Olenko pienikokoinen?

Pieni?

tai missä menee raja?

Hei, minua ottaa päähän kun en useinkaan löydä itselleni oikean kokoiset vaatteet. Kohta taas tulee pikkujoulujuhlat ja pitäisi löytää sopivat vaatteet, jotka tietenkin eroaan arkisista.

Olen 159cm, painan lihaksieni vuoksi 57kg.
Vyötäröni kapean kohdalla on alle 80cm n. 74cm tai hieman enemmän ja lantioni alle 100cm n 96cm

Rinnanympärys n 95cm ja rinnan alta n. 80cm

Olen nainen alle 50v

5

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouva 47

Omat mittani ovat melkein samat, pituutta pari senttiä enemmän ja painoa myös pari kiloa enemmän. Enkä todellakaan pidä itseäni pienikokoisena, eikä minulla ole vaikeuksia löytää sopivia vaatteita. Mistähän sinulla kiikastaa? Jos sovitat esim. kokoa M tai 38, niin mikä siinä on vikana?

• Pieni?

Yleensä housuissa on liian pitkät lahkeet. Takeissa on liian pitkät hihat.

Jos löydän sopivan takin, niin hartoista kiristää ja siten joudun aina liian ison takin ostamaan.

T-paidan löydän aina sopivan joko S tai M kokoiset.

• kristalliperhonen92

Olenko minä pieni?

Pituutta 150cm, kengän koko 32-33

Hyviä kauppoja?

• pphl

Et mielestäni ole mitenkään pienikokoinen. Olen itse saman pituinen, muut mitat sitten n. 10 cm pienempiä enkä mitenkään pidä itseäni pienenä vaan ihan normaalina. Kaupoista on ihan hyvin löytynyt vaatteita tämänkin kokoiselle, toki ei tietysti niistä kaikkein tätimäisimmistä mallistoista.

• Pieni?

Hei kaikille!

Tällä hetkellä painan 53kg ja vyötäröni on 70cm. Yhtäkkiä paino putosi tuohon alle 6kk:ssa. Noh. Liikun kyllä aika paljon ja rasvaa ei ole kehossa enää liian paljon.

Olen joutunut lyhentää housuja jopa Nike verkkaritkin.

S -koko vain nykyään, sillä M -koko on liian iso.

En käytä tätimäisiä vaatteita jos joku jo luuli. Tosin en lapsellisiakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe