KUINKA TEHOKAS

watin vahvuus

Osaako joku vastata kuinka tehokas on geelikynsille tarkoitettu 15W uv-uuni? Tiedän että ei ole välttämättä kovin tehokas mutta kovettaako kuitenkin kynsiä riittävästi ilman että lohkeilisivat/murtuisivat heti? Itse tilasin Rio uv Nails-kynsistudio paketin, missä mukana siis 15W uv-uuni.

Kiitos vastauksista!

21

6578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eppu

Mä tilasin juurikin saman uunin, sain sen eilen ja tänään testasin :) ihan hyvin kovetti kun sen 3min piti, mutta nähtäväks jää kuinka hyvin kestää.. aluksi kans itse pohdin että rittääkö teho mutta saahan niitä uusia uuneja. Tossa paketissa tuli niin kivasti kaikki tarvittava et jo sen takia tilasin ton rion.

• thhsbrdyinygiom5tryx

vastaus sisältyy jo sun omaan kysymykseen. uunin teho on siis 15W.
      ammattitason uv olis sitten niinku tohonb nähden kyllä vielä monta kertaa tehokkaampi. mut kotoon jos teet niin ei sil taida olla väliä kuivaatko 30sec tai 3min. kun tekee kokoajan ni se säästää jo aikaa et on led uuni joka kuivaa 10sec.

• 13+20=

Mikä ihmeen hinku ihmisillä on ostaa noita Rion aloituspakkauksia, kun ne nyt vaan ei toimi! Vaikka tekee kynsiä harrastemielessä, kannattaa ostaa paremmat tuotteet, kuin Rio!

• money money only

ihmiset haluu ostaa halvinta. piste. ei ne välitä laadusta.

• ap

Kiitos vain kahdelle ensimmäiselle ASIALLISISTA vastauksista! :) omastakin mielestä tuosta Rion aloituspakkauksessa tuli melkeimpä kaikki tarvittava. Tein kynnet noin 2 viikkoa sitten eikä yksikään ole vielä lohjennut/murtunut! hyvin on kestänyt ainaki toistaseks. ja noille kahelle viimeiselle kommentoijalle vaa tiedoksenne että toki tiedän että rahalla saa parempaa ja käytössäni on tällä hetkellä hiukan pilipali tuotteet. kuitenkin olen vasta aloitteleva kynsiharrastaja joten en näe syytä miksi pitäisi heti alkuun tuhlata monta sataa kunnon tarvikkeisiin ennen kuin olen itse nähnyt pidänkö edes kynsien laittamisesta. entä jos innostus kestääkin vain vähän aikaa? sittenpä ei harmita että voi ku tuli ostettuu 500e edestä tuotteita. toki panostan laatutavaraan mikäli tästä tulee harrastus mikä on sydäntä lähellä. toistaiseksi en näe tarvetta.

• 2+10

Kunnon kamoilla on jälleenmyyntiarvo jos et pidäkään hommasta. Varsinkin harjoittelija tarvitsee kunnon tuotteet, kokenut osaa soveltaa jos joutuu huonoilla tekemään.

• OooEeeOoo
    • your choice

Eikös tuossa juuri joku sanonut, että laadusta kannattaa maksaa...tuolta löytyy myös laatua arvostavalle aloituspaketteja...itse panostan laatutuotteisiin, ei tarvitse turhautua ja ihmetellä kun ei kynnet pysy. Kyllä noita paketteja saa ALLE satasella mutta kun niillä ei tee mitään.

http://www.jtcosmetics.fi/kynsitarvikkeet-aloituspaketit-c-75_89.html

• OooEeeOoo

Hyvin on MiMaxin tuotteet toimineet. Minulla ei ole niistä mitään negaa sanottavaa.

• 16+18

Kuinkakohan moni OIKEASTI laadusta tietävä tilaa tuotteet Mimaxilta? Sieltä tilaa kotiharrastajat, joilla ei ole ammatillista pätevyyttä tai y-tunnusta.

• EiAmmattilainen
        16+18 kirjoitti:

Kuinkakohan moni OIKEASTI laadusta tietävä tilaa tuotteet Mimaxilta? Sieltä tilaa kotiharrastajat, joilla ei ole ammatillista pätevyyttä tai y-tunnusta.

Mun tietääkseni tämän keskustelun aloittajakin on harrastelija, samoin vastaajat.
        Y-tunnuksen omaavat ostaa tuotteensa ihan jostain muualta kuin MiMaxista. Eli, ei nyt aleta sitä ammattilaisuutta sotkemaan tähän keskusteluun!
        Kotiharrastajien ei tarvitse ostaa sitä kaikkein kalleintakaan. Tosin itse tulee ostettua tuotteita mm. Cesars Shopista, heidän tuotteet on harrastelijallekin jo laatua, ainakin minun mielestä.

• ap

jep, nimenomaan! tää palsta on enemmänkin aloittelijoille/harrastelijoille, joten ei niiden "ammattilaisten" (jotka on käyny säkällä yhen kurssin...) tarvii tulla tänne pätemään =) alunperinkin kyselin uv-uunin vahvuuksista, mutta tapansa mukaan (niinkuin muillakin palstoilla) keskustelu ajautui jälleenkerran jonnekkin muualle. JOTEN PYSYTÄÄN AIHEESSA, okei? =)

• :)

Hah, tsäkällä yhden kurssin!
        Kursseja on takana monta, kynsiä tehtynä satoja käsipareja ja omistan oman studionkin Helsingissä. En siis ole kotitekijöitä, jotka ovat käyneet halvimman löytämänsä kurssin..

• 15W vs. 36W

ap, suosittelen, että jossain vaiheessa ostat itselles sen 36W:n uunin, mutta kyllä 15W:n uunillakin alkuun pääsee ja jollain kirppiksellä siitä pääset hyvin myös eroon :)
      Toivottavasti et kyllästy kynsien tekoon :D Itselläni tää on ollut harrastuksena jo yli vuoden ja en enää raksuista luovu!

• ap

selvä, kiitos! :) niin olen miettinytkin että ehdottomasti pitää hankkia 36w uv-uuni, vaikka vähän enemmän maksaakin niin saapahan kestävämmän tuloksen!

"Kursseja on takana monta, kynsiä tehtynä satoja käsipareja ja omistan oman studionkin Helsingissä. En siis ole kotitekijöitä, jotka ovat käyneet halvimman löytämänsä kurssin.."
      - onneksi olkoon sitten vain itsellesi, tämä palsta kuitenkin on aloittelijoille suunnattu joten ei sinun erikseen tarvitse tulla tänne selittelemään asioitasi =) itseäni kiinnostaa vain näiden kotiharrastajien vinkit ja ohjeet, ei ns. ammattilaisen. jos ammattilaiseksi haluan nii eipä paljoo vaadi kouluttautua kynsiteknikoksi, hieman ovat tavoitteet korkeammalla.... :P eipä sillä että työssäsi jtn vikaa olisi.

• Eitarttetyhmäolla

Ammattilaisetkin ostaa tuotteita mimaxista.. Miks maksaa glitterista 10€ kun sen voi saada alle eurolla. Samaa paskaa eri paketissa :D

• Hörötän Täysillä!

Luepa ap uudestaan. palstan nimi on kynnet. missään ei mainita aloittelijoista yhtään mitään. mitä järkee amatöörin kans on ees keskustella kynsiasioista kun ne perustuu johonki omiin mutu juttuihin. sitäpaitsi ite otan tän joskus ihan viihteen vuoks auki ja hörötän tääl kaikkee miten ihmiset neuvoo toisiaan. ihan siis loistavaa viihdettä välillä!

• useampi kurssi käyty

Ei glitterillä kynttä rakennetakaan. mut ilmeisesti sä olet koittanu sitäkin. glitter ei varsinaisesti kuulu tohon kynnenrakennus peruskamoihin. glitteriä saa mm kirjakaupoista, tiimarista.. jokainen hankkii niitä parhaaksi katsomastaan paikasta. itse en lue tätä ammattitavaroihin vaikka se on yks mahdollinen koristelu.

• Glitteritpercjabaanalle

Niin?

Yllä kerrottiin että y tunnuksen omaavat ostaa tuotteensa jostain ihan muualta kun mimaxista.

Tähä kommentoin että eipä välttämättä. Sherlokki kynttä ei glitterillä rakennetA mutta tässäpä ei eritelty oliko kyse rakennustavarasta vai koristeluistA :D kommenttisi siis oli tuhnu saharassa..

Olitpa siis viksu nyt :D

• 14111
        Glitteritpercjabaanalle kirjoitti:

Niin?

Yllä kerrottiin että y tunnuksen omaavat ostaa tuotteensa jostain ihan muualta kun mimaxista.

Tähä kommentoin että eipä välttämättä. Sherlokki kynttä ei glitterillä rakennetA mutta tässäpä ei eritelty oliko kyse rakennustavarasta vai koristeluistA :D kommenttisi siis oli tuhnu saharassa..

Olitpa siis viksu nyt :D

Onpa täällä akressiivista porukkaa..

• ap

jep, kyllä olen tietoinen palstan nimestä. se vaan kyllä ottaa nuppiin kun aivan alussa kerroin että olin ostanut Rio:n kynsipaketissa sisältävän uv-uunin (kerroin myös olevani aloittelija) ja osa tulee tänne valittamaan miten huonoja kyseiset tuotteet ovat ja miten ihmiset ovat pihejä eivätkä käytä rahaa kunnon tuotteisiin. no sepä ei juuri kiinnosta, kyllä olen myös tietoinen parempilaatuisista ja kalliimmista tuotteista, ei vain vielä huvita tuhlata rahaa kalliisiin tuotteisiin. sen siitä saa kun tältä palstalta tulee kyselemään neuvoja (tai ylipäätään miltä tahansa S24:n palstalta) niin joukkoon mahtuu aina niitä katkeria ihmisiä joilla ei ole muuta tekemistä kun tulla valittamaan jokaiselle palstalle ja pätemään :D huhhuh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      5944
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3091
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2366
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2028
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1731
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1727
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1646
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1562
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1491
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe