Tiputin 10kg kahden, ja puolen viikon vesipaastolla. Paasto loppui viikko sitten, vielä ei ole kiloja tullut takaisin. Terv. Onnellinen
-10kg Tippui vesipaastolla.
4
379
Vastaukset
- oho??
siis millä konstilla vain vettä juoden??
- alottaja22
Jep, joka päivä join vettä reilu kaks litraa eikä mitään muuta. :) Vaati kyllä itsekuria!
- novoinyhelvetti
miten pystyit vesipaastoon? kerran koitin enkä syöny/juonu mitää muutaku vettä. join siis yhden päivän aikana vaan 2litraa vettä ja seuraavana aamuna olin niin heikkona, että pyörrytti ja pysyin just ja just pystyssä. jos olisin jatkanu sitä, olisin varmaa pyörtyny seuraavaa aamuna ku olisin noussu sängystä!
- alottaja111111
Tohon kyllä tarttee itsekuria :) Piti valmistautua henkisesti siihen niin kyllä se menee! Onkohan sulla verensokeri alhainen normaalistikin? Nimittäin verensokeri laskee aika paljon paaston aikana ja saattaa näkyä just huippauksena tai päänsärkynä.. Niin, ja muutenkin minullaki oli ekoina päivinä vähän huono olo ja jos nopeesti nousin niin huippas. Mut ohi meni.
Ei kannata jatkaa jos on pyörtyä, rajansa kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312