tai missä menee raja?
Hei, minua ottaa päähän kun en useinkaan löydä itselleni oikean kokoiset vaatteet. Kohta taas tulee pikkujoulujuhlat ja pitäisi löytää sopivat vaatteet, jotka tietenkin eroaan arkisista.
Olen 159cm, painan lihaksieni vuoksi 57kg.
Vyötäröni kapean kohdalla on alle 80cm n. 74cm tai hieman enemmän ja lantioni alle 100cm n 96cm
Rinnanympärys n 95cm ja rinnan alta n. 80cm
Olen nainen alle 50v
Olenko pienikokoinen?
5
362
Vastaukset
- rouva 47
Omat mittani ovat melkein samat, pituutta pari senttiä enemmän ja painoa myös pari kiloa enemmän. Enkä todellakaan pidä itseäni pienikokoisena, eikä minulla ole vaikeuksia löytää sopivia vaatteita. Mistähän sinulla kiikastaa? Jos sovitat esim. kokoa M tai 38, niin mikä siinä on vikana?
- Pieni?
Yleensä housuissa on liian pitkät lahkeet. Takeissa on liian pitkät hihat.
Jos löydän sopivan takin, niin hartoista kiristää ja siten joudun aina liian ison takin ostamaan.
T-paidan löydän aina sopivan joko S tai M kokoiset.
- kristalliperhonen92
Olenko minä pieni?
Pituutta 150cm, kengän koko 32-33
Hyviä kauppoja? - pphl
Et mielestäni ole mitenkään pienikokoinen. Olen itse saman pituinen, muut mitat sitten n. 10 cm pienempiä enkä mitenkään pidä itseäni pienenä vaan ihan normaalina. Kaupoista on ihan hyvin löytynyt vaatteita tämänkin kokoiselle, toki ei tietysti niistä kaikkein tätimäisimmistä mallistoista.
- Pieni?
Hei kaikille!
Tällä hetkellä painan 53kg ja vyötäröni on 70cm. Yhtäkkiä paino putosi tuohon alle 6kk:ssa. Noh. Liikun kyllä aika paljon ja rasvaa ei ole kehossa enää liian paljon.
Olen joutunut lyhentää housuja jopa Nike verkkaritkin.
S -koko vain nykyään, sillä M -koko on liian iso.
En käytä tätimäisiä vaatteita jos joku jo luuli. Tosin en lapsellisiakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139