Älä osta lahjoja naiselle

rahat meni

Ostin kaulakorun naiselleni joka maksoi 400 euroa. Se piti sitä 2 päivää ja sen jälkeen en ole nähnyt sen pitävän sitä Ollaan seurusteltu sentään yli 2 vuotta. Pyydänkö rahat takas vai mitä. Turha ostaa mitään koruja naiselle enään?

37

1481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisesi osti sulle bokserit, pidit niitä 2 viikkoa, muttet sen jälkeen. Pitäisikö pyykätä vai mitä? Pitäisi kai pyytää ostamaan uudet bokserit? Jep jep....

• Nii-i...ei kannata ostaa sellaisia koruja joista ne ei tykkää.
      Vaimo kielsi mua ostamasta koruja sille sen jälkeen ku kerran avauduin niiden korujen hinnoista mitkä se on työntänyt suoraan korurasian perimmäiseen nurkkaan....

• compus sui

Ostin 500€ kultaraankorun, jota naikkonen vonkasi ja kun olin kuukauden työkomennksella --kotiin tullessani oli naikkonen myynyt ja juopotellutsen korun toisen miehen kanssa-työtö sossopummi ja minähyväpalkkainen

nyyyyyh:(

• voe helevetti:.!1%#?
        compus sui kirjoitti:

Ostin 500€ kultaraankorun, jota naikkonen vonkasi ja kun olin kuukauden työkomennksella --kotiin tullessani oli naikkonen myynyt ja juopotellutsen korun toisen miehen kanssa-työtö sossopummi ja minähyväpalkkainen

nyyyyyh:(

.

Tsemiä sulle

.

• compus sui
        voe helevetti:.!1%#? kirjoitti:

.

Tsemiä sulle

.

Tattis--tull lohruttamaa mun suruu määarvvan ketä sää olet

*spanielin ilme*

• A-Female

Valitettavasti se on juuri näin, pitäisi ostaessaan tietää mistä nainen pitää ja pitääkö yleensä jatkuvasti koruja...

• vinkki vinkki!

Kannattaa mieluummin ostaa 2€ rihkamakoru josta nainen tykkää kuin 200€ koru josta nainen ei tykkää! Harvat naiset sitä hintalappua katsovat, tärkeintä on että voit lahjalla osoittaa tuntevasi hänet ja hänen makunsa. Eikä sen ole pakko olla koru minkä ostaa! KUUNTELE mitä naisesi sinulle puhuu niin osaat ostaa hänelle mieleisiä asioita jolloin pidät hänet tyytyväisenä pitkään! Ja yksi todella hyvä lahja kattaa myös muutaman huonon lahjan joten kannattaa nähdä se vaiva että etsii jotain oikeasti mieleistä!

• Oppia tästä

Juurikin näin!

• onpa vaikeaa

Ota naistasi kädestä kaupungilla ja vie se koruliikkeeseen valkkaamaan mitä haluaa.

• rahat meni

Kuulustelin monta kertaa et minkälaisista koruista tykkää ja katsoin sen kaikki laatikot ja laukut et millaisia koruja se käyttää. En mielestäni ostanut vääränlaista.

• jos et tiedä naises makua, ole ostamatta.

nainen kyl paljastaa mistä tykkää,opettele kuuntelemaan.

• Ikävää tuo, selvisit sentään pienillä oppirahoilla. Vaikka ei siinä mitään vähäteltävää ole.

Itse tunnen henkilön, jolta meni omakotitalo ja uudenkarhea auto naisen mielihalujen ylläpitämiseen. Kun rahat loppui, nainen lähti.

• se on ..

Tietyntyyppinen mies tekee tuon ihan itse. Ei sitä miestä kukaan pakottanut siihen.
        Mies valitsi ihan itse naisen joka arvostaa vain rahaa. Mies on ihminen joka arvostaa vain rahaa. Mikä on tulos?

Tunteeko mies itsensä ja valitseeko sen mitä tarvitsee vain sen mitä haluaa?
        HUOM ne ovat kaksi eri asiaa.

Jos ihminen ei tunne itseään, ei voi tietää mitä tarvitsee. Silloin päätökset tehdään alimman riman mukaan. Tehdään päätöksiä harakan lailla. Kaikki mikä kiiltää ja pullottaa on "mulle-mulle-tänne heti". Ja kun se kiiltävä paketti alkaa puhumaan, voi tulla yllätyksiä.

Arvaa mitä ajattelen bemari miehistä ja naisista?

• se on .. kirjoitti:

Tietyntyyppinen mies tekee tuon ihan itse. Ei sitä miestä kukaan pakottanut siihen.
        Mies valitsi ihan itse naisen joka arvostaa vain rahaa. Mies on ihminen joka arvostaa vain rahaa. Mikä on tulos?

Tunteeko mies itsensä ja valitseeko sen mitä tarvitsee vain sen mitä haluaa?
        HUOM ne ovat kaksi eri asiaa.

Jos ihminen ei tunne itseään, ei voi tietää mitä tarvitsee. Silloin päätökset tehdään alimman riman mukaan. Tehdään päätöksiä harakan lailla. Kaikki mikä kiiltää ja pullottaa on "mulle-mulle-tänne heti". Ja kun se kiiltävä paketti alkaa puhumaan, voi tulla yllätyksiä.

Arvaa mitä ajattelen bemari miehistä ja naisista?

Myös aloittaja ihan itse osti korun, mitä nainen käytti pari päivää.

En arvaa, mikäli katsot asian kertomisen arvoiseksi, kerrot sen.

• four

En voi tietää millaiset ostit, enkä tunne teitä. Mutta tuli pari ajatusta:

ihan oikeita loistokäätyjä ei ole edes tehty joka päiväiseen pitoon. Kysy kultasepältä. Harva kulkee tiara päässä joka päivä. Juhla ei tunnu juhlalta jos timatit on koko ajan yllä ja päällä. Eli joko naisesi tajuaa tämän ja pitää pidon kohtuudessa. Tai sinä teet tuoppaa itsellesi. Panokset nousee kerta kerralta edellämainitusta syystä. MITÄ KAIKKEA sä joudut kohta panostamaan ja ostamaan, kun VAATIMALLA VAADIT että käädyt kaulaan joka päivä? Mikään ei kohta riitä ja tarvitaan lisää bling-tavaraa tuomaan tunnelmaa.

(oletko sä audi- mies?)

Joulu joka päivä?

• kauhee summa yhteen koruun! Ok, mitä mä tässä kauhistelen, kun jokaisen oma asia. Mutta en kyllä ite haluis, että mies tuhlaa yhteenkään koruun noin paljoa rahaa. Se on kuitenkin vain koru, eikä edes lainkaan välttämättömyys. :)

No ehkä on tosiaan turhaa ostella koruja joo. Kokeile ensikerralla jotain elämystä tarjoavaa, mikä tulee kerralla koettua eikä jää laatikoihin lojumaan.

• hahaa ..

Eihän tuo nyt ole vielä summa eikä mikään...eihän tuolla rahalla mitään timantteja ostella reppanat..

• jjhvhv
        hahaa .. kirjoitti:

Eihän tuo nyt ole vielä summa eikä mikään...eihän tuolla rahalla mitään timantteja ostella reppanat..

Niin murhat ja orjatyövoima maksaa enemmän.

• rahat meni

Vein kerran tyttöystäväni viikonlopuksi kylpylään. Siihen se oli tyytyväinen.

• turha ostos

Minä ostin kerran naiselle kukkasia kun sillä oli synttäri juhlat. No se akka heitti kukat roskiin. Oli kyl viimeinen kerta kun ostan sille kukkia tai lahjoja. 112 euroa meni roskiin siinä

• Usko wiisaan ääntä:.

.

Älä anna sille naikkoselle mitään rahaa

.

• sopimus pitää

Hmm. Riippuu siitä miksi ostit. Oliko koru esim. maksua seksipalveluista? Jos oli, niin turha naputtaa.

• compus sui

Yhden naisen Joululahja minulle oli ylläri, jonka saan sänkyyn mennessä
        Lahja oli sellaine sexy hörhelöbody alusvaate. No kivahan sekin oli......
        mutkun avasin sen hakasen alhaalta äämä suuttui siitä miksi tiedän mistä body
        avataan,,,,,,,,,,,,,,,, sainkin nukkua sohvalla:(

• c

Ehkä tää on tyhmästi sanottu tähän, mutta mä oon ollut vain miesten kanssa, joiden makuun voi luottaa. Eli tavallaan nainen voi syyttää itseään :)

Miehillä on kylläkin yleensä parempi maku kuin naisilla. Vain naiset käyttää hiuslisäkkeitä, rakennekynsiä, ripsenpidennyksiä jne. Helposti lipsahtaa mauttomaksi. Miehillä harvemmin. Nainen voisi ystävällisesti alistua miehen makuun noin kalliissa ostoksessa.

