Eli siis jos sinulla on vaaleanruskeat/oranssiin taittuvat/vaaleat hiukset, niin todellakin suosittelen kotona hiusten vaalentamista hunajalla. Parantaa myös kuntoa ainakin hetkellisesti, jos antaa vaikuttaa kauan!
Itse sekoitin n. 2rkl hunajaa ja vähän KYLMÄÄ vettä, tämä saa siis aikaan jonkinnäköisen kemiallisen reaktion, mikä auttaa hiusten vaalentumiseen. Se sitten hetkeksi sivuun ja hiustenpesun jälkeen päähän ja pyyhkeen alle n. tunniksi.
Itselläni oli vaalennetut hieman oranssihtavat hiukset, vei huomattavasti keltaisuutta pois ja vaalensi ainakin jonkin verran. Kokeilkaa! :-)
Hiusten vaalentaminen hunajalla - toimii!
3
7134
Vastaukset
- Lottis!
Mulla on aika vaaleet semmoset kullan vaaleet vähän maantien värisetkin ehk hiukset ja oon aina aatellu et haluisin kirkastaa sitä värii ja kirkastastuttaako hunaja sitä? Mut oon kuullu kyl semmosen monimutkasen ohjeen et pitäs keittää ne soosit ja nii... Mut toimiiko toi yhtä hyvin tai jopa paremmin? Kannattaisko koittaa tota mieluummin? Ja parantaako se oikeesti hiusten kuntoo, ettei vaan huononna? Ja kuinka paljon vaalenee luonnollinen väri tai sit kuinka paljon värjätty väri vaalenee (mun serkulla vaaleen ruskeet hiukset oikee väri blondi) En tiiä tiiätkö vastauksen näihin kaikkiin. =D
- alkuperäinen1234567
Uskon että vaalentaa ihan vähän hiuksia, vaalennuksen voi tehdä moneenkin kertaan. Veden pitää olla kylmää jotta reaktio tapahtuu, ei mitään keittämistä! Pitäis parantaa hiusten kuntoa, ei välttämättä huomaa tuloksia heti, mutta kai se vähän samalla tavalla toimii kun hoitoaine :) väri ei välttämättä vaalene, mutta keltaisuus lähtee pois tai väri "haalistuu", kannattaa kyllä kokeilla. Sen tiedän että blondien hiuksia vaalentaa paljonkin.
- midjd
pitääkö toi sit pestä poois ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865