää itselleen sopiva kumppani :) Ja kuten aiemmin sanoin, minulle käytöstavat ja se, että raha ei mene ihmisen edelle, ovat edellytyksiä tapailun jatkamiselle. Olen huomannut, että en voi sietää enkä tule toimeen ihmisen kanssa, joka arvottaa rahallisen säästön potentiaalista kumppania korkeammalle. Muut tehkööt, miten parhaaksi näkevät. Kysehän on samanhenkisen ihmisen löytämisestä :)


      • lifemocker
        totta1 kirjoitti:

        Hmmm... yhä pakko sanoa, että mielestäni se ei anna tökeröä kuvaa, että odottaa, että kutsuja maksaa. Enemmänkin se antaa tökerön kuvan, jos kutsuja odottaa, että kutsuttu maksaa oman osansa.
        Tässäkin on eri koulukuntia, rahoistaan tarkat varmasti ymmärtävät paremmin 'tarjoamattomuuden' eivätkä välitä siitä, kun taas anteliaammat eivät ymmärrä sitä.
        Loppujen lopuksi asiasta kiisteleminen on turhaa: treffeillä käymisen tarkoitushan on löytää itselleen sopiva kumppani :) Ja kuten aiemmin sanoin, minulle käytöstavat ja se, että raha ei mene ihmisen edelle, ovat edellytyksiä tapailun jatkamiselle. Olen huomannut, että en voi sietää enkä tule toimeen ihmisen kanssa, joka arvottaa rahallisen säästön potentiaalista kumppania korkeammalle. Muut tehkööt, miten parhaaksi näkevät. Kysehän on samanhenkisen ihmisen löytämisestä :)

        eikös se raha mene tällöin ihmisen edelle jos nainen odottaa, että miehen pitää maksaa treffit ;)


      • totta1
        lifemocker kirjoitti:

        eikös se raha mene tällöin ihmisen edelle jos nainen odottaa, että miehen pitää maksaa treffit ;)

        Ei. Lue viestini huolella, niin ymmärrät ne kyllä.


      • lifemocker
        totta1 kirjoitti:

        Ei. Lue viestini huolella, niin ymmärrät ne kyllä.

        noh minä pidän ainakin naista tökerönä jos olettaa automaattisesti minun maksavan.


      • 17+1
        totta1 kirjoitti:

        Hmmm... yhä pakko sanoa, että mielestäni se ei anna tökeröä kuvaa, että odottaa, että kutsuja maksaa. Enemmänkin se antaa tökerön kuvan, jos kutsuja odottaa, että kutsuttu maksaa oman osansa.
        Tässäkin on eri koulukuntia, rahoistaan tarkat varmasti ymmärtävät paremmin 'tarjoamattomuuden' eivätkä välitä siitä, kun taas anteliaammat eivät ymmärrä sitä.
        Loppujen lopuksi asiasta kiisteleminen on turhaa: treffeillä käymisen tarkoitushan on löytää itselleen sopiva kumppani :) Ja kuten aiemmin sanoin, minulle käytöstavat ja se, että raha ei mene ihmisen edelle, ovat edellytyksiä tapailun jatkamiselle. Olen huomannut, että en voi sietää enkä tule toimeen ihmisen kanssa, joka arvottaa rahallisen säästön potentiaalista kumppania korkeammalle. Muut tehkööt, miten parhaaksi näkevät. Kysehän on samanhenkisen ihmisen löytämisestä :)

        Kyllä sitä ihmiset kutsuu toisaan monesti erilaisiin juttuihin. Esim. kaverit pyytää sinne sun tänne. En minä oleta, että kun kaveri kysyy leffaan, että hän maksaisi minunkin leffani. Korkeintaan, jos joku pyytää jonkun luokse niin voin olettaa, että siellä mahdollisesti jotain tarjotaan. Samoin kaveritkaan eivät oleta jonkun muun maksavan. Samoin kun minä pyydän ihmisiä jonnekin muuhun kuin treffeille, niin en oleta heidän olettavan minun maksavan, koska eivät niin tee. Toki joku joskus tarjoutuu maksamaan jotain, mutta mielestäni on ihan tervettä, että sitä ei oleteta. Ja ennen kuin joku ehtii huutamaan niin toki ymmärrän, että treffit eivät ole ihan sama asia kuin kavereiden sun muiden tapaaminen.

