Töitä Tukholmasta?

jippii.u.

Moi

Olen 18 -vuotias lukiolainen ja mua kiinnostaisi lähteä töihin esim. Tukholmaan heti koulujen loputtua. Ajattelin ottaa hyvissä ajoin selville kaikista asioista.
Kuinkakohan helppoa/vaikeata on löytää Tukholmasta ihan hyvin ruotsia puhuvalle, mutta kuitenkin kouluttamattomalle töitä? Kokemuksia?

4

372

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks suositus

En suosittele, tämä on kova maa.

• Toinen suositus

Entäs Kanada?

Siellä on kuulemma parempi ilmasto ulkomaalaisille.

Ja oppisit englantia ja ranskaa.

Australiaa en suosittele, on liian kuumaa.

Voisi olla myös Saksa tai Ranska (oppisi saksaa ja ranskaa).

Näin on Ruotsissa: suomalainen ei saa ihmisarvoa, ruotsinsuomalaiset ovat pesiytyneet omiin kopperoihinsa.

Vaikka ei saisi syrjäyttää, niin ruotsalaiset syrjivät joka tapauksessa, sillä tavalla "hienosti", niin että sitä ei eds huomaa.

• Vaksitaksi
        Toinen suositus kirjoitti:

Entäs Kanada?

Siellä on kuulemma parempi ilmasto ulkomaalaisille.

Ja oppisit englantia ja ranskaa.

Australiaa en suosittele, on liian kuumaa.

Voisi olla myös Saksa tai Ranska (oppisi saksaa ja ranskaa).

Näin on Ruotsissa: suomalainen ei saa ihmisarvoa, ruotsinsuomalaiset ovat pesiytyneet omiin kopperoihinsa.

Vaikka ei saisi syrjäyttää, niin ruotsalaiset syrjivät joka tapauksessa, sillä tavalla "hienosti", niin että sitä ei eds huomaa.

Taas nuo samat puupäät valittaa tuota iänikuista suomalainen-ei-saa-ihmisarvoa-soopaa. Mistähän ne sen keksii.
        Mutta Tukholmasta löytyy kyllä töitä ja kun osaa molempia kieliä niin tarjontaa on. Viime aikoina on ollut paljon ilmoituksia erilaisista asiakaspalvelijoista, jotka hoitavat nettimyyntiä Suomeen päin. Esim mainitakseni niin Lensway hakee toisinaan just suomenkielisiä tyyppejä hoitamaan nettikauppaa suomeen päin ja niiden toimipiste ja varasto on Tukholmassa. Lisäksi on vastaavanlaisia firmoja monia muitakin, jotka etsii just suomenkielisiä tyyppejä töihin. Nuo löytyy ainakin ams.se sivuilta hakusanalla finsk tms. Että siitä alkuun.

• tuhansittain töitä

Googleta www.arbetsformedlingen.se >platsbanken> för arbetssökande> lediga jobb. Oikealla alareunalla voit valita muun muassa jobb utan krav på erfarenhet, sieltä vaan valitset minkä läänin haluat ja näet kaikki työnantajien ilmoitukset joihin ei tarvita kokemusta.
      Jos kuitenkin haluat käyttää suomenkieltäsi töissä niin menet samalle sivustolle hieman alempana löydät "sök med valfritt ord" , kirjoita siihen finska niin näet myös työpaikat joihin etsitään kaksikielistä työvoimaa tai työnantaja firma on suomalainen.

Sitten vaan hakemukset kuvan ja CV.n kanssa menemään,ei ole pakko kuvaakaan.Kunhan vaan ilmoitat milloin voisit alkaa työn, ja jos tarvit apua asunnon etsinnässä.
      Eikö siellä suomessa työkkärissä auteta koskaan mitenkään työnhaussa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe