Kynsipölyimurit kokemuksia?

nailbeauty

Onko kellään kokemuksia alta löytyvien linkkien kynsipölyimureista?

http://www.nice-job.fi/kynsipolyimuri-taifun

http://www.royalpink.fi/show.php?object=category_main&instance=15

http://www.kynsitarvike.fi/tuotteet/kalusteet_ja_imurit/kynsipoydat/kynsipoyta_305lx/

http://www.kynsitukku.com/fi/tarvikkeet/kynsipoydat/kynsipoyta-imurilla.html?gclid=CML0l_OO0LICFQcvmAodBFsAHA

Työskentelen kynsisalongissa jossa päivittäin huollan ja teen suurimmaksi osaksi akryylikynsiä ja nyt haluaisin löytää parhaan mahdollisen imurin,jolla saisi suuret kynsipölymäärät aisoihin.Käytössäni on ollut alusta asti sellainen perus pilipali pöytämallin imuri jossa tehoja 9 W ja hengityssuojain,mutta eivät ne riitä päivittäisessä salonkikäytössä.Noita imureita tuntuisi olevan paljon erilaisia tarjolla ja hinnat liikkuu 250-1200 euron välillä,sillä haluaisin saada kommenttia mikä on oikeasti paras,ennenkuin tilaan itselleni uuden imurin :)

9

2674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+17

      Kumpaa sä nyt haet imuria vai pöytää imurilla?

    • 13+3

      Kyllähän liikkeessä pitäisi olla kunnon pöytä imurilla jos kokopäiväisesti kynsiä tekee!

      • 3+1

        Viestissä puhutaan imurista ei pöydästä ja linkeissä on kynsipöytiä, siksi kysyin. Itselläni on custom made-kynsipöytä ja pöydän päällä imuri, hakusessa uusi myös siitä syystä, että haluan tehokkaamman. Nykyinenkin välttää, mutta on jo työnsä tehnyt. Olen miettinyt pöytään upotettavaa, mutta kun kyseessä on pienlaite niin aika usein ne lakoaa suunnilleen samoihin aikoihin, kun takuu loppuu niin toisen samanlaisen löytäminen tai vanhan korjauttaminen voi käydä muutaman vuoden päästä hankalaksi.


      • nailbeauty
        3+1 kirjoitti:

        Viestissä puhutaan imurista ei pöydästä ja linkeissä on kynsipöytiä, siksi kysyin. Itselläni on custom made-kynsipöytä ja pöydän päällä imuri, hakusessa uusi myös siitä syystä, että haluan tehokkaamman. Nykyinenkin välttää, mutta on jo työnsä tehnyt. Olen miettinyt pöytään upotettavaa, mutta kun kyseessä on pienlaite niin aika usein ne lakoaa suunnilleen samoihin aikoihin, kun takuu loppuu niin toisen samanlaisen löytäminen tai vanhan korjauttaminen voi käydä muutaman vuoden päästä hankalaksi.

        Siis haen imuria pöydällä tai ilman,sehän nyt on aivan sama,joitaki imureita vaan myydään pöydän kanssa suoraan,niinkuin noissa linkeissä olevia,haluaisin vaan tietää itse noista imureista onko niistä mihinkään!
        Ja niinhän sitä liikkeessä pitää olla kunnon laitteet kun päivittäin kynsiä työkseen tekee,nyt ois hakusessa paras mahdollinen,mutta vaatiiko se 200 vai 2000 euron investoinnin,sillä ois kiva tietää ihmisiltä henk.koht.kokemuksia linkeistä löytyvistä tuotteista?Maahantuojista jokainen ylistää omaa tuotettaan ja sanoo vain että asiakkailta tullut vain hyvää palautetta,niin siinä on vähän hankala vertailla tuotteita muuten kun hinnan perusteella,haluisin tietää kuinka nuo imurit oikeasti kestää ja toimiiko niin hyvin kun väitetään?


    • erittäin tyytyväinen

      Iselläni on tuo Nice-jobin pöytään upotettava Taifun ja voin sanoa, että on erittäin toimiva, ei tarvitse enää hengityssuojainta. Nice-jobilla myydään myös kynsipöytiä, johon tuon imurin saa laitettua. Itse teetätin pöydän, koska halusin tietyillä mitoilla pöydän. Minulla oli aikaisemmin kynsipöytä jossa itsessään imuri (hinta 500€) ja oli suoraan sanottuna ihan paska, harrastelijalle sopiva, mutta ei kokopäiväiselle kynsien tekijälle. Eli oma henk.koht. mielipiteeni on että 200€ et saa hyvää vaan pilipalia ja omasta terveydestä on pidettävä huolta. Ja plussana, mielestäni Nice-jobilla hyvin toimiva asiakaspalvelu :)
      Noista muista sun linkittämistä imureista en osaa sanoa, kun ei ole kokemusta

      • nailbeauty

        Tuosta taifun imurista kaipailinkin kommenttia,kun en ole mistään keskusteluista siitä kokemuksia löytänyt,kiitos :) itsekin olen aika lailla kallistunut taifun imurin puoleen ja todennäköisesti tilaisin sen suoraan pöydän kanssa,tekevät tosi hyvännäkösiä pöytiä.Onko sulla ollut se kuinka kauan käytössä?Lähinnä sillä haluaisin tietää,ettei se ole niitä imureita jotka hajoaa sitten heti takuu ajan mennessä umpeen :P


      • Treplikka
        nailbeauty kirjoitti:

        Tuosta taifun imurista kaipailinkin kommenttia,kun en ole mistään keskusteluista siitä kokemuksia löytänyt,kiitos :) itsekin olen aika lailla kallistunut taifun imurin puoleen ja todennäköisesti tilaisin sen suoraan pöydän kanssa,tekevät tosi hyvännäkösiä pöytiä.Onko sulla ollut se kuinka kauan käytössä?Lähinnä sillä haluaisin tietää,ettei se ole niitä imureita jotka hajoaa sitten heti takuu ajan mennessä umpeen :P

        Mulla ollut liikkeessä vähä yli puoli vuotta, kannatti ostaa vaikka hinta 800€ pelkästä imurista oli aika paljon.. Oon ollut tyytyväinen. Pölyä ei leijaile pöytään tai lattioille. Ainoa rasittava miinus on tuo puhtaanapito :D vaikee suodatinpehmuste puhdistaa.. Vien sen aina kotiin ja etupihalle vaan kynsipölyt :D mut toisaalta pieni vaiva. Kyl tollane täytyy salongissa olla. Asiakkailtakin tullut arvostusta ku o kunnon laitteet! Mut kannattaa varmuudeks kyl silti sitä hengityssuojaa pitää!!


    • erittäin tyytyväinen

      Mulla ollut taifun käytössä n. puoli vuotta. Kollegalla ollut hoitolatukusta ostettu upotettu imuri käytössä jo vuodesta 2009 eikä se ole vielä ainakaan sanonut sopimustaan irti, että voisin ajatella että nämä kalliimmat kestävät paremmin.

    • Nakkikorvakarva

      Mahtaakohan tuommoset passata hyvin hienoa pölyä tuottaviin puutöihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe