Miksi sinkut on sinkkuja, kysely?

Miksi olen sinkku

Hei!
Kaikki varmaan tuntee tuttvapiirissään jonkun sinkkunaisen. Kertokaapa miehet ja miksei myös naiset mielipide siitä, miksi joku tuntemanne nainen on sinkku. Mitä hänessä on vikana?

28

309

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Mjaa.

      Sana sinkku on kuin kirosana kirkossa. Sinkku sanana on jotenkin negaatio, vaikka ihminen sinkkuuden sisällä olisi sitten mitä tahansa.

      Tämä on vähän venkoileva aihe, sillä ihmisillä tuntuu olevan jonkinlainen selittämätön tarve yhdistyä joksikin yhdistykseksi, ja lyödä porinan päätteeksi nuija pöytään.

      Mä en oikein tiedä. Mun korviin sinkkuus on ollut aina vajaa tila, jossa elävä kärsii.

      Siis mulla on paljon sinkkuystäviä.


      (mjuu)

      • Nasdaq21

        Kun uudelleen laskeskelin, niin eipä niitä nyt niin paljon ollutkaan. ehkä sinkut ovat suulaampia luin muu poppoo. Siitä siis tämä näkyvyysongelma, jota kuitenkaan ei voida määritellä ongelmaksi, koska näkyvyys on näkymättömyyden potentiaalinen taso (eli siis perheellisyys).


        (naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq21 kirjoitti:

        Kun uudelleen laskeskelin, niin eipä niitä nyt niin paljon ollutkaan. ehkä sinkut ovat suulaampia luin muu poppoo. Siitä siis tämä näkyvyysongelma, jota kuitenkaan ei voida määritellä ongelmaksi, koska näkyvyys on näkymättömyyden potentiaalinen taso (eli siis perheellisyys).


        (naurua)

        Sinkut seisovat omilla jaloillaan. Jo se herättää finanssimaailmassa pelkoa. Sinkku on kuin linnoitus: sitä tykitetään ja sitä pilkataan ja siitä ja sen vapaudesta tehdään pilaa, mutta sinkku kestää.

        Otetaan helsinkiläinen perussinkku, Dahlia, Cygnaeuksenkadulta, ja pannaan se istumaan perheellisten jengiin Mr Doniin. No siinä hetki kälkätellään ja kelaillaan siimaa, että miten se oikein nappaa se elämä.

        No mitä tapahtuu?


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Sinkut seisovat omilla jaloillaan. Jo se herättää finanssimaailmassa pelkoa. Sinkku on kuin linnoitus: sitä tykitetään ja sitä pilkataan ja siitä ja sen vapaudesta tehdään pilaa, mutta sinkku kestää.

        Otetaan helsinkiläinen perussinkku, Dahlia, Cygnaeuksenkadulta, ja pannaan se istumaan perheellisten jengiin Mr Doniin. No siinä hetki kälkätellään ja kelaillaan siimaa, että miten se oikein nappaa se elämä.

        No mitä tapahtuu?

        Älä rönsyile. Vastaa kysymykseen, joka on kirkas.


        Mjaa. Ai ettäkö miksi?


        No siksi, että hän ajattelee - ja jo valmistautuessaan ajattelee - että hänessä on jokin vika.

        Kats kun kukaan muu ei näistä vioista tiedä, että olisiko niitä mahdollista listata tähän alle?


        http://www.youtube.com/watch?v=-jfgryvs-zU


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Älä rönsyile. Vastaa kysymykseen, joka on kirkas.


        Mjaa. Ai ettäkö miksi?


        No siksi, että hän ajattelee - ja jo valmistautuessaan ajattelee - että hänessä on jokin vika.

        Kats kun kukaan muu ei näistä vioista tiedä, että olisiko niitä mahdollista listata tähän alle?


        http://www.youtube.com/watch?v=-jfgryvs-zU

        Mä heitän nyt itselleni kyssän:


        Siis oletko sä jonkin sinkun dos-hupi?


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä heitän nyt itselleni kyssän:


        Siis oletko sä jonkin sinkun dos-hupi?

        No ehkä. Statistiikka on statistiikkaa ja IFK:n blandaama punkku aivan hirveää.


        (vitun hirveää naurua)


    • sinkkuna on hyvä olla, voi kulkea omia polkuja pitkin

      • Nasdaq

        Siis mä oon lillasti kade.

        Siis mä oon kade sen takia että kaikki muutkin on.



        (naurua)


    • .. ..

      Sinkkuus on yksi monista muodoista olla ja elää. SIngle= yksi, eli siis myös leskeytynyt. Tai naimisissa ja molemmilla omat asuinosoitteet. Tai eronnut.

      Jos jonkun mielestä pariutuminen on ainoa oikea, elää omassa kapeassa putkessaan. Jossain 1800-luvun aatemaailmassa.

      Ei ole olemassa yhtä ja ainoaa oikeaa totuuttaa tai tapaa elää.

      Se joka tahtoo osoitella toisen elämäntavalla on kehittymätön.

    • siis miks just sinkkunainen..?
      mää en ny ainakaan äkkiseltään osaa nimetä yhtään sinkkunaista tuttavapiirissäni
      et se siitä "Kaikki varmaan tuntee..."
      sinkkumiehiä tiiän muutaman, mut enpä kyllä oo niiltäkään tullu kyselleeksi et Miksi ne on sinkkuja..
      ei se oo mun asia,

      mur

    • Kysynnän ja tarjonnan laki, nimenomaan kaikkien pienten nyanssiensa osalta.
      Sinkun kannalta huomattavasti osuvampi kysymys, olettaen ettei ole tilaansa tyytyväinen, on se miksi jotkut sitten ei olekaan kinkkuja. Siis vinkkuja. Eiku sinkkuja. Ja sama itse asiassa toisinpäin.

    • //Mies//

      "....miksi joku tuntemanne nainen on sinkku?"

      Ehkäpä yksinäisyys tekee itsekkääksi?

      • compus sui

        Sinkuilla on vapaus ja tunnen muutaman naisenkin, jotka haluavat olla sinkkuina ja treffailee sinkkumiehiä kun kaipaavat seksiä ja mies seuraa.
        Ja niitä renkaiden vaihtoa pildepalkalla :D


    • Ilotonleski .

      Leskeksi jääminen oli niin kova isku, etten ole uskaltanut katsella ketään uutta.

    • siksi sinkkuna

      Suostuin aikoinaan suhteeseen 11 vuotta nuoremman 'miehen' kanssa joka myöhemmin myönsi hakevan suhteessa vain jonkinlaista 'äidin turvaa' koska biologinen äitinsä oli aikanaan hylännyt. Tämä 'mies' ilmeisesti katsoi oikeudekseen 'kostaa' sillä tavoin hylätyksi tulemisen kokemuksensa. Kaduttaa todella että suostui kuuntelemaan sitä ruikutusta kun tuli itse vaan leimatuksi ja todellakin meni maku nuorten miesten iskuyrityksistä.

    • täysin nolla

      Tunnen ainakin 4 sinkku naista. Yks on sellanen et sille ei kelpaa mikään. Se luulee itse olevansa täydellinen vaikka ei edes huolehdi itsestään, on ylipainoinen ja törkeä käytökseltään. Sit yhtä yritin iskeä pari vuoden ajan. Sanos aina et olen muuten täydellinen mut liian lyhyt. Joo olen 166 cm ja se muija on 160 cm ja haluaa vähintään 185 cm miehen. Muu ei kelpaa. Naiset haluaa komea miehen et ulkonäkö mättää kun kukaaan ei ole tarpeeksi komea.

    • On muutama sinkkunainen tuttavapirissä. Yksi sanoo, että ei onnistu löytämään miestä, jonka kanssa homma vaan toimis. Toinen sanoo ettei halua enää uutta miestä, kun vanha kuoli ja kolmas sanoo, että miehen pitää täyttää ne kriteerit mitä hän miehelle asettaa. Vähempi ei kelpaa.

      Sinä muutama realistinen selitys.

      Ite jos jäisin sinkuksi joskus syystä tai toisesta, en kans enää haluis uutta miestä.

      • compus sui

        Ne muiden vooposten kriteerit ovat useinkin naurettavan kovia
        Eräs tuttu naikkonenon itsetasan150cm pitkä ja rumakin vieläpä, mutta vaatii
        yli 180cm pitkän ja komean miehen---eipä ole haluamaansa saanut ja tiedän
        että eräs hukkapätkä juoppo käy välillä sextailemassa sen naisen kiima-aikana


      • compus sui kirjoitti:

        Ne muiden vooposten kriteerit ovat useinkin naurettavan kovia
        Eräs tuttu naikkonenon itsetasan150cm pitkä ja rumakin vieläpä, mutta vaatii
        yli 180cm pitkän ja komean miehen---eipä ole haluamaansa saanut ja tiedän
        että eräs hukkapätkä juoppo käy välillä sextailemassa sen naisen kiima-aikana

        Onhan se hyvä, että tietää mitä haluaa, mutta joskus tuntuu että ihmiset unohtaa kaiken inhimillisyyden halutessaan ihan mahdottomia asioita. Toisen ihmisen pitäis olla kuin mittatilaus, viimeistä piirtoa myöden just sua varten suunniteltu toimiva paketti. Jokainen poikkeava ominaisuus koetaan viaksi. :(

        Epäinhimillistämistä unohtaa, (joskin ihmiselle hyvin inhimillistä ja tyypillistä) että toinenkin on ihminen. Parinvalinta tuntus olevan hyvin raadollista nykyään.


      • compus sui
        voopotin kirjoitti:

        Onhan se hyvä, että tietää mitä haluaa, mutta joskus tuntuu että ihmiset unohtaa kaiken inhimillisyyden halutessaan ihan mahdottomia asioita. Toisen ihmisen pitäis olla kuin mittatilaus, viimeistä piirtoa myöden just sua varten suunniteltu toimiva paketti. Jokainen poikkeava ominaisuus koetaan viaksi. :(

        Epäinhimillistämistä unohtaa, (joskin ihmiselle hyvin inhimillistä ja tyypillistä) että toinenkin on ihminen. Parinvalinta tuntus olevan hyvin raadollista nykyään.

        Niinpä, liikaa vaativa saa itse kärsiäkun ei saa kuuta taivaalta:(
        Jos itse haluan jonkun äämän kämppääni, tyydyn sellaisen, jonka myös saan
        vaikka en mitään suurta rakkautta koe--ihastus riittää

        Samainen pätkä-äämä on vielä pahasti neuroottinen, eikä halua tehdä mitään työtä
        vaan miehen olisi elätettävä--suuttui kun sossu ei maksanut vuokraa neljän huoneen asuntoon unelmien prinssiä varten--äämä on jo 46v
        Uskoistko haaveen totetuvan?


      • compus sui kirjoitti:

        Niinpä, liikaa vaativa saa itse kärsiäkun ei saa kuuta taivaalta:(
        Jos itse haluan jonkun äämän kämppääni, tyydyn sellaisen, jonka myös saan
        vaikka en mitään suurta rakkautta koe--ihastus riittää

        Samainen pätkä-äämä on vielä pahasti neuroottinen, eikä halua tehdä mitään työtä
        vaan miehen olisi elätettävä--suuttui kun sossu ei maksanut vuokraa neljän huoneen asuntoon unelmien prinssiä varten--äämä on jo 46v
        Uskoistko haaveen totetuvan?

        Kyllähän se luu käteen äkkiä jää, jos kurkottelee utopistisia. Mä luulen, ettei monikaan myönnä itselleen haluavansa lähes mahdottomuuksia, koska omassa päässä se kaikki on oltava mahdollista.

        Mitä kummallisempia unelmia kyllä toteutuu. :)


    • se on ..

      Yli puolet Suomen kotitalouksista on yksinasuvien talouksia ja tämä asumistyyppi lisääntyy. En löytänyt tarkkaa lukemaa, mutta muistelisin, että 52-55% Suomen kotilaouksista

      http://www.hel2.fi/tietokeskus/suunnat/ss105/Kansi.html

      Ja niistäkin yli puolet oli yksinäisiä miehiä. Väestön ikääntyminen ja lekeytyminen on yksi syistä. Siinä on omat riskinsä, mutta ei sinkkuus ole nykyään enää mikään vika, vaan ominaisuus muiden joukossa.

      Työikäisiä mies-sinkkutalouksia on pks alueella eniten ehkä Espoossa.
      Pohjoinen sijainti, maaseutu ja harvaan asuttu maa.

      Outo kysymys

    • 1 19 1

      Syyni sinkkuuteen? Urakeskeisenä sinkkuna opiskelu ja työ on ollut prioriteetti. Ei ole haitannut, ettei miestä ole ollut rinnalla, koska oma tulevaisuus on rakennettava itse. Nyt kun opiskelut on takana ja työasiat mallillaan, ja ikä 30 , seura olisi mukavaa, nyt on kunnolla aikaa panostaa suhteeseen.

      Tietty sekin seikka, ettei sopivaa ole osunut kohdalle. Tai kiinnostuksen kohde on ollut varattu tai muita mutkia matkassa. Niin on vaan käynyt. Jos elämän mies olisi tullut vastaan, en kai olisi sinkku nyt. Tai jos jutut ei olisi päättynyt sydänsuruihin. Mutta ei voi ottaa ensimmäistä vastaantulevaa vain siksi, että on joku. Ei tee hyvää kummallekaan osapuolelle.

      Viinanhuuruinen nuoruus on takana, enää ei alkoholia kulu, urheilu on iso osa elämää. Ei kai mussa vikaa ole. Kiinnostuneitakin olisi, mutta tunne ei ole molemminpuolista. Sille ei oikein voi mitään.

      Ei myöskään tule enää juurikaan käytyä viihteellä viikonloppuisin a) humalaisten sekoilu ei uppoa, b) lähes kaikki ystävät on parisuhteessa (ei rieku ulkona), c) ehkä osittain usko loppunut, vaikka samalla toiveikas, että jos joskus.

    • jooooh...

      Siis miksi lähtökohtana on että naisessa on (tai miehessäkään) olisi mitään vikaa jolleii seurustele.Tuo on vain tuollaista yhteiskunnallista paskaa etttä kaikkien pitäisi olla pariutuneena jotta olisi "ok tapaus".
      Ehkäpä enemmin ne jotka ovat pariutuneet juuri tuohon kysymkseen vastakaseen "olen pariutunut" ovat niitä viallisia.
      Itse näen parisuhteen päämääränä että se kestää LOPPU ELÄMÄN!Ei 2,5,10 tai 15 vuotta jonka jälkeen eukko vaihtoon.Ei!Tarkoitus on löytää neiti joka tekee sydänkäyrääni ylimääräisen lyönin ja tunteen että tuota ei voi laskea elämästään pois.Se on se mihin pitäisi pyrkiä eikä nykyajan pinnallisen "raha ja seksi" parisuhteet.

    • leimaajista

      Ehkä jotkut on sinkkuja myös siksi jos ympäristö on leimannut jonkun sellaiseksi ns.hylkiöksi ja näin tavallaan estää sinkkua edes löytämästä kumppania.

      • Citynainen

        Sitä alkaa itsekkin uskoa ns. hylkiyteensä eikä tee elettäkään muuttaakseen asemaansa? Itse uskon vahvasti siihen että muuttamalla työpaikkansa johonkin muualle aivan varmasti kävisi flaxi. Silti kun ei ole valmis muuttamaan työskentelypaikkaansa.


    • Mä olen ollut kohta 3 vuotta sinkkuna piitkän liiton jälkeen. Mä en juurikaan käy baareissa enkä harrasta mitään sellasta missä miehiä tapais. Nettideiteiltä ei vaan ole ketään sopivaa löytynyt. Et ei siinä sen kummempaa syytä ole

    • SallamaariaKukkanen

      Minä olen sinkkuna, koska olen ylipainoinen. Kasvoiltani olen kaunis. Joten todella toivon, että se on se ylipaino syynä sinkkuuteen. Koska eihän miehet mun luonteesta voi tietää, jos ne ei edes tule juttelemaan.

      Olen laihtunut n.10kg ja toinen samanlainen olisi vielä edessä. Olen saanut nyt baareissa kiinnostuneita katseita, mutta harvoin miehet uskaltavat lähestyä. Kaveriani joka on saman verran ylipainoinen, mutta ei mitenkään erikoisennäköinen, tullaan baarissa useammin iskemään.

      Toisaalta olen miettinyt, että olenko liian suulas ja räväkkä miesten mielestä? Tykkäiskö ne enempi hiljasista ja rauhallisista naisista... mut mä on tällainen, kai mä jollekkin omana ittenäni kelpaan :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe