Mies suuttuu kun en saa orgasmia

Orkutonainen

Hieman karkeasti kirjoitettu, mutta näin.

Mieheni tietää olevansa suhteellisen huono seksissä, enkä voi asiaa alkaa kiistämäänkään. Minusta meillä on todella ihanat esileikit (molemmilla samat fetissit) ja nautin niistä, mutta heti kun päästään itse aktiin, tulee miehelläni ongelmat vastaan.

Hän ei osaa tyydyttää minua vaan turhautuu helposti, kun yrittää ja tekee asiat väärin. Jos neuvon häntä, hän suutahtaa. Jos hän kysyy neuvoja ja vastaan, hän suutahtaa. Jos hän kysyy neuvoja ja en vastaa, hän suuttuu myös. Mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä?

Olemme jutelleet asiasta ja muutaman kerran olen saanut "opetettua" mieheni nuolemaan / sormettamaan / työntämään kyrpäänsä niin, että pystyisin saamaan. Ik'vä kyllä tämä vain aiheuttaa miehelleni ilmeisesti liiallisen egovyöryn ja hän alkaa helposti sähläämään ja muuttaa homman kivuliaaksi, jolloin minulta jää yllättäen saamatta.

Jos jotakin myös onnistun miehelle opettamaan, on hän unohtanut sen seuraavaan kertaan mennessä. Välillä minusta on alkanut tuntua, että esileikin jälkeen voisin mieluiten itse tehdä itselleni orgasmin ja sitten vasta miehelle, hän saisi vain katsoa vierestä. On alkanut seksi hieman kyllästyttämään tämän asian takia, koska en ole suhteessamme (joka on kestänyt nyt 5v) saanut kuin muutaman kerran oman aktiivisuuteni takia.

247

11037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+5

Eiköhän tuo ole ihan yleistä että nainen hoitelee itse itsensä tai mies hoitelee hänet suulla tai sormilla ennen varsinaista yhdyntää.

• oihkjmn

Toivottavasti ei, koska mua ei tosiaankaan kiinnosta hoidella itse itseäni miestä varten, tai että mies "hoitelee mut" ennen kun pääsee runkkaamaan pussinsa tyhjäksi. Pitäisin kuvaamaasi seksiä todella säälittävänä ja toivottavasti kukaan nainen ei tyydy siihen, eikä ainakaan "yleisesti"...Kannattaa ihan suoraan vaan lopettaa tuolla meiningillä koko seksi, sen ihmisen kanssa, jos yhdyntä eikö seksi mitään muuta ole. Noin surkeaan seksiin en aikaani haaskaisi.

• tasa arvoa
        oihkjmn kirjoitti:

Toivottavasti ei, koska mua ei tosiaankaan kiinnosta hoidella itse itseäni miestä varten, tai että mies "hoitelee mut" ennen kun pääsee runkkaamaan pussinsa tyhjäksi. Pitäisin kuvaamaasi seksiä todella säälittävänä ja toivottavasti kukaan nainen ei tyydy siihen, eikä ainakaan "yleisesti"...Kannattaa ihan suoraan vaan lopettaa tuolla meiningillä koko seksi, sen ihmisen kanssa, jos yhdyntä eikö seksi mitään muuta ole. Noin surkeaan seksiin en aikaani haaskaisi.

Jokainen hoitakoon itse orgasmista, mies ei ole mikään orjasi eikä ole velvollinen järjestämään sulle orgasmeja jos et itse niitä pysty saamaan.

Meillä kun 2000-luvulla tasa-arvo.

• Orkutonainen
        oihkjmn kirjoitti:

olet hintti!

• niin????
        tasa arvoa kirjoitti:

Jokainen hoitakoon itse orgasmista, mies ei ole mikään orjasi eikä ole velvollinen järjestämään sulle orgasmeja jos et itse niitä pysty saamaan.

Silloin miehenkin pitää hoitaa itse orgasminsa ilman naista jos naisenkin täytyy hoitaa ilman miestä. Meillä kun on se tasa-arvo.
        Ap:ssä mies on kyvytön antamaan naiselle orgasmin. Nainen pystyy kyllä antamaan miehelle.

• opettaja mies
        niin???? kirjoitti:

Silloin miehenkin pitää hoitaa itse orgasminsa ilman naista jos naisenkin täytyy hoitaa ilman miestä. Meillä kun on se tasa-arvo.
        Ap:ssä mies on kyvytön antamaan naiselle orgasmin. Nainen pystyy kyllä antamaan miehelle.

Kuule, se on ihan oma vikasi jos et saa orgasmia samassa ajassa kuin mies.

Vähän kuin koulussa, jos et tunnilla opi asioita niin miksi jonkun pitäisi tunnin jälkeen jäädä antamaan sinulle "tukiopetusta" ? Ei se muiden vika ole, jos et "opi" samassa ajassa kuin muut.

• jep jpe
        Orkutonainen kirjoitti:

olet hintti!

Kyllä naisessa itsessään pitäisi olla joku vika, jos hän ei saa orgasmia...

Kannattaa treenata niitä paikkoja jos pääsivät löystymään...

• "kokemusta ooon"
        tasa arvoa kirjoitti:

Hei, eikös se ole niin, että se on miehestä kiin huutaako nainen Hiiii ... Joten kannattaa opetella tyydyttämään muutakin kuin itseään!!!

• Voi hitsi...:)))
        opettaja mies kirjoitti:

Vähän kuin koulussa, jos et tunnilla opi asioita niin miksi jonkun pitäisi tunnin jälkeen jäädä antamaan sinulle "tukiopetusta" ? Ei se muiden vika ole, jos et "opi" samassa ajassa kuin muut.

opettaja miehelle:

"tukiopetusta" "oma vikasi" ??? Jumankekka =)

Mieshän se tukiopetusta tarvitsee, eikä tuo aloittaja nainen. Mies varmaan pääsee orgasmiin vaikka hinkkaa reikää patjassa, mutta eiköhän seksi kumppanin kanssa vaadi vähän enemmän ja on sisällöltään itsetyydytystä parempaa.

Seksi on niin herkkä alue, että sinun suhtautumisesi asiaan näyttää siltä, ettet ole koskaan seksiä itse harrastanut ja ihmissuhteidesikin kanssa taitaa olla vähän niin ja näin, koska et tiedä edes seksin tarkoitusta tai ymmärrä, että ihmissuhteeseen tulee ihan halu harrastaa seksiä.

Seksi ei ole mikään velvollisuus, mikä pitäisi hoitaa vaan sen tarkoitus on tuotttaa nimen omaan mielihyvää TOISELLE. Muuten sitä kutsutaan itsetyydytykseksi. Järkyttävä asenne tuo kirjoituksesi. Jos tuolla lailla kaikki miehet ajattelivat, ei täällä kukaan enää harrastaisi seksiä. Kyllä se pitää olla pakotonta ja paineetonta, varsinkin naisten on vaikea nauttia, jos mies on kohdellut huonosti ja ollut ilkeä. Kuka sellaisen kanssa haluaa olla intiimisti, kuka ensin loukkaa pahasti, ja sitten yrittää tulla iholle. Sellainen on törkeää hyväksikäyttöä. Ei ihme, ettei joidenkin seksielämä suju, kun suhde ei toimi eikä ruokapöydässäkään osata käyttäytyä.

• niin????
        opettaja mies kirjoitti:

Ei ole oppimisesta kiinni. Orgasmi ei ole mikään suoritus vaan osoitus miehen rakastelutaidosta. Jos mies ei osaa hommaa niin mikään aika ei riitä saamaan sitä.

• Huh, huh
        jep jpe kirjoitti:

Hei, asia ei ole noin yksinkertainen kuin sinä olet. Mietipä asiaa... ja omia kykyjäsi ja toisen mielihaluja ja toiveita.

• Tyydyttäjä
        oihkjmn kirjoitti:

Todella- kannattaa ilman muuta lopettaa seksi tuollaisen nyhvääjän kanssa ja ottaa yhteyttä todelliseen PANOMIEHEEN! Eli tietenkin MINUUN. Minä kun hoitelen naisen, niin se voihkii nautinnosta vielä monta tuntia seksin jälkeen!!! Olen tyydyttänyt satoja naisia, tervetuloa tyydytettyjen naisten joukkkoon. Ota rohkeasti yhteyttä- olen käytettävissä aina lemmen leikkeihin !!!

• :))
        jep jpe kirjoitti:

Löystymään? Parempi kun et ota kantaa kun et ymmärrä naisen anatomiasta ja orgasmista mitään.

• panomies
        niin???? kirjoitti:

Miehes luulee olevansa suurikin panomies ja ei kuuntele sun neuvojasi yhtään. Kai se on noloo sille kun sanot sille että et osaa tyydyttää. Eipä kai tollaselle voi tehdä mitään, jos ei osaa niin ei osaa.

• mies vaan
        Voi hitsi...:))) kirjoitti:

opettaja miehelle:

Mieshän se tukiopetusta tarvitsee, eikä tuo aloittaja nainen. Mies varmaan pääsee orgasmiin vaikka hinkkaa reikää patjassa, mutta eiköhän seksi kumppanin kanssa vaadi vähän enemmän ja on sisällöltään itsetyydytystä parempaa.

Seksi on niin herkkä alue, että sinun suhtautumisesi asiaan näyttää siltä, ettet ole koskaan seksiä itse harrastanut ja ihmissuhteidesikin kanssa taitaa olla vähän niin ja näin, koska et tiedä edes seksin tarkoitusta tai ymmärrä, että ihmissuhteeseen tulee ihan halu harrastaa seksiä.

Seksi ei ole mikään velvollisuus, mikä pitäisi hoitaa vaan sen tarkoitus on tuotttaa nimen omaan mielihyvää TOISELLE. Muuten sitä kutsutaan itsetyydytykseksi. Järkyttävä asenne tuo kirjoituksesi. Jos tuolla lailla kaikki miehet ajattelivat, ei täällä kukaan enää harrastaisi seksiä. Kyllä se pitää olla pakotonta ja paineetonta, varsinkin naisten on vaikea nauttia, jos mies on kohdellut huonosti ja ollut ilkeä. Kuka sellaisen kanssa haluaa olla intiimisti, kuka ensin loukkaa pahasti, ja sitten yrittää tulla iholle. Sellainen on törkeää hyväksikäyttöä. Ei ihme, ettei joidenkin seksielämä suju, kun suhde ei toimi eikä ruokapöydässäkään osata käyttäytyä.

"Mies varmaan pääsee orgasmiin vaikka hinkkaa reikää patjassa"

Ja se on miehen vika jos nainen ei pysty samaan?

"seksi kumppanin kanssa vaadi vähän enemmän ja on sisällöltään itsetyydytystä parempaa."

Ja hoida sen "vähän enemmän" itse, jos sitä tarvitset.

Minä taas haluan Full HD 3D television, vaimon mielestä nykyinen HD-televisiomme on ihan riittävä. Koska itse "vaadin vähän enemmän" ja haluan kuvasta "paremman", ostan omilla rahoilla uuden television. Samalla tavalla jos vaimolle ei riitä 5 min hinkkausta ja hän vaatii "vähän enemmän", niin hoitakoon sen vaikka dildolla. Se ei ole mun ongelma.

"Seksi ei ole mikään velvollisuus"

Ei niin, ei ole minun velvollisuus antaa naisille "orgasmeja". Jokainen huolehtikoon itse omista orgasmeistaan.

• sori vaan
        niin???? kirjoitti:

Ei ole oppimisesta kiinni. Orgasmi ei ole mikään suoritus vaan osoitus miehen rakastelutaidosta. Jos mies ei osaa hommaa niin mikään aika ei riitä saamaan sitä.

Kyllä minä saan orgasmin vaikka nainen nukkuisi tai olisi sammunut. Joten se ei jouhdu yhtään naisen rakastelutaidoista. Vaan minusta itsestäni.

Jos nainen ei saa orgasmia, niin hänessä on joku vika. Jossain tutkimuksessa todettiin, että yli 60% naisista ei saa orgasmia seksin aikana. Eli nämä naiset ovat viallisia, samoin kuin kaikki naiset eivät voi saada lapsia, niin toiset eivät voi saada orgasmia. Niin silloin vika on vain ja ainoastaan naisessa.

• oletko varma
        sori vaan kirjoitti:

Kyllä minä saan orgasmin vaikka nainen nukkuisi tai olisi sammunut. Joten se ei jouhdu yhtään naisen rakastelutaidoista. Vaan minusta itsestäni.

Jos nainen ei saa orgasmia, niin hänessä on joku vika. Jossain tutkimuksessa todettiin, että yli 60% naisista ei saa orgasmia seksin aikana. Eli nämä naiset ovat viallisia, samoin kuin kaikki naiset eivät voi saada lapsia, niin toiset eivät voi saada orgasmia. Niin silloin vika on vain ja ainoastaan naisessa.

Tiesitkö että siemensyöksy ja orgasmi ei ole sama asia. Mies voi tyhjentää pussinsa mutta orgasmi jää tulematta. Tutustupa asiaan.. tietoa on saatavana.

• ei kiinnosta
        panomies kirjoitti:

Miehes luulee olevansa suurikin panomies ja ei kuuntele sun neuvojasi yhtään. Kai se on noloo sille kun sanot sille että et osaa tyydyttää. Eipä kai tollaselle voi tehdä mitään, jos ei osaa niin ei osaa.

Miksi luulet, että miestä kiinnostaisi oppia? Vaimoni myös yritti opettaa minua kokkamaan ja siivoamaan, niin arvaa olenko "oppinut"? Ei mua pätkäkään kiinnosta seistä hellan vieressä, tai pyyhkiä pölyt, joten vaimo joutui toteamaan, etten opi edes keittämään kananmunat ja pölynimuri on liian monimutkainen vehje minulle.

Samalla minua ei kiinnosta pätkäkään sormella ja nuolla vaimoa sen jälkeen kun olen itse saanut orgasmit, joten yhtä paljon haluan "oppia" antamaan vaimolle orgasmit.

• !!
        sori vaan kirjoitti:

Mistähän johtuu että joidenkin miesten kanssa saa mutta joidenkin ei. Voisiko johtua miehestä? Toiset miehet on parempi kun toiset. Ei kaikki miehet sytytä.

• 2 + 19
        sori vaan kirjoitti:

"Jos nainen ei saa orgasmia, niin hänessä on joku vika. Jossain tutkimuksessa todettiin, että yli 60% naisista ei saa orgasmia seksin aikana. Eli nämä naiset ovat viallisia"

Ei niissä naisissa ole mitään vikaa eikä heidän miehissäänkään. Luonto ei vain ole tehnyt kaikkia asioita elämässä helpoksi. Orgasminsaanti yhdynnässä ei ole ollut lajin jatkumisen kannalta olennainen ominaisuus -- ehkä jopa päinvastoin.

Juurihan oli uutisissa taas kerran tutkimus, jossa puhuttiin naisten valikoivuudesta. Jos kaikki naiset olisi luotu nymfoiksi, tärkeä valikoivuus ehkä kärsisi ja laji heikkenisi.

Joka tapauksessa väitteesi on älytön. Jos 60%:lla on joku synnynnäinen ominaisuus, se ei mitenkään voi olla vika.

• mies vaan
        oletko varma kirjoitti:

Tiesitkö että siemensyöksy ja orgasmi ei ole sama asia. Mies voi tyhjentää pussinsa mutta orgasmi jää tulematta. Tutustupa asiaan.. tietoa on saatavana.

Minulle se on sama asia. Jos saan tyhjennettyä kassit naisen naamalle, olen tyytyväinen.

• mies vaan
        !! kirjoitti:

Mistähän johtuu että joidenkin miesten kanssa saa mutta joidenkin ei. Voisiko johtua miehestä? Toiset miehet on parempi kun toiset. Ei kaikki miehet sytytä.

En minäkään jokaisesta naisesta kiihoudu. Mutta jos on tarve tyhjentää kassit, niin rumakin nainen kelpaa. (Käytän vaikka mielikuvitusta) Kannattaa opetella saamaan orgasmit jokaisen kumppanin kanssa.

• oletko varma
        mies vaan kirjoitti:

Minulle se on sama asia. Jos saan tyhjennettyä kassit naisen naamalle, olen tyytyväinen.

Mutta kyse ei varmaan ole ORGASMISTA kohdallasi läheskään joka kerta.

• N
        ei kiinnosta kirjoitti:

Miksi luulet, että miestä kiinnostaisi oppia? Vaimoni myös yritti opettaa minua kokkamaan ja siivoamaan, niin arvaa olenko "oppinut"? Ei mua pätkäkään kiinnosta seistä hellan vieressä, tai pyyhkiä pölyt, joten vaimo joutui toteamaan, etten opi edes keittämään kananmunat ja pölynimuri on liian monimutkainen vehje minulle.

Samalla minua ei kiinnosta pätkäkään sormella ja nuolla vaimoa sen jälkeen kun olen itse saanut orgasmit, joten yhtä paljon haluan "oppia" antamaan vaimolle orgasmit.

Mistä moinen vuodatus?

• tiedän
        mies vaan kirjoitti:

En minäkään jokaisesta naisesta kiihoudu. Mutta jos on tarve tyhjentää kassit, niin rumakin nainen kelpaa. (Käytän vaikka mielikuvitusta) Kannattaa opetella saamaan orgasmit jokaisen kumppanin kanssa.

Et sinäkän saa jos vain kassit tyhjennät.

• mies vaan
        oletko varma kirjoitti:

Mutta kyse ei varmaan ole ORGASMISTA kohdallasi läheskään joka kerta.

Jos se tuntuu yhtä hyvältä joka keralla, niin kyllä on.

Se ettei mies muka saa orgasmia kun laukeaa, on vain jonkun kiinnijääneen pettäjän selitys: "ei se merkkinyt mitään, vain laukesin, en saanut edes orgasmia, minä rakastan vain sinua kulta, vain sinun kansasi minä saan orgasmin"

Lyön vaikka vetoa, että 99,9% miehistä saa orgasmin laukeamisen aikana.

• mies vaan
        tiedän kirjoitti:

Et sinäkän saa jos vain kassit tyhjennät.

Kyllä minä miehenä kai tiedän paremmin kuin sinä, koska saan orgasmin...

• ei kiinnosta
        N kirjoitti:

Mistä moinen vuodatus?

Yritin vain vääntää rautalangasta, että kun mies sanoo "en osaa", "en minä varmasti koskaan opi" se tarkoittaa, ettei kiinnosta pätkäkään ja haluan että teet sen itse.

• ei näin
        Huh, huh kirjoitti:

Hei, asia ei ole noin yksinkertainen kuin sinä olet. Mietipä asiaa... ja omia kykyjäsi ja toisen mielihaluja ja toiveita.

Suurin osa naisista seksin aikana vain makaa kuin lahnaa. Joten miehet evoluution aikana ovat oppineet tyydyttämään itsensä, vaikka nainen olisi sammunut.

Joten naiset voivat tehdä saman ja opetella tyydyttämään itse itseään.

• orkku
        mies vaan kirjoitti:

Jos se tuntuu yhtä hyvältä joka keralla, niin kyllä on.

Se ettei mies muka saa orgasmia kun laukeaa, on vain jonkun kiinnijääneen pettäjän selitys: "ei se merkkinyt mitään, vain laukesin, en saanut edes orgasmia, minä rakastan vain sinua kulta, vain sinun kansasi minä saan orgasmin"

Lyön vaikka vetoa, että 99,9% miehistä saa orgasmin laukeamisen aikana.

siemensyöksy ilman orkkua, voi helvata.

kaikkea sitä kuulee, mistä näitä tulee...

• oletko varma
        orkku kirjoitti:

Sori mutta näin se vaan voi olla. Etsipä googlesta tietoa vaikkapa haulla "siemensyöksy ja orgasmi".

• ihanaa
        ei kiinnosta kirjoitti:

Yritin vain vääntää rautalangasta, että kun mies sanoo "en osaa", "en minä varmasti koskaan opi" se tarkoittaa, ettei kiinnosta pätkäkään ja haluan että teet sen itse.

Onneksi ei ole ukkoa joka runkkaa itsensä minuun.

• ?
        ei näin kirjoitti:

Suurin osa naisista seksin aikana vain makaa kuin lahnaa. Joten miehet evoluution aikana ovat oppineet tyydyttämään itsensä, vaikka nainen olisi sammunut.

Joten naiset voivat tehdä saman ja opetella tyydyttämään itse itseään.

Mitä naisten pitäisi tehdä muuta kun maata?

• alfa yksilö
        ? kirjoitti:

Laina kirjastosta kamasutran

• Fish smell feminist
        niin???? kirjoitti:

EI MUUTEN PYSTY jos mies ei ole siihen ITSE valmis ! Omassa päässä se hoituu niin miehellä kuin Naisellakin ! Jos sä LAHNANA odotat ei sua sytytä Dynamiittikaan!
        Siinä ei tarkoitettu ilman kumppania.... mikäs helvete kokematon femunisti siellä taas mekastaa tietämättömänä. Ei sulle orkkuja väkisin nussita jos et ITSE osaa virittäytyä.

• Tuollaisen naisen
        ? kirjoitti:

kanssa ei hommasta tule mitään. Olen sen verran herrasmies ettei väkisinnaimisesta tule mitään valmista. Kyllä siinä pitää molempien olla mukana.

• Just lahnoja paljon
        ? kirjoitti:

Piereskellä ja nauraa päälle,kyllä mies syttyy!

• ie

opettaja miehelle:

Voi hitsin hitsi, Olet vissiin sohvaperuna, joka makaa vain jalat leväällään, vi hitsin hitsi, liikuta vähän alapäätä.

• Japi66
        Tyydyttäjä kirjoitti:

Todella- kannattaa ilman muuta lopettaa seksi tuollaisen nyhvääjän kanssa ja ottaa yhteyttä todelliseen PANOMIEHEEN! Eli tietenkin MINUUN. Minä kun hoitelen naisen, niin se voihkii nautinnosta vielä monta tuntia seksin jälkeen!!! Olen tyydyttänyt satoja naisia, tervetuloa tyydytettyjen naisten joukkkoon. Ota rohkeasti yhteyttä- olen käytettävissä aina lemmen leikkeihin !!!

No mites ois tänäiltana...hoiteletko mut?

• Nukuttu siististi
        oletko varma kirjoitti:

Vanha juttu:, jo iki-aikoja sitten muka terveysoppina vai minä helkkarina opettivat, että murrosiässä alkaa sitten ne yölliset siemensyöksyt... eivät vaan samalla opettaneet, että niistä pysyy erossa kun runkkaa riitävän usein.

• Nuoleva kokkailija
        ei kiinnosta kirjoitti:

Pelkää provokaatiota varmaan tämmönen teksti tai sitten tämä 'ei kiinnosta' kuuluu joukkoon :
        -uskomattoman tyhmä
        -jättettä
        -asennevammainen

jos pelle ei osaa esim. keittää kananmunia opettelematta, niin kai sen älykkyysosamäärä on maksimissaan 12 tai mikä se nyt lapamadolla yleensä on.

• huhuq
        mies vaan kirjoitti:

"seksi kumppanin kanssa vaadi vähän enemmän ja on sisällöltään itsetyydytystä parempaa."

Minä taas haluan Full HD 3D television, vaimon mielestä nykyinen HD-televisiomme on ihan riittävä. Koska itse "vaadin vähän enemmän" ja haluan kuvasta "paremman", ostan omilla rahoilla uuden television. Samalla tavalla jos vaimolle ei riitä 5 min hinkkausta ja hän vaatii "vähän enemmän", niin hoitakoon sen vaikka dildolla. Se ei ole mun ongelma.

Ei niin, ei ole minun velvollisuus antaa naisille "orgasmeja". Jokainen huolehtikoon itse omista orgasmeistaan.

Pitkää avio-onnea teille vaain.

Nimim. vaimon lähtöä odotellessa.

• lue ja opi

• Omin käsin onneen
        jep jpe kirjoitti:

Jep jpe-nimimerkille: Ajattelet rajoittuneesti. Minulla on piukat paikat, mutta valitettavasti kukaan mies ei ole pystynyt antamaan niin syvää ja hyvää orgasmia kuin minkä saan itsetyydytyksellä.

• Mies lähtisi lätkimä
        mies vaan kirjoitti:

"Ja se on miehen vika jos nainen ei pysty samaan?"

Kyllähän ketjun aloittanut nainen varmaankin pystyy saamaan, mutta ei juuri tuon miehen kanssa. Minä kyllä vaihtaisin miestä, jos seksielämä olisi noin epätyydyttävää.

Kuinkahan moni mies pysyisi yhdessä 5v., jos ei sinä aikana saisi kuin pari orgasmia?

• Tosi on
        orkku kirjoitti:

Oon ollut sellaisen miehen kanssa.

• noloooohh
        ie kirjoitti:

Voi hitsin hitsi, Olet vissiin sohvaperuna, joka makaa vain jalat leväällään, vi hitsin hitsi, liikuta vähän alapäätä.

wtf :D:D:D

• 123123123123
        sori vaan kirjoitti:

Olisiko kivaa jos nainen saisi orgasmin kesken yhdynnän ja seksi loppuisi kuin seinään? Sitten tyydyttäisit itse itsesi loppuun koska "viallisena" et saanut tarpeeksi ajoissa?

Siinä olet oikeassa että joikainen on loppujen lopuksi vastuussa orgasmistaan. Olen vastuussa siitä osaan pyytää miestäni tyydyttämään minua parhaalla mahdollisella tavalla. Sillä mikä tuntuu minusta parhaalta.

Ja muuten, jos suurin osa naisista EI saa pelkällä yhdynnällä orgasmia (tarvitsee myös suoraa klitorisstimulaatiota), eivätkö ne jotka saa ole se poikkeuksellinen ryhmä? Tai sinun sanojesi mukaan "viallinen".

Naiset ovat anatomialtaan erilaisia. Vagina on sisältä lähestulkoon tunnoton. Yritä itse saada orgasmi niin ettei terskaasi (vrt. naisen klitoris) edes hipaista.

Onnellista seksielämää sinulle ja kumppanillesi!

• 123123123123
        123123123123 kirjoitti:

Olisiko kivaa jos nainen saisi orgasmin kesken yhdynnän ja seksi loppuisi kuin seinään? Sitten tyydyttäisit itse itsesi loppuun koska "viallisena" et saanut tarpeeksi ajoissa?

