Olen kokeillut nettideittailua jonkin aikaa. Olen saanut tukuittain yhteydenottoja (olen siis nainen) ja itsekin ottanut yhteyttä. Monen kanssa olen jatkanut kirjoittelua, silloin kun kiinnostus on tuntunut olevan molemminpuolista. Kuvat vaihdettu. Edelleen kiinnostaa kumpaakin. Sitten tavataan. Juttelu sujuu ja tuntuu, että tämän miehen haluan tavata uudestaan.
Miksi kerta toisensa jälkeen tapaamisen jälkeen miehet toivottavat sähköpostitse hyvää jatkoa, tai jättävät kokonaan ilmoittamatta, ettei kiinnosta?
Ymmärrän, että kaikkien kanssa ei livenä natsaa, mutta kun näin käy kerta toisensa jälkeen teen varmaan jonkun virheen. En suostu uskomaan, että minussa ei "olisi ainesta". Mies on kuitenkin nähnyt profiilini ja kuvani sekä kirjoitellut viikon, pari joskus kolmekin. Ei hän edes lähtisi treffeille, jos ei yhtään kiinnostaisi.
Mitä kannattaisi tehdä toisin?
Mies: Milä perusteilla lemppaat tapaamisen jälkeen
29
891
Vastaukset
- tipitiidrhyer
Nettideittailussa tuntuu kaikilla olevan suuremmat kriteerit kuin normaalissa elämässä, aina etsitään sitä ´parempaa´ . Eli jos olisit tavannut deittisi normaalielämässä niin hän olisi ehkäpä ollut kiinnostuneempi, mutta kun olet tavannut deitin netissä niin hän kuvittelee, että löytää ´paremman´ sieltä :)
Älä ota nokkiisi, käy avoimin mielin tapailemassa ihmisiä..suuria odotuksia tuskin kannattaa laittaa mutta ei kai siinä voi mitään hävitä jos tapailee uusia ihmisiä oman elämänpiirin ulkopuolelta :) Tseppiä! - sekamelskaa
No minulla se menee vähän niin, että yleensä mies haluaisi tavata uudelleen,
ja minä katson, ettei kannata, koska nämä tietyt asiat, enkä nyt tarkoita
sitä ulkonäköä, vaan hänen koko olemus onkin jotain muuta, kuin on profiilista
ja viesteistä ymmärtänyt.
Tuohon kuuluu niin monia asioita, kuten yleinen siisteys, sekä käytöstavat
(ei pälätä puhelimessa) treffien aikana ja muita tälläisiä.
Nämä asiat yleensä selviää kasvotusten. Siksi nettideittailu onkin työläänpää,
kuin livenä, kun kirjoitellaan luodaan mielikuva ja poks sitten ei vastaakkaan
sitä. Yleensä syynä omien asioiden kaunistelu, on tungettu jo profiiliin
puutaheinää. Ei sillä, että itse onkin liikkeellä rehellisellä ilmolla pitkälle pötki.
Täytyy kohdata se toinen samoilla linjoilla oleva...Jaa-a mitenkähän. - rtwijiog
Jos pakit tulevat lähes joka mieheltä ekan tapaamisen jälkeen, niin luultavasti teet jotain väärin. Tietty tuo riippuu otannasta: jos olet käynyt vain kahden kanssa ulkona kysymys voi olla sattumasta, mutta jos kymmenen lemppaa ekojen treffien jälkeen niin silloin vika on suurella todennäköisyydellä sinussa itsessä. Mieti vastaavatko kirjoittamasi asiat todellisuutta, onko sinulla joku ärsyttävä tapa joka selviää vasta tapaamisen yhteydessä yms.
- wqdwddwqddwqdwdd
Itse olisin valmis näkemään yli puolet tapaamistani naisista uudelleen mutta he eivät minua.
- 13+1
- Profiilissa tai viesteissä on jäänyt jotain olennaista kertomatta (on lapsia, ex on vielä kuviossa, ym) tai totuutta on kaunisteltu.
- En ole alunperinkään ollut kiinnostunut mistään isommasta juuri tämän naisen kanssa. Saatan lähteä kahville aivan erilaisten naisten kanssa, ihan vain viettämään aikaa ja hiomaan sosiaalisia taitojani. Nämä naiset ovat joskus olleet innoissaan ja yllättyneitä, että lähden treffeille. Juttu saattaa luistaa hyvin ja sitten he kummastelevat, että mikä meni vikaan, kun en halua tavata toista kertaa. Pyrin nykyään välttämään tätä, että en tuottaisi turhia pettymyksiä.
- Tylsä ja yksiulotteinen persoonallisuus.
- Maksattaa treffit oletusarvoisesti minulla tai odottaa erityispalvelua. Olen huomaavainen sitten myöhemmin.
- Deittailu on naiselle kevyt harrastus. (Syyllistyin aiemmin tähän itsekin.)
- Ei tarpeeksi aktiivista otetta naisen puolelta. Miehelle nettitreffit ovat jatkuvaa pakkien kanssa rämpimistä, joten en viitsi investoida epävarmoihin tapauksiin aikaa. - käytöskatko
Jotkut ihmiset on hermostuneena vähän outoja, siis vaikka varmaan normaalisti puhuvat järkevästi saattavat höpötellä tai kikattaa kauheasti yms. Kun nettideittailussa on tämä erityinen kriittisyys vallalla, toista tilaisuutta ei usein tule. Se on vähän kuin massatyöhaastatteluissa, aina on parempia. Normaalielämässä ihmiset antavat yleensä toiselle reilusti tilaisuuden, koska on niin ainutlaatuista edes tavata.
Itselläni suurin syy taitaa olle se, että nainen on ihan kiva, mutta ei sen enempää.
- erittäin hyvin sanot
Pätee mullakin useimpien miesten kohdalla! Kun ei vaan herää sen kummempia tunteita niin ei.. jotkut vois olla ehkä tosi mukavia kavereita mut ei sillee enempää kiinnostavia.
- turhautunut
Vai onko miehillä epärealistisia oletuksia itsestään? Itse olen aktiivinen ja lähestyn viestiä miehelle, jonka profiili herättää kiinnostukseni. Mies vaikuttaa kiinnostuneelta, kirjoittelee pitkiä viestejä, kuvien lähettämisen jälkeenkin kaikki hyvin. Ehdotan treffejä, tapasimme ja sen jäkeen mies ei halua tavata uudestaan.
Ehkä tällainen mies haluaa etsiä "jotain vielä parempaa".... - näin täällä
Sama virsi täällä, on kirjoiteltu ja kuvia vaihdettu, treffit sujuu hyvin mutta sen jälkeen täysi hiljaisuus. Ei edes viestiin vastata enää. En itsekään ole ollut ekojen treffien jälkeen umpirakastunut vastapuoleen mutta jos vaikuttaa ihan mukavalta niin miksei näkisi toistekin. Tiedä sitten onko vika siinä kun ensitreffeillä ei ole tapahtunut kummempaa kuin kahvittelua/syömistä ja sitä rataa, odottaako joku tosiaan että vastatavanneet olis heti kaulakkain?
- segadg
Erinäköinen kuin kuvassa.
- Seksiä ystäväiseni
Näin meidän kesken mies on aina vietävissä,että
se on naisen päätös miten se etenee.
kyllähän nyt tiedät miten mies vietellään.
Mutta siltä varalta että olet niin määly että et ymmärrä
niin kyllä se mies sen intiimin hetken jälkeen
on helpommin käsiteltävissä.- asdfjklöäqp
Toista mieltä, ei ne jatku hyvänkään seksin jälkeen, valitettavasti
- Niin tai näin
asdfjklöäqp kirjoitti:
Toista mieltä, ei ne jatku hyvänkään seksin jälkeen, valitettavasti
Ainakin mahdollisuudet on paremmat,eikä siinä häviä mitään.
Kumisukkaa vain kyrvän päälle ja kattomaan jatkuuko vai ei.
Niin se ei ainakaan jatku jos pistää sakset ristiin.
Julmalta voi kuullostaa mutta se parantaa mahdollisuuksia
noin 100% :tilla..Tai ainkaan se ei niitä huononna.
Olen myös mennyt treffeilelle, ettei ole ollut mielitekoa seksiin mutta
samalla tavalla se auttaa kummasti kun antautuu vaikkei jaksaisi.
Tosin ymmärrän, että miehelle seksi on mekaniikkaa ja naiselle
romantiikkaa joten tuo seksi ensitreffeillä voi olla naiselle tosi vaikee juttu.
Vaikka se miehille on luonnolisinta maan päällä.
Varmaan lemppaan, jos toinen jää valehtelusta kiinni tai on täysin eri aaltopituudella. Yleensä en kyllä ensi tapaamisen jälkeen heti lemppaa ja yritän olla muodostamatta mielikuvaa toisesta, koska se luultavasti on väärä. Tuossa tilanteessa kuitenkin jännittää jne.
Jos ei parin kerran jälkeen ole mitään yhteistä, on minusta ihan turha jatkaa. Jos yhteistä on, muttei sitä jotain, jatkan enemmän kuin mieluusti ystävänä.- Tässä yleinen syy
"Erinäköinen kuin kuvassa."
Komppaan tuota joka siis jo mainittiinkin. Puhun nyt aivan suoraan mutta rehellisesti, joten älkööt kukaan ottako itseensä.
Mihille aluksi ulkonäkö merkkaa aivan jumalattomasti. Varmasti enemmän kuin naisille. Todennäköisesti siis (toki joku mies pian kommentoi, että hänen kohdallaan näin ei ole, mutta hän kuuluukin marginaaliin). Jos nainen on lähettänyt itsestään kuvan, joka ei vastaa todellisuutta, mies pettyy. Varmasti toimii toisinkinpäin, mutta puhun nyt miehen näkökulmasta.
Koska tuo on raaka fakta, kannattaa naisen lähettää itsestään kunnollinen kuva/kuvia. Kuitenkin ekoilla treffeillä tavataan livenä, jolloin totuus paljastuu. Ei siis kannata lähettää jotain vuoden vanhaa helkkarin onnistuneesta kulmasta otettua kasvokuvaa, josta ei näy hivenen pullea vartalo ja uudet 5kg.
Siispä lähetä, olit sitten mies tai nainen, realistinen kokovartalokuva. JOs toinen senkin jälkeen haluaa tavata, hän diggaa susta, ei pety, ja seuraavatkin treffit on taattu! Tää ei ollut vittuilua vaan raakaa faktaa.- Citykettunen
On mielenkiintoista nähdä, mihin nettideittailu seuraavien vuosien ja seuraavan vuosikymmenen aikana johtaa. Meillä on nyt paremmat mahdollisuudet tavata ihmisiä kuin koskaan ennen ja tuloksena enemmän yksinäisyyttä kuin koskaan. Mikään ei enää riitä. Aina voi olla olemassa joku kauniimpi, hoikempi tai timmimpi. Muokatut mainoskuvat luovat täysin epärealistisen mallin siitä, miltä aikuinen nainen näyttää, joten tavallisilla naisilla ei ole mitään saumaa.
Minulla on onneksi aikaa seurata sivusta, koska olen jo aikaa sitten lapseni tehnyt eikä biologinen kello enää tikitä. Mutta nuorempien naisten puolesta pelottaa. Kuinka moni tämän aikakauden nainen jää lapsettomaksi koska sopiva hetki ehtii mennä ohi ennen havahdutaan siihen, ettei kukaan enää sitoudu kehenkään? - ggasdngadb
Citykettunen kirjoitti:
On mielenkiintoista nähdä, mihin nettideittailu seuraavien vuosien ja seuraavan vuosikymmenen aikana johtaa. Meillä on nyt paremmat mahdollisuudet tavata ihmisiä kuin koskaan ennen ja tuloksena enemmän yksinäisyyttä kuin koskaan. Mikään ei enää riitä. Aina voi olla olemassa joku kauniimpi, hoikempi tai timmimpi. Muokatut mainoskuvat luovat täysin epärealistisen mallin siitä, miltä aikuinen nainen näyttää, joten tavallisilla naisilla ei ole mitään saumaa.
Minulla on onneksi aikaa seurata sivusta, koska olen jo aikaa sitten lapseni tehnyt eikä biologinen kello enää tikitä. Mutta nuorempien naisten puolesta pelottaa. Kuinka moni tämän aikakauden nainen jää lapsettomaksi koska sopiva hetki ehtii mennä ohi ennen havahdutaan siihen, ettei kukaan enää sitoudu kehenkään?Tämä on ihan totta. Monella miehellä pyörii päässä mainoskuvat joistain Hollywood- tai poptähtösistä. Ja sen näköistä naista etsitään.
Varsinkin halutaan löytää toisenlainen nainen kuin eksä oli. Eli "seuraajan" pitäisi olla timmimpi, nätimpi, kiltimpi ja alistuvampi. Ja miehet etsivät lähes laidasta laitaan itseään selvästi nuorempaa naista, vaikka peilistä katselisikin 40-50 v. ikäisensä näköinen mies, jolla on jo pari makkaraa vyötäröllä. Mutta saahan sitä etsiä, se vapaus kullekin suotakoon.
Täällä nettitreffeillä jää selvittämättä se kuuluisa kemia, että onko sitä vai ei. Ja siihen tämä keinotekoinen virtuaaliympäristö kompastuukin, koska feromonit säätelevät käyttäytymistämme kuitenkin enemmän kuin ruksitetut kohdat kumppanin toiveominaisuuksista. - -M-
ggasdngadb kirjoitti:
Tämä on ihan totta. Monella miehellä pyörii päässä mainoskuvat joistain Hollywood- tai poptähtösistä. Ja sen näköistä naista etsitään.
Varsinkin halutaan löytää toisenlainen nainen kuin eksä oli. Eli "seuraajan" pitäisi olla timmimpi, nätimpi, kiltimpi ja alistuvampi. Ja miehet etsivät lähes laidasta laitaan itseään selvästi nuorempaa naista, vaikka peilistä katselisikin 40-50 v. ikäisensä näköinen mies, jolla on jo pari makkaraa vyötäröllä. Mutta saahan sitä etsiä, se vapaus kullekin suotakoon.
Täällä nettitreffeillä jää selvittämättä se kuuluisa kemia, että onko sitä vai ei. Ja siihen tämä keinotekoinen virtuaaliympäristö kompastuukin, koska feromonit säätelevät käyttäytymistämme kuitenkin enemmän kuin ruksitetut kohdat kumppanin toiveominaisuuksista.Naisilla on myös hieman taipumusta pettää itseään näissä asioissa. On helppo uskotella itselleen että pakkien tai kiinnostumattomuuden syynä on vain Hollywoodin ulkonäkövaatimukset. Sitten jää huomaamatta monet muut asiat, joihin olisi syytä saada parannusta. Tällaisia voivat olla mm.
- Passiivisuus, tyyliin "miehen tulee maksaa treffit ja tehdä aloitteet jne."
- Katkeruus vastakkaista sukupuolta kohtaan
- Jatkuva itsestään puhuminen tai muu omituinen höpöttäminen treffeillä
- Tyly tai tenttaava tyyli treffeillä
- Kalenteri johon ei mahdu tutustumista toiseen ihmiseen
- Liiallinen päihteiden käyttö
- Liian nopea eteneminen - gadöoigagb
-M- kirjoitti:
Naisilla on myös hieman taipumusta pettää itseään näissä asioissa. On helppo uskotella itselleen että pakkien tai kiinnostumattomuuden syynä on vain Hollywoodin ulkonäkövaatimukset. Sitten jää huomaamatta monet muut asiat, joihin olisi syytä saada parannusta. Tällaisia voivat olla mm.
- Liian nopea eteneminenHöpö höpö. Kyllä se osoittaa ennemminkin täyttä oman markkina-arvon yliarvioimista miehiltä, että kriteereissä lukee, että nainen saa (= hänen pitää) olla 5-10 vuotta itseä nuorempi, hoikka tai urheilullinen ja paino väliltä 50-60.
Luuleeko joku 50-vuotias, itseään nuorekkaaksi ja urheilulliseksi tituleeraava mies ihan tosissaan, että häntä 10 vuotta nuorempi urheilullinen tai hoikka nainen on hänestä kiinnostunut, kun oman ikäisiäkin on tarjolla?
Viestissänihän ei ollut kyse siitä, että naiset eivät löytäisi sopivaa seuraa. Eli mistä sinä sen keksit? Esim. minä täytän urheilullisuuden ja hoikkuuden kriteerit mainiosti ja painankin reilusti alle 60 kiloa. Ja treffiseuraa kyllä riittää ja valinnanvaraa on jopa itseäni nuoremmistakin.
Mutta omat toivomukseni ovatkin realistisia. Kommentoin tuolla viestilläni sitä, kuinka moni mies klikkaa sinne aivan utopisia kriteerejä ja sitten ihmettelee, kuinka sitä prinsessaa ei löydykään.
Pointtina oli: 40-vuotias timmissä kunnossa oleva nätti nainen (= minä) ei ole kiinnostunut 50 -vuotiaista miehistä, pitivätpä he sitten itseään vaikka kuinka nuorekkaina ja sporttisina. - zing zing
gadöoigagb kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä se osoittaa ennemminkin täyttä oman markkina-arvon yliarvioimista miehiltä, että kriteereissä lukee, että nainen saa (= hänen pitää) olla 5-10 vuotta itseä nuorempi, hoikka tai urheilullinen ja paino väliltä 50-60.
Luuleeko joku 50-vuotias, itseään nuorekkaaksi ja urheilulliseksi tituleeraava mies ihan tosissaan, että häntä 10 vuotta nuorempi urheilullinen tai hoikka nainen on hänestä kiinnostunut, kun oman ikäisiäkin on tarjolla?
Viestissänihän ei ollut kyse siitä, että naiset eivät löytäisi sopivaa seuraa. Eli mistä sinä sen keksit? Esim. minä täytän urheilullisuuden ja hoikkuuden kriteerit mainiosti ja painankin reilusti alle 60 kiloa. Ja treffiseuraa kyllä riittää ja valinnanvaraa on jopa itseäni nuoremmistakin.
Mutta omat toivomukseni ovatkin realistisia. Kommentoin tuolla viestilläni sitä, kuinka moni mies klikkaa sinne aivan utopisia kriteerejä ja sitten ihmettelee, kuinka sitä prinsessaa ei löydykään.
Pointtina oli: 40-vuotias timmissä kunnossa oleva nätti nainen (= minä) ei ole kiinnostunut 50 -vuotiaista miehistä, pitivätpä he sitten itseään vaikka kuinka nuorekkaina ja sporttisina.Hear, hear!
Sama juttu. Itseäni pyytävät treffeille itseäni reilusti nuoremmatkin, timmissä kunnossa olevat, hyvännäköiset miehet. Miksi ihmeessä kiinnostuisin yli viisikymppisistä, kun lähemmäs kolmikymppisetkin ovat kiinnostuneita?
Omasta mielestäni viisi vuotta vanhempi on jo vahvasti ylärajalla ikänsä suhteen. Silloin miehessä pitää olla jo jotain tosi erikoista, että pystyy kulahtaneen ulkonäön sulattamaan.
Toistaiseksi ei ole vielä tarvinnut. Nyt tapailen yhtä noin ikäistäni miestä, joka on OIKEASTI näyttää ikäistään nuoremmalta, kuten itsekin.
Kun pitää kuvitelmat omasta tasostaan realistisena, seuran löytyminen on helpompaa. - -----------------
gadöoigagb kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä se osoittaa ennemminkin täyttä oman markkina-arvon yliarvioimista miehiltä, että kriteereissä lukee, että nainen saa (= hänen pitää) olla 5-10 vuotta itseä nuorempi, hoikka tai urheilullinen ja paino väliltä 50-60.
Pointtina oli: 40-vuotias timmissä kunnossa oleva nätti nainen (= minä) ei ole kiinnostunut 50 -vuotiaista miehistä, pitivätpä he sitten itseään vaikka kuinka nuorekkaina ja sporttisina.Itse en pysty ottamaan vakavasti ihmistä, joka puhuu ihmissuhteiden yhteydessä markkina-arvosta.
Ehkä sinun kannattaisi mennä tuonne Sinkut -palstalle keskustelemaan näiden markkina-arvoteriaan hurahtaneiden "atmien" kanssa. Siellä saisit todennäköisesti myös kuulla oman "todellisen" markkina-arvosi: vanha käytetty kurppa. :P - gsdgfidngaodsig
----------------- kirjoitti:
Itse en pysty ottamaan vakavasti ihmistä, joka puhuu ihmissuhteiden yhteydessä markkina-arvosta.
Ehkä sinun kannattaisi mennä tuonne Sinkut -palstalle keskustelemaan näiden markkina-arvoteriaan hurahtaneiden "atmien" kanssa. Siellä saisit todennäköisesti myös kuulla oman "todellisen" markkina-arvosi: vanha käytetty kurppa. :PEtkö ole koskaan kuullut puhuttavan parisuhdemarkkinoista?
Ei yhteen termiin kannata takertua, vaan pointti on nimenomaan, että jos ihmiset etsisivät suunnilleen itsensä ikäistä kumppania (eli heillä olisi realistiset käsitykset omasta tasostaan), niin heilläkin voisi tärpätäkin paremmin. Mutta se näkyy olevan miehiseltä näkökannalta katsottuna lähes itsestäänselvyys, että naisen pitää olla selvästi nuorempi.
Kun minä katson peiliin, sieltä ei suinkaan näy vanha kurppa, vaan juuri ikäiseni (40 v.) näköinen, hoidettu ja urheilullinen nainen. Siksi en laitakaan omaan ilmoitukseeni miehelle ikärajaksi jopa 20-30. :D Suosittelen samaa itsekriittisyyttä myös miespuolisille profiileille. - -M-
gadöoigagb kirjoitti:
Pointtina oli: 40-vuotias timmissä kunnossa oleva nätti nainen (= minä) ei ole kiinnostunut 50 -vuotiaista miehistä, pitivätpä he sitten itseään vaikka kuinka nuorekkaina ja sporttisina.No siinä tapauksessa viestini ei ollut kohdistettu sinun viestiin, mutta yleispätevänä kommenttina se on mielestäni ihan aiheellinen. Naisilla on tapana yliarvioida ulkonäön merkitystä muiden asioiden kustannuksella.
- zing zing
----------------- kirjoitti:
Itse en pysty ottamaan vakavasti ihmistä, joka puhuu ihmissuhteiden yhteydessä markkina-arvosta.
Ehkä sinun kannattaisi mennä tuonne Sinkut -palstalle keskustelemaan näiden markkina-arvoteriaan hurahtaneiden "atmien" kanssa. Siellä saisit todennäköisesti myös kuulla oman "todellisen" markkina-arvosi: vanha käytetty kurppa. :PVoithan ehdottaa jotain parempaa termiä, jolla kuvata tilanne, kun joku luulee vetovoimastaan aivan liikoja. Aiheuttaen näin itse tilanteen, jossa havittelee epärealistisen kauniita ja nuoria naisia, ja jää näin kokonaan ilman.
Kysynnän ja tarjonnan laki. - mies+-50
-M- kirjoitti:
Naisilla on myös hieman taipumusta pettää itseään näissä asioissa. On helppo uskotella itselleen että pakkien tai kiinnostumattomuuden syynä on vain Hollywoodin ulkonäkövaatimukset. Sitten jää huomaamatta monet muut asiat, joihin olisi syytä saada parannusta. Tällaisia voivat olla mm.
- Liian nopea eteneminen-M- sanoi jotain oleellista. Jos joku tekijä häiritsee pahasti, uusi tapaaminen tuntuu vähän vastahakoiselta, syy on useimmiten joku tuosta listasta. Pitäisi uskaltaa sanoa jälkeenpäin viestissä suoraan mutta kohteliaasti, että ei usko toista tapaamista tulevan. Monet alkaa tinkaamaan perusteluita, siinä vaiheessa kannattaa vain kiitellä ja toivoa parempaa onnea seuraavalla kerralla. Tämä on yleensä riittänyt ja tapaaminen, viestittely ja soittaminenkin on jäänyt - ja saman olen itsekin jonkus kokenut!
- dfgdgdgd
Tän palstan lukeminen saa surulliseksi.
Aikuiset ihmiset käyttää aikaa ja energiaa turhien asioiden vatvomiseen päivästä toiseen, vaikka maailmassa on vaikka mitä puhuttavaa ja ajateltavaa.
Surullista.- gruere
Moi dfgdgdgd! Laitoin sinulle plussan. Mistä haluaisit puhua?
- monikko
Oli jo niin pitkä juttu että en tainut kokonaan jaksaa edes lukea. Olen kuitekin sitä mieltä että ikä on aika suhteellinen käsitys. Nykyään näkee todella hyvässä kunnossa olevia vanhempia ihmisiä ja taas huonokuntoisia nuoria. Esim. pizzojen, grilliruokien syöminen ja tietokoneella :) istuminen ei kuntoa kasvata kenelläkään. Saattaa olla että vanhemmat ihmiset ovat vieläpä raskaassa työssä tai vaan pitävät kuntoa muuten yllä ja se taas näkyy kropassa. Ja siihen vielä geenit niin ei voi oikeastaan sanoa onko nuorekas vai ei. Lisäksi mulle merkkaa vielä aika paljon aivojen nuorekkuus. Nuorempi ihminen joka on vanhanaikainen ja suvaitsematon häviää aina vanhemmalle ihmiselle ja sama myös toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2605502- 1252353
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582099Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641864- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1891562- 551443
- 641385
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191191