        En tiedä mistä kumpuaa se ajatus, että sitten kun tapahtuma onkin treffit, niin siinä tilanteessa jos kutsuja on mies, niin hänen oletetaan maksavan koko lysti. Mielestäni treffit ovat kahden ihmisen väliset ja voidaan ihan yhteisesti sopia siitä mihin halutaan mennä. Jos lähtökohtaisesti on omalle kukkarolle kallista maksaa ne omat kahvit, niin sitten voi vaikka ehdottaa toiselle, että jospa mennään vaan jonnekin kävelemään tai jotain muuta, missä ei tarvitse kenenkään ostaa mitään. Pitäisi ymmärtää se, että etenkin ensimmäiset treffit ovat tapaaminen täysin tuntemattoman ihmisen kanssa ja silloin tarjoaminen tuntemattomalle on vain korkeintaan jokin tapa, jolla ei ole mitään merkitystä sen kanssa pitääkö toista jotenkin erityisenä. Omalla kohdallani näkisin, että jos tarjoan myöhemmin seuraavilla treffeillä, niin sillä on silloin myöskin varsinaista merkitystä. Seuraavat treffit ovat muutenkin vasta niitä, joilla kiinnostusta enemmän katsotaan ja tuodaan myöskin esiin. Ensimmäisillä treffeillä nyt yleensä ollaan vaan katsomassa millainen tyyppi toinen ylipäätään on. Toisilla treffeillä tietää toisesta jo enemmän ja tilannekin on aivan eri. Mielestäni ensitreffien agenda on jotain aivan muuta kuin kytätä sitä kuka tarjoaa ja kenelle. Tarjoan kyllä välillä, mutta jos tutustuminen loppuu siksi, että en sattunut tarjoamaan, niin luulen, että en paljoa menettäisi sellaisessa naisessa. Luulisin, että asenteemme elämän eri asioihin olisivat siinä kohtaa hieman erilaisia.


    • Kitupiikki...

      Naiset haluavat että mies maksaa seksistä.

      En käytännössä tarjoa kiinnostaville naisille kuin jotain kahvia tai vaikka pientä ruokaa.

      Sellaiselle sattuma jutulle tarjoan kaksinkäsin, sitähän ne odottavat.

      Siis oikealle kumppani ehdokkaalle ei minun ajatuksella pidä tarjota kuin jotain pientä,
      Valintojenhan pitää kohdistua minuun eikä tarjoamisiin.

    • Piheys ylipäätänsä voi olla jopa koomista. Henkilökohtaisesti ajattelen että sen joka kutsuu pitää olla valmis myöskin maksamaan, raha on kuitenkin käytettäväksi tehty.

    • Maksuun vain

      Miehenä kerron eräästä ystävästäni joka kertoi "lutka limitistä". Jokainen henkilökohtaisesti päättää jonkun summan mikä on vielä kohtuullista tarjota naiselle kun tutustutaan. Itse duunarin tuloilla pidän 20e päivässä ok määränä. Sillä saa jotain pientä tarjottua.

      Kuitenkin, olen tavannut paljon naisia jotka surutta käyttävät miehiä hyväkseen jos mennään ravintolaan syömään. Kyllähän se muutama kymppi houkuttaa maksattaa miehellä joka ei kunnolla edes kolahda ennen ateriaakaan. Onhan se aina naiselle plussaa, että jotain hyötyä oli raahautua paikalle vaikka mies on vain "ihan kiva".

      Kuitenkin onhan siinä pointtia että naiset heti kuvittelevat ettei heitä arvosteta jos ei viitsitä edes 2e kuppia maksaa. Mielestäni tärkeämmät käytännöt teot ovat paljon tärkeämpiä kuin pienet maksut, jotka liittyvät laadukkaaseen aikaan. Kuuntelu, tunnelma, samankaltaisuus, helppo jutella, samalla aaltopituudella jne. Henkisiä ominaisuuksia pitäisi enemmän miettiä kuin pieniä rahoja jos kerran naisellakin on oikeasti varaa. Miehet ovat marssista ja naiset venuksesta...

    • dadada

      pihi rahassa, pihi tunteissa...pitäneekö paikkansa

    • Maksa ite kahvis ämmä

      Ahneet naiset vituttaa!!!

    • älä yleistä

      älä ylieistä kaikkia jos olisin siinä niin minä maksaisin

    • .....

      Ei ole rahaa.

    • TuutausandThöötiin

      Minä vuonna tää ketju on aloitettu jos kahvia saa kahdella eurolla...?

    • treffejä 0

      Ihan sama

    • otetaan toistepäin

      olen mies ja jos muija sanoo että mun pitää maksaa kahvi sille ni suoraan sanon etten maksa, sitten lisään siihen että saat juoda kahviani keittimestäni seuraavat 50 vuotta jos tästä jotain tulee. Miehenä ajattelen suoraan että onko tää muija pelkästään rahojeni perässä? Ja kyllä minäkin ostan tarjouskahvia jopa silloin kun nainen on mukana, ja pistän kyllä tulevan emännänkin hakemaan sitä tarjouskahvia. Kasvaako teillä muilla raha puussa? Kannattaako sitä siihen muijaan tuhlata edes kahvin hintaa? Jos ei piparia saa niin hyvä etten ostanu kahviakaan. Tarjoon naiselle ison kodin ja pelit ja mööpelit ja tarvittaessa kakkosauto järjestyy jos omat bensat maksaa hän, mutta ei ainakaan ekoilla treffeillä saati ennen piparijuttuja. antakaa piparia eka ni sit voin tarjota kahvia termarista.

      • Ja näinkinpäin

        Puhut asiaa ja oon samaa mieltä. Tosin oli tossa keväällä treffeillä tosi mukavan naisen kanssa, ja homma meni niin et vaihdeltii kuvat ja soiteltiin puhelimella ensin. No nainen sit sanoi heti puhelimessa et saat sit maksaa hänenkin kahvit.
        No kun sit menin hakemaan tätä tosi kivaa naista kakkosautollani, joka on pieni ja halpa, niin nainen sanoikin sit kahvilassa et hän voi kyllä maksaa kahvinsa itse.

        Sanoin vain et "minkätäkia" ja maksoin kuitenkin molemmat.
        Kun treffit päättyi nainen sanoi et ei täst nyt kuitenkaan mitään tule, ja tää on tässä.

        Okei. Jutun juuri on siinä, että liian vaatimaton auto teki sen et nainen päätti et ei jatkoon.
        Nainen oli kuitenkin reilu koska tarjosi että maksaa itse koska samantien auton kyytiin istuessaan päätti että ei jatkoon.

        En kertonut sille etukäteen mitään miten asiat muuten makaa, ja että toi auto oli vain kakkosautoni.


      • NöyryyttäKehiin
        Ja näinkinpäin kirjoitti:

        Puhut asiaa ja oon samaa mieltä. Tosin oli tossa keväällä treffeillä tosi mukavan naisen kanssa, ja homma meni niin et vaihdeltii kuvat ja soiteltiin puhelimella ensin. No nainen sit sanoi heti puhelimessa et saat sit maksaa hänenkin kahvit.
        No kun sit menin hakemaan tätä tosi kivaa naista kakkosautollani, joka on pieni ja halpa, niin nainen sanoikin sit kahvilassa et hän voi kyllä maksaa kahvinsa itse.

        Sanoin vain et "minkätäkia" ja maksoin kuitenkin molemmat.
        Kun treffit päättyi nainen sanoi et ei täst nyt kuitenkaan mitään tule, ja tää on tässä.

        Okei. Jutun juuri on siinä, että liian vaatimaton auto teki sen et nainen päätti et ei jatkoon.
        Nainen oli kuitenkin reilu koska tarjosi että maksaa itse koska samantien auton kyytiin istuessaan päätti että ei jatkoon.

        En kertonut sille etukäteen mitään miten asiat muuten makaa, ja että toi auto oli vain kakkosautoni.

        Mä teen ton aina ihan kiusallaan. En halua että nainen on kiinnostunut jostain muusta, vaan haluan, että se on kiinnostunut musta. Joo, olen vienyt usein mäkkiin treffeille, ihan just sen takia. Jos se on siitä kiinni viekö Porshella Savoyhin, vai kävellen Mäkkiin, niin joka tapauksessa on vääränlaisesta gold-digger horosta kyse.


    • luuserit

      treffeillä käy.

    • uskomatonta...

      Just ja kai sä tajuat että jos sitten myöhemmin menet antamaan, niin sinä olit 2 euron h***ra koska maksu se välillinenkin maksu on.

    • teepussit taskuissa

      On se kumma ettei ole itellä varaa maksaa 2 euron kuppia. Mitä se mies oli sulle velkaa että pitäisi ruveta maksamaan tuntemattoman ihmisen juomia, jos ei ole vielä edes kerennyt saamaan seksiä! UGH.

    • Tasarvokas

      Onpas täällä vanhanaikaiset sukupuoliroolit vielä tiukassa. Ts. silloin kun tänne on näitä viestejä näpytelty.

      Aloittajasta tulee mieleen et se on joko a. narsisti hyväksikäyttäjä /kiipijä tai totaalisen unessa ja matrixin vallassa.

      Jos aiotaan ihmislajina kehittyä henkisesti niin aika pian koittaa se aika kun pitäisi ihan oikeasti alkaa harrastamaan edes sitä tasa-arvoa sukupuolten välillä.

      FYI all: hengellä ei ole sukupuolta. Seuraavassa elämässä saatetaan olla toista sukupuolta. Riippuu siitä millaisia oppiläksyjä tarvitaan edistymisen kannalta.

      Käytännön testi siitä miten kaukana ollaan edes siedettävästä tasa-arvosta ja oikeudenmukaisuudesta on helppo toteuttaa.

      Pukeutukaa niille treffeillenne vastakkaiselle sukupuolelle tyypillisiin vaatteisiin ja leikkikää sitten olevanne tuota sukupuolta ja käyttäytyvänne sen mukaan mitä siltä odotetaan.
      Valittajilla voi mennä herneet nopeasti nenukkiin tai jopa väärään kurkkuun. :D

      Jos joku maksaa jonkun toisen kulut sen takia että herrasmiessäännöt tai kulttuuri vaatii niin, se tarkoittaa vain sitä että kyseessä ei ole pyyteetön teko. En usko että se jolle maksetaan todella pohjimmiltaan edes haluaa että se ihana ja täydellinen kultainen mies vain leikkisi ystävällistä ja huomioon ottavaa?
      Jos sitä edellytetään "säännöissä" niin se ei ole aitoa. Eikä kenenkään kannattaisi lähteä koko ajatusleikkiin mukaan.
      Jokainen maksaa omat kulunsa. Mikä siinä on niin vaikeaa? Ja jos joku haluaa maksaa jonkun toisen kulut niin suhtautuisin siihenkin varauksella.
      MUTU tuntumalta sanoisin että juuri ne miehet jotka leikkivät noita ikiaikaisia roolileikkejä ovat niitä pahimpia sovinisteja mitä löytyy.
      Ne on just ne Pelimiehet jotka osaavat iskeä tähän rakoon ja leikkiä sopivasti rahakasta ja hyvin käyttäytyvää "ritarillista" herrasmiestä.

      Kaikki barbaariset säännöt vuosilta miekka ja kivi voisi jo pikkuhiljaa heivata hittoon.

      Ne naiset jotka hinkuvat edelleenkin orjana olemisen ja hyväksikäytön aikoja takaisin voivat katsoa peiliin kun seuraavan kerran peräänkuuluttavat tasa-arvoa.

      Se EI ole tsa-arvoa että miehiä vaaditaan käyttäytymään jollain tietyllä tavalla. Ikään kuin miehiä vaadittaisiin ostamaan rakkautta.

      Ymmärrän täysin sen miksi saduissa on asetelmana usein että prinssi tms. leikkii köyhää tai luulee olevansa sellainen itsekin, kunnes totuus paljastuu lopussa ja hän löytää sen aidon rakkauden, jonkun johon on tutustunut silloin kerjäläisenä.
      Koska silloin on helpompi erottaa huijarit ja kiiipijät, narsistit ja psykopaatit ym. hyväksikäyttäjät aidosta rakkaudesta kun ei ole mitään hyväksikäytettävää.

      Jos itse voittaisin vaikka lotossa niin leikkisin koditonta ja naureskelisin partaani kun saisin tylytystä kaikenmaailman koppavilta onnen onkijoilta ja kullan huuhtojilta.

      Olen mieluummin yksin lopun elämää kuin edes harkitsisin suhdetta kenenkään kanssa joka edellyttää potentiaaliselta tulevalta rakkaaltaan jotain "sugar daddy" mentaliteettia.

      • vanhanaikainen_ko

        Mies maksaa -ajatus on siltä ajalta kun naisilla ei oletettu olevan omaa rahaa. Nyt vuosiluku on jo 2019, ei olla enää siinä yhteiskunnassa.

        Treffien tarkoitus on tutustua toiseen. Kahvikupin yli suomalaiset tutustuvat kohtalaisen hyvin. Jos sinulla ei ole varaa omaan kahvikuppiin, pyydä treffit vaikka ulkoilureitille. Älä sitten ihmettele, jos tämän palstan aktiivit eivät sinne ilmesty. Ilmeisesti treffeillä on tarkoitus jopa kävellä. Ei siis riitä että tulee ykkös- tai kakkosautolla ja antaa treffikumppanin päätellä paikkansa siitä.

        Oven avaaminen on peruskohteliaisuutta. Sitä ei enää opeteta kouluissa, joten se pitäisi oppia kotona. Sen jälkeen kun käytösnumero poistettiin koulutodistuksesta tämä homma on vähän lähtenyt lapasesta...


    • Tasaarvo

      Minusta on hyvä rikkoa perinteitä.
      Naisten pitäisi tajuta että oven avaamiset on loppu, toki avaan kaikille jos kohdalle osuu, mut kuitenkin
      Itsehän vaativat tasa-arvoa.
      Tai sit sinä treffeillä pettynyt, mene tasa-arvo valtuutetulle valittamaan ettei sinua kohdeltu miesten lailla

    • wwereg

      tavataan naisen kanssa menemme nokian kylpylään
      teen naiselle hyvää eli orkkua orkun perään, tarjoan kaiken
      imee vähän aikaa munaa lasken mällit pilluun vartissa homma kasassa kun puristukset pilluss on aika kovat muna lupsahtaa ulos kuin oman muijan persereiästä joten painetta olis
      mitä jää käteen tästä

      oma akka olisi tehnyt saman halvemmalla ja nopeemmin mutta tietty raskaammin kun on painoa päällä
      itsellä bmi normaali kulli normaali mälli lentää tarvittaessa

    • juoksekunvoit

      Varokaa pihejä miehiä, niiltä ei heru mitään muutakaan

    • dkjaökljdöfkljö

      Saman eka kerran koin, vaikka aika aikuinen nainen jo olen.
      Ilmasen majapaikan ettijä baari illan jälkeen ja ei ostanut mitään
      eka kahvila treffeillä eikä muutenkaan.
      Etelä-Pohjanmaalta 49 vuotias t....0

    • Järkeee

      Pitääkö naisten olla ns. siipeilijöitä? Eikö naisilla ole omaa rahaa?

    • Panomiesx

      Moi,

      Olen 26vuotias, suomalainen japidän itsestäni hyvää huolta. Etsitkö nuorekasta miesseuraa ja huomiota?Tässä on vastaus huutoosi! Hyvällä varustuksella, komea, lihaksikas ja herrasmiesmainen kundi. Strategiset mitat ovat 182/92. Olen hyvä kuuntelija, huumorintajuinen ja hyvä keskustelija. Jos tarvitset seuraa ilman seksiäkin, onnistuu. Avoin kaikille ehdotuksille. Toimin etelä-suomessa. Hinnat neuvoteltavissa.

      Ole yhteydessä: [email protected]

    • Hipshei

      Varokaa kireitä muovia viekää ne kotiin.

    • Hehejeh

      Hihihi aitoja kokemuksia
      Kivaa oli.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe