Olen tilaamassa itselleni kotikäyttöön yksi vaihe geelit ja uunin.
UV-valo uunin turvallisuus säännöllisesti käytettynä arveluttaa ja olen yrittänyt etsiä LED-valo uuneja. eBaysta jne niitä löytyy, mutta teho.... ja hinta :/ Onko LED uuninkin oltava 36W kuivattaakseen geelit vai riittääkö 12W?
UV uuneista on ollut paljon kommentointia ettei kannata ostaa alle 36W tehoista tai geelit eivät kuiva kunnolla. Onko kokemuksia Rion 15W uuneista, kovettuuko geelit?
Tarkoituksena minulla on lähinnä geelata omaa kynttä, tippejä tai rakennettua käytän vain jos joku omista kynsistä murtuu/katkeaa lyhyeksi.
Kaikki kokemukset uunien tehoista, UV tai LED olisivat tervetulleita!
UV vs LED uuni
Kynsikäs
1
3137
Vastaukset
- 6+16
Led uunissa on se huono puoli, että kuivattaa vaan led-geelit. Markkinoilla on paljon myös uunia, jossa on molemmat polttimot. Itsellä käytössä kaksi kappaletta 36W uuneja ja hyvin pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594