Nykypäivän miehet!

treffityttö87

Olen 25 vuotias kaunis ja huumorintajuinen nuori nainen. Sinkkuvaiheeni aikana olen käynyt varmasti yli 50:llä treffeillä. Olen tavannut miehiä ystävieni kautta, mutta myös netistä. En ole nainen jolla olisi tiettyä "miesmakua" olen avoin ja en koskaan tuomiste miestä ulkonäönperusteella (vaikka moni niin luulee). Olen luonteeltani ystävällinen, hieman ujo, kiltti, puhelias ja avoin. Mutta itse asiaan, kerta toisensa jälkeen olemme ystävieni kanssa miettineet kuinka ihmeessä aina toistuu sama kuvio. Tutustutaan ensiksi netissä tai viestittelemällä ja soittelemalla. Molemmat ovat todella innoissaan tulevistä treffeistä. Vaihdetaan kuvia ja saan monesti kuulla siitä kuinka minun näkiseni nainen on vielä sinkkuna. Menemme ensimmäisille treffeille (piknikille, viinilasilliselle, syömään, kahville tms.) Juttu luistaa niin, että monesti aika menee huomaamatta ja olemme istuneet kaksi tuntia tuijottaen toisiamme ja jutelleet kaikki asiat maan ja taivaan väliltä. Treffien päätteeksi halataan ja sanotaan että oli mukavaa ja että on molemmat oltu positiivisesti yllättyneet toisistaan ja että olisi kiva nähdä uudelleen. Tämän jälkeen joko nähdään kerran tai kaksi uudelleen tai sitten ei ollenkaan, ja sitten kaikki loppuu kuin seinään. MUTTA miksi?! Miksi olen vielä sinkku? En todellakaan ymmärrä, enkä myöskään miehiä, jotka eivät voi rehellisesti sanoa että ei ollut minun juttu tai että et ollut minun tyyppiseni nainen. Miksi täytyy sanoa että oli kivaa ja kehua minut maasta taivaaseen ja että halutaan nähdä uudelleen ja sitten jättää kuin nallikalliolle? Missä nykymiesten käytöstavat ovat? Sitten nämä miehet jotka jaksavat vaivautua kolmille treffeille (luultavasti vain ja ainoastaan sen yhden ainoan perässä) miksi ihmeessä ei voisi heti alkuun rehellisesti kertoa että ei ole valmis minkäänlaiseen suhteeseen vaan haluaisi pelkästään harrastaa seksiä? Sekin olisi parempi kuin se että annetaan toisen olla siinä uskossa että hei tämähän on oikeasti kiinnostunut minusta, mutta ei sit kuitenkaan. Tapailenko sitten vain ja ainoastaan näitä niin sanottuja "pelimiehiä" EN! Tämä sama kaava koostuu oli mies minkä näköinen tai kokoinen tahansa, oli hän ammatiltaan mikä tahansa, iältään miehet ovat olleet 26-35 välillä. Mikä nykyajan miehiä vaivaa kun he eivät ole valmiita sitoutumaan. Tällaisia nykypäivän fuckbuddy suhteita olisi kyllä sitten tarjolla joka puolelta, mutta itse en moisiin tahdo mukaan lähteä! Onko muut huomannut samaa, vai onlenko ainut joka kokee aina saman uudelleen ja uudelleen???

81

3280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Netti_ei_ole_totuus

Oletko sittenkään kaunis ja vetovoimainen? Vai näetkö itse vain sellaisena?
      25-vuotiaana kannattaisi elää elämää täysillä ja unohtaa kaikki nettideittailut.
      Ei täältä löydy mitään ihmeellistä.

Nauti siitä, että olet vielä nuori ja elä normaalisti ilman näitä foorumeja.
      Tuskin sun vanhemmat ovat tavanneet missän "etsitään seuraa - kirjeiden vaihtopalstoilla".

• liian huono mies

Mä olisin valmis sitoutuu. Mut en ikinä pääse treffeille kun naiset ei lähde tän näköisen kaa treffeille. Aina kun olen kuvan laittanut nii se on moro. Naisest ei kuulu mitään enään. Olet sit varmaan harvinainen kun ei ulkonäkö merkitse mitään. Mut joo, ei monikaan halua sitoutua. Ehkä ne näkee susta et sulta ei heru pimppiä kovin helposti joten ne miehet ketä tapaat niin siirtyvät seuraavaan. Moni hakee vaan seksiä eikä sitä oikeaa suhdetta.

• treffityttö87

Onneksi itse ja vanhempani eivät ainoastaan ole sitä mieltä joten kyllä ulkonäköä löytyy, mutta harmikseni huomannut että se ei aina riitä, vaikka päänsisälläkin jotain on.

Elää täysillä tarkoitat sillä mitä?

Olen varmaan ollut liian hyväuskoinen ja kuvitellut jos minäkin olen täällä niin täytyy täällä joku toinenkin täysijärkinen olla.

Mautta, ihmetyttää sitten vain se että "nettideittailu on nykypäivää" ja kun kuitenkin kuulee näitä poikkeuksia jotka ovat tavanneet elämänsä miehen netin välityksellä.

• syksy yksin

Olen kirjoittanut tälle palstalle samasta asiasta. Olen sinua vanhempi nainen, mutta kokemukseni ovat aivan samanlaiset.

Myös minua on aina pidetty hyvännäköisenä ja uskon näin olevan, sillä myös monet naiset näin ovat minulle sanoneet. Luulen, että miehet haaveilevat hyvännäköisestä naisesta, mutta itsetunto ei kestäkään siinä vaiheessa, kun pitäisi olla kasvotusten. Pelätään, että hyvännäköisen on pakko olla varattu tai ainakin joku sen kohta vie, tai sitten oletetaan, että naisessa on joku piilovika, kun "ei sitä kukaan ole huolinut".

Kyllästyin ja poistin profiilini täältä. Miksi pahoittaa mielensä jatkuvista torjunnoista....mielummin olen sitten yksin.

Tsemppiä aloittajalle :)

• Enpäs uskokaan

Hienoa itsepetosta :)

Tuollaisella "olen liian kaunis" -höpinällä saa tietysti kätevästi unohdettua sen, että itsessä voisi olla jotain muuta "vikaa" kuin se ulkonäkö.

Vai että liian täydellisiä te kaikki sinkkunaiset vaan olettekin? Joopajoo...

• 5uhteeton

Ihan samanlaisia kokemuksia. Ei se ole iästäkään kiinni, täällä kun on eri ikäisiä miehiäkin.
        Onkohan nykyihmisissä jokin biologinen vika, kun ei kiinnostuta muista ihmisistä?
        Tämä taitaa olla ajanhukkaa. Kyllästyin jo kerran ja otin profiilini pois, mutta palautin sen jokin aika sitten. En tiedä kuinka kauan viitsin. Yksinkin on ihan ok, ja onhan minulla ystäviä. Heidän kanssaan voi keskustella ja kaikkea muuta, mutta seksiin tarvittaisiin tietynlainen kumppani.

• s fsdf s

" Luulen, että miehet haaveilevat hyvännäköisestä naisesta, mutta itsetunto ei kestäkään siinä vaiheessa, kun pitäisi olla kasvotusten. Pelätään, että hyvännäköisen on pakko olla varattu tai ainakin joku sen kohta vie, tai sitten oletetaan, että naisessa on joku piilovika, kun "ei sitä kukaan ole huolinut".

Tuo on kuitenkin harvinaista. Monet miehet ovat valmiita tekemään kauniiden naisten takia kaikenlaisia idioottimaisuuksia ja epätoivoisia juttuja.

• treffityttö87

Joo siis joku tällainen juttu siinä on niinkuin sanoit,

"Luulen, että miehet haaveilevat hyvännäköisestä naisesta, mutta itsetunto ei kestäkään siinä vaiheessa, kun pitäisi olla kasvotusten. Pelätään, että hyvännäköisen on pakko olla varattu tai ainakin joku sen kohta vie, tai sitten oletetaan, että naisessa on joku piilovika, kun "ei sitä kukaan ole huolinut"."

.. Mikä on aivan käsittämätöntä! Minun ymmärrys alkaa loppua aivan kokonaan, usko ja luotto siinä samalla. Miten ikinä voi uskoa sitä jos joku mies sanoo että "Oli mukavaa ja tahtoo nähdä uudelleen" Ei vaan pysty enää moiseen, kuullut nuo sanat aivan liian monta kertaa. Itse myös poistin profiilini täältä samasta syystä, miksi pahoittaa mieltään kerta tosiensa jälkeen!

Mietityttää vain että millainen on sitten se unelmanainen, kun miehille ei tunnu mikään riittävän?!

• 9

"Mietityttää vain että millainen on sitten se unelmanainen, kun miehille ei tunnu mikään riittävän?!"

Omalla kohdallani voin sanoa, että vaikka naisessa näyttäisi olevan kaikkea - niin katson ja kuulostelen onko nainen luotettava. Jos hän vaikuttaa kevytkenkäiseltä tyypiltä, en koe että nainen olisi minun tyyppiäni.

Minua kummastuttaa naiset, jotka eivät tiedä omaa miestyyppiään. Minä tiedän millaista naista minä odotan.

• Ei pidä olla tylsä?

Jos nainen sanoo naista hyvännäköiseksi, se ei tarkoita yhtään mitään. Ovathan ne läskit kaveritkin niin ihania ja söpöjä kaikissa nettikuvissaan? Vaikka totuus on kyllä oikeasti jotain ihan muuta.

Ehkä aloittaja on vain liian tylsä? Sievä, ihan ok, mutta tylsä. Jos ei vian kipinää ole sen vuoksi tullut kenenkään kanssa.

Tai sitten olet vain tavannut miehiä, joilla ei ole juuri kokemusta seurustelusta, eivätkä sittenkään oikein osaa päättää haluavatko jatkaa juttua, jos ei mitään "kolahdusta" ole tuntunut. Itselläni vähän sama juttu: en ole piparin perässä, mutta en jaksaisi välttämättä parisuhteeseenkaan ryhtyä, ellei nouse jotain todella vahvoja tunteita. Parit treffit jossain geneerisessä juottolassa eivät tällaisia tunteita todennäköisesti pintaan nosta.

Oletko kokeillut jotain hieman toiminnallisempaa? Jos nyt miettii kuinka esimerkiksi koulussa tai töissä romanssit syntyvät, useinhan puuhastellaan yhdessä jotain, ja siinä ikäänkuin sivussa tutustutaan. Jos vaikka kokeilisit toisille treffeille jo jotain eksoottisempaa kuin vain pelkkä lasillinen? Älä kuitenkaan ensimmäisille, jos ei nappaakaan niin voi olla hankalaa karata sieltä paribenjihypystä :)

• syksy yksin

Missä on vika, että täällä suomi24:ssa pitää aina kyseenalaistaa asioita, joista ei tiedä mitään?

Suurin osa aikuisista on elämänsä varrella saanut sen verran palautetta omasta ulkonäöstään, että osaa takuulla sijoittaa itsensä "ulkonäköasteikolle". Ainakin itseni kohdalla perustuu erittäin laajaan "otantaan", josta viimeiset kohteliaisuudet sain eilen. Kun ihmiset kiinnittävät kerta toisensa jälkeen samoihin asiohin huomiota, on pakko uskoa, että se todella pitää paikkansa.

Ei kukaan ole kaikkien mielestä tylsä ja jokainen on sitä jonkun mielestä. Ei
        se selitä sitä, että kerta toisensa jälkeen käy niin, ettei toinen halua enää tavata.

Mikä ihmeen velvollisuus naisella on tehdä treffeistä jotain superelämyksiä? Jos miehessä on tippaakaan herrasmiestä, hän osaa keksiä sitä toimintaa, jos kokee sellaiseen tarvetta. Täällä joku valitteli sitä, että suomalaiset miehet ovat niin vässyköitä, että eivät osaa edes ehdottaa treffipaikkaa.

Ehdotan aloittajalle, että aletaan katsella vaikka ulkomaisia miehiä. Siellä löytyy herrasmiehiä, jotka osaavat arvostaa kaunista naista ja pitävät kuin kukkaa kämmenellä. :)

• Ei pidä olla tylsä?
        syksy yksin kirjoitti:

Missä on vika, että täällä suomi24:ssa pitää aina kyseenalaistaa asioita, joista ei tiedä mitään?

Suurin osa aikuisista on elämänsä varrella saanut sen verran palautetta omasta ulkonäöstään, että osaa takuulla sijoittaa itsensä "ulkonäköasteikolle". Ainakin itseni kohdalla perustuu erittäin laajaan "otantaan", josta viimeiset kohteliaisuudet sain eilen. Kun ihmiset kiinnittävät kerta toisensa jälkeen samoihin asiohin huomiota, on pakko uskoa, että se todella pitää paikkansa.

Ei kukaan ole kaikkien mielestä tylsä ja jokainen on sitä jonkun mielestä. Ei
        se selitä sitä, että kerta toisensa jälkeen käy niin, ettei toinen halua enää tavata.

Mikä ihmeen velvollisuus naisella on tehdä treffeistä jotain superelämyksiä? Jos miehessä on tippaakaan herrasmiestä, hän osaa keksiä sitä toimintaa, jos kokee sellaiseen tarvetta. Täällä joku valitteli sitä, että suomalaiset miehet ovat niin vässyköitä, että eivät osaa edes ehdottaa treffipaikkaa.

Ehdotan aloittajalle, että aletaan katsella vaikka ulkomaisia miehiä. Siellä löytyy herrasmiehiä, jotka osaavat arvostaa kaunista naista ja pitävät kuin kukkaa kämmenellä. :)

Missä on vika, kun ei saa spekuloida asioita, joita ei ole vielä torpattu?

Väitän, että suurin osa aikuisista ei ole saanut rehellistä palautetta ulkonäöstään. Ja naisilla todellakin on tapana söpistellä toisten naisten kanssa; lisäksi kun nettitreffeilläkin vonkaajamiehet kehuvat ties mitä läskiä kaunottareksi, kyllähän siinä voi hieman vääristyä ulkoinen status. Omaakin ulkonäköäni on kehuttu aikuisiällä tasan kahdesti: komea kuulemma olen. Kuitenkin tiedän hyvin, että olen korkeintaan OK-tasoa (kasvoiltani). Suomi24:ssa ehkä huvittavinta ovat ei-niin-mairittelevan näköiset henkilöt, jotka aloittavat profiilinsa tyyliin "olen kaunis". Kun et ole. Tai jos jonkun mielestä oletkin, eiköhän se selviä siitä kuvasta.

Ja joku voi todellakin olla kaikkien mielestä tylsä. Mieleen jäi opiskeluajoilta yksi tapaus, joka todellakin oli juuri niin tylsä kun olla ja voi. Häneltä olisi voinut tulla ihan asiallinen kirjoitus vaikka Suomi24:een, mutta vaikea kuvitella hänestä juuri kenenkään innostuvan. Tämä ei ole mikään faktaselitys aloittajan tilanteeseen, mutta ihan mahdollinen.

Kuka naisen velvollisuudeta mitään on puhunut? Pointti onkin, että jos aloituspostaaja _ei ole tylsä_, hän voi aivan hyvin keksiä jotain. Toki yhtä lailla se mieskin voi jotain keksiä, mutta kumpi nyt on ehdottanut ja mimmoista paikkaa, ja ovatko ne toisille treffeille johtaneet miehetkin olleet tylsiä, ei voi tietää. Jos aina kuitenkin epäonnistuu saman kaavan mukaan, kannattaisi kaavaa ehkä muuttaa.

Siitä vain katselemaan ulkomaisia miehiä, ei täällä Suomessa kaivatakaan tylsiä pullukoita katukuvaan. Jos haluan kukan kämmenelle, poimin sen luonnosta kävelyretkelläni.

• Hohhoijaa

Mutta onhan niitä tylsiä miehiäkin. Eikö kaksi tylsää ihmistä voisi löytää toisensa ja pitää oikein tylsää keskenään?
        Taitaa olla laiskuutta ja saamattomuutta. Turha syyttää muita, jos kaikki ovat sitten yksin, kun kukaan ei ole kiinnostunut kenestäkään.

• Miehesi saattavat olla sitä mieltä, ettet sinäkään ole valmis sitoutumaan. Olet tavannut 50 miestä. Tietävätkö he toisistaan tai aavistavatko he, että sinä peluutat useampia miehiä.

Hyvä, että treffisi päättyvät edes halaukseen, sillä fyysisellä kontaktilla on merkitystä. En mielelläni neuvoisi tyttäreni ikäistä nuorta menemään sänkyyn nopeasti, koska se ei takaa suhteen jatkumista. Kokeilisin mieluummin treffien pidentämistä kohti yhteistä viikonloppua. Runsas yhdessä vietetty aika on myrkkyä muille samaan aikaan eteneville suhteille, joita nuorilla tyypillisesti on.

• 519wqxz

Jos ei tiedä itsekkään mitä etsii, niin miten voi kohdata sitä oikeaa.
      Tuollainen määrä treffikumppaneita ja aina jokin mättää. Jokin piirre
      sinussa kuitenkin sitten on, joka ei miellytä, jos samakuvio toistuu
      uudelleen ja uudelleen.

Se oikea tulee eteen todennäköisemmin livenä, jos on tullakseen.

• Pidä taukoa

Olen samaa mieltä kuin tuo toinen. Unohda nettitreffailu ainakin joksikin aikaa. Olet juossut jo 50 treffeillä ja se on toooosi paljon se. Olet vaarassa muuttua sellaiseksi katkeraksi nettideittinaiseksi, joka juoksee treffeiltä toiselle joka viikko ja arvostelee suu väärässä kaikkia miehiä. Pidä taukoa.

Mene, elä ja tapaa uusia ihmisiä ihan normaalissa elämässä. Unohda se jatkuva sitoutumisstressi. Käy erilaisissa tapahtumissa ja tee jotain josta pidät. Netissä on jo ihan liikaa niitä sadoilla treffeillä juosseita vääräsuita.

• MyöskinMies

Tuo on kyllä harmillista,mitä olet joutunut kokemaan eikä tunnu natsaavan, vaikka kuinka rypistäisit. Joskus se vaan menee noin. Kunnes yhtenä päivänä siviilielämässä se "juuri se" sattuu kohdalle ja polvet notkahtaa.

Itselläni on kokemusta niin pitkästä parisuhteesta (8 vuotta) kuin treffipalstalla pyörimisestä ja yksikään pitkistä / vakavista parisuhteistani ei ole alkanut treffipalstan tutustumisen kautta. Joka ainoa suhde on lähtenyt liikkeelle joko työ- tai opiskelupaikan käytäviltä ja jokainen valloitukseni (lue= minut kampannut nainen) on ollut kaunis / hyvännäköinen myös muiden miesten silmissä. Tästä johtuen kuvittelen kai itsestäni liikoja ja en huoli ihan ketä vaan kumppanikseni ja tämä taas johtaa siihen, että en tapaa ketään :) Hyvä kierre.

Olen nyt vuoden verran ollut itsekseni viimeisimmän kaksivuotisen suhteen jälkeen ja minulla oli kuvallinen profiili kakkosnelosella kymmenisen kuukautta. Tuona aikana sain osakseni hyvin paljon huomiota ja lähestymisiä naisilta ihan laidasta laitaan. Parhaina viikkoina tuli kymmenkunta flirttiä ja useita "moikkamoi tutustutaanko" - viestejä. Nyt profiilini on poistettu, sillä koin tämän palvelun henkisesti epävakaiden temmellyskentäksi, jossa vain etsitään, etsitään ja etsitään. Käydään treffeillä treffeillä käymisen vuoksi ja kuitenkaan ei haluta löytää oikeasti ketään, vaikka muka niin etsitään.

Mä rupesin ihmettelemään samaa, kuin sinä (aloitusviestin kirjoittaja), että miksi täältä ei löydy ketään ja en kelpaa tämän palvelun tytöille, jotka ovat ulkonäöllisesti nääin paljon jäljessä edellisten suhteiden naisiani. Mikä minussa on muuttunut aikaisempaan verrattuna? Etsitään, etsitään ja etsitään. Ja ne, joille olisin kelvannut, eivät saaneet minussa riittävänlaista kutinaa aikaiseksi, että olisin pysähtynyt ja tutustunut muutamia treffejä pidemmälle. Aloin siis itsekin toteuttamaan tuota samaa kolmen een kaavaa kuin muutkin palvelussa olevat ja huomattuani tämän päätin häippästä.

Nyt sitten vaan häntä pörhölleen ja normaaliin maailmaan tutustumaan normaaleihin ihmisiin, täältä niitä valitettavasti ei löydy.

• täysin nolla

Treffailu on per.seestä ja koko elämä on per.seestä. Tulen elämään yksin koko elämäni koska kaikki katsoo vaan ulkonäköä. Luonteeseen ei kukaan halua tutustua jos mies ei ole komea.

• 21212121

Kirjoitat tänne aika usein tuolla nimimerkillä, joten oletan että tämä on sinun tekstiäsi:

"Big Brotherissa olevat anne, teija, ira ja irina on rumia naisia.
        J
        onna i ja Jonna a, Johanna ja Leina on sellasii taviksen näkösii joiden kaa vois seurustella.
        Toki se riippuu luonteesta. jos on vit.tumaine luonne niin kauneudella tai ulkonäöllä ei ole merkitystä."

Et siis seurustelisi ruman naisen kanssa, joten sinulla ei ole varaa haukkua muita pinnalliseksi ja valittaa asiasta.

Ja ketjuhan oli tämä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10915562

• täysin nolla
        21212121 kirjoitti:

Kirjoitat tänne aika usein tuolla nimimerkillä, joten oletan että tämä on sinun tekstiäsi:

"Big Brotherissa olevat anne, teija, ira ja irina on rumia naisia.
        J
        onna i ja Jonna a, Johanna ja Leina on sellasii taviksen näkösii joiden kaa vois seurustella.
        Toki se riippuu luonteesta. jos on vit.tumaine luonne niin kauneudella tai ulkonäöllä ei ole merkitystä."

Et siis seurustelisi ruman naisen kanssa, joten sinulla ei ole varaa haukkua muita pinnalliseksi ja valittaa asiasta.

Ja ketjuhan oli tämä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10915562

Et ole tainnut katsoa Big Brotheria lainkaan. Teija, anne, ira ja irina on sellaisia pas.kan puhujia et huh huh. Haukkuvat jokaista talossa olijaa selän takana ja kiusaavat yhtä asukasta surutta. En todellakaan sellaisen naisen kanssa alkais olemaan. Tossa läyhäjengissä ei ole mitään hyvää. Jos nainen on kaunis mut samanlainen luonne kun tolla läyhäjengillä niin ei kelpais.

Ja nuo BB anne ja teija painaa reilusti yli 100kg ainakin 40 kg enemmän kuin minä. Ei tollaset naiset edes jaksa sohvalta lähtee mihinkään ikinä lenkille. En sanonut että en seurustelisi ruman naisen kanssa. Annoin esimerkin ketkä on rumia. 60 kg nainenkin on ruma jos se ei huolehdi itsestään. Voisin seurustella ruman kanssa jos sillä on mukava luonne.

• 21212121
        täysin nolla kirjoitti:

Et ole tainnut katsoa Big Brotheria lainkaan. Teija, anne, ira ja irina on sellaisia pas.kan puhujia et huh huh. Haukkuvat jokaista talossa olijaa selän takana ja kiusaavat yhtä asukasta surutta. En todellakaan sellaisen naisen kanssa alkais olemaan. Tossa läyhäjengissä ei ole mitään hyvää. Jos nainen on kaunis mut samanlainen luonne kun tolla läyhäjengillä niin ei kelpais.

Ja nuo BB anne ja teija painaa reilusti yli 100kg ainakin 40 kg enemmän kuin minä. Ei tollaset naiset edes jaksa sohvalta lähtee mihinkään ikinä lenkille. En sanonut että en seurustelisi ruman naisen kanssa. Annoin esimerkin ketkä on rumia. 60 kg nainenkin on ruma jos se ei huolehdi itsestään. Voisin seurustella ruman kanssa jos sillä on mukava luonne.

Ok, pyydän anteeksi että tulkitsin sinut väärin. Viesti oli sen verran niukka, että siitä oli helppo vetää vääriä johtopäätöksiä.

En ole tosiaan katsonut BB:tä. Tietoni asukkaisiin perustuvat joihinkin juttuihin, mitä olen netistä lukenut - ja aika vähän niitäkin olen lukenut. Koko ohjelma on sellaista sekoilua, että en oikein jaksa katsoa.

Jos tuo nelikko tosiaan harjoittaa järjestelmällistä kiusaamista, niin toivottavasti saisivat lähtöpassit mahdollisimman nopeasti.

• 20

Aloittajahan voi olla tyytyväinen, hän on hurmannut 50 miestä tai enemmänkin ulkomuodollaan ja tyylillään. Ilmeisesti yksi ainoakaan ei ole ollut pettynyt live-ulkonäköösi tai hylännyt sinua tämän vuoksi. No mitenkä tämän nyt sanoisi, luulen että 9 kymmenestä nuoresta miehestä etsii kaunista naista jotta voisi kaataa hänet yöksi tai pariksi, jatkoa ei jaksa ajatella tuo mies. Eli siis olet ollut heille pettymys siinä mielessä, että olet tuonut hienovaraisesti ilmi odottavasi säädyllistä seurustelua pitkän parisuhteen perustaksi. Pettyneitä siis siihen, että ihana seikkailu kauniin ja kiihkeän nuoren naisen lakanoissa ei sopinutkaan sinun suunnitelmiisi (vrt mitä kolmansista treffeistä kirjoitit).
      Tauko nettitreffailussa antaisi toivomaasi happea aivoillesi, kyllä. Ja jos vielä haluat yrittää, aloita aivan eri konseptilla. Älä vaivaudu edes vastailemaan saamaasi "ihailijapostiin" vaan ensin itse hahmottelet mitä todella olet hakemassa ja käytät hakutoimintoja. Poimi vaikkapa kymmenen itseäsi tyyliltään miellyttävää miestä joille lähetät lyhyen tervehdyksen. Näin myös ujot ja varautuneet miehet saavat kaivatun tilaisuuden. Suosittelisin Match.comia tämän s-24:n sijaan, jos kaikki 50 levotonta sielua on täältä bongattu..

• Horisontti

Komppaan edellistä kirjoittajaa. Todennäköisesti miehet olivat vain piparin perässä. Jos kerran kolmansillakaan treffeillä ei irtoa, niin miksi tuhlaamaan enempää aikaa...?

• turkulainen87

Ne miehet on sitoutumiskammoisia tai sit ne pyörittää monta naista kerrallaan ja valitsevat parhaimman hetkeksi...kunnes alkaa sama kierros alusta. Olen todennut saman kavareidenki kanssa ja siksi en otakaan nettitreffailua kovin vakavasti. Antaa miesten maistaa omaa lääkettään. Kun haluan vakavoitua miehen kanssa, siirryn live-elämään. Suosittelen kokeilemaan joko miesten pyörittelyä netissä tai siirtyä live-elämään hankkimaan vakavammin otettava mies. Kannattaa toimia niin kuin mies toimii eli pyörittäjille takaisin pyöritystä jne. Tän ikäsenä miesten pyörittäminen on sitä paitsi kivaa. Ehtii sitä vanhana sit sitoutuun.

• -M-

Jos oikeasti haluat parannusta asiaan, niin ihan ensiksi sinun on myönnettävä se mahdollisuus että sinussakin saattaa olla jotain vikaa. Ystäviesi kanssa keskustelu ei varmaan auta, koska naiset eivät ole rehellisen kriittisiä, vaan syyttävät näitä miehiä kuorossa kanssasi.

Kirjoitit olevasi mm. hieman ujo ja myös puhelias. Entä jos ujoutesi tekee ensitreffeistä niin tukalat miehen kannalta että moni jättää leikin siihen. Sitten kun rentoudut niin alat puhua pulputtaa hysteerisenä kuten joillakin naisilla on tapana? Sekin on aika varma tapa karkottaa treffikumppani.

• oletko roolisi vanki

Taidan tietää miksi monet naiset jäävät yksin. Kun treffejä on tehty, ainakin itse odotan miehenä, että nainen on myös alotteellinen jatkossa, ei se jumankauta riitä, että mies kehuu naista, kehu sinäkin miestä! Ei tämä muuten tiedä, että kelpaa sinulle sellaisena kuin on. Harva alkaa itseään tyrkyttämään, ehdottelemaan jatkoja ja muuta, jos toinen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, sitä ei tiedä onko se aitoa, vai roolia. Mutta kun naiset ovat niin itsekkäitä, vaaditaan toiselta, eikä itse olla valmiita antamaan, eikä viemään suhdetta eteenpäin OMALTA osaltaan.

Itsellä on jäänyt ainakin 20 orastavaa suhdetta taakse lopullisesti, kun naisesta ei löydy aloitteellisuutta, vaikka nämä ovat kertoneet epämääräisesti haluavansa tavata. Jos nainen ei ole kykenevä alussa tekemään itse mitään rakentavaa uuden tuttavuuden suhteen, ei siihen pysty jatkossakaan.

Ennen kuin naiset valitatte miksi jatkoa ei tule, miettikää kuka on ilmaisut toisen olevan ok ja kiinnostava, kuka on viimeksi ottanut yhteyttä, ehdottanut viimeksi tapaamista. Jos olet nainen se, joka on teistä kahdesta tehnyt nämä asiat viimeksi treffien jälkeen, kritiikkini ei koske silloin sinua.

• Hyvä! Juuri näin!

Erittäin hyvin sanottu. Allekirjoitan tämän täysin. Tässä on varmaan iso syy monen nuoren naisen vastentahtoiseen sinkkuuteen. Yhden ainoan kerran olen saanut naiselta alusta asti koskettelua, sanallista flirttiä ja huomioivaa käytöstä. Nainen myös vei suhdetta eteenpäin ja osoitti selvästi, että haluaa minut.

Yleensä nämä nettitreffien "huumorintajuiset" ja vähän ujot naiset ovat täysin kuoreensa sulkeutuneita. Miehen rooli on sitten keksiä miten nainen saadaan avautumaan. Tarvitaan hauskoja juttuja ja miehen pitää viedä tilannetta varmasti eteenpäin. Olen tässä onnistunut pari kertaa, mutta en jaksa moista enää. Mitä tuollaisesta jääpalan sulattamisesta saa?. Haluan tasavertaisen suhteen, jossa saan itse yhtä paljon kuin annan.

Minä ainakin ymmärrän tuon huumorintajun siten, että henkilö osaa itse saada muut hyvälle tuulelle päättömillä tarinoillaan ja letkauksillaan. Ei siihen aivan riitä, että vain nauraa muiden jutuille.

Loppuun pitää sanoa, että osaan kyllä ottaa huomioon ujouden ja tässä ei ole ihan siitä kyse. Nämä naiset vain ovat omaksuneet passiivisen roolin, kun muuhun ei ole ollut tarvetta.

• "Tapailenko sitten vain ja ainoastaan näitä niin sanottuja "pelimiehiä" EN! Tämä sama kaava koostuu oli mies minkä näköinen tai kokoinen tahansa"

Miehen ulkoasulla ei ole mitään tekemistä pelimies-statuksen kanssa. Joten juurikin saatoit tapailla pelkästään niitä sulavia pelimiehiä, jotka olivat vain sen yhden perässä.

• treffityttö87

Kiitos, kaikista kommenteista. Olen saanut paljon uutta ajateltavaa tämän keskuskelun myötä.

Ja tämä asia että minussa ei olisi jotain vikaa, niin kaikissa on! Kukaan ei ole täydellinen. En pohdi asiaa niin etteikö minussa voisi olla jotain vikaa. Mutta olisi vain hienoa jos joku kertoisi mikä tämä vika sitten on kun ei kukaan sitä tunnu keksivän. Ystävättäreni joskus on sanonut viakseni että olen aivan liian kiltti, mutta sitten se että se olisi joku ylitsepääsemätön vika ni en oikein voi uskoa. Uskon kummiskin että moni mies mieluummin ottaisi kiltin tyttöystävän kun täysin vastakohdan. Ja se että olen kiltti ei tarkoita että olisin tylsä.

Selventääkseni nämä ainakin 50:t treffit on käyty reilun viiden vuoden aikana, eli tapanani ei ole pyörittää monta miestä samaan aikaan vaan keskityn yhteen mieheen kerrallaan.

Olen ollut treffien jälkeen se joka myös osoittaa kiinnostusta, enkä jätä tätä miesten harteille. Osaan tehdä aloitteen itsekin jos olen kiinnostunut miehestä. Tuo että voisi joskus tehdä jotain repäisevämpää täytyy ottaa seuraavan kerran kokeiluun kun treffeille harkitsen lähteväni.

Siihen että vain tyttökaverini ainoastaan kehuisivat ulkonäköäni niin sitä tekee myös tapaamani miehet ja miespuoleiset kaverini. Se että kai moni mies sitten voi odottaa sitä kiihkeää seikkailua lakanoiden välissä kanssani ulkonäköni perusteella, eivätkä oikeasti tahdo tutustua. Sekin voi olla että tyssää lyhyeen kun en sitten heti olekkaan raottamassa.

• Hyvä! Juuri näin!

Lisäystä...

Flirttiä ja fyysisyyttä voi olla, vaikka ei veisi hommaa loppuun asti. Pieni "tahaton" hipaisu aina, kun siihen tulee tilaisuus ja paljon hymyä. Itse ainakin olin ihan myyty mies tuommoisesta ja yleisestä huomaavaisuudesta. Seurustelukumppania etsivä jaksaa kyllä tutustua rauhassa, jos kiinnostus pysyy yllä.

On tietysti mahdollista, että toisen fiilikset ovat "ihan kiva, mutta ei riittävä" tästä huolimatta. Kannattaa kuitenkin yrittää,

• treffityttö87

Onneksi hymyä riittää :D ehkä alan sit "tahattomasti" hipaisemaan miehiä treffeillä.

Pakko ehkä kertoa mielestäni hauska tilanne treffeillä. Hipaisusta tuli mieleen. Olimme tämän miehen kanssa perinteisesti yksillä, ensimmäisillä treffeillä siis. Tilanne oli hieman vaivaantunut ja mies ei ollut elämäni mies. Istuimme pydässä vastakkain, niinkuin hyvin useasti tehdään. Yhtä äkkiä mies puskasta heitti että tahtoisi katsoa kättäni ja nappasi sen siitä sen enempiä kyselemättä. Häkellyin siitä ja vetäisin käden pois että miksi ihmeessä hän sen minun käden tahtoi :D Mies jatkoi ja jatkoi anelevaan sävyyn että olisin antanut hänelle käteni. Ei ymmärtänyt ollenkaan sitä että tunsin oloni todella epämiellyttäväksi jos muutenkin vaivaantuneilla treffeillä mies tahtoo hiplata kättäni. Toki treffeillä voidaan pitää kädestä kiinni, mutta ei ehkä ensimmäisillä ja tilanteessa joka meillä oli. Joimme yhdet lähdimme kotiin, ja kohteliaasti ilmoitin hänelle että hän ei ollut mies jota etsin. Ja ei en ilmoittanut asiaa vain siksi että hän tahtoi pitää kädestä. Tämä oli vaan hassu tapahtuma muun vaivaantuneen illan joukossa :D

Tämän myötä kysyn teiltä pitäävätkö ihmiset oikeasti toista kädestä ensimmäisillä treffeillä? vai oliko tämä mies joku joka mahdollisesti tykkäsi naisten kädestä ja sai siitä jotain kiksejä? :D

• treffityttö87

mutta siis joo, lisäys edelliseen tuo on varmaan se poikkeus niiden viidenkymmen joukossa jolle itse olen ilmoittanut että ei kiitos. Yleensä sääntö on ollut se että minä olen se joka jää nallikalliolle :D

Eilen keskustelua aloittaessani olin jälleen kerran tullut "jätetyksi" ehkä yksien mukavimpien treffien jälkeen. Olimme kirjoitelleet sähköposteja miehen kanssa noin 1,5 kuukautta sovimme treffit ja sairastuessani flunssaan jouduimme siirtämään näkemistä. Molempien mielenkiinto heräsi vain lisää ja lisää kuvat nähtyämme ja pitkillä sähköposteilla joita kirjottelimme. Sovimme tervehdyttyäni extempore että lähdemme yöpiknikille näin syksyllä, puemme vain paljon päälle otamme paljon kynttilöitä mukaan hyvää ruokaa ja viiniä. Noh sitten tuli päivä ja ilta kun olimme näkemässä ja alkoi satamaan vettä! Iltaan oli enää vajaa 6h ja mietimme että mitä me tekisimme. Olimme jutelleet todella paljon luulin tuntevani ihmistä jo jonkun verran että uskalsin ehdottaa hänelle seuraavaa. Ehdotin että kun näkeminen on mennyt niin monta kertaa mönkään että miten olisi jos järjestäisimme yöpiknikin parvekkeellani. Sovimme homman niin että syystä koska emme aikaisemmin olleet tavanmneet näimme ensiksi julkisella paikalla ja sitten jos molemmilla hyvä fiilis lähtisimme minun parvekkeelleni. olin tehnyt illasta tunnelmallisen ja ajatellut et kerrankin kun on mahdollisuus moiseen niin tehdään kunnolla parvekkeesta tuli nätti. Ensikohtaaminen oli vesisateessa, halattiin ja tervehdimme toisemme. Päädyttiin siis lähtemään parvekkeelleni piknikille. Makaklla hän kehui ulkonäköäni ja häkellyin siitä. Kiitin häntä kommentista ja kerroin myös hänen olevan komea ja että olin positiivisesti yllättynyt. Vietimme parvekkeellani 2,5h jutellen asioista maan ja taivaan välillä luulin että meillä on kivaa niinkuin minulla oli. Kello alkoi olla niin paljon että saatoin hänet ovelle, puhuimme että oli mukava ja kiva ilta. Halattiin. Tottakai oletukseni on 2,5h mukavan piknikin jälkeen että tunne ja fiilis oli molemmin puolinen, mutta sitten ei! Mikä meni pieleen?!

Esimerkki kertoja olisi kerrottavaksi niin paljon, tahtoisin niin että joku olisi kärpäsenä katossa katsomassa ja kertomassa minulle että mitä teen väärin jos jotain teen kerta niin pahasti väärin. Ei vaan jaksaisi kerta toisensa jälkeen pettyä ihanien treffien jälkeen.

• 9+19

Epävarmuutesi ja epäonnistumiset paistaa sinusta läpi, ei muuta vikaa. Kukaan ei halua deitata epävarman naisen kanssa oli se sitten kuinka kaunis tahansa.

• pelimiehen_kaveri

Lisätarinasi vahvistavat olettamusta, että kontaktisi mieheen on liian ujo. Mies kokee sen kiinnostuksen puutteena.

Koskettelun aloitus on varovainen, ei liian äkkinäinen kuten viestissäsi 00:15. "Tahaton" kosketus on yksi tapa. Toinen on viedä sormenpäät hitaasti yhteen. Kun toinen hyväksyy kosketuksen edetään käden hivelyyn, halaukseen jne. Rakastunut katse suoraan silmiin kuuluu myös asiaan. Älä pelästy vaan ole mukana haluamassasi tahdissa. Pakit tässä ovat helposti pakit koko miehelle.

Normaali mies pyrkii viemään sinut parvekkeelta sänkyyn. Jos torjut sen ja olet kiinnostunut miehestä, kerro suoraan, että kyseessä on vain tilapäinen viivästys. Kuukautiset on hyvä tekosyy.

Keskustelu kaikista asioista maan ja taivaan välillä on hyvä aloitus, mutta kyllä oikeista asioista kuten suhteen jatkosta, seksistä, parisuhteista jne pitää puhua jo nyt. Toisen kehuminen on hyvä alku "entä me"-keskustelulle. Voisiko meistä tulla pari? Jos voisi, mitä se olisi käytännössä. Millaista seksiä meillä olisi?

Puhtaasti harrastuspohjaisia tapaamisia kuten leffoja, retkiä jne kannattaa mielestäni ottaa mukaan heti ensitapaamisten jälkeen. Ne ovat hyvä täydennys romanttisille tapaamisille, jotka ikäluokassasi johtavat aika nopeasti sänkyyn.

• viiskytä

No en kyllä ekoilla treffeillä alkaisi vielä puhua seksistä kun en edes tiedä kiinnostanko toista ollenkaan, tuntuisi aika kornilta. Itselleni ainakin se olisi viimeinen niitti, jos joku vähänkään "ei-niin-ihana-tyyppi" alkaa jo seksä tuputtaa tai hivellä käsiäni....yöks - tulisi kiire kotiin.

Kuukautiset ei ole kyllä mikään tekosyy olla harrastamatta seksiä, vai eikö pelimiehelle se käy?

• 3+3

Voit tietysti ihan rauhassa jaella noita pelaamisohjeita (kaverisi on tainnut opettaa sinua hyvin? :D), mutta aidot ja rehelliset ihmiset toimivat toisin.

"Rakastunut katse suoraan silmiin kuuluu myös asiaan." Tämä tulee kuule ihan luonnostaan kun ollaan oikeasti rakastuneita. Mutta jos ei olla, ja vasta ensimmäisillä tai toisilla treffeillä eikä miestä kohtaan mitään sen suurempia tunteita, niin ajatuskin tuollaisen teeskentelystä tuntuu hölmöltä. Ja vastenmieliseltä.

Seksistä kieltätymiseen ei myöskään tarvita mitään tekosyitä. Se rittää jos kokee että hetki ei ole oikea tai ei ole siihen valmis. Ja senkin voi suoraan sanoa. Oikeanlaiselle ja aidosti kiinnostuneelle ihmiselle se ei ole ongelma.

• 3+3 kirjoitti:

Voit tietysti ihan rauhassa jaella noita pelaamisohjeita (kaverisi on tainnut opettaa sinua hyvin? :D), mutta aidot ja rehelliset ihmiset toimivat toisin.

"Rakastunut katse suoraan silmiin kuuluu myös asiaan." Tämä tulee kuule ihan luonnostaan kun ollaan oikeasti rakastuneita. Mutta jos ei olla, ja vasta ensimmäisillä tai toisilla treffeillä eikä miestä kohtaan mitään sen suurempia tunteita, niin ajatuskin tuollaisen teeskentelystä tuntuu hölmöltä. Ja vastenmieliseltä.

Seksistä kieltätymiseen ei myöskään tarvita mitään tekosyitä. Se rittää jos kokee että hetki ei ole oikea tai ei ole siihen valmis. Ja senkin voi suoraan sanoa. Oikeanlaiselle ja aidosti kiinnostuneelle ihmiselle se ei ole ongelma.

Missä sanoin, että pitäisi olla jotain muuta kuin aito ja rehellinen?

Mies kokee helposti seksistä kieltäytymisen torjunnaksi. Toivon tietysti, että asiat voisi sanoa suoraan, mutta jotkut tekosyyt ovat vain paljon todellisia syitä uskottavampia.

• 18+11

Parin kuukauden ajan pitkien sähköpostien lähettäminen ennen tapaamista on aivan älytöntä minusta. Samoin juttelu puhelimessa ennen ekoja treffejä. Samoin ekoilla treffeillä miehen tuominen omaan kotiin. Samoin (ekojen) treffien liika järjestely. Samoin ekoilla treffeillä kaiken puhuminen "maan ja taivaan väliltä".

Itse en koskaan ennen ekoja treffejä kerro oikeaa henkilöllisyyttäni (ei saa mitään kiusaajaa peräänsä). Jos profiilit molemmin puolin kiinnostaa, niin ei kun kahville silmätysten pikimmiten. Jos edelleen kiinnostaa, voidaan seuraavaksi kerraksi sopia jotkut kivat treffit, joissa on juuri jotain tekemistä jossa toiseen tutustuu (ei mielellään elokuviin tms.).

Ekat treffit on onnistuneet, jos syntyy pientä flirttiä, paljon naurua (sama huumori), kiinnostus tilanteessa enemmän siihen toiseen henkilöön kuin itseen.

• 21

Hyvä p.k., ei sovi perinteiselle tunneherkälle kiltin tytön psyykelle alkaa tarjoilla sänkyhommia vain koska ajattelee että mies tykkäisi siitä. Sama seksiin liittyville puheille, yrjö olo tulee jälkeenpäin kun on paljastanut itsensä täysin tyypille, joka vain häipyy. Siis itse on tarjoillut kaiken herkimmät ja intiimeimmät puolet itsestään jollekulle, joka oikeasti ei välitä tippaakaan : (
      Miehen on niin vaikea ymmärtää naisen psyykeä.

• Pelimies tekee sen niin hienovaraisesti että koko juttu tuntuu kiltistäkin tytöstä hurmaavalta ja romanttiselta. Jälkeenpäin nainen haluaa ottaa uusiksi eikä yrjöstä olosta ole tietoakaan.

• dsafsfsdfs

Itse tapasin netin kautta 3 naista, ja kolmannella kerral osui oikeaan. Kivasti menee tällä hetkellä ja mukava olla toisen kanssa. Ollaan tapailtu se yli 5 treffiä enkä todellakaan koskaan sanoisi naiselle asioita, joita en tarkoita. Niihin seksiasioihinkaan ei kannata syöksyä kovin nopeasti (kukin tavallaan tietysti)

Kyllä tätäkin kautta voi löytää hienoja juttuja!

Mun ongelma on se, että olen ujo ja hieman etäinen aluksi, joten täytyy olla tietynlainen nainen, että saa musta parhaimmat puolet rauhallisesti esiin :)

Aloittajalle voisi sanoa, että jos on tosi nätti, niin suurin osa miehistä kiinnostuu susta ihan pelkän ulkonäön takia aluksi. Sen takia joudut ravaamaan ulkona aika paljon ihmisten kanssa, joiden kanssa ei välttämättä ole mitään yhteistä, koska lähtökohtoisastekkin lähdetään liikkeelle pärstäkertoimella.

Kokeile ihmeessä nettideittiä ilman kuvaa profiilissa ja älä anna sitä kovin nopeasti. Karsit jyvät akanoista.

• fdsfsdfsdfsd

Suurin ongelma musta on se treffityttö, että sä kuulostaat yltiöromanttiselta ja suhteiden on tarkoitus kehittyä hitaasti ajan kanssa.

Ei ensitreffeillä mihinkään piknikille ja kynttilöiden keskelle, vaan ihan kaveripohjalta lähdetään liikkeelle ja vaan hengaillaan ilman mitään sen suurenpaa.

• Lisää kylmää

"Suurin ongelma musta on se treffityttö, että sä kuulostaat yltiöromanttiselta ja suhteiden on tarkoitus kehittyä hitaasti ajan kanssa."

Ja mitäs pahaa tuossa sitten on? Eiköhän se ole parempi, että ihminen yrittää elää niinkuin parhaalta tuntuu. Sillä tavalla tulee paljon todennäköisemmin löytäneeksi jonkun sellaisen, jonka kanssa oikeasti homma toimii, sen sijaan että toinen tai molemmat teeskentelevät vähän aikaa, ja sitten alkaa ahdistaa.

"Ei ensitreffeillä mihinkään piknikille ja kynttilöiden keskelle, vaan ihan kaveripohjalta lähdetään liikkeelle ja vaan hengaillaan ilman mitään sen suurenpaa."

Kavereiden kanssa hengaillaan kaveripohjalta. Treffien osalta molemmille osapuolille pitäisi olla etukäteen selvillä, että ajatuksena on ikään kuin selvittää yhteensopivuutta noin niinkuin pariutumismielellä. Ja sellaiseen nyt on aika usein liitetty jotain kynttilöiden kaltaisia soidinmenoja. Tai ainakin ne, jotka sellaisesta pitävät. Ja kyllä se aikakin minulle on viesti siitä, että asiaan on valmis panostamaan hieman perusteellisemmin. -viestii syvemmästä kiinnostuksesta.

Sinänsä kiinnostavaa, että samalla kuitenkin ollaan sitä mieltä, että toiminnan pitäisi olla suorempaa. Siis ensin vain hengaillaan ilman mitään suurempaa, mutta sitten pitäisi jo päästä ilman turhia välivaiheita kiipeämään päälle?

Itse olen ollut sellainen "two dates without a kiss means you´re old-fashioned, three means you´re gay" -tyyppinen. Joskus naiset ovat parin tunnin jälkeen käyneet päälle ja tunkeneet kieltä kurkkuun, joskus olen sitten muutaman kuukauden seurustelun jälkeen kuullut olleeni positiivinen yllätys, kun olen malttanut aloittaa niillä kynttilöillä välittömän vonkaamisen sijaan.

• dfsfsdfds

Onko sitten järkeä kokea romanttisia suhteita romanttisten suhteiden perään?

Minusta toimiva parisuhde perustuu ennen kaikkea ystävyydelle ja asioiden yhdessä tekemiselle eikä millekkään maailmaa suuremmalle.

Eiköhän se romanttisuus ja rakkaus rakennu ihan ajan ja luottamuksen kanssa. Ei niin, että koitetaan rakentaa romantiikka ja pilvilinnoja edes tuntematta toista ihmistä. Kaupasta loppuu nopeasti kynttilät, jos jokaisen kanssa niitä sytytellään. Aloittajakin on käynyt yli 50:llä treffillä. Aika oudon valikoivaa ja mustavalkoista toimintaa, jos koko ajan loppuu muutamaan tapaamiseen. No jokainen tavallaan, kovin suurelta vaan tuntuu odotukset suhteista ja toisista ihmisistä. Ihan tavallisia tallaajia tässä ollaan kaikki.

Minun kokemukseni mukaan tällaiset ihmiset ovat monta kertaa kykenemättömiä pidempiin suhteisiin, koska enemmän rakastetaan rakastamisen tunnetta kuin sen kohdetta.

• treffityttö87

Mitä älytöntä on siinä jos tahtoo ottaa ihmisestä selvää ennen näkemistä. Sähköpostien viestittelyssä ei mielestäni ole mitään älytöntä, hyvä tapa tutustua ihmiseen etukäteen kenet on näkemässä! Älytöntä on mielestäni taas se että lähdet ihan umpimähkää ihmisen kanssa "treffeille" keskustelematta hänen kanssaan ensiksi puhelimessa ja ettei tutustu ensiksi täällä, tai jossain muualla!

En minäkään niin idiootti ole että koko henkilllisyyttäni paljastan ennen ensimmäisiä treffejä! Monesti en vielä ensimmäisilläkään treffeillä kerro asioita jonka perusteella minua voisi alkaa "kyttäämään".

Ja tämä että tämän kerran tein poikkeuksen ja pyysin miehen minun luokse! Onko sekään nyt maailmanloppu, tuskinpa! Hän oli kohtelias eikä yrittänyt päästä sänkyyni parvekkeelta. En ikimaailmassa olisi kutsunut kotiini ketään kenen kanssa en olisi käynyt näitä pitkiä sähköpostikeskusteluja ja puhunut ensiksi puhelimessa, ja nähnyt julkisella paikalla! No mutta se siitä. En todellakaan kadu sitä että kutsuin hänet tänne ja että joimme viiniä kynttilänvalossa! Ollaan taas vain yhtä kokemusta rikkaampana. Miksi treffeihin ei voisi panostaa jos kummiskin on kyse siitä että olet lähdössä treffeille mahdollisen elämäsi miehen/naisen kanssa? Toki ymmärrän sellaiset ihmiset jotka eivät osaa/halua panostaa asioihin muutenkaan, silloin mennään kahville "hengaamaan".

Seksistä puhuminen ensimmäisillä treffeillä on mielestäni mautonta! En minä ensimmäisenä tahdo tietää miehestä minkä kokoinen vehje hänellä on ja mahtaako mahdollisesti tykätä sitomisleikeistä ja mikä hänen lempiasento on tai jostain muusta! Toki varmasti on ihmisiä jotka taas sit keskustelevat nämäkin asiat heti pois alta, mutta mielestäni kaikki muu menee ensimmäisillä treffeillä tämän edelle. Mielestäni tarkoitus on oppia tuntemaan toinen ihmisenä ja voisiko hän olla se kenen kanssa voisi kuvitella jakavansa arjen ilot ja surut.

"Hengaillaan ilman mitään sen suurempia" tuo on ehkä siinävaiheessa mahdollista jos oikestai olet ihastumassa/rakastumassa kaveriisi ja haluatte katsoa josko siitä kehittyisi vakavempaa. Kyllä mielestäni treffien tarkoitus on niinkuin "Lisää kylmää" kirjoitti että "Treffien osalta molemmille osapuolille pitäisi olla etukäteen selvillä, että ajatuksena on ikään kuin selvittää yhteensopivuutta noin niinkuin pariutumismielellä" Mitä järkeä muuten on lähteä treffeille, sama sitten jo soittaa jollekin kaverille jos tahtoo vain hengailla.

Epävarmuuteni ja epäonnistumiseni paistaa minusta läpi, ehkä toki tässä vaiheessa kun asiaa täällä puin, toki tulee epävarma olo ja alkaa miettimään tätä "vikaa itsessä" kaikkien pettymysten jälkeen. Eikö tuo nyt ole ihan normaalia?

• 33+44

Minulle tulee nyt sellainen olo, että olet hieman epäsuomalainen siinä mielessä, että tykkäät kunnon ”vanhanaikaisesta” treffailusta ja olet myös valmis panostamaan treffeihin ja toiseen ihmiseen tutustumiseen. Jossain Euroopassa tai Pohjois-Amerikassa tätä arvostettaisiin ihan eri tavalla kuin täällä. Ja sitä pidettäisiin myös enemmän normaalina.

Suomalainen mieshän ei tunnetusti ole kovin romanttinen eikä loista tällaisissa jutuissa. Täällä on myös (mielestäni liian) yleistä se, että pokataan joku baarista tai netistä, hypätään sänkyyn ja katsotaan tulisiko siitä jotain. Ja sitten toisena tyyppinä ovat nämä rennot hengailijat, jotka haluavat nähdä mahdollisimman vähän vaivaa toisen ihmisen ja tutustumisen eteen. Treffailukulttuuri ei täällä tosiaan kukoista. Se on mielestäni surullista. :(

• En yllä tarkoittanut, että ensimmäisillä treffeillä tai ennen sitä pitäisi puhua seksin yksityiskohdista. Se on mautonta myös minun mielestäni. Päälinjat pitää silti tietää. Jos vaikka uskonnollisista syistä haluat odottaa avioliittoon saakka, on tämä hyvä kertoa miehelle hyvissä ajoin. Jos taas harrastat yhden illan suhteita, ovat treffikumppanisi odotukset tyystin toisenlaiset. 25-vuotiaalla voi olla takanaan pidempiä parisuhteita, jotka myöskin vaikuttavat miehen suhtautumiseen.

Jotenkin ymmärsin, että parveketreffimies ei halua jatkaa kanssasi ja että et tiedä miksi. Kyllä sekin asia pitää pystyä viinin voimalla selvittämään. Kokeeko hän, ettette ole pariutumismielessä yhteensopivia ja jos ette niin miksi.
        "Niitä näitä"-keskustelu ja harrastuksissa hengailu ei tuota selvitä. Tarvitaan uskallusta lähentyä ja puhua tunteistanne ja muista vaikeista asioista.

• treffityttö87

Olen kyllä samaa mieltä 33 44 ja kyllä tykkään "vanhanaikaisesta" treffailusta. Monesti tämän jo kertonut tutustuessani ja ennen ensimmäisiä treffejä. Harvemmin siis tulee puskista miehille, ehkä sitten kohdatessaan tilanteen eivät osaakkaan sopeutua siihen ja meidän elämänarvot ei sitten kohtaakaan. Mutta sitten taas, olen mielestäni koitanut joustaa tästä "vanhanaikaisesta" treffailusta ja koittanut ymmärtää asiaa suomalaisen miehen näkökulmasta enkä ollut niin "vanhoillinen" :D Jos noin nyt voi sanoa ettei tuosta taas vedetä jotain väärää johtopäätöstä :D En ole vanhoillinen ihminen, mutta arvostan tiettynlaisia ehkä vanhoillisia tapoja, siitä että kun mennään treffeille, niin mennään oikeasti treffeille eikä vaan hengata tai pokata jotain sieltä baarista tai netistä!

Täytyisiköhän minun sitten muuttaa ulkomaille tai alkaa katsomaan miehiä jotka ovat jostain muualta kuin täältä kotoisin :D Mutta sitten taas suomalaisissa hieman juroissa miehissäkin on omat ihanat puolensa, joita en taas tahdo vaihtaa mihinkään liian imelänsiirappisiin ulkomaan miehiin.

• treffityttö87

Pk-mies, minähän sitten kysyin häneltä kun asia tottakai jäi minua vaivaamaan että missä mätti. Niin sain häneltä vastaukseksi että " Olen oikein mukava tyttö mutta en se oikea hänelle". Mitä arvostan suuresti että hän vastasi ja kertoi asian. Kun sitten taas on näitä jotka sanoovat että tahtoovat nähdä ja sovitaan jo päivämäärä uusille treffeille ja sit kun päivä koittaa niin ei vastata viesteihin tai puhelimeen!

• kysy tarkemmin!

Jos on kirjoiteltu 1,5 kuukautta ja ollut hienot treffit joilla molemmat viihtyneet, niin en tyytyisi vastaukseen " Olen oikein mukava tyttö mutta en se oikea hänelle". Eihän tuo kerro yhtään mitään! Mikset kysyisi tarkemmin syytä? Minusta on lähes älyvapaata jättää tapaaminen yksiin treffeihin jos treffikaverista ei löydy mitään oleellista vikaa, etenkin kun on noin pitkälle tutustuttu.
        Eli jatkokysymys miehelle: Miten voi olla varma yksien treffien jälkeen? Onko jotakin oleellista vikaa? Samalla tehden selväksi että itse haluaisi nähdä vielä, koska on ollut kiva tutustua ja omasta puolesta treffitkin olivat mukavat ja mies sellainen että mielellään näkisi toistekin :).

Itse tapasin kerran tyypin, jonka kanssa oli kirjoiteltu ja oli paljon yhteistä. Heti ensinäkemältä näin että tästä ei todellakaan tule mitään romanttista. Vedin kuitenkin treffit läpi, juteltiin tosi mukavia enkä ole melkein ikinä viihtynyt kenenkään seurassa niin hyvin. Silti tämä mies oli yksinkertaisesti aivan surkea lyhyt, ruma käppänä, täysin eri tasolla itseni kanssa vaikka en itsekään mikään barbi ole. Tästä syystä ilmoitin hänelle treffien jälkeen jotakin sellaista että oli mukavaa, mutta vain kaverillisesti. Mielestäni mies oli aidosti harmistunut, eikä ehkä ymmärtänyt että vika oli nimenomaan ulkonäössä, enkä sitä kyllä suoraan kertonutkaan.

Pointtini on, että joku tämmöinen juttu voi olla, miksi treffit eivät etene toiselle tapaamiselle. Kivaa on mutta ei romanttisessa mielessä, koska on se jokin oleellinen vika.

• 20+20
        kysy tarkemmin! kirjoitti:

Jos on kirjoiteltu 1,5 kuukautta ja ollut hienot treffit joilla molemmat viihtyneet, niin en tyytyisi vastaukseen " Olen oikein mukava tyttö mutta en se oikea hänelle". Eihän tuo kerro yhtään mitään! Mikset kysyisi tarkemmin syytä? Minusta on lähes älyvapaata jättää tapaaminen yksiin treffeihin jos treffikaverista ei löydy mitään oleellista vikaa, etenkin kun on noin pitkälle tutustuttu.
        Eli jatkokysymys miehelle: Miten voi olla varma yksien treffien jälkeen? Onko jotakin oleellista vikaa? Samalla tehden selväksi että itse haluaisi nähdä vielä, koska on ollut kiva tutustua ja omasta puolesta treffitkin olivat mukavat ja mies sellainen että mielellään näkisi toistekin :).

Itse tapasin kerran tyypin, jonka kanssa oli kirjoiteltu ja oli paljon yhteistä. Heti ensinäkemältä näin että tästä ei todellakaan tule mitään romanttista. Vedin kuitenkin treffit läpi, juteltiin tosi mukavia enkä ole melkein ikinä viihtynyt kenenkään seurassa niin hyvin. Silti tämä mies oli yksinkertaisesti aivan surkea lyhyt, ruma käppänä, täysin eri tasolla itseni kanssa vaikka en itsekään mikään barbi ole. Tästä syystä ilmoitin hänelle treffien jälkeen jotakin sellaista että oli mukavaa, mutta vain kaverillisesti. Mielestäni mies oli aidosti harmistunut, eikä ehkä ymmärtänyt että vika oli nimenomaan ulkonäössä, enkä sitä kyllä suoraan kertonutkaan.

Pointtini on, että joku tämmöinen juttu voi olla, miksi treffit eivät etene toiselle tapaamiselle. Kivaa on mutta ei romanttisessa mielessä, koska on se jokin oleellinen vika.

Niin, osalle miehistä ehkä treffit aloittajan kanssa olisivat olleet syvän itsetutkiskelun paikka. Sinkuillahan sinkkuuteensa aina selityksiä löytyy. "kyllähän minä mutta kun kaikki tapaamani naiset ovat rumia/lihavia/yhäreitä/tyhmiä kanoja/ylpeitä nirppanokkia". Ja tässä oli yksi, josta ei löytynyt mitään oleellista estettä seurustelulle. Mies joko tekaisee päässään jotakin "not The One"-tekosyytä, tai on nokakkain sen tosiasian kanssa, että suurin pulma ja este parisuhteeseen kuuluvaan avautumiseen, luottamiseen, liitttymiseen onkin oman pään sisällä. Että pelottaa, kauhistuttaa, pelkää tekevänsä virheen.
        Eihän toinen voi olla Se Oikea, kun kerran minä itse en ole onneni kukkuloilla.
        Kommentoikaa miehet!

• ------
        kysy tarkemmin! kirjoitti:

Ethän sinä itsekään kertonut tuolle treffikumppanillesi sitä todellista syytä, miksi et halunnut hänen kanssaan kaveruutta enempää. Ja ihan fiksusti teit, ei ihmisiä kannata loukata turhaan.

Olisitko siis kauheasti tykännyt, jos mies olisi alkanut tivaamaan sinulta tarkempaa syytä?

• no kommentoidaan:
        20+20 kirjoitti:

Niin, osalle miehistä ehkä treffit aloittajan kanssa olisivat olleet syvän itsetutkiskelun paikka. Sinkuillahan sinkkuuteensa aina selityksiä löytyy. "kyllähän minä mutta kun kaikki tapaamani naiset ovat rumia/lihavia/yhäreitä/tyhmiä kanoja/ylpeitä nirppanokkia". Ja tässä oli yksi, josta ei löytynyt mitään oleellista estettä seurustelulle. Mies joko tekaisee päässään jotakin "not The One"-tekosyytä, tai on nokakkain sen tosiasian kanssa, että suurin pulma ja este parisuhteeseen kuuluvaan avautumiseen, luottamiseen, liitttymiseen onkin oman pään sisällä. Että pelottaa, kauhistuttaa, pelkää tekevänsä virheen.
        Eihän toinen voi olla Se Oikea, kun kerran minä itse en ole onneni kukkuloilla.
        Kommentoikaa miehet!

Back at you!

Aivan turha kaataa tämän ketjun asioita taas pelkästään miesten niskaan. Naisilta tulee ihan yhtä lailla niitä epämääräisiä "not The One"-selityksiä kun käykin niin että jalkansa vähänkin tapaa maata treffailun aikana.

Ei, vaaleanpunaisissa pilvilinnoissa pitäisi leijua tauotta. Toisaalta, mitä arkielämästä tulisikaan semmoisen naisen kanssa. Ei paskaakaan. Jatkakoon etsintää, kunnes tajuavat ettei se ritari kiiltävässä haarniskassaan koskaan tulekaan hakemaan prinsessaksi linnaansa...

• fdsfsdfdsfs

Öö pointti siinä, että hengaillaan vaan on se, että unohdetaan pariutumispaineet ja annetaan asioiden vaan tapahtua, jos ovat tapahtuakseen. Mä oon sytytelly kynttilöitä yleensä kuukausien jälkeen, kun toisesta oikeasti välittää / on kiintynyt.

Jos yhtään ymmärrät ihmisiä, niin tajuat myös, että hirveästi ei kannata panostaa keneenkään, ennenkuin koet, että toinen on sen arvoinen.

Jos kokeilisit ihan huvikseen ottaa tosi iisisti jatkossa ja lähteä vähän etäisemmin liikkeelle asioissa. Mä puhun kokemuksesta myös. Mulla oli ennen tosi iso kaipuu löytää kumppani ja yritin heti paljon. Nopeesti tyssäs aina.
      Heti ku unohdin kaiken ylimääräisen soidin/vietittely/lepertely/hollywood hössötyksen, niin sen jälkeen jokainen nainen halunnut nähdä lisää ja nyt seurustelen mahtavan naisen kanssa. Varmaan ois tääkin juttu tyssänny alkuunsa, jos olisin koittanut jotenkin heti panostaa asiaan.

Just saying, pieni välinpitämättömyys saa sen alkumielenkiinnon liikkeelle eikä tyssäile.

• Miehillä voi kestää, ennen kuin tunnistavat sen olon, minkä sinusta kokivat. Kyllähän se olo syttyy jo treffeillä, että kyllä vai ei, mutta miehillä voi mennä aikaa, ennen kuin ovat pohtineet sen olonsa ensin sisällään ja puhumattakaan, että vielä sanojen muotoon.

Siinä vaiheessa voi sitten olla kulunut aikaa jo jonkin verran, jolloin eteen tulee ongelma, että "kun aikaakin on jo kulunut, voinko nyt vaan soittaa, että ei kiitos?" ja tämä onkin seuraava pohtimisen paikka...

• Jos vielä miestä kaipaat ota yhteyttä tosin epäilen kovasti tuota väitettäsi. Mulla on vähän vastaavia kokemuksia naisista treffit menee hyvin, mutta se yhteyden pito naisen puolelta vähenee jatkuvasti ja itse en halua olla painostava, joten en kovin pitkään viitti yksipuolisesti viestitellä.

voipi ottaa yhteyttä profiilin kautta

• Lighthen

Tapasin nykyisen mieheni netin kautta, voisin väittää että se mikä nitoo yhteen on tietynlainen kemia, se että toinen tajuu ja on ns. Normaali, on jo paljon. Itse kun tajusin että tohon mä haluun tutustuu enemmän, laitoin kaiken peliin. Olin aktiivinen. En laskenut kertoja, että monta kertaa pitää käydä kahvilla että voi mennä leffaan, semmoinen älytön seksuaalisuus irti, esille ja käyttöön heti kun se siihen pisteeseen menee... Tietynlainen huumori on kanssa aina paikallaan, mikään ei tunnu paremmalta kuin se että toisella on yhtä hullut jutut kuin itsellä :) Kunhan se oikee tulee vastaan, niin ei voi lakata tuijottamasta.. Se mieskään..
      Älä etsi myöskään niin pakonomaisesti, epätoivosuus nyt on sitten ihan viimeinen asia mitä kannattaa esitellä.. Eikä kannata ainakaan selitellä että "mä siis oon jo viiskytä äijää nähnyt, mut.."
      ..rennosti jokatapauksessa, mä sentään kiusasin mun aviomiestäni kuvattomana sen puoli vuotta ihan vaan meilaillen, jos olisin tiennyt että tuo pallon ehkä sitkein kirjottaja on mitä on niin olisin suostunut tapaamaan vähän nopeempaa...

• Playboy club

1)Ympäristö määrittää sun kauneutes ja huumorintajus.
      2)et ole.
      3)et ole tavannut
      4)oletpa.
      5)joka ainoa kerta tuomitset.
      6)tosi ystävällinen kampitit sen pienen tytön.
      7)kieltämättä..ujoutes lähti kun kähvelsit jättämäni tipit.
      8)et ole kiltti.
      9)no joo puhuit aika paljon..Tosin muille miehille.

Sun pitäis avata oves puutarhaasi...Silloin voi päästä johonkin.
      Nokun et avannut niitä portteja.
      Ne on samassa lävessä kun sunkin tapas.
      Joo no optimisteja löytyy aina mut se on heti tai ei koskaan..sitä puutarhaa.

Kyllä itseasiassa ..puhelinnumerosi on paikallisen playboyclubin seinässä.

Tietenkin on koska, et..antaudu.
      Sää kämmäät jotain toi puutarha juttu on yks aika iso tekijä.
      Mutta jos, et ole valmis suhteeseen tms.
      Ton voi kämmätä niin monella tavalla.

• Varovasti kettuile

Huomaa muuten, että näillä ei sitten ole huumorin tajua yhtään =D

• drg

Yli 50 treffeillä? Eiköhän se vika sinussa ole. Mene hoitoon.

• 12

On varmasti helppoa poimia 50 väärää miestä s24-treffeiltä kauniina nuorena naisena. Meeppä ite kun olet noin herkkä syyllistämään. Ja et lukenut kunnolla aloitusta läpi, mitä hyötyä on hoidosta naiselle joka itse halusi jatkaa tutustumista, miehet eivät??

• nykypäivän mies

Löytääkös sinut treffityttö87 jostain tällä samalla nimimerkillä. Olet tähän threadiin saanut itsellesi oivan deittiilmoituksen ja täällä olisi yksi nykypäivän mies joka haluaisi tutustua ja viestejä vaihdella.

• treffityttö87

Ei valitettavasti löydy profiilia tällä nicillä =//

• Ite en ole edes treffeillä käynyt 19kk aika kertaakaan:) On tuo treffimäärä melkoisen huima. Onkohan rima jotenkin korkealla, vai todella huonoa tuuria sinulla?

• treffityttö87

Olen tässä tajunnut että syitä yksi syistä on nirsous minun puolelta, rima on aika korkealla. Mutta sitten taas kun minä en ole yleensä se joka ensimmäisenä on luovuttamassa, olen antanut mahdollisuuden myös niille jotka ei kaikkia kriteerejä täytä ja silti huomaan kerta toisensa jälkeen olevani yksin. Ehkä pitkä sinkkukausi on myös yksi syy, näin kauan yksin olleena miehetkin alkavat oikeasti epäillä sitä et mikä vika mussa on :D En mä tiedä, pohdittu on asiaa ja todella paljon ollut huonoa tuuria miesten suhteen. Nyt mennään vaan päiväkerrallaan ilman odotuksia siitä että koskaan löytäisin miestä. Keskityn vain töihin ja ystäviin ja jos joku joskus jotain tulee eteen ni se on sen ajan "murhe". Enää en halua yöuniani tämän vuoksi menettää. Että tällaista =)

• peruna on omena

En jaksa. Turhaa etsii. olen oomena olen oomena iso ja puunainen oomena.

Neristä ei läydä

• gyuere

Ehkä auttaisi kaikkia, jos treffailuun omaksuttaisiin erilainen etiketti - että olisi yleisesti hyväksyttyä laittaa viestiä vähän kenelle tahansa ja vastata tai olla vastaamatta ja käydä treffeillä ilman velvoitetta jakaa päättötodistusta! Suurimmasta osasta virityksiä ei kuitenkaan tule mitään, ja hylkäävää viestiä on vaikea kirjoittaa sekä lukea.

Samoin kuin jos tyttö ja poika tapaavat junassa ja tulevat hienosti juttuun koko matkan. Jos matkan lopuksi tyttö sanoo pojalle, että oli tosi mukava jutella ja poika antaa yhteystietonsa, niin ei ole mitään tarvetta lähettää hänelle viestiä, että olet kyllä tosi mukava mutta en etsi junanulkopuolisia suhteita tällä hetkellä. Ei se niin suuri juttu ole että jonkun tuntemattoman kanssa on sopinut olla samassa paikassa samaan aikaan ja juo kahvit, että se pitäisi purkaa samalla tavalla kuin kihlaus. Satunnaisia kohtaamisia vain tässä kosmisessa baletissa, niitä elämä on täynnä, mitä enemmän sen parempi!

(Hiukan syvemmälle ehtineet tuttavuudet tietenkin eri asia, niissä olkaamme yhä herrasmiehiä sekä -naisia.)

• Sattumia käy :)

Ei kannata liikaa käyttää aikaa ja energiaa näihin nettitreffeihin - kiinnostava yksilö osuu kohdalle sitten kun osuu, joko livenä tai netissä ja yleensähän se kolahtaa silloin kuin sitä vähiten odottaa.

Itsellä oli pariin otteeseen noin 8 vuoden aikana deittiprofiili, ja vaikka treffeillä tulikin käytyä niin yhdestäkään ei sen syvempää suhdetta syntynyt silloin kun oli oikein haku päällä (ehkä läheisyydenkaipuu sai liian epätoivoiseksi). Sen sijaan profiilittomien vuosien varrella deittisivustoja läpi plärätessä otin yhteyttä kolmeen erityisen mielenkiintoiseen mieheen joiden kanssa tuli sitten seurusteltuakin. Ja siis usean vuoden väleillä, että en pyöritellyt kaikkia kerralla. :D

Netistähän myös löytää vaikkei varsinaisesti etsisi - mulla oli aikoinaan kuvia sivustolla, joissa kavereiden kaverit bongailivat kuvakommentteja ja päätyivät herkästi katselemaan tuntemattomienkin kuvia (kun silloin ei vielä voinut estää kaikkia paitsi "kavereita" kuten Facebookissa). Toisella sivustolla laitoin kuviani arvosteltavaksi, jolloin tuli yhteydenottoja omaa tuttavapiiriä kauempaakin (toki itsekin vahtasin miehiä ko. arvostelupalvelun kautta, oli kiva löytää ihmisiä joita kaikki omat frendit eivät tunteneet). Näillä tavoilla tutustuin useampaankin kundiin joista ajan kanssa tuli poikaystäviä.

Töiden kautta tapasin pari seurustelukumppania - työkavereita ja asiakkaita. Mun vaatimattoman mielipiteen mukaan parhaimpia tapoja tavata samanhenkisiä ihmisiä on nimenomaan työ ja harrastukset. Kannattaa hakeutua paikkoihin, joissa itseä kiinnostavat ihmiset käy. Tietyt baarit, kahvilat, kaupat, puistot, rannat, urheilupaikat... Vähintäänkin niistä saattaa jäädä käteen uusia mielenkiintoisia tuttavuuksia ellei nyt ihan sitä elämän suurta rakkautta. :)

Nykyisen seurustelukumppanin tapasin salilla, tai tarkemmin ottaen uima-altaassa, koska siellä se treffipyyntö esitettiin. :D Siinä ei ainakaan tarvinnut ekoilla treffeillä enää pelätä että mitähän tää tykkää mun vartalosta, kun oltiin jo salilla ja altaassa nähty toisemme vähissä vaatteissa useamman kuukauden ajan. Ja uidessa kun ei pahemmin virheitä pakkelilla peitetä niin taisi meikäläisen pärstäkerroinkin kelvata. Yhdessä on oltu reilut pari vuotta. :)

Koskaan ei tiedä mitä kautta siihen jalat alta vievään ihmiseen törmää, mutta kuten jo todettu: useimmiten kun lakkaa etsimästä kompastuukin johonkin mahtavaan. Mut ei siitä tosin ainakaan haittaa oo avittaa yllätystä tapahtuvaksi pyörimällä silloin tällöin paikoissa joissa omaa ihannetta vastaavia ihmisiä pörräilee. ;)

• -M-

Pakko myöntää että olen todella kateellinen naisille tässä asiassa. Teille kun riittää paikalla pyöriminen ja pörräileminen. Sitten vaan asioita "tapahtuu". Voi kun tuo olisi miehellekin yhtä helppoa...

• mkmnnänåoåk

"olen kaunis ja plaa plaa plaa".... kenen mielestä olet kaunis, äitisi, itsesi vai naapurin mummon?
      kauneus on katsojan silmässä ja varsinkin vaikka olisikin kaunis ja toinen on vammainen lehmä, apina ja norsu niin ei paljoa kauneus enää paina.

• Hei

Pari kysymystä tulee heti mieleen viestistäsi. Kun tapailet miehiä deittipalstalla, keskusteletko/kirjoitteletko pitkäänkin ennen tapaamista? Toisekseen, olet oikeassa siinä, että miehet jaksavat käydä treffeillä sen kolme kertaa saadakseen seksiä - vaikka eivät olisi mistään muusta kiinnostuneetkaan.

Tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että sinä olet ollut oikean suhteen perässä ja miehet etsivät sinusta vain seksiä.

Treffi-ilmoitustasi/ilmoituksiasi näkemättä voisin kuitenkin heittää seuraavanlaista ajatusmallia eli:

- tee treffi-ilmoitus (ei kuvaa, kuvan näytät sitten myöhemmin jos olet treffeille menossa)

- kerro treffi-ilmoituksessa itsestäsi mahdollisimman rehellisesti ja kerro myös minkälaista ihmistä ja suhdetta etsit

- käy läpi miesten ilmoituksia, kiinnitä huomioita ilmoituksiin joissa mies osaa kertoa itsestään

- kun löydät mielenkiintoisen ihmisen, kirjoitelkaa maileja ja jos viikon kahden mailienvaihdon jälkeen tuntuu, että voisi tavata, vaihtakaa kuvat - ja jos vieläkin kiinnostaa tavata niin käykää kahvilla

Tuolla "esikarsinnalla" ja viestittelyllä blokkaat suurimman osan pelkästään seksiä etsivistä miehistä pois, ne eivät välttämättä jaksa odottaa/leikkiä/kirjoitella niin kauaa.

Ja kyllä, kaikki miehet EIVÄT ole samanlaisia eli löytyy paljon miehiä jotka ovat valmiita sitoutumaan ja haluavat perheen ja lapsia. Mutta on myös paljon niitä miehiä joita em. asiat eivät kiinnosta. Sinun tehtäväsi on vain löytää ne (sinulle) helmet.

Ja olet oikeassa myös sen suhteen, että fuckbuddy suhteet antavat tosiaan sen seksuaalisen tyydytyksen mutta eivät parisuhteen tuomia ominaisuuksia (pelkkä seksi ei ole parisuhteen määritelmä).

Onnea parisuhteen etsintään!

• treffityttö87

Kyllä tapoihini kuuluu kirjoittaa pidempään miesten kanssa! En koskaan näkisi miestä parin viestin jälkeen. Yleensä kirjoittelen noin kuukauden tai kaksi ennen kuin harkitsen edes näkemistä.

• treffitönpoika88

aloittajan kirjotuksia lukiessa tulee aika äkkiä neljäkin syytä mieleen miksei live tapaamisen jälkeen miestä kiinnosta:

1. jätät netissä ja puhelimessa kertomatta jotakin mikä paljastuu aina ekoilla tai viimeistään toisilla treffeillä.

2. mainitsit riman olevan korkealla....eli kun olet valkannut niitä korkeastikoulutettuja johtavassa asemassa olevia yleviä m***kuja ja itse oletkin "tavallinen tallukka" niin et sovi niiden hienosto seurapiireihin.

3. sinulla on huono maine,varsinkin pienemmällä paikkakunnalla sen saa helposti mm. tuolla treffailu tahdilla...mistäs sen tietää onko ne edelliset 50 miestä käyneet kanssasi oikeilla treffeillä vai olleet asiakkaitasi...
      oikeiden treffien jälkeen mies saattaa kertoa vasta sinusta kavereilleen joten selviää vasta sillon.

4. sää haiset,ihan oikeasti.joko liikaa hajuvettä,tupakka tai joku muu löyhkä..

• treffityttö87

4. Tuo viimenen oli kyl ehkä paras! Repesin :DD Hygieniassani ei ole vikaa, enkä myöskään polta enkä suitsuttele hajuvetta mielivaltaisesti. 3.Olen Helsingistä eli en pieneltä paikkakunnalta, "vai olleet asiakkaitasi" -aika mauton kommentti. 2.Rima on korkealla mutta en etsi miestä koulutuksen tai ammatin perustella. Olen ehkä tavallinen mutta ei se siihen katso ettenkö olisi edustava ja sopisi myös edustamaan. 1. Ja en jätä kertomatta mitään, olen avoin. Yleenä näytän kuvani/kuvia mikä on ajantasalla enkä mitään 5vuotta vanhaa kuvaa. kerron millainen ihminen olen ja millaista ihmistä etsin elämääni. Kerron myös huonot puolet itsestäni.

• olette itsekkäitä

Kaikki loppuu kuin seinään? Johtuisiko siitä, että nainen ei tee omaa osuuttaan jutun viemiseksi eteenpäin. Ainakin omalta kohdalta toimin siten, jos pallo on heitetty naiselle, niin en ala tyrkyttämään itseäni sen jälkeen, jos tämä jää ihmettelemään, eikä osaa vastata.

• neverjustinian

oon alkanut kans epäillä, että miehen oikeasti ettii sitä Justiinaa, joka sanoo, miten asiat tehdään ja määrää kaapin paikan...
      ei ne välttämättä mitään "fuckbuddy" suhteita hae, vaan sitä määräilevää naista,

• nib

Minusta on ihan ok viestitellä aluksi ja koittaa siten tutustua toiseen. Miksi se olisi hassua? Kukin tyylillään. Itsellenikin sellainen vanhanaikainen treffailu toimisi paremmin. Se ei tarkoita, että olisin joku aseksuaali tai vastaava, jos ei heti ekojen treffien päätteeksi ehdota sänkyynmenoa tai keskustele seksistä. Seksi on varmasti mukavaa, mutta minusta tuskin paikallaan ottaa heti puheeksi. Riippuu toki toisestakin ihmisestä, mutta näin oletuksena ne eivät kuulu juttuvalikoimaani ihan heti. Minusta treffitytön ja omat treffailumieltymykseni olisivat ainakin kohdillaan. Muusta on toki paha sanoa. Voihan olla, että olemukseni aiheuttaa pelkoa ja inhoa las vegasissakin asti.

Itse olen myös ollut se osapuoli, joka on treffien jälkeen jäänyt vähän ihmettelemään, että mihin tästä, kun toinen ei oikein ilmaise kiinnostustaan suuntaan jos toiseen. Joskus joku on jälkeenpäin sanonut olevansa kiinnostunut tapaamaan uudestaa, mutta se on jäänyt pelkän puheen asteelle, vaikka itse olen vastannut siihen myöntävästi ja ollut iloinen siitä. Aika erikoista. Ja kyllä se tosiaan tappaa innoa, jos toinen ei oikein vaikuta aktiiviselta jne.

En osaa arvioida kenenkään ulkonäköä tekstien perusteella, mutta jos olisit mielestäni nätti ja kiva nainen, joka vielä osoittaisi itsekin olevansa halukas tutustumaan, niin sepä olisikin hienoa.

Tosin miten sitten olet nirso, jos eka sanot, että sinulla ei ole mitään hirveitä ulkonäkökriteerejä? Yleensähän nirsoilla naisilla on. Mites tämä nirsous sitten esiintyy? Jos koulutuksella ja titteleissäkään ei ole väliä. Onko se sitten mikään syy loppujen lopuksi. Kaipa sitä saa toivoa tietynlaista kumppania itselleen. Minäkin toivon, mutta mitään kiveenhakattuja ulkonäkökriteerejä ei juuri ole, joskin harvoin tietyt ääripäät miellyttävät. Koulutus ja tittelit nyt ovat ihan se ja sama. Mieluummin fiksu, empaattinen ja oikeasti iloinen ihminen.

Vaikuttaa siltä, että hyvin harvoin todellisuudessa toisilleen sopivat yksinäiset ihmiset kohtaavat :( Tai edes ihmiset, jotka voisivat sopia toisilleen. Sitä mennään ristiin ja sitten lopuksi tullaan tänne ihmettelemään, miksi ketään ei löydy ja ollaan pettyneitä. Tiedän sen, kun itsekin jostain syystä palaan tänne.

• treffityttö87

No siis en ole nirso siinä mielessä että ulkonäkö olisi se tärkein tai että koulutus ja titteli olisi myöskään merkittävää treffiseuraa valitsemisessa. Kyse on enemmän ihmisen luonteesta ja millainen on. Tahtoisin vain löytää normaalin, ihanan, mukavan ja huomaavaisen miehen joka saisi minut nauramaan ja tuntemaan oloni tärkeäksi. Ihan sama minulle onko mies töissä raksalla, kaupankassalla vai pankissa tms kunhan itse on tyytyväinen työhönsä niin minkäkin olen.

• nib

No eikös se ole ihan normaalia, että haluaisi tietyn luonteisen ihmisen kumppanikseen, jos nyt siis ihan tosissaan seuraa hakee. Luulisin, että aika moni hakee samoilla ominaisuuksilla varustettua kumppania.

Ei tuo nyt kauhean pahalta kuulostaisi, mutta ei ole ollut nyt onnea kellään. Paha sanoa, että mitä niiden miesten päissä on liikkunut. Vähän hankalaa sellainen yleinen vaikeneminen tai sitten jotkut ympäripyöreät vastaukset. Homma vaan loppuu johonkin, ja sitä saa itse pohtia, että miksi. Tätä saa kokea niin miehet kuin naisetkin ainakin nettitreffien maailmassa. Se on vähän kuin päiväni murmelina leffasta, mutta ei läheskään niin hauskaa.

• Anonyymi

Heippa.
      Olet varmaan väärissä piireissä pyörinyt.Itse gay mies jo 58, tullut oimeen ihan oj, miehiä riittänyt ja ollut parisuhteessa. Nyt maalla ok mukavaelä ja työpaikka , jonne halusin aina palata.
      Miksi sinulle noin käy. Jos olen sinkku 35 vuotiaana, menet joidenkin hidalgogen luo, et löydä. Sinille ei vain enää nykyöön löydy kuin se miten itse määrittelet miehesi, eli netti tuon tehnyt. Itse olen lekuri ja menin ulos ostoksille ja kuinkas ollakaan löysin itsen ikomean miehna pöydästä, hän oli lekuri ja siitä pitäen33 yhteistä ihan tosi mukavaa ja rakstavaa vuotta. Tuskin enää muuksi muutumme. Nautimme siitä mitä aikaan olemme saaneet ja ihanaa, kun tietää, se oli mun ensirakkauteni Helsingin Stockalla, jossa tavttiin Engelin baarissa, ja siihen se edellen johtanut. Kiitos.
      älä etsi, se tulee.
      Kiitos kaunis ja hyvää jatkoa. Jokke

• Anonyymi

Hyvä asenne sinulla. Ei ole vain oikea vielä sattunut kohdalle. Kyllä se varmaan jossain vaiheessa tapahtuu. Voimia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5256
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4961
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3444
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2986
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2322
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      241
      1757
    7. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1325
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1309
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1020
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      110
      971
    Aihe