Hyvä tuleva ex avovaimo

tinttamariia

Kysynpä vaan miksi roikut suhteessa jossa ei ole tulevaisuutta? et päästä toista irti koska sinua ei saisi jättää vaikka itse olet ollut kylmä vuosia ja pitänyt toista itsestään selvyytenä? Auts kolahtiko? niin pitikin. Anna miehesi löytää onnensa muualta sillä hän on jo jäänyt kiinni kuitenkin kerran tai kaksi pettämästä sinua. Hän ei ole kanssasi onnellinen:( voisit siis antaa hänelle elämänsä takaisin sillä on olemassa joku joka tekee hänestä onnellisen ja sinäkin tiedät sen siksi kyttäät ja seuraat hänen tekemisiään esität heikkoa ja saat ihme kohtauksia ja haet empatiaa. Häpeäisit !! Koskaan et arvostanut kun hän oli sinun mutta nyt kun joku muu arvostaa olet huomannut että omaisuutesi on lipsumassa käsistäsi. Eikö olekkin kamalaa kun haukkumisella et saanut pidettyä miestäsi matalana vaan hän nousi sieltä ja etsi itselleen uuden rakkaan ... Tätähän sinä et kestä :( vaan yrität viimeiseen asti laittaa kapuloita rattaisiin. Anna hänen mennä ja ota oma elämäsi haltuun. Ei kukaan olisi päässyt väliinne jos kaikki olisi kunnossa mutta itseäsi saat syyttää.. Minä otan hänet avosylin vastaan ja pidän hyvänä loppuelämän ja sitä voit miettiä lopun ikäsi mitä teit tai ottaa ja kasvaa ihmisenä ja oppia jotain virheistäsi sekä etsiä uuden onnen jos olet siihen kykenevä.

78

5148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      huh huh eipä taida miesparalla koittaa auvoisat ajat tollasen varattua miestä jahtaavan psykon kera. Et siis onnistu vapaata miestä saamaan, eikä ihmekään.

      • meitäonmoneksi

        Huh, huh tosiaan, mies parka. On se, kun siihen kylmään suhteeseen tarvitaan kyllä ne kaksi ihmistä. Ihan syytön ja osaton tämä mies parka siihen kylmyyteen on. Varattua miestä jahtaava, on taas kerran uskonut kaikki sen mies paran selitykset. Säälin miestä, joka on noin manipuloitavissa ja tuollaisen aivopesun uhri.

        Säikähditkö tinttamariia nyt itse, että hyvä rahasaalis lipeää verkostasi ja mies parka, jota voit manipuloida lopun ikääsi lipeää käsistäsi? Uskotko oikeasti, että tämä saaliisi ei pettäisi myös sinua tilaisuuden tullen, kun koskaan ei voi tietää, mitä elämässä tapahtuu? Voit vaikka sairastua, niin tämä pettäjä etsii kyllä uuden?

        Miten jäi kiinni? Onko tuleva exvaimo jo nuhdellut sinua?


    • ad-lsälgh

      Katos, HUPS vaan... ketään ei pysty väkisin pitämään, mutta silti sinä täällä olet ja itket tuhrutat tota jaskaa... Ei taida se pettävä ukko sun luo avosylin juosta... Mitäs jos vaikka kunnioittaisit itseäsi enemmän, ja lakkaisit olemasta mennen tullen silmään kustava patja. Kuullostat tosi katkeralta, kun et saakkaan sitä mitä haluat. Onneksi en ole sinun asemassasi, enkä tule koskaan olemaan tyyppi joka yrittää nokkaansa tunkea sinne minne sitä ei pidä työntää.

      terkuin
      onnellinen vaimo

    • hieman kunnioitusta

      Kuulepas Tinttaralla,mistä moinen katkeruus.Miksi täällä palstalla uhoat, totuushan on se ettei ketään ihmistä voi pitää väkisin. Ei parisuhde ole mikään vankila josta ei pääse vapaaksi, itse niin
      tahtoessaan. Sinuna en myöskään niin kärkkäästi arvostelisi toisten suhdetta,
      jos et ole heidän arkeaan elänyt. Jokaisessa suhteessa on niin myötä kuin vastoin-
      käymisiä ja mistä tiedät varmasti sanoa kuinka paljon vaimo on osaltaan suhteen
      eteen tehnyt, et mistään.

      Toki toinen osapuoli on oikeutettu omiin tuntemuksiinsa, mutta jos ei mies ole
      tuntojaan toiselle osapuolelle kertonut (vaan parisuhteen ulkopuoliselle kolmannelle
      taholle) niin kertoohan se miehestäkin jo jotain.

      Jos mies haluaa parisuhteesta lähteä niin yleensä hän lähtee, turhaan
      syytöntä osapuolta täällä syyllistät. Ja jokaisella parisuhteessa petetyksi tulleella
      on kyllä täysi oikeus itkeä, raivota ja purkaa omat tuntonsa. Kyllä jokainen parisuhteesta eroava on sen toiselle velkaa. Itselläsi olisi peiliin katsomisen paikka ja syytä hävetä. Kyllä empatiaa sen verran jokaisesta meistä
      pitäisi löytyä että voisi itsensä kuvitella samaan tilanteeseen.
      Jos mies kerran sinua rakastaa niin loppuelämähän on teidän, on aika itsekästä
      tuossa tilanteessa lyödä lyötyä.Toivottavasti elämä sinuakin vielä opettaa, Ehkä mies ei olekaan niin varma valinnastaan...

      • kgfösdj

        Miehestä kertoo kaiken se, jos ei ole omalle vaimolleen pystynyt avautumaan, vaan parisuhteen ulkopuoliselle taholle menee valittamaan avioliittonsa tilaa. Tällaisista ei kyllä se kakkonenkaan saa kunnon miestä, vaikka voi siltä tuntuakin.


    • sivuseurailija

      On parisuhteissa kaikenlaista kiristämistä, vaimo valittaa masennusta, itkee kun mies kertoo jättävänsä toisen takia, vaimo takertuu, viimeisenä keinona pamahtaa paksuksi saadakseen miehen jäämään luokseen.

      • Anonyymi

        Äläkä huora puhu paskaa, kukahan se on masentunut ut ja persoonallisuus häiriöiden. Oikein pahinta laatuaan, tyrkyttää vittuAan joka paikassa. Tämä huora on niinhäirikkö, ettei toista ole. Itseään kehuu ja syyttömiä haukkuu , toivon totisesti että vielä sinäkin näät mitä toisten parjaaminen on. Ja toivottavasti napsahtaa sinun nilkkaan ja kovasti.


    • annekaisa

      Kuules tintta!
      Tule ihmeessä ja hae omasi pois.Olette selvästi ansainneet toisenne! Luovutan hänet ilomielin sinulle ja toivotan auvoisaa loppuelämää.

    • nyk.ex-avovaimo

      Ehkei moni ymmärrä, mutta minä ymmärrän.. meinaa samanmoista oli elomme.. tosin kun oikeasti lähdin lopulta, ei exäni edes osoittanut välittävänsä lähdöstäni vaikka toimimattomassa suhteessamme olisi halunnutkin elää. Kaikkeni kuitenkin yritin kokematta kuitenkaan vastakaikua.. sen enempiä selittelyjä...
      Onnea ja voimia

    • häpeä tinttamaria

      Parahin tinttamaria, on suorastaan julmaa, että sinä kakkonen, ihminen joka olet nyt iskenyt kyntesi mieheen kirjoitat edes tänne moittiaksesi ihmistä, jota et ihka varmasti edes tunne kuin korkeintaan ulkonäolta, sillä senjän olet voinit halpamaisuudessasi käydä ottamassa selväksi.

      Vaikka kirjoitat, että ei kukaan olisi päässyt väliinne jos kaikki olisi ollut kunnossa, sinun asiasi ei ole tähänkään puuttua millään tavalla.
      Kirjoituksessa tulee selvästi esille, kuinka vaarillista on liikkua yksin, sillä kaltaisiasi perheen rikkojia liikkuu joka paikassa.
      Sitten ilketä kirjoittaa tänne ja moittia.

      Oletko todella ollut noin miehen puutteessa, että sinun täytyy rikkoa toisen elämä. Itsestäsi välittävänä naisena olisit vetäytynyt pois miehen seurasta, etäkä olisi millään tavalla ottanut häneen yhteyttä, vaan olisit antanut hoitaa asiansa entisessä kodissa puolionsa kanssa.

      Tuo kaikki mitä kirjoitat, onko se miehen kertomaa vai sinun satuilemaa, järkyttävä.
      Toivottavasti tuo miehen vaimo ei koskaan kuule tai näe kirjoitustasi, häpeäisit nyt oikein kunnolla.

      • Mikäolikaantotuus

        Monet miehet tuovat pettymysten puolisoon esille, mutta kertovatko yhtä avoimesti omasta osaltaan vaimolle tai sinulle tai kenellekään...

        On tosi helppo olla "rehellinen" toisen virheistä mut kilotavua yhtä kovaan ääneen omat mokauksesi, niinpä hiljenee sinun ja monen miehen suu...

        Varattujen miesten keino kalastaa naisia osoittaa kuinka nainen on sitä tai tätä.. ja heikon itsetunnon omaavat naiset käyttää samaa keinoa kalastaakseen varattuja ( he tuntuvat tarvitsevan toisen itsen alistamista ja ohittamista, alaspainamista, tunteakseen arvonsa ja siihen sopii hyvin varatun varastaminen), kuinka paljon parempia naisia he ovatkaan, kunnes tulee Se Arki... ongelmineen


    • Ihme meininki

      Häpeä tinttamaria nimimerkillä kirjoittelija on juuri hyvä esimerkki naisesta, joka ei kykene järkevään itsearviointiin, vaan syyttää asioista aina jotain toista osapuolta. No tiedoksi sinulle, suhde ei ole kunnossa jos mies lähtee. Siinä ei pahemmin kukaan tule ottamaan miestäsi, ellet jo ole häntä ajanut omilla toimillasi pois.

      Tiedän itse kokemuksesta. Aiempi suhteeni oli pohjissa, mutta väkisin yritin pitää miestä. Eihän se toiminut. Ja onneksi tajusin käytökseni olevan sairaan omistavaa. Nyt entinen mieheni on onnellinen uuden naisystävänsä kanssa ja minä menen naimisiin viikon päästä.

      Itsearviointi tekee useasti kipeää, mutta kun vähän jaksaa ja uskaltaa tarkastella elämää kokonaisuutena huomaa asioiden oikean tilan. Mutta tollaset "häpeä tinttamaria" kirjoittelijat ovat niitä, jotka jäävät aina vaan ruikuttamaan, vaikka itse olisivat syypäänä omaan epäonneen.

      Tsemppiä nyt kuitenkin.

      • Elämän faktoja

        Nimimerkki " Ihme meininki ", uskon että teilä on voinut olla noin.

        Mutta ihmiset ovat erilaisia ja suhteet kaikki erilaisia.

        Ei voi yleistää ja sanoa, että parisuhde on aina huono, jos jompi kumpi tahtoo erota.

        Omat vanhempani erosivat, koska isä hullaantui viiden kympin villityksessään nuoreen nättiin naiseen.
        Mitään muuta syytä ei erron ollut kuin tuo hullaantuminen johon tyttö vastasi.
        Tiedän sen siitä, että isä myöhemmin katui ja olisi halunnut palata vanhaan perheeseemme.Kun elämä nuorikon kanssa menetti uutuuden viehätyksensä.

        Minua on petetty parisuhteessa, jossa oli seksiä erittäin paljon.
        Syy tähän oli kumppanin seksi riippuvuus, yksi nainen ei vain silloin riitä.
        Kumppani sanoi ettei minussa ja parisuhteessamme ollut mitään vikaa, itsestänikin kaikki muu oli kohdallaan paitsi tuo miehen riippuvuus.

        Eli syitä eroon on monia.

        Aina vika ei ole vaimossa.
        Eikä aina miehessäkään.


      • häpeähäpeä
        Elämän faktoja kirjoitti:

        Nimimerkki " Ihme meininki ", uskon että teilä on voinut olla noin.

        Mutta ihmiset ovat erilaisia ja suhteet kaikki erilaisia.

        Ei voi yleistää ja sanoa, että parisuhde on aina huono, jos jompi kumpi tahtoo erota.

        Omat vanhempani erosivat, koska isä hullaantui viiden kympin villityksessään nuoreen nättiin naiseen.
        Mitään muuta syytä ei erron ollut kuin tuo hullaantuminen johon tyttö vastasi.
        Tiedän sen siitä, että isä myöhemmin katui ja olisi halunnut palata vanhaan perheeseemme.Kun elämä nuorikon kanssa menetti uutuuden viehätyksensä.

        Minua on petetty parisuhteessa, jossa oli seksiä erittäin paljon.
        Syy tähän oli kumppanin seksi riippuvuus, yksi nainen ei vain silloin riitä.
        Kumppani sanoi ettei minussa ja parisuhteessamme ollut mitään vikaa, itsestänikin kaikki muu oli kohdallaan paitsi tuo miehen riippuvuus.

        Eli syitä eroon on monia.

        Aina vika ei ole vaimossa.
        Eikä aina miehessäkään.

        Ap onkin nainen joka on rakastunut toisen omaan ja itkee kun ei saa haluamaansa. Yrittää kaiken keinoin,ressukka, mutta tietää että on jäänyt toiseksi...


    • yhtrgefd

      Eipä taida kuulua sinulle. Itseäsi saat syyttää, kun roikkumisestasi huolimatta, mies ei edelleenkään jätä minua. Sinussa on varmaan jotain vikaa?

    • en ole ihminen

      Pidä hänet hyväsi, sinun kanssasi hän luultavasti on onnellinen. Hän tosin sanoo rakastavansa minua, mutta miten minä voisin oikeasti rakastaa häntä, kun en edes rakasta itseäni. Pidä hänestä hyvää huolta, hän on hyvä mies ja ansaitsee vain parasta. Ole sen arvoinen.

    • Pelkkää fantasiaa

      Uskomattomia nämä palstat. Ihmiset kirjoittavat ja kuvittelevat kaiken omassa päässään. Tosiasioiden kanssa ei ole mitään tekemistä.

    • pelkkäpatjaolet

      Jep.Sääliksi käy ap:tä. Roikkuu miehessä joka hm...ei uskalla erota... Joopa joo,niinhän ne miehet aina sanoo...
      Kuules tintta,jos se mies sua oikeasti rakastaisi olisi hän jo sun....mutta näinhän ei ole...eikä tule olemaan...
      Itke vain täällä loppuelämäsi....

    • 35

      Hyi millainen "ihminen" olet, häpeäisit edes... Mut ennemmin maa repee kuin ***** häpee.

    • sallimunnauraaaa

      Hymyilyttää miten epätoivoinen olet!!! Tiedän,olet rakastunut m i n u n mieheeni Se rakkaus on tosin yksipuolista,kyllähän sinä sen tiedät,et olisi muuten noin epätoivoinen,yrität kaikkia keinoja.Täytyy tunnustaa että omaat hyvän mielikuvituksen ja elät omassa harhaisessa maailmassasi.

      Tiedät että olet vain varjo minun rinnallani,rikkinäinen,heikko ja kaiken lisäksi rupsahtanut.Osuiko:) Miten edes kuvittelet tekeväsi hänet onnelliseksi jos hänet jättäisin?? Noilla resusseilla...

    • oksetus sulle

      Näitä ap:n kaltaisia *****on ollut aina ja tulee olemaan. Kukaan vapaa mies ei edes vilkaise heitä. Heidän otsassa on tatuoituna "luuseri" leima.
      Näitä naisia löytyy tuolta lähiöitten baareista räkä poskella = puliakkoja.
      Työttömiä alkoholisoituja akkoja jotka mt ongelmaisina kuvittelevat itsestään vähän liikoja.
      Eivät he saa miestä pidettyä,jos onnistuvat jonkun yöksi pokaamaan. Ne aamulla herättyään juoksevat karkuun nähdessään tämän puliakan meikittömänä.
      Hyi hitto...

    • uskallatko??????????

      Jos olet näin varma asiasta,niin ota minuun yhteyttä ja keskustellaan kolmisin.
      Jos mieheni silloin myöntää rakastavansa sinua eikä ole sitä minulle itse uskaltanut kertoa niin asia on silloin minun puolelta selvä!

      Saatte toisenne.

    • eikenenkäänvaimo

      Voi kuule huora pieni.Pidä pienempää ääntä.Sulla ei ole tässä asiassa minkäänlaisia oikeuksia eikä tule olemaankaan.Olet häpeämätön luuska.Et ole ikinä kasvanut ihmisenä centtiäkään, sen sijaan mentaliteetti mulle tänne kaikki heti on kasvanut ennennäkemättömiin miitoihin tollasen lehmän kohdalla.Hyi helvetti millaisa ihmisiä maa päällään kantaa.

    • luuskamikäluuska

      Niinmpä noita ap:n kaltaisia lehmiä löytyy,valitettavasti ! Tuskimpa kyyseessä on molemminpuolinen "lovestory". Se on vain tämän tinttarellan omassa päässä.
      Ei hänen täällä muuten tarvitsisi itkeä.
      Noin säälittävä lehmä ei vapaata miestä saa....

    • Plösöööö

      :D ap on niin luuseri ja paksuna! taisi oma aviomies eron lopullisesti susta!
      Kuvitelkoot omassa päässään vain haaveita, mutta aika erikoista että se "salarakas ei ole jäänyt ap luo":D Mistä moinen! Koska sitä ei ole koskaan rakastettu! ap on niin " yhyy mulla on syöpä päässä varmaan" :D Käyttää mielialalääkkeitä sun muita psykolääkkeitä. Ei ole koskaan normaali ollutkaan:D

    • sormus sormeen

      Se onkin muuten kumma juttu, että kapakat on perjantaisin ja lauantaisin pullollaan eronneita/karanneita/sinkkumiehiä, jotka viikon päästä muistavatkin olevansa ukkomiehiä :D

      Ja miks muuten vaimot kiljuvat täällä nupit punaisina ... ette paljoa taida omiin ukkoihinne luottaa. Tarkastakaa että ukoillanne on sormus sormessa (tarpeeksi tiukka ettei lähde sormesta) ja vihkitodistus lompakossa kun kapakkaan lähtevät, voivat sitten nämä luuserilehmät tarvittaessa tarkastaa siviilisäädyn, kun miehet ei välttämättä sitä itse muista...

      Nim. "melkein yks onnistui"

    • teryut

      Jos mies olisi todella halunnut niin olisi jo toisen kanssa lähtenyt. Ei siinä oikeasti mikään painostus suta. Mutta kun se mies ei halua luopua kenestäkään. Jos vaimosta luopuu niin sehän löytää sitten toisenja mikä kauheinta harrastaa seksiä sitten jonkun toisen kanssa..

    • ei muutu mies

      Pettävä mies....kuka sellasen perään kuolaa? Kohta mies pettää tinttamuijaakin jonkun muun kera ahahahahahah

    • 24lauta=tintta

      Niin.pettää tinttaakin mut kun tintta ressukalla ei ole valinnan varaa.
      Ruman muijan kun pitää ottaa kuka huolii...

      • eitainnutonnataei...

        No, joko Tintta sai kaapattua miehen toiselta ??
        Kai tulet tänne mainostamaan miten sinua on lykästänyt. Voisit kertoa muillekin kauanko joudut pelaamaan "pelejäsi".... ja mitä kaikkea naisellisia metkuja jouduit käyttämään :)


    • youlostthegame

      h ä v i s i t p e l i n !!!!

      Kolahtiko Tintta ????

    • oletnoitaakka

      Myötähäpeä puolestasi Tintta.
      Miten epätoivoinen oletkaan itkiessäsi täällä toisen naisen miehestä. Mikä sinussa on vikana kun et saa vapaata miestä??
      Rumuus sinussa paistaa läpi !!!!
      Mikä sinä olet arvioimaan kenenkään suhdetta, sinä joka havittelet jonkun toisen omaa.
      Toivon elämäsi tielle kaikkea epäonnea....

    • Ohiohi

      Älkää ottako miestä suoraan vaimon luota. Minä tein niin ja petturin sain.

      • hahahahaaaaaaaaaaaaa

        niinhän se on mutta kun nää luuseri naiset ei muita saa.......................................
        niillä on naama kuin petolinnun per..


    • peter7

      Kolme viikkoa sitten mieheni jätti minut. Kaikki alkoi, kun käyn UK ​​viettää lomaa setäni kanssa, yritin ottaa yhteyttä häneen, mutta se ei tule läpi. Joten kun tulin takaisin UK huomasin hänet lady suudella hänen makuuhuoneessa, olin turhautunut ja se antaa minulle uneton yö. Kutsuin ystäväni kertoi hänelle mitä tapahtui ja hän ottaa minut loitsu ruokaa, joka auttoi häntä kauan sitten. Ja minä häneen yhteyttä ja en koskaan uskonut, että loitsu toimii niin helposti, koska en usko loitsua tai jotain nimeltään maaginen koska olen yhteyttä moniin oikeinkirjoituksen pyörät saada hänet takaisin kaikki ne on otettava rahani ilman tulosta. Olen iloinen voidessani kertoa, että mieheni on palannut ja sitoutunut minut rauhaan ja hän tekee mitä pyydän häntä tekemään rakkautta ja huolenpitoa. Kaikki kiitos [email protected] suuri taikuri, joka auttoi minua palauttamaan mieheni minulle. Olen Lina Peter.

    • hohhoh2

      Miksi kirjoitat särkynyt sydän palstalle? :D et sä sitä miestä omaksesi saa.

    • tnttamari

      Saitko sinäkin häneltä lempinimeksi tinttamariia? Niin mies se osaa kertoa sinulle tarinoitaan. Uskotko kaikkeen sillä usein asioilla on kaksi puolta kuteon kaksi kertojaakin.Elä sinä vain miehen kanssa joka ei todellisuudessa osaa rakastaa. Pian tulet huomamaan kaikki vika voikin olla miehessä. Ei välttämättä exässä.

    • usko tai älä...

      Erittäin hyvä huomio. Vika ei aina todellakaan aina ole siinä exässä. Näitä satuja kertovia miehiä löytyy. Et ole asunut ja elänyt hänen kanssaan joten et todellakaan tunne häntä!!!

    • pissahousussa.......

      Taidat olla "vitsi"koko nainen ?? Vain huonolla itsetunnolla varustettu on kehdannut tehdä tälläisen aloituksen. Mahtaa sua hävettää näin jälkeenpäin. Osuiko ??
      Niin pitikin:)
      Naurattaisi jos en tietäisi että olet tosissasi. Säälin sinua !! Kyllä, säälin todella.
      Miten joku voikaan vajota noin alas. Hohhoijaa...
      Uskot ap varmaan vielä joulupukkiin ?Jep,niin arvelinkin.
      Miehen sinulle syöttämä "satukin " on varmaan yhtä vanha...

      Ehkäpä olet jo tajunnut osasi,jäät kakkoseksi ainiaaksi. Osuiko ????
      Vai vielä väkisin joku onnistuu pitämään mies ressukkaa....
      Pitäskö sun tehdä lastensuojelu ilmoitus tollaisesta ressukasta...

      Jos olisin sinä niin hävettäis ihan sikana MUTTA onneksi en ole sinä vaan mieheni kainalossa..............................

    • häpeähäpeähäpeä

      Nosto muistutukseksi ap:lle

      Olet voittanut ekan palkinnon ilkeydestä, tyhmyydestä ym....

    • mee häppee

      Ai miekö tuleva ??? Ehei ja vielä kerran ehei. Siekin tiedät että saat hänen vasta jos mie poistun paikalta. Et yhtään aiemmin.
      Koska sie olet vasta kakkonen, mie oon se ykkönen, Eikä hää miusta luovu vapaehtoisesti, senhän sie tiiätkin, siksi siun pitää itkeä täällä.

      Mitä sie luulet että miten hänen lähipiirinsä, perheensä suhtautuisivat sinnuun ??
      Siullako on tuo "pikku ongelma". Hei eivät oo aiemmin tavanneet sellaista naista. Sellainen "pikku ongelma" kuin siulla on, ois heille kauhistus. Sie joutuisit pannaan. Nämä kunnon ihmiset eivät tulisi ikinä hyväksymään siuta. Ei ikinä. Miten he selittäisivät lapsilleen että tälläisiä naisia on olemassa. Eivät mitenkään. He eivät tunne sellaisia. Sie et olisi mitään heidän silmissään.

    • 98776

      Mitäpä sinä onneton kakkonen roikut miehessäni? Uskot kaikki valheet? Luulet oikeasti että mies minut jättää? Hahhahhaa, luovuta jo ja etsi itsellesi joku VAPAA mies!!!!

      • käärme

        Minä kerron teille vähän ap:sta.
        Hän on kohta viisikymppinen, alkoholisoitunut, pukeutuu kuin pissis, kaksi kiloa meikkiä naamalla millä hän yrittää epätoivoisesti peittää rankan elämän jäljet siinä kuitenkaan onnistumatta.
        Hän epätoivoisesti yrittää iskeä varattuja miehiä, koska vapaita hän ei enää saa. Varatut miehet ovat helppo nakki mutta hän ei tajua ettei ne miehet ole vailla kuin "sitä" . Ei kukaan halua häntä, eihän häntä kehtaisi esitellä kenellekkään.
        Hänen tulevaisuus on olla yksin.


      • en unohda sua
        käärme kirjoitti:

        Minä kerron teille vähän ap:sta.
        Hän on kohta viisikymppinen, alkoholisoitunut, pukeutuu kuin pissis, kaksi kiloa meikkiä naamalla millä hän yrittää epätoivoisesti peittää rankan elämän jäljet siinä kuitenkaan onnistumatta.
        Hän epätoivoisesti yrittää iskeä varattuja miehiä, koska vapaita hän ei enää saa. Varatut miehet ovat helppo nakki mutta hän ei tajua ettei ne miehet ole vailla kuin "sitä" . Ei kukaan halua häntä, eihän häntä kehtaisi esitellä kenellekkään.
        Hänen tulevaisuus on olla yksin.

        Tämä on niin huippu aloitus että se täytyy taas nostaa ylös että kyseinen ap ei unohda häpeäänsä........

        Minkä taakseen jättää sen edestään löytää......


      • häntä en unohda
        en unohda sua kirjoitti:

        Tämä on niin huippu aloitus että se täytyy taas nostaa ylös että kyseinen ap ei unohda häpeäänsä........

        Minkä taakseen jättää sen edestään löytää......

        Myös kyseiselle ap:lle menee seuraava:
        En tosiaan unohda häntä, joka roikkui mieheni lahkeessa koskaan. Kasvosi turpeat ja meikkikerros syöpyivät ikuisiksi ajoiksi kovalevylleni. Taistelin elämästäni sairaalassa ja selviydyin vielä kerran katsomaan näytelmää, jonka järjestit väittämällä, että minä pidän liian tiukasti miehestäni kiinni ja vain sinä pystyt tekemään hänestä onnellisen. Miten olisin edes pystynyt pitämään kiinni, hyvä kun pysyin elämän langassa kiinni. Jos tietäisit oikeasti, kuinka lähellä kuolemaa kävin ja siihen liittyvät pysyvät sairauteni, ajattelisit sinäkin toisin ja kasvaisit ehkä hitusen itsekin. Jokin tarkoitus täytyi kaikella olla, valehtelevasta miehestä, joka oli valmis hylkäämään perheensä, kasvoi onnellinen kanssani ja hän ymmärsi, että itse käytöksellään oli kylmän liiton aiheuttanut. Hän ymmärsi, että sai suurimman rakkauden osoituksen, minkä toiselle voi antaa ja hän sai sen omalta vihityltä vaimoltaan. Opin kanssasisaristani paljon, jota en ennen tiennyt olemassa olevankaan, ja se riittää loppuelämäni tarpeiksi. Mieheni ei ole koskaan ollut itsestäänselvyys yhtä vähän kuin, että olisi ollut omaisuuttani, vaan hän on edelleen kaikkine virheineen yhä suurin rakkauteni ja saa minut yhä uudelleen hullaantumaan itseensä ihan omana itsenään, kun lopetti kylmäilynsä. Toivon, että vajavaisena ja mieheni säröttämänä jaksan kulkea loppumatkani hänen kanssaan, sen tiedän, että jaksan rakastaa, kuten ole aina rakastanut.


      • maksullisiinvaan
        käärme kirjoitti:

        Minä kerron teille vähän ap:sta.
        Hän on kohta viisikymppinen, alkoholisoitunut, pukeutuu kuin pissis, kaksi kiloa meikkiä naamalla millä hän yrittää epätoivoisesti peittää rankan elämän jäljet siinä kuitenkaan onnistumatta.
        Hän epätoivoisesti yrittää iskeä varattuja miehiä, koska vapaita hän ei enää saa. Varatut miehet ovat helppo nakki mutta hän ei tajua ettei ne miehet ole vailla kuin "sitä" . Ei kukaan halua häntä, eihän häntä kehtaisi esitellä kenellekkään.
        Hänen tulevaisuus on olla yksin.

        Jos miehet on vaan seksiä vailla, niin eikö ne saa sitä tarpeeksi kotona? Ja miksi eivät mene maksullisiin? Sillähän maailma pelastuisi eikä kyse olisi pettämisestä. Onko ne miehet niin pihejä, että ilmaiseksi vaan seksiä ruinaavat? Eikö ole varaa maksaa jos se vaan seksistä kiinni vieraissa käynti? Mitä mieltä vaimot olette? Onko seksi se ainoa syy jonka takia ukko vieraissa käy?


    • Mahdollisimman nopeasti

      Ole hyvä ja jokos hakisit pois kokonaan! ?! Käy jo vähän raskaaksi tuo itkun ja valituksen kuunteleminen. Minä olen valmis luopumaan, mutta sinun täytyy näköjään tulla repäisemään miekkonen pois roikkumasta housunlahkeestani.

    • hah hah hah hah hah

      Ei ole tainnut ap = noita-akka saada itkemäänsä miestä vielkään:)

      ps: yksin saat olla koko loppu elämäsi...tollanen paskiainen

      • entinenmuijja

        Mistä tiedätte mitä se mies on sanonut ja luvannut tälle kakkoselle? Oletteko olleet kuuntelemassa? Yksikään kakkonen ei ole miehen kanssa jollei se ole LUVANNUT jotain! tuon naisen joka on pubistun n.40-50vuoden väliltä aikoo taistella miehestäsi. Sen tyylinen teksti. Lisäisin vielä että kirjoituksesta päätellen mies on haukkunut vaimoon tälle kakkoselle ja taas mies on viaton kyin piäni lammas...


    • nyksä..........

      Tuota noin, jos mies on luvannut jotain ap:lle, mitä en usko, koska ei hänen tarvitsisi täällä itkeä ja haukkua ykköstä.
      Se ykkösen haukkuminen ei kuulu "joukkoon" jos ymmärrät pointin ? Jos hän olisi varma tästä miehestä niin miksi vielä pahoittaa ykkösen mieltä täällä haukkumalla ?? Jossain mättää.
      Joku pubiruusu saa kyllä tosissaan taistella mikäli aikoo mieheni saada.....Hyvät naurut saa ainakin............meiltä molemmilta..........

      • entinenvaimo

        Kuka pubiruusua huolii edes salarakkaaksi? Luit varmaan myöskin ettei se mies ole niin viaton kuin mitä antaa ymmärtää mikäli luin oikein nyyhkytarinoilla saa toisen päänsekaisin. Ei se naisen haukkuminen auta mitään vaan saattaa jopa pahentaa asioita...


    • nyksä

      Totta, kyllä miehet satuja ja tarinoita osaavat luritella. Niitä samoja mihin kautta aikojen ovat naiset langenneet.
      Mutta mutta, kuulostaa jotenkin keksityltä jutulta. Miksi ihmeessä täällä vakuuutella ykköselle että mies on häneen rakastunut, eikö se olisi miehen homma kertoa se kotona ?? Ja se ykkösen haukkuminen...saa hälytyskellot soimaan...

      Mieleen tulee että yrittää vaan saada ykkösen jättämään mies, valheellisilla jutuila, kun ei muutoin häntä saa.
      Mitäpä jos mies ei olekkaan pettävää sorttia, naisen mahikset on utopiaa, ja tämä viimeinen yritys saada hänet omakseen. Pelinainen, erittäin epätoivoinen, luuseri joka ei saa haluamaansa.

      • hälytyskellot

        Jälkimmäinen kappaleesi taisi osua maaliin. Epätoivoinen pelinainen pelaa peliään, jonka itse paljasti jo ensimmäisessä kontaktinotossa.


    • onnea vaan!

      Avioeroa voi hakea ihan yksin. Siis se mies ilman vaimon lupaa. Dadaa! Tuliko yllätyksenä? Miksi se olisi vaimon tehtävä? Ottakoon mies vastuun teoistaan ihan itse. Nyhverön saat itsellesi, onneksi olkoon!

      • nyksä nyt ja aina

        Aivan ! Ap:n eka lause paljastaa hänen tyhmyytensä. Väittää että nainen roikkuu miehessään... Kumma mies kun muka rakastaa tätä ap luuskaa, ei pysty lähtemään kotoaan ja jättämään tätä ns.karmeeta ykköstä: )

        Ap on kiero, luuseri, ruma, rupsahtanut vanha juoppo !!!!!!!!!!!!!!!!
        Toisin sanoen erittäin säälittävä otus, varmasti oman miehen jättämä. Mitä en yhtään ihmettele. Hahhaaaaaaaaaaaa.

        Kivat sulle ap !


      • hyvä mieli:))))))
        nyksä nyt ja aina kirjoitti:

        Aivan ! Ap:n eka lause paljastaa hänen tyhmyytensä. Väittää että nainen roikkuu miehessään... Kumma mies kun muka rakastaa tätä ap luuskaa, ei pysty lähtemään kotoaan ja jättämään tätä ns.karmeeta ykköstä: )

        Ap on kiero, luuseri, ruma, rupsahtanut vanha juoppo !!!!!!!!!!!!!!!!
        Toisin sanoen erittäin säälittävä otus, varmasti oman miehen jättämä. Mitä en yhtään ihmettele. Hahhaaaaaaaaaaaa.

        Kivat sulle ap !

        Tämä aloitus on vaan niin säälittävä ja alkaa aina naurattamaan kun tätä lukee.


      • Juupppaaa
        hyvä mieli:)))))) kirjoitti:

        Tämä aloitus on vaan niin säälittävä ja alkaa aina naurattamaan kun tätä lukee.

        Aloitus lienee pelkkä provo ja tarkoitettu ärsyttämään, mutta kyllä aikuisten oikeasti löytyy sellaisia ns. toisia naisia, joille ukkomies valehtelee ummet ja lammet ja nämä naiset uskovat kaiken. Tyypillinen pettävän miehen valhe on, että kyllä minä eroaisin vaimostani, mutta kun se roikkuu minussa ihan väkisin kiinni ja kiristää lapsilla ja uhkailee itsemurhalla, tms. Ja toinen nainen uskoo, koska haluaa uskoa. Kun ukkomies vielä kertoo surullisen tarinan, että toinen nainen on hänen tosirakkautensa ja mies olisi onnellisempi hänen kanssaan, mutta kun se kaamea vaimo ripustautuu ihan väkisin, niin toinen nainen on suorastaan myyty. Ja onhan toisenkin naisen mukavempi kuvitella, että se ilkeä vaimo on kaiken esteenä kuin myöntää totuus ettei miehellä ole koskaan ollut aikomustakaan erota.


    • Hoopoa!

      Tälläset provoviestit saa hyvin kirjoitteluja taakseen. Luulisin näittenkin kirjoittajien olevan 95% naisia. Tämä kolmannen osapuolen kyytiin hyppääminen on kyllä jännä juttu. Jos mies hyppää toisen mukaan, niin naiset hyökkää aina sen toisen naisen kimppuun ja jos taas nainen hyppää toisen miehen mukaan, niin se on huora. No itse miehenä pidän tälläistä toisen mukaan lähtemistä lapsellisena. Ensin puretaan suhde ja vasta sitten etsitään toinen. Kyllä minusta tässä tuo mies on kamala. En sillä sano etteikö vaimollakin ole osuutensa, mutta minusta kun on yhteinen sopimus tehty, niin se pidetään tai puretaan ja vasta sitten rakennetaan uusi. Olipahan sitten kyseessä mies tai nainen. Näin tekisin itse ja näin toivon, että minullekin tehtäisiin.

      • Hoopoa!

        Ainiin ja mitä tulee tämän ketjun aloittajaan, niin jos hän on itse se toinen tosiaan, niin mitäpä sitä oikeasti tänne kirjoittelemaan. Jos on hyvän miehen saanut, tai saamassa, niin eikö sitä pitäisi kirjoitella siihen sävyyn, että hyvän sai ja sillä selvä. Tämä juttu nyt oli kertomus voitosta toisesta naisesta ei niinkään hyvän miehen löytämisestä?!?!!
        Kannattaa katsoa pätkä Hjalliksen haastatellessa Anu Harkkia. Siinä näkee miten hyvän miehen Anu on joskus kaapannut Artun ex-ex-ex...naiselta. Ihan nauratti, kun se selitti miten mutkikas ketju sen Artun takia on tullut...exänexää ja voi hyvä ihme...


      • häpeä ap !!!
        Hoopoa! kirjoitti:

        Ainiin ja mitä tulee tämän ketjun aloittajaan, niin jos hän on itse se toinen tosiaan, niin mitäpä sitä oikeasti tänne kirjoittelemaan. Jos on hyvän miehen saanut, tai saamassa, niin eikö sitä pitäisi kirjoitella siihen sävyyn, että hyvän sai ja sillä selvä. Tämä juttu nyt oli kertomus voitosta toisesta naisesta ei niinkään hyvän miehen löytämisestä?!?!!
        Kannattaa katsoa pätkä Hjalliksen haastatellessa Anu Harkkia. Siinä näkee miten hyvän miehen Anu on joskus kaapannut Artun ex-ex-ex...naiselta. Ihan nauratti, kun se selitti miten mutkikas ketju sen Artun takia on tullut...exänexää ja voi hyvä ihme...

        Aivan. Luulisi olevan onnellinen kun on saanut kaapattua miehen toiselta naiselta mutta ei. Täällä pitää hakkua ja parjata ykköstä. Outo mies kun ei osaa itse lähteä niin kamalasta suhteesta jos kerran on niin rakastunut toiseen. Epäilyttävää.

        Jotain mättää ap:n kirjoituksessa. Kyllähän aikuinen mies lähtee jos on lähteäkseen, ei siihen lupaa kysytä.
        Jompi kumpi valehtelee, ap tai mies ???
        Anyway, nolo aloitus kaikinpuolin.


    • taistelijakaverisi

      hah hah hah hah haaaaaaa

      olet vakavasti sairas ap !

    • yx-mies

      Itse olen ollut vastaavassa parisuhteessa ja ihan itse nostanut itseni pois kyseisestä suhteesta . En tarvinnut sitä kolmatta osapuolta siihen.

      Mutta siihen sanoisin että kun olet tällaisen justiinan kumpani niin ei siinä mitkään keskustelu yritykset auta kun toinen ei kestä kritiikiä omaa käytöstään kohtaan ollenkaan.

      Viimeinen pisara suhteessa oli pettäminen, sekin olisi vaan pitänyt lakaista maton alle.

    • eiköelämämennytkäänniin

      Vieläkö ap itkee himassaan, yksin , kaljaa kitaten ?

    • Häpeäonhänenitsensä

      Kakkosen määkinää.

    • aikanaivia.ajattelua

      Tervellä itsetunnolla oleva kumppani ei silti petä toista olipa tilanne millainen hyvänsä.
      Ylensä parisuhteessa asiat selvitetään,mutta tuntuu olevan yleistä,että ei osata edes asioita selvittää. Miksi ylensäkin ollaan yhdessä?? Kun silloin rakastuminen on ihanaa huumaa. Ei kuitenkaan tutustuta toiseen kunnolla,kun huumassa unohtuu kaikki muu.
      Siinä on myös se,että pettäjän ei tarvitse etsiä omaa asuntoa vaan odottaa löytävän uuden jonne voi taas paita asioita. Luulee pääsevän helpommalla.
      Ja miten sitten uusi kumppani luulee,että sama asia ei toistu hänen kohdalle?
      Eli kun on kerran pettänyt ja menättänyt itsensä arvonsa,joten kuskin se siitä muuttuu.
      Toiset vain osaa pitää itsensä ihmisenä,eikä lähde pettämään. Vaan jos suhde ei toimi niin eroaa,etsii oman asunnon,oman elämän ja sit vasta etsii uutta suhdetta ajan myötä. Sillä ei suhteessa oleva ihminen,joka etsii uutta suhdetta niin ei ole yhtään mitään,vaan alhainen ihminen,jolla on liikaa lepakoita tapulissa.
      Joten usein nämä pettäjän uudetkin tahtoo uskoo samalla tavalla onneen,kuin ensimäinenkin ja luulevat olevansa että heidän onnensa kestää.
      Kuitenkin he tietävät,että he ovat pettäneet toista suhteen aikana,johon ei normaali ihminen ei lankea. Et eipä paljon ajatella asiaa syvällisemmin.
      Joten oletko varma,että suhteesi säilyy? Ja sinuunhan ei koske,kun uusi kumppani joutuukin petättyksi taas? Ja miten voit olla varma,että asiat ovat niin,kun pettäjä sanoo?

    • tinttamariialle

      Minulle kävi niin,että mies petti minkä ehti ja häipyi uuteen suhteseen. Siitä huolimatta jatkoin omaa elämääni.
      Tapauksesta on riittävästi aikaa,mutta yhä mies "salaa kyttää" minua,vaikka olen muuttanut toiseen asuntoon.

    • noloakkaoot

      Osaatko ap edes hävetä vai oletko narsisti joka luulee / luuli itsestään liikoja ?

    • Roikkujatpahimpia

      Eikö ole rasittavia nämä roikkuvat ihmiset. Eivät osaa ja halua hakea sitä parempaa. Miksi todella roikkua toisessa jos kertonut on halustaan. Miksi näin tilanne? Roikkumalla varmaan saakin jotain kiksejä. Nolona tapella pertturista. Kuinka alas naiset voivat mennä? Ala arvoista elämää kyllä.

      • hämmästyttääkummastuttaa

        Onpas nolo ja lapsellinen aloitus.
        Mitä ilmeisemmin asiat eivät todellakaan ole noin kuin ap retostelee. Miksi hän muuten olisi täällä katkerana, eikä onnellisena sen miehen kainalossa ?
        Jokin tässä nyt mättää ja pahasti.


    • Saahakea

      Minusta kuulosti oikein uskottavalta. Voisin lähteä tämän naisen matkaan..

    • Avokkiolen

      Ap k. m. Kaikista maailman ihmisistä, sinä olet elämälle kaikkein katkerin. Vuosien työsi on ihan turhaa. Et saa edes empatiaa keksittyjen sairauksien takia.

      • Anonyymi

        Öö.Hauska tarina.Voitit juuri kaljan noin hyvästä iltasadusta.


    • jokooletsaanut

      No ap, mihin vuosisadan rakkaustarinasi on edennyt ....:D ??

    • Yksivaimo

      Voi pyhä yksinkertaisuus. Kuules kolmanneksipyöräksipyrkijä. Sinähän uskot kaiken mitä mies sepittää. Et olisi tällä palstalla yhtään mikäli asiat olisi niinkuin väität. Olet jäänyt rannalle ruikuttamaan ja siksi olet täällä.
      Oishan mies vaimonsa jo jättänyt jos olisi aidosti kiinnostunut sinusta. Kasva aikuiseksi jo pikkuhiljaa!

      • tyydysiihen

        Kelpaat vain perseenpesijäksi vanhalle ukolle ja omaisuuden vuoksi on kanssasi.


      • Voivoivoisääliksikäy

        Eipä ole onneksi edes omaisuutta. Tosiasiassa pärjään paremmin kuin hän. Sinuna hakisin ihan aidosti apua noihin ongelmiisi.


    • Anonyymi

      Mistä näitä pölkkypäitä sikiää? Meillä menee paremmin kuin koskaan, ja siksi päätit kirjoittaa nämä sairaat kirjoituksesi eikö vaan? Et pääse väliimme koskaan. Rakkautemme vain kasvaa ja vahvistuu teidän epätoivoisten tyrkkyjen myötä.

      • Anonyymi

        Täytyy sanoa että psykopaatit ovat mahtavia manipuloimaan. Onneksi ei mene läpi, mahtaa sua ao harmittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe