SIksikö te miehet valitatte että läskit laihduttakaa kun ette kelpaa kuin lihaville naisille itse joten teette päätelmän että suurinosa naisista on lihavia? :D Hehheh !
Vai mitä ne naapurin lihavat mammat teit häirittee muuten ;)
Ahaa!
6
108
Vastaukset
- tuut tuut
Mistä päättelet, että lihavalle naiselle kelpaa kuka vain? Taidat olla aika tyhmä.
- väärä logiikka
Mies ajattelee loogisesti, että normaalipainoiselle miehelle kuuluu normaalipainoinen nainen. Eihän se näin mene, koska keskiverron näköiset tavalliset naiset ovat sivistysvaltoissa lihavia. Miesten ongelma on, etteivät he kelpuuta ylipainoisia naisia, koska siihen liittyy monia lieveilmiöitä (muotojen häviäminen, terveysriskit, epäseksikkyys). Ulkonäkö on miehille naisissa kaikki kaikessa. Eivät naiset sisäisesti niin kiinnostavia otuksia ole, että miehet heitä muuten jaksaisivat pitkään katsella.
- just dont get it...
"Mies ajattelee loogisesti, että normaalipainoiselle miehelle kuuluu normaalipainoinen nainen. "
Lisättäköön tähän, että hyvin moni RUNSAASTIKIN YLIPAINOINEN mies ajattelee, että hänelle kuuluu normipainoinen nainen. Siinäkin joku miesten logiikka vissiin?
Oma bmi on n 20, ollut alempikin, ja silloin mm. eräs 150 kg/180cm mies selitti, että olisin hänelle ihannekumppani, koska hän ei voi sietää lihavia NAISIA. (Freud varmaan osaisi tuonkin selittää...Toisten ylipaino muistuttaa häntä hänen omista läskeistään kenties???) - Not that difficult
just dont get it... kirjoitti:
"Mies ajattelee loogisesti, että normaalipainoiselle miehelle kuuluu normaalipainoinen nainen. "
Lisättäköön tähän, että hyvin moni RUNSAASTIKIN YLIPAINOINEN mies ajattelee, että hänelle kuuluu normipainoinen nainen. Siinäkin joku miesten logiikka vissiin?
Oma bmi on n 20, ollut alempikin, ja silloin mm. eräs 150 kg/180cm mies selitti, että olisin hänelle ihannekumppani, koska hän ei voi sietää lihavia NAISIA. (Freud varmaan osaisi tuonkin selittää...Toisten ylipaino muistuttaa häntä hänen omista läskeistään kenties???)Edelleen; se että joku on lihava ei tarkoita, että hän kiihottuisi lihavista ihmisistä tai haluaisi lihavan kumppanin tai olisi automaattisesti moraalisesti velvollinen pariutumaan lihavan kanssa. Jos et ole sattunut huomaamaan, aika moni lihava elää sinkkuna. Niin miehet kuin naisetkin. Jos ei saa edes lähelle sitä mitä haluaa, moni elää mieluummin yksin kuin tyytyy kompromissiin. Asialla lienee jotain tekemistä persoonallisuuden kanssa eli onko läheisriippuvainen vai enemmän itsenäinen susi.
- Rotunainen69
Just! Mutta surullista tai lähinää naurettavaa on se,ettei niillä miehillä kyllä ole omassakaan olemuksessa kehumisen varaa.Miksi siis mies nirsoilee ja nainen ei sais? Minä ainakin mieluummin yksin kuin keskivartalolihavan puolikaljun miehen patjana olen..
En oikein ymmärrä tätä ulkonäkövalitusta puolin tai toisin. Kyllä hyväkroppainen mies kelpaa hyväkroppaiselle naiselle ja päinvästoin. On jokaisen oma asia, paljonko haluaa panostaa ulkonäköönsä ja kropastaan huolehtimiseen. Monet eivät välitä lainkaan ulkonäöstään, joten kumppania kannattaa katsella samanlaisen arvomaailan omaavien joukosta niin ulkonäön kuin henkistenkin juttujen osalta. Ei toiselta voi vaatia sellaista, mitä itsellä ei ole antaa.
Oishan se liian helppoa, jos kaikki vapaat naiset kelpuuttaisivat minut ja olisivat samalla sellaisia, jotka itse kelpuuttaisin :D Sitähän ois ku pikkupoika karkkikaupassa viikkorahapäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2605502- 1252353
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582099Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641864- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1891562- 551443
- 641385
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191191