Levee lestikin . Korkoo saa olla muutama-3 cm, koska olen pitkä nainen niin ei tarvi olla 8cm korko :D Monissa paikoissa loppuu 40 tai 41 tai sit jo löydän 42 niin ei miellytä silmää.
Mistä korkkareita isojalkaiselle naiselle? 42-43
4
328
Vastaukset
- size 43 too
Mä olen tilannut kenkiä Englannista Evansilta. Heiltä löytyy aika hyvä valikoima ja monissa leveä tai extraleveä lesti. Toimitus on melkoisen nopea. Mulla on 43 koko ja Evansin koko 9 on aina ollut sopiva.
- hongankolistaja-f
Mä olen tilannut suomalaisesta verkkokaupoista:
www.kenkaliike.fi
(ajoittain ihan hyvä valikoima)
www.speci.net
(fyysinen liike Tampereella. Hieman huonot nettisivut, mutta loistava palvelu ja laaja valikoima.)
www.tallfits.fi
(myös housuja yms pitkille naisille)
www.otto-suomi.fi
(pieni valikoima isokokoisia naisten kenkiä)
www.spartoo.fi
(liike taitaa olla ranskalainen? suomenkieliset sivut, toimittavat Suomeen laskullakin. )
www.ellos.fi
(Taillissime-mallistossa isokokoisia naisten kenkiä, joiden laatu vaihtelee. Joskus olen saanut aivan ihme, Kiinassa tehdyt "kengän kaltaiset vekottimet", kun taas viimeisimmät nahkassaappaat olivat aivan fantastiset, Euroopassa tehdyt ja hintaa alle 100€ elloksen ale-prosenttien jälkeen)
Helsingissä on isoja kokoja myyviä liikkeitä useita. Esim. Bellissima, Pekan Kenkä, Kenkä Marski etc.- edit*
speci.net
www.tallfits.com
- kyllä vaan löytyy
Kävin juuri Specissä katsomassa itselleni takkia, ja ihastelin heidän kenkiään (jalkani on vain 41 eli liian pieni sinne). Kenkäliikkeen sivuille eksyin kun katselin Gaborin kenkiä, siellä oli mm. kauniit pinkit avokkaat kokoa 8 - omani kokoa 7,5 eli taaskaan ei natsannut. Kannattaa katsella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346