Olisiko kellään tiedossa ohjelmaa, jolla saisi kätevästi tehtyä useamman eri instrumentin raidat kerralla lisättyä omaa materiaalia? (materiaali pääosin wav-tiedostoina) Pitäs saada kappaleisiin taustamusikit tehtyä...
Hyvää ohjelmaa musiikin tekoon?
15
374
Vastaukset
- Ableton Live
Ehdottomasti Ableton Live sillä saat noi kaikki toteutettua sillä voi tehdä mitä musiikki lajia tahansa...
- Houseexpertti
Suosittelen Fl studio 10 produa. Ilmainen ja todella suosittu. Fl studioo käyttää mm. Skrillex, Avicii, Basshunter, Feed me, Deadmau5.... Suosittelen!!
- Ableton
Edelleen skrillex sekä deadmau5 käyttävät ableton liveä sanoneet molemmat ihan itse haastatteluissa ... Googlaileppa paremmin ennenkun lähet levittää.
- Aloitteleva muusikko
Onko kokoversio siis ilmainen?
- juupijoo
Tällaiset ihmiset tällä foorumilla on vitun säälittäviä... Luulevat tietävänsä kaikesta kaiken. Hyviä ohjelmia: Reaper, Cubase, Pro tools, Logic, Ableton live, Sonar, Reason, Fl studio...
Noista halvin ja helpoin ehkäpä tuo Reaper. Käytän sitä itse (tällä hetkellä) drum and bass musiikin tekoon - Ableton
juupijoo kirjoitti:
Tällaiset ihmiset tällä foorumilla on vitun säälittäviä... Luulevat tietävänsä kaikesta kaiken. Hyviä ohjelmia: Reaper, Cubase, Pro tools, Logic, Ableton live, Sonar, Reason, Fl studio...
Noista halvin ja helpoin ehkäpä tuo Reaper. Käytän sitä itse (tällä hetkellä) drum and bass musiikin tekoonAgreed. Paitsi pro toolsia en ite lähtis kokeilee.
- Kalakkuna
Aloitteleva muusikko kirjoitti:
Onko kokoversio siis ilmainen?
Ei ole ja maksaa montasataa euroa, on sitten ainut ja paras nimenomaan teknoon ym. konemusaan.
- Reaper..
Ilman muuta Reaper (n. 46€). Kevyt, vakaa, ja monipuolinen softa. http://www.cockos.com/reaper/index.php
- Aloitteleva muusikko
Ableton Liveä suosittelen ehdottomasti ja sen rinnalle Novation launchpad. Itse olen käyttänyt kyseistä softaa n.1vuoden ja aivan loistava. Maksoi kyllä aivan törkeesti mutta hinta oli sen arvoinen. Ohjelman käyttö vaatii aluksi aika kovaa opettelua että tietää mistä löytyy mitäkin mutta pikku hiljaa sen oppii, ja onneks pakkauksessa ohjekirja. Ja FLStudio myös, jos siis on ilmainen en ole varma.
- Ableton
Samaa mieltä ! ;) itekki hankin tos just launchpadin ja täytäyy sanoa että mahtava laite se kyl on...
- Aloitteleva muusikko
Ableton kirjoitti:
Samaa mieltä ! ;) itekki hankin tos just launchpadin ja täytäyy sanoa että mahtava laite se kyl on...
Osaatko neuvoa miten noita launchpadin nappuloiden valoja vois säätää, että esim ne syttyis kun niitä painais, siis mistä löytyy ne asetukset
- Ableton
Aloitteleva muusikko kirjoitti:
Osaatko neuvoa miten noita launchpadin nappuloiden valoja vois säätää, että esim ne syttyis kun niitä painais, siis mistä löytyy ne asetukset
Vähän vaikea neuvoa tässä mut meet ytubee ja hakuun M4SONIC niin meet sen channelille ja sielt löydät.
- 4t34
FL studio ei ole ilmainen, joten kauppaan vaan laillista versiota hankkimaan
- kekkeriäijä
Ableton live ainoa vaihtoehto.
FL-Studio on jumalattoman raskas, eikä niillä vakioplugareilla tee oikein mitään. - musiikkiluokan käyny
Unohda koko juttu. Se, että osaa painella nappeja ja väännellä nuppeja ei tarkoita sitä, että olisi musikaalinen ja pystyisi tekemään oikeaa musiikkia. Musiikin opiskelu kannattaa aloittaa ihan perusteista, kuten eri instrumenttien opiskelusta, musiikkiteorista (nuotit, sävelasteikot, duuri, molli yms) ja hyvän pohjan saa kun opettelee vaikka soittamaan rumpuja ja pianoa.
Se, että aloittaa räpeltämään joidenkin tietokoneohjelmien kanssa musiikintekomielessä johtaa yleensä katastrofiin ja "tuotos" on yleensä aivan järkkyä skeidaa, joka kuulostaa hyvältä vain omasta mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019