• Olisin järkyttynyt ja vaivaantunut jos joku ostaisi minulle ton hintaisen korun. Todennäköisesti se ei olisi edes mun maun mukainen. En usko, että kukaan miespuolinen ainakaan tuntee edes mun korumakua. Mutta tietenkin teeskentelisin, että tykkäisin, ettei antajalle tulisi pahaa mieltä. Muutenkin toivoisi, että jos noin kallis lahja olisi pakko ostaa, se olisi joku elämyslahja tms., joku yhteistekeminen tai vastaava. Parhaita on yleensä rahallisesti halvat lahjat, mutta joissa on paljon ajatusta. Joista tietää, että toinen on ajatellut juuri minua.

• Hmm.

Vaatteet ratkasee paljon, millasia koruja voi pitää, jos on kyse erikoisemmasta korusta. Esimerkiksi timanttikaulakoru tai helmikaulakoru ja verkkotoppi.. Tai vaikka jakkupuku ja joku halpa rihkamakoru... anyway, jokanen yhdistelmä antaa oman vaikutelmansa.

Onko tullut mieleen kysyä, miksei hän korua pidä? Voit sanoa, että voit käydä vaihtamssa sen (jos voit, kun en tiiä kauanko ostosta on), jos hän ei pitänyt siitä tai jotain?? Mielummin puhuu asiat selväksi kuin et jää hampaita kiristää.

• S Etämies

kanasuttis saa minulta Kindermunan muovisormuksen:D

• Mitähän helvettiä oon koittanut selittää.

Siis. TImanttikoru/helmikoru verkkotoppi ei ehkä olis kovin kivannäköinen yhdistelmä vaikka töihin, bileisiin vois ehkä sopia?? Mut sen sijaan helmikoru ja jakkupuku saattaa olla eleganttikin, tosin ei välttämättä sitäkään ihan töihin laittais. Jakkupuku ja rihkamakoru taas antaa ihan toisen kuvan.

Karkeita ääriesimerkkejä, mut korusta riippuen se ei välttämättä sovi kaikkien vaatteiden kanssa ja joka tilanteeseen. Se oli pointtini.

• S Etämies kirjoitti:

kanasuttis saa minulta Kindermunan muovisormuksen:D

Otan mielummin sen kindermunan.

• arjen demokratiaa

Älä osta naiselle jollei nainen osta sinulle!

• cs

BUAHAHA pupjussikalsarit vs. timanttisormus

:D:D

• kalsarit pitkäikäset
        cs kirjoitti:

BUAHAHA pupjussikalsarit vs. timanttisormus

:D:D

Kalsarit tuskin hukkuvat, mutta koru voi helposti hukkua

• määmy

Kaikki jorut ei sovi jokaisel, vaik olis kuinka tyyris.
      Itselläin on kasa 1 - 700 euroo maksavii koruja, joita en ikinä tule käyttää.

• 13245465utkdjshagFDS

Öh, kukaan ei ihmettele naisen hintaa? (naiselleni, joka maksoi 400e)

Täällä keuhkotaan vain kaulakorun hinnasta, vaikkei sitä edes mainita aloituksessa.

• "Ostin kaulakorun naiselleni joka maksoi 400 euroa." kuului aloitus.

Jos taas nainen maksoi 400 euroa, kyse lienee nukesta tai maksullisesta naisesta.

Toisaalta taas, tuo nainen on saattanut maksaa sinulle 400 euroa, eli olet seuralaispalvelusta. Se taas, jos olet antanut korun naiselle illan tilaisuutta varten, hän ei ole tarvinnut sitä sen jälkeen (viitaten Kanasutran kommenttiin).

Koska olet tietoinen, ettei nainen ole käyttänyt korua, olette tavanneet usein.

• Minä en raaskisi käyttää noin kallista kaulakorua.

• No jos, se nyt oli vain niin kallis koru ettei nainen ottanut sitä arkikäyttöön.

400 euron koru huhhuh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4107
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      82
      3731
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3215
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2568
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2427
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2226
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2065
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1778
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36