Hyvä+edullinen kampaamo Helsingissä?

Londi

Olen muuttanut juuri Helsingin keskustaan ja nyt etsiskelenkin Helsingistä jotain hyvää ja trenditietoista, mutta silti edullista parturia. En haluaisi maksaa yli sataa euroa leikkauksesta ja raidoista... Voitteko suositella jotain? Kiitos :)

30

50090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimi

parturi-kampaamo kluuvia, siellä erityisesti Sirpa ja Päivi. Hyviä kampaajia ja itselleni väri leikkaus (opiskelija-alennuksella tosin) 60e.

• martsaa

soitin kampaamo kluuviin ja ainakin puolipitkille hiuksilleni pelkät raidat opiskelija-alennuksilla arvioitiin maksavan noin 75 euroa sis. pesun ja föönauksen...et en sit tiiä onko halpa..

• Tyytyväinen tytteli

kokeile semmosta kun parturi-kampaamo Cut. Se on taka-töölössä.
      Olen itse käyny siellä pari vuotta ja ollu joka kerta enemmän kuin tyytyväinen.
      Hyvää työtä ja erittäin hyvä palvelu, eikä todellakaan oo kallis!!

Sinne vaan...

• 75€

SSH Töölössä. Leikkaus ja raidat kahdella eri värillä maksoi 75€.

• Ansku1988

Oon käynyt lähes vuoden verran etu-töölössä sijaitsevassa kampaamossa kuin Salon 54, täytyy myöntää, että olen saanut hyvän palvelun ja hiukseni aina näyttävät ihanilta sieltä lähtiessäni,hinta ja laatusuhde ovat kohdallaan, harvinaista kyllä näin keskellä helsinkiä, mutta totta se on, kannattaa koittaa, takaan, ettet tule pettymään...

• kallion femme

Itse suosittelen uutta paikkaa Kalliossa,
      www.femmefatale.fi

• siro tumma nainen, ikää

Osaisitteko neuvoa varttuneelle naiselle kunnon kanmpaamoa Helsingistä? Olen alle 160 cm pitkä, siro, tumma, tykkään geometrisista kuvioista ja talven väreistä vaatteissa. Aiemmilla asuinseuduilla oli tosi hyvät ja hoksaavat kampaajat, nyt olen ollut hukassa muuton jälkeen kohta vuoden pks:lla.
        Kun pyydän polkkatukkaa leikkaamaan, saankin päähäni padan tai sitten kummallisesti nuollut, päätä myöten valuvat tukkasivut. Tukassani on luonnostaan tuuheutta, väärä leikkaus litistää latistaa ja saa pyöreästä päästä potkupallon.

Ei käy!

Kun pyysin tietyn merkin hellävaraista sävytystä tukkaani, puolen vuoden kuluttua käy ilmi, että sainkin ihan muuta kuin luvattiin. Enää en mene siihen liiikkeeseen.

• HDI8
    • Jaana231

Hiustrendi Helsingin Töölössä, tosi ammattitaitoista väkeä ja kuulemma kouluttautuu kokoajan. Siellä tehään "aitoa käsityötä" ja tunnen oloni tervetulleeks ja hei vihdoinkin varataan oikeesti aikaa mulle enkä oo pettyny kertaakaan. kuitenki nois halvois paikois on aina se riski ku ne pitää halpoja hintoja ni mitä se kertoo työnlaadusta, 1 1, huonoa työtä ei asiakkaita = halvat hinnat, siks maksan yleensä vähän extraa ettei tuu pettymyksiä, töölöön siis =)

• tyytyväinen asiakas

Hiusstudio Katja Kähäri. Omasta kokemuksesta monen vuoden takaa paras paikka. Hinnat eivät ole taivaissa kuten keskustassa, palvelu on hyvää ja kampaaja on ammattitaitoinen. Siellä taitaa myös oppilastöitä saada edullisemmin.

• Ennakkoluuloinen

Osaisitteko sanoa jotain hyvää&semi halpaa kampaamoa hesasa, jossa voisin värjäyttää punaiset hiukset. Muutin Järvenpäähän noin vuosi sitten ja aika ennakkoluuloisesti suhtaudun pikkukaupungin kampaamoihin, kerran käväisin yhdessä ja värjäytin pitkät hiukseni mustiksi ja liilan raidan halusin, ja näin ns. ''radikaalia'' toimenpidettä eivät olleet ilmeisesti tehneet, sillä lopputulos oli kaikkea muuta kuin olisin toivonut. Joten ajattelin taas kääntyä helsingin kampaamoiden puoleen :D

• Kokemuksia
    • Kannattaa kokeilla

Töölössä sijaitseva HiusDuo (www.hiusduo.fi) on mukava paikka niin miehille kuin naisille. Hinnat ei päätä huimaa ja aamupäivällä opiskelijat saavat alennusta. Asiallinen paikka ja tunnelma kohdallaan. Olen itse käynyt Jennillä ja aina lähtenyt pois hyvällä mielellä. Suosittelen!

• Tyytyväinen

Haagasta löytyy SaxSarit. www.saxsarit.fi. Osaavaa palvelua kilpailukykyiseen hintaan upouusissa tiloissa. Suosittelen!

• Kihara69

Opiskelija alennus -20%, www.enkelinkihara.fi

• yllättynyt

Parturi-kampaamo wanille hair hämeentiellä on todella hyvä. Kävin siellä vähän aikaa sitten ja suosittelen! Hinta laatu suhde on ainakin kunnossa. Tytöt ovat vasta avanneet liikkeen, mutta osaavat kyllä hommansa.

• ex-kulahtanut

Jos oot opiskelija niin Blackoutissa saat alennusta. Se sijaitsee siinä Espan puiston vieressä. Kävin leikkauttamassa ja vaihtamassa väriä. Värinpoiston ja värjäyksen jälkeen tukka on taas ihana.
      www.blackouthair.fi

• salkkariliisa

www.peruutusaika.fi tuolta näkee aika hyvin kaikkien parturikampaamojen arvostelut :)

• newroz, Pengerkatu 29, Helsinki

10e miesten hiusten leikkaus, kävin tänään

• sari-anna

HIUSMAAILMA opiskelijat -20 prossaa . Voin suositella kerran käynyt ja hyvä tuli. Löysin ehkä vakipaikan

• Hiusmaailmapelittää

Hiusmaailmasta, Ruoholahdesta, Päivi on tosi hyvä ja osaava. Hallitsee värit, leikkaukset ja erilaiset tyylisuunnat. Opiskelijakortilla tai cityshopparilla hyvät rabatit, ihan kohtuuhinnalla saa upeat hiukset. Itse olen käynyt yli 20 v. eikä ole tarvetta etsiä uutta hiusalan ammattilaista. Hallitsee miesten ja naisten hiukset vuosikymmenten kokemuksella. Toivottavasti ei jää koskaan eläkkeelle:)

• kauniithiukset

Hiusmaailma on tosi jees!. Pitkään olen käynyt ja tyytyväinen olen vuodesta toiseen:)

• Thebestone

Oon käynyt nyt puolisen vuotta suht uudessa paikassa Museokadulla jonka nimi on Studio Pää. Edullinen hinta ja tosi taitava kampaaja, olin tosi tyytyväinen lopputulokseen! Aion käydä jatkossakin!

• Timma

Timma on varauspalvelu, josta löydät edullisesti viimehetken hius-, kauneus- ja hieronta-ajat. Vertaile lähelläsi olevia salonkeja helposti hinnan ja arvostelun perusteella. Tekijöille annettujen tähtien ja kommenttien perusteella vertailu on helppoa. Koodilla TOBOPR saat 10€ alennusta ensimmäisestä Timma-ostostasi.

• Olen itse käynyt Cutterssilla pari kertaa, erittäin näppärä paikka ilman ajanvarausta, sovelluksesta näkee jonotilanteen ja voi varata ja maksaa ajan.

Tässä koodi ilmaiseen leikkaukseen. Toimii sovelluksen kautta varatessa ensikertalaiselle. Koodi on kertakäyttöinen eli toimii vain nopeimmalle :)

Lataa sovellus ja hyödynnä ilmainen hiustenleikkaus: https://cutters.fi/getapp
      Käytä koodi valitsemassasi salongissa ennen 25.10.2021.
      Koodi: qs7rw5

• Anonyymi

Tässä toinen Cutters ilmaiskoodi jos eka meni

Hair you go!
      Kävin juuri Cuttersilla hiustenleikkauksessa ja sinun pitäisi kokeilla sitä myös!
      Lataa sovellus ja hyödynnä ilmainen hiustenleikkaus: https://cutters.fi/getapp
      Käytä koodi valitsemassasi salongissa ennen 29.10.2021.
      Koodi: 3dbdzn

• Anonyymi

Tässä vielä uusi koodi cutterssin ilmaiseen hiustenleikkuuseen nopeimmalle :) kannattaa testata!

Tällä koodilla saat ensimmäisen hiustenleikkauksen Cuttersilla ilmaiseksi. Lataa sovellus ja hyödynnä ilmainen hiustenleikkaus: https://cutters.fi/getapp Käytä koodi valitsemassasi salongissa ennen 31.1.2022 . Koodi: 3zu2bg (Koodin voi käyttää vain uusi Cutters-asiakas)

• Anonyymi

Salonnyyti on siinä Kampintorilla, siellä on ainaki osaavaa henkilökuntaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe