Kylmät yöt

palelee öisin

Mikä mahtaa olla, kun Reflex ei syty tai jos syttyy, niin ei pala kuin n. puoli tuntia?
Malli on 66.

5

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisk0

      Voin olla väärässä, mutta siinä taitaa olla vika. Toinen vaihtoehto on käyttäjän väärä toiminta

    • tulivaanmieleen

      Kaasarissa roskia. Uimurin alapuolella on sihti. oletko kurkannut sen kuntoa. Kun sihti on pois, avaa tankin hana, jos tulee ainetta, laita puhdas sihti takaisin ja tulppa kiinni. Avaa kansi, neljä ruuvia irti, kansipois, jos ei näy roskia tai vettä, avaa taas tankin hana, jos ei tule ainetta, nosta uimuria, jos ei tule ainetta, tankki kiinni irrotat uimurin ja tutkit uimurin neulan ja sen kiväärin hylsyn näköisen messinkiholkin, jossa on halkein. Siitä halkeimesta valuu polttoaine kaminaan, mitä enemmän kierrät säädintä, sen korkeammalle halkein nousee ja sitä enemmän valuu polttoainetta palopesään menevään putkeen. Olis hyvä jos paineilmaa olis saatavilla. Näillä eväillä vois alkaa hommiin

      • tulivaanmieleen

        Jatketaas vielä, mulla oli perähytillises puuvenees 66 Refleksi, kamina oli keskellä, kaikki lämpö nousi kattoon ja makuuhytin jalkopääs paleli varpaat. Otin Refleksin ulkokuoret pois ja väänsin palovaipan päälle n. 3m , 12 millin kupariputkee, jonka alkupäähän 1,5 bar varoventtiili, johon oksa, josta putki ulos, 700mm käytäväpatteri jalkopäähän poikittain, paluuputkeen laitoin t-kappaleen, johon hana ja siitä alas 1 metri muoviletkua, metrin päähän kaminasta, josta täytetään järjestelmä, samaan paluuputkeen laitoin pienimmän kalvopaisunta-astian mitä löysin. Lähtöputken venttiili pitää olla kuumuutta kestävää ja kaikki jenkaliitokset karvoilla ja liimalla, mitkään teflonteipit ei pidä kun pyhättömän viikon, Sen jälkeen veneessä oli lämmin, ilma kiersi hyvin ja mukava oli heittää märät vaatteet patterille kuivumaan.


      • tulivaanmieleen kirjoitti:

        Jatketaas vielä, mulla oli perähytillises puuvenees 66 Refleksi, kamina oli keskellä, kaikki lämpö nousi kattoon ja makuuhytin jalkopääs paleli varpaat. Otin Refleksin ulkokuoret pois ja väänsin palovaipan päälle n. 3m , 12 millin kupariputkee, jonka alkupäähän 1,5 bar varoventtiili, johon oksa, josta putki ulos, 700mm käytäväpatteri jalkopäähän poikittain, paluuputkeen laitoin t-kappaleen, johon hana ja siitä alas 1 metri muoviletkua, metrin päähän kaminasta, josta täytetään järjestelmä, samaan paluuputkeen laitoin pienimmän kalvopaisunta-astian mitä löysin. Lähtöputken venttiili pitää olla kuumuutta kestävää ja kaikki jenkaliitokset karvoilla ja liimalla, mitkään teflonteipit ei pidä kun pyhättömän viikon, Sen jälkeen veneessä oli lämmin, ilma kiersi hyvin ja mukava oli heittää märät vaatteet patterille kuivumaan.

        Mulla oli sama ongelma tuon Refleksin kanssa aikoinaan. Lämpö ei levinnyt kunnolla, vaikka siinä oli patteriverkostokin. Ohjaushytissä oli kyllä kuuma kuin pätsissä. Pitäisi aina sijoittaa tuo kamina tuonne alas. Mulla ei hermot kestäneet ja vaihdoin puhallinlämmittimen.

        No tää ei auta alkuperäistä kysyjää. Tuo ylläoleva varmaankin auttoi. Yllättävän paljon on moskaa polttoaineessa.


    • hhtthrrtegrew54

      Aikaisemmin Välittäjä_LKV väitti kusevansa laiturilla vastatuuleen ja jos maistui huulilla suolaiselta, niin ei lähtenyt. Meni perämoottorin konehuoneeseen takaisin tekemään itsetyydytystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe