Kummallinen(ko) Äiti?

26v mies

Eli mulla ois sellanen "ongelma", et oon 26-vuotias nuori mies ja kotona tulee käytyä enää harvoin, mutta sillonku käyn kotona ni käyttäytyykö teidän mielestä mun Äiti kummallisesti, jos se sillon tällön niinko läpäsee perseelle. Mun mielestä tollanen toisen perseelle läpsiminen kuuluu parisuhteeseen, ei vanhemman-lapsen välille.

11

4080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äi-ty-li

      Minulla on ikäisesi poika ja läpsäisen pyllylle joskus ohikulkiessaan. Se on ihan hellyydenosoitus ei muuta ja mielestäni normaalijuttu. En kyllä ole pojaltani kysynyt kokeeko hämmentäväksi niinkuin sinäkin, ehkä pitäis kysyä.

    • op

      Kaipa se sitten on ihan normijuttu. Kiitos vastauksesta.

    • Hmmm...

      Ei mun mielestä normaalia mutta en tunne äitiäs. Jos sä mietit tätä asiaa niin sinuna sanosit et lopeta koska on outoa. Kuuluu parisuhteeseen ei vanhempi lapsi suhteeseen. Oliko teidän välit ennestään jo vähän etäiset tai oudot?

      • HappyFamily

        Täysin normaalia.


    • dytrfhythyt

      Äitille luultavasti ihan normaali toimenpide jonka hän tekisi viisivuotiaalle. Sitten hän vain unohtaa että olet aikuinen ja koet sen seksuaalista tilaasi loukkaavana.
      Mainitse että voisiko hän lopettaa.

      • dytrfhythyt

        Ai olikin muinainen viesti, miksi näitä nostetaan.
        Mutta tota mieltä olisin kumminkin.


    • grrywery

      Mutsit on aina outoja, ihan normaalia

      • öiäioä

        AMEN!


    • vanhaonviesti

      Meillä on kyllä hellittelyä tuo ja se alkoi aluksi ihan vitsailusta, kun sanoin jälkikasvulle: voi voi kakara pian paukkuu pakara, nyt vuosia myöten leikki on pahentunut, aluksi kisailtiin siitä kumpi läpsyttää ainakin yhden kerran enemmän. Nykyään sillä ei ole kummallekaan enää väliä kumpi on voitolla, suosiolla annetaan toisen voittaa, mutta jo alottaessa meinataan pakahtua nauruun, sellaista hyvää tekevää kikattelua ja nykyään läpsytellään minne satutaan osumaan. Istuessa on nimittäin vähän hankalaa takamuselle läpsytellä. Toki aihe on myös laajentunut, kilpaillaan vaikka siitä kumpi on nähnyt autolla ajellessa enempi tietynmerkkisiä autoja, jos on harvinaisia, niin samoja autoja ei saa laskea kuin kerran vuodessa. Ja autonmerkit siis lausutaan ihan meidän omalla keksimällämme kielellä. Kisan ollessa kuumimmillaan, meiltä kun aina lipsahtaa kikatellessa aiheen viereen, niin ei tarvi olla enää se autonmerkki, toinen voi nähdä vaikka puun tai lyhtypylvään ja kokea sen olevan johtoasema.

      Joo mun lapseni on samanikäinen,kuin aloittaja ja joo parisuhdeasiat ei kuulu pätkääkään äidille, ja äidin ei niihin sovi puuttua, muuten menee jutut pieleen. Ne on niitä juttuja, kun siihen kuuluu kaksi ihmistä, mutta ei enää äiti, sitten jäädään odottamaan seuraavaa sukupolvea läpsittäväksi. Tuos läpsimises on vielä se hyöty, et jos toinen on känkkäränkkä ja jääräpäinen jonkun asian suhteen, niin läpsimällä saa pehmennettyä jäärää ja hetken kuluttua ei kenties oo enää känkkäränkkää olemassakaan. Ja sopu sijaa antaa.

      Jos ens kesällä taas vähän pääsis läpsimään

    • Anonyymi

      Kyllä iteki lapsin äitiäni perseelle vaik oon 25 ja välil puristelen pakaroita ja äiti ei ota sitä pahal vaik joskus pyytää rauhottumaan jos meen yhtäkkii koskee sen perseeseen mis joku voi nähä. Sit joskus kysyin ku se tuli saunasta ja näin sen karvaisen pillun ku se kuivas itteensä ja kysyin ett sheivaako äiti pilluunsa ja hän vastasi että ei sen kulahtanu värkki näyttäs sen siistimmältä sheivattunakaan johon vastasin että äidin pillu oli nätti nähtävyys sheivaamattakin. Äiti kiitti ja sano ettei uskonu saavansa enää kehuja tälläsissä asioissa. Äiti oli hyvällä tuulella loppu viikonlopun ja oli selvästi otettu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe