Kynsipölyimurit kokemuksia?

nailbeauty

Onko kellään kokemuksia alta löytyvien linkkien kynsipölyimureista?

http://www.nice-job.fi/kynsipolyimuri-taifun

http://www.royalpink.fi/show.php?object=category_main&instance=15

http://www.kynsitarvike.fi/tuotteet/kalusteet_ja_imurit/kynsipoydat/kynsipoyta_305lx/

http://www.kynsitukku.com/fi/tarvikkeet/kynsipoydat/kynsipoyta-imurilla.html?gclid=CML0l_OO0LICFQcvmAodBFsAHA

Työskentelen kynsisalongissa jossa päivittäin huollan ja teen suurimmaksi osaksi akryylikynsiä ja nyt haluaisin löytää parhaan mahdollisen imurin,jolla saisi suuret kynsipölymäärät aisoihin.Käytössäni on ollut alusta asti sellainen perus pilipali pöytämallin imuri jossa tehoja 9 W ja hengityssuojain,mutta eivät ne riitä päivittäisessä salonkikäytössä.Noita imureita tuntuisi olevan paljon erilaisia tarjolla ja hinnat liikkuu 250-1200 euron välillä,sillä haluaisin saada kommenttia mikä on oikeasti paras,ennenkuin tilaan itselleni uuden imurin :)

9

3127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+17

Kumpaa sä nyt haet imuria vai pöytää imurilla?

• 13+3

Kyllähän liikkeessä pitäisi olla kunnon pöytä imurilla jos kokopäiväisesti kynsiä tekee!

• 3+1

Viestissä puhutaan imurista ei pöydästä ja linkeissä on kynsipöytiä, siksi kysyin. Itselläni on custom made-kynsipöytä ja pöydän päällä imuri, hakusessa uusi myös siitä syystä, että haluan tehokkaamman. Nykyinenkin välttää, mutta on jo työnsä tehnyt. Olen miettinyt pöytään upotettavaa, mutta kun kyseessä on pienlaite niin aika usein ne lakoaa suunnilleen samoihin aikoihin, kun takuu loppuu niin toisen samanlaisen löytäminen tai vanhan korjauttaminen voi käydä muutaman vuoden päästä hankalaksi.

• nailbeauty
        3+1 kirjoitti:

Viestissä puhutaan imurista ei pöydästä ja linkeissä on kynsipöytiä, siksi kysyin. Itselläni on custom made-kynsipöytä ja pöydän päällä imuri, hakusessa uusi myös siitä syystä, että haluan tehokkaamman. Nykyinenkin välttää, mutta on jo työnsä tehnyt. Olen miettinyt pöytään upotettavaa, mutta kun kyseessä on pienlaite niin aika usein ne lakoaa suunnilleen samoihin aikoihin, kun takuu loppuu niin toisen samanlaisen löytäminen tai vanhan korjauttaminen voi käydä muutaman vuoden päästä hankalaksi.

Siis haen imuria pöydällä tai ilman,sehän nyt on aivan sama,joitaki imureita vaan myydään pöydän kanssa suoraan,niinkuin noissa linkeissä olevia,haluaisin vaan tietää itse noista imureista onko niistä mihinkään!
        Ja niinhän sitä liikkeessä pitää olla kunnon laitteet kun päivittäin kynsiä työkseen tekee,nyt ois hakusessa paras mahdollinen,mutta vaatiiko se 200 vai 2000 euron investoinnin,sillä ois kiva tietää ihmisiltä henk.koht.kokemuksia linkeistä löytyvistä tuotteista?Maahantuojista jokainen ylistää omaa tuotettaan ja sanoo vain että asiakkailta tullut vain hyvää palautetta,niin siinä on vähän hankala vertailla tuotteita muuten kun hinnan perusteella,haluisin tietää kuinka nuo imurit oikeasti kestää ja toimiiko niin hyvin kun väitetään?

• erittäin tyytyväinen

Iselläni on tuo Nice-jobin pöytään upotettava Taifun ja voin sanoa, että on erittäin toimiva, ei tarvitse enää hengityssuojainta. Nice-jobilla myydään myös kynsipöytiä, johon tuon imurin saa laitettua. Itse teetätin pöydän, koska halusin tietyillä mitoilla pöydän. Minulla oli aikaisemmin kynsipöytä jossa itsessään imuri (hinta 500€) ja oli suoraan sanottuna ihan paska, harrastelijalle sopiva, mutta ei kokopäiväiselle kynsien tekijälle. Eli oma henk.koht. mielipiteeni on että 200€ et saa hyvää vaan pilipalia ja omasta terveydestä on pidettävä huolta. Ja plussana, mielestäni Nice-jobilla hyvin toimiva asiakaspalvelu :)
      Noista muista sun linkittämistä imureista en osaa sanoa, kun ei ole kokemusta

• nailbeauty

Tuosta taifun imurista kaipailinkin kommenttia,kun en ole mistään keskusteluista siitä kokemuksia löytänyt,kiitos :) itsekin olen aika lailla kallistunut taifun imurin puoleen ja todennäköisesti tilaisin sen suoraan pöydän kanssa,tekevät tosi hyvännäkösiä pöytiä.Onko sulla ollut se kuinka kauan käytössä?Lähinnä sillä haluaisin tietää,ettei se ole niitä imureita jotka hajoaa sitten heti takuu ajan mennessä umpeen :P

• Treplikka
        nailbeauty kirjoitti:

Tuosta taifun imurista kaipailinkin kommenttia,kun en ole mistään keskusteluista siitä kokemuksia löytänyt,kiitos :) itsekin olen aika lailla kallistunut taifun imurin puoleen ja todennäköisesti tilaisin sen suoraan pöydän kanssa,tekevät tosi hyvännäkösiä pöytiä.Onko sulla ollut se kuinka kauan käytössä?Lähinnä sillä haluaisin tietää,ettei se ole niitä imureita jotka hajoaa sitten heti takuu ajan mennessä umpeen :P

Mulla ollut liikkeessä vähä yli puoli vuotta, kannatti ostaa vaikka hinta 800€ pelkästä imurista oli aika paljon.. Oon ollut tyytyväinen. Pölyä ei leijaile pöytään tai lattioille. Ainoa rasittava miinus on tuo puhtaanapito :D vaikee suodatinpehmuste puhdistaa.. Vien sen aina kotiin ja etupihalle vaan kynsipölyt :D mut toisaalta pieni vaiva. Kyl tollane täytyy salongissa olla. Asiakkailtakin tullut arvostusta ku o kunnon laitteet! Mut kannattaa varmuudeks kyl silti sitä hengityssuojaa pitää!!

• erittäin tyytyväinen

Mulla ollut taifun käytössä n. puoli vuotta. Kollegalla ollut hoitolatukusta ostettu upotettu imuri käytössä jo vuodesta 2009 eikä se ole vielä ainakaan sanonut sopimustaan irti, että voisin ajatella että nämä kalliimmat kestävät paremmin.

• Nakkikorvakarva

Mahtaakohan tuommoset passata hyvin hienoa pölyä tuottaviin puutöihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe