tai missä menee raja?
Hei, minua ottaa päähän kun en useinkaan löydä itselleni oikean kokoiset vaatteet. Kohta taas tulee pikkujoulujuhlat ja pitäisi löytää sopivat vaatteet, jotka tietenkin eroaan arkisista.
Olen 159cm, painan lihaksieni vuoksi 57kg.
Vyötäröni kapean kohdalla on alle 80cm n. 74cm tai hieman enemmän ja lantioni alle 100cm n 96cm
Rinnanympärys n 95cm ja rinnan alta n. 80cm
Olen nainen alle 50v
Olenko pienikokoinen?
5
385
Vastaukset
- rouva 47
Omat mittani ovat melkein samat, pituutta pari senttiä enemmän ja painoa myös pari kiloa enemmän. Enkä todellakaan pidä itseäni pienikokoisena, eikä minulla ole vaikeuksia löytää sopivia vaatteita. Mistähän sinulla kiikastaa? Jos sovitat esim. kokoa M tai 38, niin mikä siinä on vikana?
- Pieni?
Yleensä housuissa on liian pitkät lahkeet. Takeissa on liian pitkät hihat.
Jos löydän sopivan takin, niin hartoista kiristää ja siten joudun aina liian ison takin ostamaan.
T-paidan löydän aina sopivan joko S tai M kokoiset.
- kristalliperhonen92
Olenko minä pieni?
Pituutta 150cm, kengän koko 32-33
Hyviä kauppoja? - pphl
Et mielestäni ole mitenkään pienikokoinen. Olen itse saman pituinen, muut mitat sitten n. 10 cm pienempiä enkä mitenkään pidä itseäni pienenä vaan ihan normaalina. Kaupoista on ihan hyvin löytynyt vaatteita tämänkin kokoiselle, toki ei tietysti niistä kaikkein tätimäisimmistä mallistoista.
- Pieni?
Hei kaikille!
Tällä hetkellä painan 53kg ja vyötäröni on 70cm. Yhtäkkiä paino putosi tuohon alle 6kk:ssa. Noh. Liikun kyllä aika paljon ja rasvaa ei ole kehossa enää liian paljon.
Olen joutunut lyhentää housuja jopa Nike verkkaritkin.
S -koko vain nykyään, sillä M -koko on liian iso.
En käytä tätimäisiä vaatteita jos joku jo luuli. Tosin en lapsellisiakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191672
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36921Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38821Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37710