Luulen itseäni pienemmäksi kuin olen!

vaihtaa ei saa

Ostin E-kupin rintaliivit ja kyllä ne tuntuvat melko sopivilta. Koskaan aiemmin en ole ostanut näin suurta kokoa, vaan tunkenut itseni väkisin pienempiin.

Miten minä olen jäänyt jumittamaan jonnekin B / C-kupin paikkeille, jota kokoa joskus olin...

Rinnanympärystä en tässä mainitse, mutta se olisi saanut olla 5 cm pidempi:(

Pidättekö te itseänne hoikempana vai lihavampana, kuin olette? Papu täällä joskus kertoi luulevansa olevan joku jättiläinen eli hän on minun vastakohtani luuloissaan.

19

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dazukki

Kirpelä HILJAA!

• Nimilappukuva tisseistä tai ei uskota.

• ap.

Liivien kanssa näky olisi kaunis. Ilman liivejä semikaunis.

• ap. kirjoitti:

Liivien kanssa näky olisi kaunis. Ilman liivejä semikaunis.

Ja nimilapun kanssa uskottava.

• ap.

Sitten taas ruuanlaitossa on sellainen meininki, että teen ruokaa jollekin suurperheelle. Aivan kuin olisin jäänyt jumittamaan lapsuudenkotiin. Miksi en osaa tehdä yhden syöntikerran annoksia!

• Mä usein pidän itseäni suurempana, kun todellisuudessa olen. Sitten käppäilen jonkun oikeasti ison tytön viereen ja huomaan olevani kirppu. :)

• compus sui

Ja sanot minua mikkihiireksi:( vaadit, että Mr Vooponen olisi jätti

• voopotin
        compus sui kirjoitti:

Ja sanot minua mikkihiireksi:( vaadit, että Mr Vooponen olisi jätti

En kai? Herra Voopotin on kyllä mua isompi, mutta suhteessa pituuteen/leveyteen ja vartalonmallilta mä olen tuhdimpi. Tuhdimman mallinen, kun Herra Voopotin tällä elopainollani ja tämän hetkisellä muotoilullani.

Ei hän jätti ole. Paljon suurempiakin miehiä kävelee vastaan joka kerta, kun jonnekin päin maailmalle kotoa poistuu. Missä ihmisiä näkee. :)

Ihmisiä on hurjan monen kokoisia. Minusta me mennään kumpikin miehen kanssa kokoluokkaan keskikokoisia. Ei pienimmästä päästä, muttei tosiaan suurimmastakaan.

• ?
        voopotin kirjoitti:

En kai? Herra Voopotin on kyllä mua isompi, mutta suhteessa pituuteen/leveyteen ja vartalonmallilta mä olen tuhdimpi. Tuhdimman mallinen, kun Herra Voopotin tällä elopainollani ja tämän hetkisellä muotoilullani.

Ei hän jätti ole. Paljon suurempiakin miehiä kävelee vastaan joka kerta, kun jonnekin päin maailmalle kotoa poistuu. Missä ihmisiä näkee. :)

Ihmisiä on hurjan monen kokoisia. Minusta me mennään kumpikin miehen kanssa kokoluokkaan keskikokoisia. Ei pienimmästä päästä, muttei tosiaan suurimmastakaan.

Olet sanonut että herra Voopotin on yli 190 cm. Ei ihan pieni?

• ? kirjoitti:

Olet sanonut että herra Voopotin on yli 190 cm. Ei ihan pieni?

On se melki 192 cm pitkä juu. No koko on muutakin kun pituutta. :)

• voopotin kirjoitti:

On se melki 192 cm pitkä juu. No koko on muutakin kun pituutta. :)

Toisaalta taas exä oli 203 cm pitkä, elikkäs on pitkiä ja vielä pidempiä. Isoja ja vielä isompia. Nyt öitä. :)

• Varmaan aika realistinen kuva on itsestä.

Pidän itseäni läskinä, omassa mittakaavassani. Hoikempanakin ollut. Tai paremmassa lihaskunnossa lähinnä. Mut jos ulkopuoliselta kysyttäis, niin oisin varmaan normaali/hoikka.

En oo koskaan verrannut painon (tai kamalasti ulkonäönkään) suhteen itseäni muihin. Tai ehkä joskus teininä, kunnes tajusin, että hei, ehkä 180cm pitkä nainen saa painaa sen 70kg, vaikka kaverit oli sen 50kg (pituutta 150-160).. Siks en kai ymmärrä sitä muiltakaan? Mitä välii paljonko painaa tai onko pyöreä vai laiha.. Jokases on omansa puolet :) ne hyvät ja huonot. Laihemmilla on pienemmät tissit, laihemmilla pienempi maha.. Kun taas isommilla on täyteläisemmät tissit ja ehkä enemmän mahaa.. Laihat on "kovia" ja pyöreät pehmeitä ;D Niin mitä välii kumpaa on, jos molemmis on jotain kehuttavaa/valittamista? Riippuu siitä mitä haluaa pääasiassa nähä ;)

• ihmeissäänoleva

Mikä kuppikoko sinulla on?

• ihmeissäänoleva kirjoitti:

Mikä kuppikoko sinulla on?

C

• S Etämies
        kanasutra kirjoitti:

C

B olisi kivampi minun kouraan:) ;O-Q

• S Etämies kirjoitti:

B olisi kivampi minun kouraan:) ;O-Q

:( No onneksi ei tarvitse ottaa kouraan.

• Pidänitseäni voimakkaampana(sekä mentaalisesti, että fyysisesti) kuin olenkaan. Kokoni kanssa olen sinut(mitä taas naiset ei oo koskaan)

• Mä luulen taas, että mulla on aika realistinen kuva omasta kropasta. 13-22v. olen ollut hoikka, laiha. Siitä eteenpäin normaalipainoinen. Lasten saannin jälkeen olin pari vuotta vähän isompi, mutta normaalin rajoissa silloinkin.Nyt olen taas palannut siihen samaan, mitä olin n.25-30v. eli keskikokoon.

Vaatteiden kokomerkinnät on muuttuneet aikojen saatossa. Vaikka olen saman pituinen ja painoinen kuin esim. 28vuotiaana, vaatekoko on pienentynyt, eli tarvitsen nykyään pienemmän vaatekoon kuin silloin.

Sen olen huomannut näin 40 ikäisenä, että joka päivä ei voi enää syödä irtokarkkia/jäätelöä ja pizzaa, jos haluaa, että paino pysyy suunnilleen samana eli just ja just vitosella alkavana. Ja vähän pitää myös liikkua, mielellään jopa 5krt/viikossa vähän.Lisäksi, vaikka ennen kaipasin lisäkiloja, olen todennut, että tässä iässä jotkut käsivarsiallit ja takapuolen leveneminen entisestään, ei ainakaan nuorenna. Siksi yritän pysytellä suunnilleen samassa painossa, ellei se nyt liikaa ponnisteluja tuota..

• Siis niinpäin, että entinen M on nykyään S ja ihmiset voi käyttää samaa kokoa kuin ennenkin vaikka olis lihonut :) Harkittua tietenkin, myyvää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe