teetkö kynttilä illallisia naisellesi tai deitillesi? Ostatko kukkia kun on synttärit tai ostatko koruja?
Oletko romanttinen mies
14
94
Vastaukset
....luulisin että kynttilä maistuu aika paskalta.... =)
Noilla mittareilla mitattuna kyllä olen, mutta oikiasti en oikein ole(koska ei tuo mainitsemasi ole mitään romantiikkaa).
- PAH, PAH JA PAH
Nainen antaa joululahjansa 2viikkoa ennakkona tennisssukat tai vanha kravatti ja lähdetään näyteikkunoita katselemaan ja sovittelemaan ökykalliita timanttikoruja spanielin katse silmissään
- anne
minun ukko on romanttinen ,korjaa auton ,hakee metästä puut,korjaa viat ja ennen kaikkee seksi on loistavaa ,vähään kai olen tyytynyt,hömpötyksii ei ole ,mitä viä,ai niin syömään mennään juhlapäivinä,osaa muuteen keittääki ihan ite
- PAH JA PAH
Tietenkin ukko tekee työt, joihin nainen ei pysty, sapuskatkin
- anne
ja sinä ja sun pah ,et taira ite tietää avioelämästä mitään ,kurkottelet kuuta ja ootat jotain ridge forresterii,tippuuko sulle ihme ,tuskin
- PAH JA PAH
PAH on kokenut kaksikin avioelämää--eka vei omaisuuden ja
kuoli sairauteen ja toinen viilasi luottokortit ja söi itsensä läskiksi
- nm
olet kai osaamaton miesten suhteen ,ei voi muuta sanoo
- PAH JA PAH
TOTTA!! En ole homostellut koskaan, kaheli ihmistuntija:DDDD
Romantiikka on taidesuuntaus, eli voin taulun maalata tai runon lurittaa. Kynttilänvalossa tai ilman.
romantiikkaaa kirjoitti:
http://static.iltalehti.fi/hullumaailma/frescoetujh210912_hu.jpg
Entisöinti ei ole romantiikkaa, vaikka entisöisi romanttisen taulun. Tuossa on kyse uskonnollisesta freskosta.
- romantiikkaaa
runontaja kirjoitti:
Entisöinti ei ole romantiikkaa, vaikka entisöisi romanttisen taulun. Tuossa on kyse uskonnollisesta freskosta.
Vilahtaa huumorin puolelle.
- Romanttisuudestani
en tiedä, mutta kai minua voi sanoa tuuriromantikoksi.
Ja samaa mieltä mettiksen kanssa. Ei näillä aloituksessa mainituilla jutuilla ole mitään tekemistä romanttisuuden kanssa. Huonosti näyteltyä teatteria lähinnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402