Mies voi...

...rakastua vain kolme kertaa....sitten homma on kaput. Totta vai tarua... =)

...joo... ja site saunaan....

26

121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksei lapsia

      Millainen äiti sinulla on? Isä?

      • tsiisuus

        toi oli viel rumempi jannu ku iivar


      • mholly shit
        tsiisuus kirjoitti:

        toi oli viel rumempi jannu ku iivar

        Herää kysymys et mite ton näköne jannu o saanu pildee vuonna yks ja kaks?


      • tsiisuus kirjoitti:

        toi oli viel rumempi jannu ku iivar

        ...sekin on saavutus sinänsä... =))


    • " sii "

      Kummisedästä lainattua..

    • Mut hei

      se riippuu miehestä, jotkut voi ja jotkut ei. Monesko menossa ? ;D

      • ...kolmasko kerta toden sanoo..... =)


    • dazu-Z

      Vaimo!


      *rakastuttaa*

      NIIN?:D

      Haha!

    • Tarua. Joku ei rakastu koskaan, joku ties miten monta kertaa. Mitä kukakin sillä tarkoittaakaan.

      • hoi!

        iivari taisi puhua miehistä..


    • Tarua. Maailmassa on rakkautta rajattomasti.

      • komppaapi

        jep.iiivari on siis saanu vaa kolome kertaa


      • * sivusta
        komppaapi kirjoitti:

        jep.iiivari on siis saanu vaa kolome kertaa

        Naisen silmin näen asian olevan juuri toisin.


      • .....kaikki ei kultaa mikä kimaltaa.... =)


      • * sivusta kirjoitti:

        Naisen silmin näen asian olevan juuri toisin.

        ...niin,...naisten silmin maailma on kuulemma kauniimpi.... =)


    • En usko tuohon väittämään, kuulostaa tarulta. Kuulemma jotkut miehet eivät rakastu ollenkaan, jotkut sekoittavat intohimon tunteen rakastumiseksi ja toisilla taas on uusi ihastus kainalossa jokaiselle viikonpäivälle.

      Pelkästään yhtä kaavaa ei voi noudattaa. Ymmärtääkseni kaikki miehet eivät tykkää edes saunomisesta.

      • Oo mun

        hoito


      • Oo mun kirjoitti:

        hoito

        Höpsis, ei tässä ketjussa mitään hoitoja tarvita.
        Tässä keskustellaan miesten rakastumis-innokkuudesta ja 3:n kerran "säännöstä".
        Olisiko sulla kommenttia asian tiimoilta?


    • Joka kerta

      kun olen ajatellut, etten ikinä enää rakastu niin aina toisin on käynyt. Helpoin tapa vältellä rakastumista on haluta sitä.

      Niin ja jos nyt tässä nopeasti lasken, niin olen rakastunut ainakin 10 kertaa. Ehkä useamminkin. Mistä tiedän sen? Siitä, että joka kerta se tuntunut samanlaiselta.

    • Miten niin just mies? Mitäs naisista sitten sanotaan?Vähemmän vai enemmän?

      • .....nainenhan voi rakastua vaikka kolme kertaa saman päivän aikana..... =)


      • syrämmetön

        Rakastuminen on naisten pakkomielle vain
        Minä olen rakastunut vain alle kolkymppisenä


      • iivar-runoilija kirjoitti:

        .....nainenhan voi rakastua vaikka kolme kertaa saman päivän aikana..... =)

        Okeiii.. *alkaa pohdiskella jälleen kerran omaa sukupuoli-indentiteettiään*


      • yybee kirjoitti:

        Okeiii.. *alkaa pohdiskella jälleen kerran omaa sukupuoli-indentiteettiään*

        ....ei kannata pohtia liikaa.... löysin rantein.... =)


    • Se on se asia jostap idetään paljon melua. Itse en ole kokenut sitä koskaan joten en osaa sanoa monestiko se voi tapahtua. Minulle sitä ei tapahdu luultavasti koskaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe