nimetön viesti puhelimeen

Petetty??

Miten on mahdollista lähettää nimetön viesti kännykkään?? Sain ns. tuntemattomasta numerosta viestin kännykkääni, että mieheni pettää. Ihmettelen vain kuinka tuollaisen viestin lähettäminen käytännössä onnistuu? Toki ihmettelen myös miestäni, että onko se totta!!

78

10999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prepaid

Ostamalla prepaid puhelinkortti. Ei tarvitse rekistöityä.

• finder/eniro

Juu ja onnistuu ihan yksinkertaisesti myös esim. finderin tai eniron kautta. Et saa todellista lähettäjää selville.

• Osui ja upposi?
        finder/eniro kirjoitti:

Juu ja onnistuu ihan yksinkertaisesti myös esim. finderin tai eniron kautta. Et saa todellista lähettäjää selville.

Todella älykästä lähetellä tuollaisia viestejä toisten puhelimiin. Hohhoijaa.
        Aloittajakin otti sen heti tosissaan ja epäilee nyt miestään. Varmaankin nimetön pääsi siten haluamaansa päämäärän.

Joillakin ohmisillä on myös sairaalloinen tarve sekaantua muiden elämään, aiheuttaa häiriötä, rikkoa parisuhteita jne., esim. jos on itse saanut juuri rukkaset, joten kannattaa kyllä hiukan miettiä mitä ottaa totena ja minkä jättää omaan arvoonsa.

• Hohhoijjaa
        Osui ja upposi? kirjoitti:

Todella älykästä lähetellä tuollaisia viestejä toisten puhelimiin. Hohhoijaa.
        Aloittajakin otti sen heti tosissaan ja epäilee nyt miestään. Varmaankin nimetön pääsi siten haluamaansa päämäärän.

Joillakin ohmisillä on myös sairaalloinen tarve sekaantua muiden elämään, aiheuttaa häiriötä, rikkoa parisuhteita jne., esim. jos on itse saanut juuri rukkaset, joten kannattaa kyllä hiukan miettiä mitä ottaa totena ja minkä jättää omaan arvoonsa.

Taas joku vieraissa juokseva tulee tänne suutaan pieksemään kärähtämisen pelossa...

• hups!

Mulla on salainen nro ja voin viestejä lähetellä mielin määrin. Toki nro vastapuolella näkyy, mutta eivät saa mistään tietoja, kenen se on. Eli tuntematon nro lähettelee. Helppoa.

• RRXXÄÖX

Poliisilla on laitteet jolla tuntemattomat numerot pystytään selvittämään.

• älänaurata

Tuskin ne lähtee tutkimaan, kenen puhelimesta on lähetetty viesti että ukkos pettää.

• taas oli hauskaa

hah joo minä olin joku aika sitten erintäin ”suosittu” tuli jos jonkinlaista viestiä prepaideistä, kaikki mieheni exältä...

• yksi joka sormelle

Jos sulla "taas oli hauskaa" olet tosiaan niin suosittu mitä väität niin ole ylpeä siitä. Ei tarvi pelätä yksin jäämistä sitten kun mies taas lähtee.

• zanadu

siis mitä? aivan kuin olisit kirjoittanut minun puolestani, meitä on siis muitakin kunhan ei olisi se sama ex

• aikaoikaistavalheet

Jokohan olisi aika oikaista perättömät väitteet. Taas oli hauskaa na aina halunnut mustamaalata uskottomuudesta alkaneen liittonsa vuoksi petetyksi/ jätetyksi tulluta ihmistä.

• hups,hups

En ole ystäväpiirissäni tavannut yhtään niin dorkaa exykköstä että olisi jotenkin purkanut pahaa oloaan kakkoselle. Kakkosia/ykköstyneitä katsotaan niin ylen että ei heille alennuta purkaan mieltä.
      Täysin kornia että edes miettiä tai tuoda esille jotain sellaista.

• siis löytyy

sinulle hups hups voin kertoa sen, kuten jo ehkä tiedätkin ;) löytyy niitä ...exiä jotka lähettävät miehensä naisystävälle viestejä, milloin on mikäkin tarkoitus, riippuu lääkityksestä, omasta parisuhdetilanteesta, keneen on sattunut kaupungilla törmäämään, suurin kaikista syistä on kuitenkin halu erottaa ex ja tuo nainen

• löytyy, löytyy
        siis löytyy kirjoitti:

sinulle hups hups voin kertoa sen, kuten jo ehkä tiedätkin ;) löytyy niitä ...exiä jotka lähettävät miehensä naisystävälle viestejä, milloin on mikäkin tarkoitus, riippuu lääkityksestä, omasta parisuhdetilanteesta, keneen on sattunut kaupungilla törmäämään, suurin kaikista syistä on kuitenkin halu erottaa ex ja tuo nainen

Miksi kokoajan tuotte esille sitä kuinka exät reagoi. Kertokaa ihmeessa mikä saa exän toimimaan niinkuin toimi. Kertokaa ihmeessä kaikista valheista, petoksista manipuloinnista ja ymmärtäkää mitä kakkosen ja petturimiehen teot ja kataluus saavat aikaan.

.

• Taktikointia
        löytyy, löytyy kirjoitti:

Miksi kokoajan tuotte esille sitä kuinka exät reagoi. Kertokaa ihmeessa mikä saa exän toimimaan niinkuin toimi. Kertokaa ihmeessä kaikista valheista, petoksista manipuloinnista ja ymmärtäkää mitä kakkosen ja petturimiehen teot ja kataluus saavat aikaan.

.

Jokainen vastaa itse miten toimii ja kertoo siitä myös toivottavasti itse. Omaa toimintaa ei voi panna toisten aiheuttamaksi. Mitä tekeekin tekee sen itse ja omasta halusta ja omien intressien tähden. Kypsät ja täysi-ilkäiset ihmiset tekevät tottahan toki virheitäkin ja virhearviointeja mutta se on inhimillistä ja sekin on asia jonka voi myöntää. Kaikkein typerintä on syyttää itseään manipuloiduksi ja sen vuoksi on muka toiminut kuten on toiminut....törkeesti. Teatraaliset liialliset tunteenpurkaukset ovat juuri sellaisten ihmisten alaa jotka väittävät tulleensa manipuloiduiksi.

• löytyy, löytyy
        Taktikointia kirjoitti:

Jokainen vastaa itse miten toimii ja kertoo siitä myös toivottavasti itse. Omaa toimintaa ei voi panna toisten aiheuttamaksi. Mitä tekeekin tekee sen itse ja omasta halusta ja omien intressien tähden. Kypsät ja täysi-ilkäiset ihmiset tekevät tottahan toki virheitäkin ja virhearviointeja mutta se on inhimillistä ja sekin on asia jonka voi myöntää. Kaikkein typerintä on syyttää itseään manipuloiduksi ja sen vuoksi on muka toiminut kuten on toiminut....törkeesti. Teatraaliset liialliset tunteenpurkaukset ovat juuri sellaisten ihmisten alaa jotka väittävät tulleensa manipuloiduiksi.

Siis pitäisi kakkosenkin osata ottaa vastuu omista törkeistä teoistaan, eikä syyttää niistä exykköstä.

• hyväksikäytetty
        siis löytyy kirjoitti:

Siis löytyy;
        Kuten kun kakkonen soittelee, laittelee viestejä petetylle puolisolle kertoen kerta kerran jälkeen kuinka tätä petetään.Kuinka tämän mies on narsisti, kiero jota hän/kakkonen ei arvosta ihmisenä. Mikä muu tarkoitus hällä silloin on muuta kuin erottaa tuo pari.
        Mies haukkui hänet hulluksi, ilkeäksi valehtelijaksi joten täytyi varmaan olla lääkitys erittäin pahasti pielessä.
        Niin exvaimoko se on sitten se tyhmä ja törkeästi käyttäytyvä.
        Mutta hei, niinhän se on että seura tekee kaltaisekseen.
        Onneksi se seura on taaksejäänyttä elämää.

• uhriutuminen
        Taktikointia kirjoitti:

kiitos kirjoituksestasi taktikointia, osuit asian ytimeen, manipuloitu tai itseään näin kutsuva onkin itse se mistä muita syyttelee, vahvistan

• Vai miten ihmeessä
        uhriutuminen kirjoitti:

kiitos kirjoituksestasi taktikointia, osuit asian ytimeen, manipuloitu tai itseään näin kutsuva onkin itse se mistä muita syyttelee, vahvistan

uhriutuminen;
        Vai että kiusaaja, ilkeiden asioiden ja viestien lähettäjä joka monella tapaa yrittää saada uhrinsa voimaan huonosti onkin itseasiassa itse uhrinsa uhri.

• pilleripurkki

Kuinkamoni kakkonen on petturimiehen kanssa manipuloinnillaan onnistuneet saamaan petturimiehen puolison mielenterveyden järkkymään niin pahasti että tämä ei aina tiedä mitä tekee ja kehen pitäuisi uskoa.
      Kuten varmaan tiedät noin julmia kakkosia on olemassa.

• mies täällä

Ei tuo ole temppu eikä mikään. Kyllä nimettömänä voi lähettää viestejä.

• heheheh

No, jatketaan samaan malliin.

• sun eduksi

Kyllä se voi olla totta. Harvemmin kai kukaan tekee kiusaa sellaisella. Kannattaa tutkia hieman mitä mies puuhailee ja missä käy, eikä puhua siitä ennen..

• Kokemusta on

Kannattaisi uskoa sitä viestiä...

• Näin helppoa

Se käräyttäminen on oikeasti hyvin helppoa, ostaa vaan jostain kiskalta prepaid-liittymän, onkii selville pettäjän puolison numeron (helppoa sekin nykyään) ja pistää tekstarin, kuvia, tai muuta faktaa pettäjän touhuista...

Suosittelen lämpimästi!

• Outoa porukkaa

Kannattiko nähdä vaiva?

• Että mä nautin
        Outoa porukkaa kirjoitti:

Kannattiko nähdä vaiva?

Pikkuvaiva. Tupakanhakureissulla tuo prepaid ja numero löytyi helposti numerohaulla. Pettäjän kieriskely ja naurettava vastuun pakoilu sen sijaan on todella hauskaa seurattavaa, yrittää reppana nyt ruikuttaa ja syyttää anonyymia käräyttäjää ulkoruokintaan joutumisesta, eikä suostu tajuamaan lemppakusen johtuvan vieraissa vehtaamisesta ;D

• Sitä saa

Taas yksi surullisen kuuluisa kakkonen!! Milloin nämä oppivat?

• föjsal

Hohhhooo. Onneksi minulla on salainen puhelinnumero. Ei tule tuollaisia ongelmia. Mutta jos tulisi, kysyisin puolisoltani mikäs juttu tämä on... Hetken miettisin myös meidän välistä suhdetta, kyselisin, onko mies tyytyväinen, vai mättääkö jokin. Ihan oman fiiliksen pohjalta suhdetta kuitenkin jatketaan, tai ollaan jatkamatta.

• Numeron selvittäjä

Tuskin naurattais, jos saisit puhelimeesi kuvamateriaalia kultamussukkasi paneskelupuuhista....

• Rassukoita monet
        Numeron selvittäjä kirjoitti:

Tuskin naurattais, jos saisit puhelimeesi kuvamateriaalia kultamussukkasi paneskelupuuhista....

Kuka normaali ihminen niitä kuvaisi? Noo juu, ehkä kakkonen kaiken varalta...

• Kaikki kuvaa
        Rassukoita monet kirjoitti:

Kuka normaali ihminen niitä kuvaisi? Noo juu, ehkä kakkonen kaiken varalta...

Käy kattoon alastonsuomi.fi niin ymmärrät että kaikki pettäjät kuvaa tänä päivänä kaikkia seksipartnereitaan, salaa. Siellä taitaa olla miljoonia tavissuomalaisten kuvia jo. Kaikki täällä jotka hehkuttaa kuinka hienoo "pelkkä kunnon salaseksi on ", kandeis vilkasta, löytyykö itsestä napattu salakuva.

• Tuttu paikka
        Kaikki kuvaa kirjoitti:

Käy kattoon alastonsuomi.fi niin ymmärrät että kaikki pettäjät kuvaa tänä päivänä kaikkia seksipartnereitaan, salaa. Siellä taitaa olla miljoonia tavissuomalaisten kuvia jo. Kaikki täällä jotka hehkuttaa kuinka hienoo "pelkkä kunnon salaseksi on ", kandeis vilkasta, löytyykö itsestä napattu salakuva.

Se on muuten www.alastonsuomi.com ja sieltä sitä kuvamatskua löytyy, myös videoita....

• ihmettelen1
        Tuttu paikka kirjoitti:

Se on muuten www.alastonsuomi.com ja sieltä sitä kuvamatskua löytyy, myös videoita....

Mä en muuten petä vaan kuvaan oman mieheni kanssa noita videoita :o miksi ihmeessä vain pettäjät tai kakkoset kuvaisi? :D

• solei lei

Vanha ketju mutta tätähän se on joidenkin luusereiden elämä (miehen ex).
      Nimettömiä puheluita, perusteetonta uhkailua, siitä se on exän "ihana" elämä tehty!

• Ilkeät häviäjät on

Eiköhän nämä ole enimmäkseen kusetettuja kakkosia? Heidän pirtaan ei sovi antaa muidenkaan nauttia elämästään. Laitetaan viestejä vaikka vuosien päästä, että se kaikesta tietämätön vaimo romahtaa nyt viimeistään.

• emme romahda
        Ilkeät häviäjät on kirjoitti:

Eiköhän nämä ole enimmäkseen kusetettuja kakkosia? Heidän pirtaan ei sovi antaa muidenkaan nauttia elämästään. Laitetaan viestejä vaikka vuosien päästä, että se kaikesta tietämätön vaimo romahtaa nyt viimeistään.

kokemusta ilkeästä exästä, yhteydenottoja vuosienkin päästä mutta romahdusta on turha odottaa

• suo siellä

Ykköstyneen kakkosen ei kantsis kovin arvostella ja mollata puolison exää jos ei itse pysty kantaan vastuuta omista teoista ja puheista.

• noseex

soleilei, vanha ketju mutta kaikesta tuosta mainitusta on nyxän ihana elämä tehty. Kokemusta ilkeästä nyxästä on , yhteydenpitoa ystävien välityksellä, tutkintapyyntöjä. Täällä ei kuitenkaan romahdeta. Ei onnistunut aikasemmin niin ei onnistu nytkään.
        Nyt on elämä paljon turvellisempaa kuin vuosiin niin miksi sitten romahtaisin huit hait. turha toivo.

• selvisivastaminullekin

annan vinkin. Juttele henkilön kanssa jolle haukuit exää yrittäessäsi pilata tämän maineen ja uuden suhteen.

• selvisivastaminullekin
        selvisivastaminullekin kirjoitti:

annan vinkin. Juttele henkilön kanssa jolle haukuit exää yrittäessäsi pilata tämän maineen ja uuden suhteen.

Jotkut antavat potut pottuina. Ex täysin syytön.

• huvinsa kullakin

No totta, vanhan ketjun hait solei lei/emme romahda. Sinua näyttää kovin korpeavan.
      Mäkin tiedän yhden kakkosen joka itse laitteli viestejä itselleen yrittäessään leimata petettyä hulluksi.
      Vuosienkien päästä syyttää petettyä rikolliseksi vaikka todellisuudessa on itse syyllistynyt juuri siihen toimintaan josta toista syyttää.
      No..... huvinsa kullakin.

• Kaikenlaisia voi oll

Juuri mietin tuota, et voisko joku kakkonen olla niin sairas, että kirjoittelisi täällä ja laittelisi viestejä sen ykkösen nimissä. Miten musta tuntuu, että varmasti on olemassa niinkin pimeitä ihmisiä.

Mutta te petetyt, jos teitä syyllistetään törkeästi jostain mitä ette ole tehneet, niin pää pystyyn! Muistakaa, että panostatte itseenne ja omaan elämäänne vain kahta kauheammin. Sairas hillukoot yksikseen.

• Koettu on
        Kaikenlaisia voi oll kirjoitti:

Juuri mietin tuota, et voisko joku kakkonen olla niin sairas, että kirjoittelisi täällä ja laittelisi viestejä sen ykkösen nimissä. Miten musta tuntuu, että varmasti on olemassa niinkin pimeitä ihmisiä.

Mutta te petetyt, jos teitä syyllistetään törkeästi jostain mitä ette ole tehneet, niin pää pystyyn! Muistakaa, että panostatte itseenne ja omaan elämäänne vain kahta kauheammin. Sairas hillukoot yksikseen.

Niinpä. Toisessa ketjussa kirjoittelinkin jo, mutta taisi olla niitä ykköstyneitä kakkosia pullollaan. :)

• eräsex

Kaikenlaisia voi olla ei suoraan ykkösen nimissä mutta tarpeeksi uskottavasti että asian voi esittää ykkösen tekeleeksi.
      esim.
      Ex tuli töistä raivoissaan siitä kuinka olen laittanut ystäväni soittelemaan tietylle naiselle syyttäen tämän seukkaavan naimisissa olevan ihmisen kanssa.
      En tiennyt asiasta yhtään mitään ja kysyin että miten ihmeessä voi joku sellasesta soitella, että onko väite edes totta. Mies väittii kuulleensa äänitteen yhdestä puhelusta.
      Tahdoin saada kuulla kyseisen äänitteen. Mies väitti että ei onnistu koska nauhuri oli naisella työmaalta lainassa.
      Hetken mietittittyäni tuumasin että jopas oasasikin oikeaan aikaan lainata nauhurin.
      En saanut asialle vahvistusta ennenkuin kakkonen itse sitten aikojen kuluttua kertoi miehen olleen läsnä kyseisen puhelun aikaan ja saanut itsekin kuulla soittajan sanoman.
      Kummasstakin selityksestä tuli selittelyn ja järjestetyn jutun maku. Enkä senkoomin ajatellut asiaa ennkuin sitten sain syytteen häirinnästä ja nimettömien viestien lähettelystä jotka ovat täysin samaa sarjaa eivätkä todellakaan olleet minulta lähtöisin.
      Minulla ei edes olisi ollut varaa pitää monia predpead numeroita yhtäaikaa, joista tulleita viestejä esittelivät minun tekosiksi.

Siis seli selelejä kokoajan vielä vuosien kuluttua viitsivät. Mutta kuten tuossa edellä jo tuumattiin. Huvinsa kullakin, mutta ei murru tämäkään ex. Jokaisesta ilkeästä ja perättömästä väitteestä kasvaa itsetunto ja luotto siihen että vielä joskus........

• aika tulee

meillä on sivukaupalla exän sontaa tallennetttuna

• aika.tuleelle
        aika tulee kirjoitti:

meillä on sivukaupalla exän sontaa tallennetttuna

Mielenkiinnolla odottelen.

• Otan osaa

Aikuisten oikeesti. Mitä nämä uskottomuusdraamojen "mun oikeus" ihmiset ovat, jotka menevät käräjäoikeuksiin tappelemaan häirinnästä ja hakevat lähestymiskieltoa, vain yhden puhelun, nauhoitteen tai saamansa muutaman ilkeän tekstarin vuoksi?.

Häiriköinti ja pelkoa aiheuttavat teot on ihan jotain muuta Käräjäoikeuden jonossa on pahoinpideltyjä, henkensä edestä pelkääviä naisia, nämä hurjat "mun oikeus! Mulle tehtiin pahaa kun tuli tää yks puhelu" ihmiset kiilaavat niiden ohi samaan oikeussaliin, tuomareiden kallista aikaa viemään.

Yhden puhelunauhoitteen vuoksi haetaan syyte häirinnästä! Vaikka sitä ennen tuli itse ehkä kuukausia tai vuosia salasuhteilua. Eräsex, otan osaa sun elämääsi, ei ole helppoa sielläpäin.

• luettuani ymmärsin

Otan osaa, olen aivan samaa mieltä, näistä " uskottomuusdraamojen "mun oikeus" ihmiset ovat, jotka menevät käräjäoikeuksiin tappelemaan häirinnästä ja hakevat lähestymiskieltoa, vain yhden puhelun, nauhoitteen tai saamansa muutaman ilkeän tekstarin vuoksi?. "Ja lisään tuohon, ne jotka täällä julistavat kuinka heitä kohtaan on rikottu... Nimittäin JOS heillä olisi hitusenkin aihetta he juuri olisivat ensimmäisinä siellä käräjäoikeudessa hakemassa oikeutetusti sitä oikeutta. Mutta he jotka täällä suutaan pieksävät ja kertovat häirinnästä, ilkeilystä joutumisesta kaltoin kohdelluiksi, heidän kirjoituksissaan ei ole mitään todenperäistä. Miksi niin "lahjakkaat" kirjoittajat olisivat jättäneet asian tälle tasolle?
        Mutta sitten taas he joita on oikeasti häiritty ovat tottahan toki menneet asiassaan eteenpäin, virallista tietä. On sitten toinen tarina mihin lopputulokseen on tultu, he eivät ole sitä täällä kertomassa. He elävät ELÄMÄÄ!

• eräsex

Edelliset, olette täysin oikeassa.
      Kuten kuitenkin todettu huvinsa kullakin

• on ne luusereita on

näistä nimettömistä ja tuntemattomista, se on kuulkaasten juuri merkityksetön sellainen ihminen joka menee niin lokaan, että laittaa viestiä prepaidliittymästä tai soittaa tuntemattomasta numerosta
      sivistymätön ja täysin lahjaton henkilö

• Usko pois

Viestit ja soitot ovat kuitenkin usein totta, vaimot vaan ei usko, kun petturi keksii kaikkea paskaa ettei paljastuisi.

• Koettu on
        Usko pois kirjoitti:

Viestit ja soitot ovat kuitenkin usein totta, vaimot vaan ei usko, kun petturi keksii kaikkea paskaa ettei paljastuisi.

Sekin on koettu. Mutta elämä jatkuu! :)

• se päivä on

Just niin, mikään ei ole rumempi näky kuin keski-ikäinen nainen jonka naama venyy pitkäksi kun kaikki paljastuu, kaikille....

• %¤%¤&¤&%¤%¤

on on luusereita ne on
        lahjat on paketoitu vääriin paketteihin

• mmnmnmnn
        se päivä on kirjoitti:

Just niin, mikään ei ole rumempi näky kuin keski-ikäinen nainen jonka naama venyy pitkäksi kun kaikki paljastuu, kaikille....

siispä sinunkin aika katsoa peiliin.

• Petetty nainen

Kannattaa ottaa vakavasti viesti. Ei nuo ihan tyhjästäkään tule. Itse sain tietää aikoinani miehen pettämisestä teksiviestillä tuntemattomasta numerosta ja asia piti paikkaansa. Hänellä oli salarakas ollut jo pitkään jota en itse tienyt enkä edes osannut aavistaa. Yöelämässä olivat parina tuttu näky monelle.

• Tositapahtumia

Erään nuoruuden kaverin miehellä oli salaPERHE toisella puolella Suomea! Tyyppi oli ns "reissuhommissa", eli kyseiset "työreissuviikot" eli kakkosperheensä kanssa Itä-Suomessa ja vapaaviikot eli ykkösperheensä kanssa Länsi-Suomessa... näin jatkui vuosia, kunnes tälle ykkösperheen äidille (nuoruudenkaverini) tuli puhelu oudosta numerosta....... siellä oli tää kakkosperheen äiti, joka puolestaan oli saanut tekstarin oudosta numerosta. Loppujen lopuksi tuo kaksoiselämää elänyt tyyppi muuttui alta aikayksikön "tuplasinkuksi", kun kumpikin nainen antoi kenkää ;D

• Hiihtäjät selittää

Tässä ketjussa näkyy olevan aika monta "pelko persauksessa" olevaa pettäjää... yrittää mitä ihmeellisimmin näkökannoin vääntää nuo käräytysviestit jotenki käräyttäjän lahjattomuudeksi, sivistymättömyydeksi, tyhmyydeksi, katkeruudeksi, kateudeksi.... Kannattais kuitenkin vilkaista peiliin: siellä näet sen todellisen syyllisen, eli itsesi. Olet ihan itse lähtenyt vehtaamaan vieraisiin, joten kanna myös seuraukset! Missään kohtaa se käräyttäjä ei ole sua pistooli ohimolla vieraisiin pakottanut!

• oma elämä

semmosta se on...metsä puilta jne....

• joookko

Itse sain prepaid liittymästä tekstarin.Soitin poliisille että voinko jäljittää sanoivat että voi.Selvitetään puhelin mistä se on ostettu jne,.tekstiviesti jättää jäljen,sen voi tehdä.Kerran mies petti.Soitin akan ukolle.Se tarina päätty siihen.Horo mikä horo ukko sano.

• Nimetön_viesti

Tuskinpa se poliisi nyt ihan kaikkia viestejä lähtee selvittämään. Jos ei ole rikosta, miksi poliisi selvittäisi?

• Nimetön_viesti

Takavuosina netissä oli jotain palveluja, joista nimettömiä viestejä sai ostaa. En tiedä, onko enää. Minusta Pre Paidistä lähettäminen ei ole nimetön viesti siinä mielessä, että se numero kuitnkin kuuluu jollekulle. Itse käytän prepaidliittymää, koska se on minulle taloudellisesti järkevää. Moni ihminen tietää numeroni ja olisi aika kornia yrittää lähettää "nimettömiä viestejä" siitä. Eli jos vain tietää tuttavapiirini, numeroni saa kyllä nopeasti selville.

• Kaikennähnytkö

Huom vanha ketju. Laki vainoamisesta toi meille vihdoin rauhan. Tottahan toki sairas häirikkö yrittää vielä jollain tavalla ilmoittaa olemassaolostaan. Mutta lyhyet ovat kynnet .:)

• Kakkosenuhri
        Kaikennähnytkö kirjoitti:

Huom vanha ketju. Laki vainoamisesta toi meille vihdoin rauhan. Tottahan toki sairas häirikkö yrittää vielä jollain tavalla ilmoittaa olemassaolostaan. Mutta lyhyet ovat kynnet .:)

Sinä pettynyt kun et voi syyttää ketään suhteesi ongelmista. Olisit iloinen että tuo toinen on mennyt eteenpäin eikä hyöri enää kakkosena suhteessanne.

• molemminpuolinen-hyöty
        Kaikennähnytkö kirjoitti:

VAi toi laki vainoamisesta teille rauhan. ...... Hmmmm, Noh ehkä niin, sinullakin poistu mahdollisuus provosointiin. Hyyvä juttu sillä nyt exänkään ei tarvi enää pelätä maitokauppaan menoa, eikä sitä että kaljat lentää päin näköä jos joskus satutaan viihteelle samaan paikkaan samaan aikaan, mikä kylläkin hyvin epätodennäköistä.

• Klhgf

NOSE ON TOTTA.OLISIT TYYTYVÄINEN UUTEEN MAHDOLLISUUTEEN ELÄMÄSSÄ KULISSIESI SIJAAN.

• ihmettelesinävaan

Ootko kysynyt mieheltäsi onko totta? Harva tuollaisia viestejä huvikseen laittelee. Ei ihmettelemällä asiat selvene.

• palikatsekaisin

Elä pelästy...mun vaimo sai vuosia sitten saman tapaisen puhelun vieraalta naiselta koti puhelimeen kun sellainenkin vielä oli...väitti vaimolleni että olin viettänyt kuuman seksihetken hänen kanssaan ja kysyi että olenko kotona haluaa puhua. Kun tulin vaimo oli käärmeissään ja hämmästynyt että oonko vehdannut jonkun kanssa. Selitin vaimolle että en ole vehdannut enkä tiedä kenestäkään naisesta. No nainen soitti uudestaa vielä myöhempään illalla ja asia selvisi, väärä mies mutta sama nimi. En tiedä keneen sekoitti tai mistä oli edes numeron saanut.

• jkuio

Tarvitaan aika paljon, että lähetetään toiselle viesti puolison pettämisestä.
      Jonkinlainen aihe viestiin sisältyy on varmaa.
      Onko joku ihastunut mieheen ja yrittää näin erotella pariskuntaa. Oli kuinka hyvänsä, onhan mies silloinkin antanut aihetta jollakin tavalla.
      Tuskin kukaan lähettää ko. viestiä parille, joka on elänyt siivoa perheen elämää, vain kiusatakseen. En usko sillä kyllä täytyy aika sairas mieli silloin olla.

Voin kuvitella, että vaimon hyvä ystävä voisi tehdä sen näin, koska liian vaikeaa on kasvokkain kertoa. Silloin voi ostaa vaikka prepaidin ja lähettää viestin, sillä onhan vaimolla oikeus tietää asia ajoissa. Niin moni saa tietää puolisonsa kaksoiselämästä vasta eron tapahtuessa ja saattaa olla kulunut jopa vuosia aikaa.
      Toki tämä salakumppani saattaa näin tehdä ilmoituksen, koska haluaa miehen itselleen ja ei saa miestä eroamaan.

Kerropa miehellesi saamasi viesti, silloin voit todeta kyllä, miten vaikuttaa ja onko kertomisellasi vaikutuksia. Toivon että pystys pitämään oman mielenrauhasi, asia on varmasti rasittava, joten oikeus ja kohtuus on kuitenkin, että saat selville totuuden.

• kierotkanssasisaret

Sain aikoinaan soiton tuntemattomasta numerosta, jossa ilmoitettiin, että miehelläni on toinen nainen, ei mitään muuta. Olimme mieheni kanssa suunnitelleet iltaa ilman lapsia ja seuraavana päivänä oli yhdessä tarkoitus hakea lapset mökiltä. Olin kaupoilla iltaa varten, kun iltapäivällä soiton sain, muistan sen tunteen ikuisesti. Soitin myös heti miehelleni ja kerroin puhelusta, hän kiirehti kesken työpäivän kotiimme, jonne itsekin selvisin, en vain muista miten. Olin shokissa. Mieheni käyttäytyi aivan normaalisti kotona ja asia selvitettiin, niin kuin se siinä hetkessä oli mahdollista.

Jälkikäteen selvisi, että kyseessä oli itse se toinen nainen, joka ei kestänyt ajatusta, että mieheni on minun kanssani. Oli erittäin hyvin suunniteltua, koska tiesi tarkkaan, milloin olin yksin siellä kaupassa, jolloin soitti ja tiesi siis, että lapset jo aamulla lähteneet isovanhemmilleen. Likainen temppu, joka ei tuottanut sitä tulosta, jota toinen nainen halusi, koska mieheni oli vain flirttaillut hänen kanssaan. Häntä oli autettu niinkuin ystävää mäessä autetaan, mutta pääsi sen verran apukuskin paikalle istumaan, että kuvitteli ihan kuskiksikin pääsevänsä. Myöhemmin paljastui tuosta lisää, joten osaavat olla kyllä kieroja nuo kanssasisaret.

• otemporaoidios

Hahhahhaa, ja Sinä uskoit minkä mies kertoi :D Voi luoja tätä yksinkertaisten maailmaa...

• et_tu_brute
        otemporaoidios kirjoitti:

Hahhahhaa, ja Sinä uskoit minkä mies kertoi :D Voi luoja tätä yksinkertaisten maailmaa...

Dum vitant stulti vitia, in contraria currunt.

• lopettasitjo

Joku haluaa kahden vuoden välein ärsyttää tai muuten kiusata jotain jolta luulee saaneensa viestejä. Luulisi kesällä olevan muutakin tekemistä kuin kiusaamis tarkoituksessa penkoa ja hakea vanhoja viestiketjuja.

• Salapanijatkiinnijäivät

Olen myös saanut brebeidistä viestin. En kertonut siitä puolisolle koska en ole huomannut suhteessamme olevan ongelmia. Sievästi kysellen yritin saada vinkkiä olisiko mahdollista. Jonkin ajan kuluttua tuli toinen. Nyt alkoi jo tuntua olihan juuri riitaakin ollut mutta ei mitään maata kaatavaa. Kun rohkeasti kysyin asiasta kertoi mies samoin ettei ole toista naista. No jatkettiin ilman sen kummempia riitoja tai epäilemistä. Ei siihen loppunut kun lopulta sain viestin mihin mennä katsomaan tilannetta en voinut vastustaa. Ja voi helvetti siellähän se oli eikä töissä. Alku järkytyksen jälkeen soitin miehelle pokkana sanoi olevansa töissä. Otin kuvan autosta sen pihalla. Kun illalla tuli kotiin näytin kuvaa. Johan alkoi kertominen. ensin meinasin nakata miehen mäelle mutta kun kertoi tarinaa eteenpäin näin kuka se lähettäjä oli miksi. Annoin miehen itse valita kumpi on tärkeämpää. No minut valitsi ja annoin sen jäädä. Toisaalta olen kiitollinen tuolle kakkoselle mitä teki ja asia tuli ilmi. Toisaalta se varmaan odotti että erotaan. Että tälläistä voi tapahtua oikeassa elämässä. Enkä todellakaan kiusaa ketään asiassa. En minäkään olisi uskonut miehestäni miten pystyi tällaiseen. No kukin ratkaisee asian tyylillään minä en vaan voinut enään vastustaa kun osoitekin annettiin oli ihan pakko mennä!ja onneksi menin eihän sitä toista naista pitänyt olla.

• näinmyös

Minäkin annoin aikoinaan miehen jäädä, mutta kakkoselle ei käynyt että yritimme uudestaan vaan teki kaikkensa saadkseen suhteemme poikki ja lopulta asiat meni niinkuin hän toivoi. Liian paljon painostusta, manipulointia turhaa syyttelyä. Minä en mennyt koskaan katsoon vaikka tiesin missä asui. Yhdestä ainoasta asiasta olen soittanut kakkoselle enkä silloinkaan nimettömänä vaan oikeaa asiaa jonka hän oli pyytänyt minun tarkistaan. Kakkonen kyllä soitteli ja kertoili juttujaan mieheni ja hänen suhteestaan.

• puurot-ja-vellit-sekasin

siis löytyy
        19.9.2012 20:06

Häh, mikä väittämä: ex lähettää viestejä miehensä naisystävälle. Kenen ex? Eihän naimisissa olevalla miehellä pitäisi olla naisystävää.

• Anonyymi

Haluuks joku panna

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      136
      3995
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      88
      1972
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1841
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      54
      1448
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1442
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      133
      1385
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      99
      1312
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1196
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1053
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      115
      1050
    Aihe