Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mihin kannattaisi hakea?

Yötöihin?

Elikkäs olen 18 heppu ja edessä olisi ns. "lukulomakevät", eli minulla olisi Helmikuun jälkeen käytännössä Heinäkuuhun ja armeijaan asti pelkkää aikaa, ja aloin tässä miettimään että nythän olisi vallan loistava tilaisuus tehdä oikeita töitä.

Ongelmani on se, etten ole ikinä ollut kesätöissä, eli aikaisempaa kokemusta ei ole. Minulla ei ole hajuakaan edes siitä, mihin minunkaltaisiani ei-käytännön miehiä(lukiolaisia vailla ammatillista koulutusta) edes palkattaisiin. Puhun Englantia, Ranskaa ja vähän Ruotsia, olen aika raavas mies ja minulle on se ns. "järkkärikortti" hankittuna.

Olen miettinyt aloja vähän laidasta laitaan, portsariksi voisin yrittää, mutta tuskinpa pääsen kun en harrasta mitään itsepuolustuslajeja tms. Hotelleihin en pääse kun minulla ei ole mitään Hygieenapasseja tms.

Eli voisivatko kokeneemmat, viisaammat ja kypsemmät ihmiset nyt hieman neuvoa, millaisiin hommiin minunkaltaiseni tulevan tyhjäntoimittajan kannattaisi yrittää?

1

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäpä tämä 654566

      Sosiaalipummi on hyvä homma!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe