Haluaisiko kukaan nuori nainen tutustua? :)

w2y4r5tw45y

Olen Itä-Suomessa asuva pian 20-vuotias poika ja toivoisin löytäväni ensisijaisesti samalta alueelta seuraa tytöistä/nuorista naisista. Olen noin 180cm pitkä ja ruumiinrakenteeltani jonkin verran sporttinen. Pidän mm. liikunnasta, lukemisesta ja musiikista, osaan myös itse soitella monia soittimia. Olen hieman ujo sosiaalisissa tilanteissa, mutta muuten hyvin puhelias ja mukava sitten kun en enää jännitä ihmisten seurassa. Voisin sanoa olevani huumorintajuinen, fiksu ja luotettava, aika romanttinenkin ja haluaisin toteuttaa monta kaunista asiaa oman rakkaani kanssa vielä jonain päivänä. Mutta ensiksi hänet pitäisi löytää... Lähdetäänkö rannalle nauttimaan auringonlaskusta kietoutuneina toisiimme vai kävelläänkö käsi kädessä jonain hiljaisena talvi-iltana laitakaupungilla? :)

Toivon kovasti itselleni tyttöystävää joka haluaisi olla lähelläni, käydä kanssani harrastuksissa, jutella syvällisiä ja nauttia vaan elämästä ihan kahden kesken =) En etsi väkisin pelkkää rakkautta vaan myös harrastuskaverit, lenkkeilykaverit tai juttuseurakin kelpaavat. Olisi kuitenkin mukava jos olisit valmis kaiken kohdilleen sattuessa vakavempaankin suhteeseen! Odotan rauhallista etenemistä ja säännöllistä tapailua erilaisissa merkeissä, mikäli näin käy.

Sinulta toivoisin naisellisuutta sekä ulkonäön että luonteen puolesta. Tupakointia en hyväksy, mutta silloin tällöin voit juoda jos pystyt sen rajoissa pitämään. Mielellään ei edes sitä. Itse olen täysin päihteetön ja absolutisti, joten toivon sinun hyväksyvän tämän asian. Haluaisin, että olisit myös ainakin jonkin verran urheilullinen sillä pidän itse kovasti erilaisista lajeista ja päiviini kuuluu vähintään 10 kilometrin verran lenkkejä. Sinun olisi siis hyvä jaksaa ainakin joskus lähteä perääni käppäilemään :)

Eli jos vaikuttaa siltä, että meillä voisi olla yhteistä, ota ihmeessä yhteyttä ;) Saat toki olla myös kauempaa kuin tästä kaupungista, mutta sitten tämä mahdollinen tapailu jäisi kovin vähälle mikäli se täysin minusta on kiinni. Lisää saa kysellä, ja voidaan myös vaihtaa kuvia. Jään odottelemaan...

Sähköpostia/meseä voi laittaa: [email protected]

1

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e3e3e3l

      Minulle sopiva. Etenkin absolutismi ja tupakoimattomuus iskivät. Itse olen pian 21.
      Miinus on, että asun Espoossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe