avoin suhde/ystävä

imppu)

Elämä pukee ylleen tietynlaiset raamit. Olen väljässä mutta silti tiukassa suhteessa. Sinä nainen joka voisit ajatella ystävyyttä 45v miehen kanssa ota yhteyttä. Sen verran itsekäs olen että vaihdettaisiin ensin vaikka kuvia ja katsottaisiin sitten mihin luonto tikanpojan ajaa. Hki.

8

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostavat kuviot

      Toimiiko järjestelynne hyvin? Molemmat onnellisia?

    • imppu)

      Käytännössä ei harrasteta tällaista mutta olen omalta kohdaltani ajatellut että kun sillä puolella on hyvin hiljaista, ja elämä on tässä ja nyt, voisin yrittää jos vaikka laventaisi ystävä piiriä.
      Sanoisin että hän kyllä ymmärtää missä mennään, eikö naisen intuitio kerro nämä tällaiset asiat?

      • ss~

        Siis mistä tässä on kyse? Omalta naiselta ei saa riittävästi seksiä, mutta ei uskalla ottaa ja erotakaan?


    • imppu)

      Ei kait sitä ihan noin yksioikoisesti voi sanoa, elämä on joskus kummallista ja tilanteita löytyy kaikenlaisia. Oletko ehdottamassa lähempää tuttavuutta vai sanailetko muuten vaan? Jatketaanko privaatisti?

      • ss~

        Elämä on tasan niin kummallista kuin miksi sen tekee. Kyllä varmaan tilanteita löytyy kaikenlaisia, kuten että molo lipsahtaa ennalta tuntemattomaan pimppiin. Samoin seksiä voi nimittää ystävyydeksi ja ystävyyttä seksiksi, mutta ei se niitä muuksi muuta.

        Keep it simple on mun periaate. Ei tarvi säätää, selittää eikä katua. Yhden kanssa ollaan kunnes erotaan, ja sitten katotaan uutta jos huvittaa. Elämä haltuun.


      • ,.,.
        ss~ kirjoitti:

        Elämä on tasan niin kummallista kuin miksi sen tekee. Kyllä varmaan tilanteita löytyy kaikenlaisia, kuten että molo lipsahtaa ennalta tuntemattomaan pimppiin. Samoin seksiä voi nimittää ystävyydeksi ja ystävyyttä seksiksi, mutta ei se niitä muuksi muuta.

        Keep it simple on mun periaate. Ei tarvi säätää, selittää eikä katua. Yhden kanssa ollaan kunnes erotaan, ja sitten katotaan uutta jos huvittaa. Elämä haltuun.

        Sinäpä sen sanoit, keep it simple. Ihmetyttää, miten jotkut jaksavat ylläpitää jos jonkinlaista suhdetta. Sellaiseen liittyy aina valheita, manipulointia, kaikenlaista sekavuutta. Ja hups, tuollaisesta elämästä on tullut se normaali tapa elää.


      • ,.,. kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit, keep it simple. Ihmetyttää, miten jotkut jaksavat ylläpitää jos jonkinlaista suhdetta. Sellaiseen liittyy aina valheita, manipulointia, kaikenlaista sekavuutta. Ja hups, tuollaisesta elämästä on tullut se normaali tapa elää.

        Mitä ihmettä. Jos lähtökohtaisesti on rehellistä ja avointa, niin miten valheen voi liittää mihinkään säätöön? Avoin suhde on avoin = rehellinen.


    • imppu)

      Lässytykset sikseen, pyysin kontaktia, en saanut, se se vasta kuulkaa on yksinkertaista vaikkakaan ei kaiken tarvitse sitä olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe