En tiedä kuvittelenko vain mutta sen jälkeen kun lopetin sen iljettävän soija jauhon syömisen minulla on ollut suuremmat seksuaaliset halut ja enemmän stondiksia.
"Soija sopii myös miehille
Messina suosittelee säännöllistä soijan käyttöä myös miehille, sillä tutkimusnäytön mukaan soija ehkäisee eturauhassyövän kehittymistä sekä syöpään liittyvien etäispesäkkeiden leviämistä. Se saattaa myös lievittää syöpähoitoihin liittyviä sivuvaikutuksia.
Soijan käyttöön on varsinkin internetin keskustelupalstoilla liitetty myös huolia. Koska soija sisältää naishormoni estrogeenin kaltaisia yhdisteitä, sen on esimerkiksi epäilty häiritsevän miehillä omaa hormonitoimintaa."
Soija vie miehisyyden.
8
278
Vastaukset
- lihashirmu
Tod.näk. kuvittelet vain.
- eläinsoijaa
Täysrasvaiset maitotuotteet ne vasta vievätkin miehisyyden, varokaa karppaajat!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11006242
http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/yllattava-tulos-taman-herkun-syonti-voi-vaarantaa-hedelmallisyyden/23/43484
"Tutkijat uskovat, että täysrasvaisissa maitotuotteissa olevat naishormonit sotkevat miesten kykyä lisääntyä".
- jaskaa sanon mä
Arska ja sen ajan ammibodaajahuiput käyttivät lähes kaikki soijaproteiinia, eikä näytä kovin naisellisilta se bodaajasukupolvi.
- kolestrol
Sehän on tieteellisesti todistettu, että pienikin määrä soijaa vähentää merkittävästi siittiöiden määrää ja testosteronin tuotantoa. Googlettakaa jos ette usko...
- miesnais
http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/yllattava-tulos-taman-herkun-syonti-voi-vaarantaa-hedelmallisyyden/23/43484
"Miehillä, jotka söivät päivässä enemmän kuin kolme annosta täysrasvaisia maitotaloustuotteita, oli 25 prosenttia heikompi spermanlaatu kuin niillä, jotka söivät maitotaloustuotteita vähemmän".
Mitä enää uskaltaa syödä bodatessa?
- --..--
Soijahan sisältää naishormooneita ihan todistetusti.
- uskallatko enää
Fytoestrogeeneja, ei naishormoneja. Noita löytyy paljon myös ihan perisuomalaisesta ruuasta mm. pellavansiemenet.
- kastoroiva soija
Minullakin on samanlaisia havaintoja. Siirryttyäni syömään soijan sijasta heraproteiinia kehitys on nopeutunut ja myös ihokarvojen kasvu lisääntynut. Olen jo 30 vuotias karvainen mies ja nyt karvoja on alkanut kasvaa selässäkin. Epäilen että soija on laskenut luontaista mieshormonien määrää elimistössäni. Runkkaan vähintään kerran päivässä tai muuten maha ja pallit tulevat kipeäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769