Siinä olet oikeassa että joikainen on loppujen lopuksi vastuussa orgasmistaan. Olen vastuussa siitä osaan pyytää miestäni tyydyttämään minua parhaalla mahdollisella tavalla. Sillä mikä tuntuu minusta parhaalta.

Ja muuten, jos suurin osa naisista EI saa pelkällä yhdynnällä orgasmia (tarvitsee myös suoraa klitorisstimulaatiota), eivätkö ne jotka saa ole se poikkeuksellinen ryhmä? Tai sinun sanojesi mukaan "viallinen".

Naiset ovat anatomialtaan erilaisia. Vagina on sisältä lähestulkoon tunnoton. Yritä itse saada orgasmi niin ettei terskaasi (vrt. naisen klitoris) edes hipaista.

Oho tulipa kirjoitusvirheitä :/

• 30 vuotta lakanoissa
        oihkjmn kirjoitti:

Aika suoritustasolla tuntuu kulkevan tämä.

Koet että turhaudut kun et saa, ehkä miehesi turhautuu samasta asiasta. Onko silkkaa yritystä liikaa, voisiko olla tunnetta enemmän. Voisiko neuvonnan ja ohjeiden sijaan oppia "kuuntelemaan" toisen ääniä, liikkeitä ja nauttimaan nautinnosta? Minua ainakin "ärsyttäisi" jos toinen neuvoo koko ajan.

Ja - jos olette viisi vuotta yrittänneet näin, eikö olisi aika puhua asiasta - siis nimenomaan tästä asiasta - eikä siitä miten ja kuka. Olisiko mikään riski kokeilla vaikka että tyydyttäisit itsesi, kai hän siitäkin huomaisi mitä tarvitset.

Jos miehesi kokee olevansa "suhteellisen huono seksissä" niin jos miestäsi rakastat niin alapas heti korjata tätä - siihen tunteeseen olet kyllä sinä syypää. Aivan varma "ennuste" joka ilman muuta toteuttaa itseään.

Minulla on loistava mies sängyssäni ja kyllä ilman muuta osittain siksi että hän uskoo niin. Seksi paranee ajan myötä juuri siksi että itseluottamus, toisen tuntemus ja "onnistuminen" lisääntyy.
        Rakkauteen liittyy monia asioita ja seksi yksi niistä ihanimmista.

• vain elämää?
        Tuollaisen naisen kirjoitti:

kanssa ei hommasta tule mitään. Olen sen verran herrasmies ettei väkisinnaimisesta tule mitään valmista. Kyllä siinä pitää molempien olla mukana.

Nimenomaan. Mies useimmiten tyydyttää vaan itsensä mutta naisen pitäisi tehdä kaikki temput mitä netin pornojutuissa näkee. Niissä näkee nimenomaan sen että nainen on akrobaatti ja mies eikun pumppaa orgasmin itselleen.

• olen nähnyt
        Nukuttu siististi kirjoitti:

Vanha juttu:, jo iki-aikoja sitten muka terveysoppina vai minä helkkarina opettivat, että murrosiässä alkaa sitten ne yölliset siemensyöksyt... eivät vaan samalla opettaneet, että niistä pysyy erossa kun runkkaa riitävän usein.

Seli seli.. ei muuten ole vastaava juttu vaan yhdynnässä saatava syöksy ilman orgasmia.
        Ei ole mikään urbaani legenda vaan tosiasia.

• niin??
        huhuq kirjoitti:

Miksi et lähde itse? Vai saatko hyvää seksiä vaimolta?

• :))
        lue ja opi kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Orgasmi#Miehen_orgasmi niiiin että...

Paljon on juttua myös siitä orgasmittomasta siemensyöksystä monissa muissa artikkeleissa. Mies ei saa orgasmia läheskään aina siemensyöksyssä.
        Miten muuten naisia syyllistetään siitä ettei saa kun tuossa samassa ylläolevassa jutussa sanotaan että NAISEN ORGASMI ON HARVINAISEMPI. Ei nainen voi olla silloin epänormaali jos puolet naisista ei saa joka kerta orgasmia. Miehet ottaa paineita asiasta vaikka nainen nauttii seksistä ilman sitäkin.
        Ps. miehen taitavuus vaikuttaa kyllä siihen.

• ?
        noloooohh kirjoitti:

wtf :D:D:D

Niin mikä?

• 78jkn

Tein ennen noin, mutta nykyään riittää kun itse tulen...

• näin on
        123123123123 kirjoitti:

On muuten aivan totta. En pysty jatkamaan enää orgasmin jälkeen ollenkaan. Siksi olen oppinut pidättämään ja odottamaan miehenkin laukeamista. :D Joskus sitä saa odotella..............

• Onnellinen aviovaimo
        Mies lähtisi lätkimä kirjoitti:

Kyllähän ketjun aloittanut nainen varmaankin pystyy saamaan, mutta ei juuri tuon miehen kanssa. Minä kyllä vaihtaisin miestä, jos seksielämä olisi noin epätyydyttävää.

Kuinkahan moni mies pysyisi yhdessä 5v., jos ei sinä aikana saisi kuin pari orgasmia?

Itse olen ollut naimisissa yli 25 vuotta ja olen saanut hyvä jos yhden orgasmin yhdynnän aikana. Hyvä ja onnellinen avioliito ei vaadi orgasmeja.

Ja olen siis nainen itsekin.

• joku mies
        123123123123 kirjoitti:

En ole sellaista naista vielä tavannut joka olisi saanut orgasmin ennen minua!

Ja voin saada vieläkin nopeammin jos haluan :D

• sori vaan
        vain elämää? kirjoitti:

Nimenomaan. Mies useimmiten tyydyttää vaan itsensä mutta naisen pitäisi tehdä kaikki temput mitä netin pornojutuissa näkee. Niissä näkee nimenomaan sen että nainen on akrobaatti ja mies eikun pumppaa orgasmin itselleen.

90% naisista makaa sängyssä kuin lahnat ja eivät tee mitään, miehen pitää usein jopa riisua ensin itsensä ja sitten nainen, kun nainen ei saa edes alushousuja pois itse.

Vain pari kertaa olen tavannut naisen joka oli edes vähän aktiivin aktin aikana, mutta eivät nekään yhtä aktiivisia kuin itse.

• Liinukka
        Onnellinen aviovaimo kirjoitti:

Itse olen ollut naimisissa yli 25 vuotta ja olen saanut hyvä jos yhden orgasmin yhdynnän aikana. Hyvä ja onnellinen avioliito ei vaadi orgasmeja.

Ja olen siis nainen itsekin.

Et ole ainoa. Hyvä avioliitto kun on kiinni niin paljosta muusta kuin seksin määrästä tai onnistumisesta. En ole itsekään saanut seksistä muuta tyydytystä kuin läheisyyttä, ja uskon että kaltaisiamme naisia on paljon.

• mies vaan
        Nuoleva kokkailija kirjoitti:

Pelkää provokaatiota varmaan tämmönen teksti tai sitten tämä 'ei kiinnosta' kuuluu joukkoon :
        -uskomattoman tyhmä
        -jättettä
        -asennevammainen

jos pelle ei osaa esim. keittää kananmunia opettelematta, niin kai sen älykkyysosamäärä on maksimissaan 12 tai mikä se nyt lapamadolla yleensä on.

Ootko koskaan ihmetellyt miksi miehet kun muuttavat yhteen naiseen kanssa eivät yhtäkkiä osaa siivota, tiskata, pestä pyykit, silittää paidat tai ripusta vaatteet naulakkoon? Vaikka vielä pari viikkoa ennen muuttoa yhteen sinkkuina he tekivät kaiken tuon ongelmitta itse?

Voi että naiset ovat tyhmiä... he heh...

• Liinukka
        sori vaan kirjoitti:

Niin, sori vaan, noilla 60%lla on varmaankin sinunlaisesi mies. Joka käy vaimon päällä vaan tyhjentämässä pussit. Jollain se vika on kyllä korvien välissä, ei jalkojen!

• Liinukka
        Liinukka kirjoitti:

Niin, sori vaan, noilla 60%lla on varmaankin sinunlaisesi mies. Joka käy vaimon päällä vaan tyhjentämässä pussit. Jollain se vika on kyllä korvien välissä, ei jalkojen!

Kun vastaa jollekin, ei tiedä mihin asti se viesti menee, siis vastasin idiootille nimim. sori vaan.

• tyytyväiset orkut!
        oihkjmn kirjoitti:

No voi ny v... On olemassa naisia, yli puolet naisista itse asiassa, jotka EIVÄT saa orgasmia yhdynnässä ellei itse/kumppani auta klitoriksen kiihottamisella.

Meillä on upea seksielämä ja on todella ihanaa että mies nuolee minulle mahtavan orgasmin ennen kuin aletaan itse asiaan. Hyvin toimii eikä säälitä ollenkaan. Ekä todellakaan surkeaa, vaan eläimellistä, kiihkeää, pervoa, monipuolista ja orgasmitaattua.

• AlfMelmac

opettaja miehelle:

Naiselle sitten tappi patjaan ja nylkyttäköön siinä. Luulisi saavan, kun tappi on kova, vaikka kuinka kauan.

• mies vaan
        olen nähnyt kirjoitti:

Seli seli.. ei muuten ole vastaava juttu vaan yhdynnässä saatava syöksy ilman orgasmia.
        Ei ole mikään urbaani legenda vaan tosiasia.

On se ihme juttu, jos 35 vuoden aikana en vielä tuntunut yhtään siemensyöksyä ilman orgasmia. Ihan samalta ne tuntuvat joka kerta...

Taas näitä höpö höpö tutkimuksia.

• mies vaan
        Omin käsin onneen kirjoitti:

Jep jpe-nimimerkille: Ajattelet rajoittuneesti. Minulla on piukat paikat, mutta valitettavasti kukaan mies ei ole pystynyt antamaan niin syvää ja hyvää orgasmia kuin minkä saan itsetyydytyksellä.

Laihduta 30 kg, niin eiköhän alkaa se reikä löytymän rasvakerroksen ja mahan alta... etkä enää tarvitse harjan varta orgasmiin.

• Lebakov

opettaja miehelle:

Seksin tarkoitus on lisääntyä!

• Lebakov

opettaja miehelle:

• tälläläss
        Liinukka kirjoitti:

Et ole ainoa. Hyvä avioliitto kun on kiinni niin paljosta muusta kuin seksin määrästä tai onnistumisesta. En ole itsekään saanut seksistä muuta tyydytystä kuin läheisyyttä, ja uskon että kaltaisiamme naisia on paljon.

Siis tottakai jos ei koe seksin olevan tärkeää... Itselleni seksi on tärkeää ja haluan saada myös miehen kanssa! Minusta ei ole kivaa kokea olevansa pelkkä reikä toiselle..

• Aktiivinen nainen
        Liinukka kirjoitti:

Minusta naiset Liinukka ja onnellinen aviovaimo olette kyllä jääneet hyvin paljosta elämässä vaille, jos kumppaninne ei ole kiihottanut tai pystynyt seksiin, että olisitte saaneet orgasmin tai ette itse pidä seksistä. Minusta sellainen ei itseäni lainkaan tyydyttäisi, seksin ja tyydytyksen puuttuminen tekee turhautuneeksi, ja turhautuneisuus purkaantuu negatiivisuutena suhteessa muihin ihmisiin ja kaikenlaisina psykosomaattisina oireina ja vaivojen valituksena. Minusta hyvän ja onnellisen avioliiton edellytys on hyvä seksi. Sanotte, että liittonne on hyvä, mutta onkohan miehenne asiasta samaa mieltä?

Olen kyllä tavannut naisia (suuren ikäluokan), joille suhteessa muut asiat kuin rakkaus ja seksi on tärkeämpää, eli taloud. turvalisuus, naimisissa olevan status (eronneen roolissa ei saa arvostusta muilta) talot ja tavarat ja yksinkertaisesti se, että ei uskalla muuttaa elämäänsä vaikka se olisi kuinka epätyydyttävää tahansa. Lähipiirissäni on tällaisia pari kappaletta. Luulisin että vielä isonsiskoni ikäiset naiset pitävät hyvänä avioliittona jo sitä, että mies ei hakkaa. Muita vaatimuksia tai haluja ei ole.

MInun mielestäni tässä on silloin kyseessä kaupankäynti eli suoraan sanottuna prostituutio avioliitossa. Nainen antaa miehelle seksiä vain siksi, että saa jotain aineellista tai aineetonta, vaikka sitä statusta, vastikkeeksi. Vaikka vaimo tyytyy pelkkään läheisyyteen, niin kovin moni mies tuskin tyytyy. Mies on joko niin tumpelo sängyssä tai itsekäs, että tältä ei uskalleta edes edellyttää vastavuoroista tyydytystä mutta annetaan aina kun mies haluaa, ettei tämä lähde suhteesta ja pistä pakkaa sekaisin ja tavaroita jakoon. Moni aseksuaalinen ja avioliittoprostituutiosuhteessa elävä nainen sietää vielä vieraan naisenkin, jonka kiihkeyttä ja innostusta seksiin mies joko salaa tai avoimesti haluaa. Minulla on ystävänä sellainen mies, joka voisi olla teidän aviomiehenne. Koska vaimo ei halua seksiä, mies tuntee itsensä vastenmieliseksi ja vaativaksi, ja hänen itsetuntonsa on kärsinyt siitä, että vaimo inhoaa seksiä hänen kanssaan. Siksi mies lähtee vieraisiin.

Kun viriili mies kohtaa seksuaalisesti aktiivisen naisen, hän tuntee itsekin olevansa parempi ja kiinnostavampi miehenä, siis tyydyttävä seksi ja nautinnon toiselle antaminen kohottaa itsetuntoa, samalla kun torjuminen ja seksittömyys alentaa. Moni mies olisi kuitenkin mielummin vastahakoisen vaimonsa kanssa seksissä kuin vieraan naisen, prostituoidun tai nyrkki-kyllikin. Vielä suurten ikäluokkien ikäinen nainen pitää naimisissa oloa tärkeämpänä kuin suhteen laatua ja eronneen naisen rooli olisi maailmanloppu. Siksi tämä avioliitoksi naamioitu prostituutio jotenkin toimii.

• Yks Emmi vaa
        Mies lähtisi lätkimä kirjoitti:

Tasa-arvon nimissä miehet voivat sitten alkaa runkata itselleen ne orgasminsa ja lopettaa sen alituisen vinkumisen puutteessa olemisesta, jos kerran eivät itsekään ole vastuussa siitä, että kumppani saisi orgasmin.

• näin on
        joku mies kirjoitti:

En ole sellaista naista vielä tavannut joka olisi saanut orgasmin ennen minua!

Ja voin saada vieläkin nopeammin jos haluan :D

No et varmaan ole tavannut kaikkia naisia. Nainen voi pidättää orgasmia. Minä ainakin olen oppinut sen.

• :D
        mies vaan kirjoitti:

Ootko koskaan ihmetellyt miksi miehet kun muuttavat yhteen naiseen kanssa eivät yhtäkkiä osaa siivota, tiskata, pestä pyykit, silittää paidat tai ripusta vaatteet naulakkoon? Vaikka vielä pari viikkoa ennen muuttoa yhteen sinkkuina he tekivät kaiken tuon ongelmitta itse?

Voi että naiset ovat tyhmiä... he heh...

Passaa kuka passaa ja ketä. Olen riittävän viisas pitämään miehet poissa huushollistani.

• ,,
        Aktiivinen nainen kirjoitti:

Minusta naiset Liinukka ja onnellinen aviovaimo olette kyllä jääneet hyvin paljosta elämässä vaille, jos kumppaninne ei ole kiihottanut tai pystynyt seksiin, että olisitte saaneet orgasmin tai ette itse pidä seksistä. Minusta sellainen ei itseäni lainkaan tyydyttäisi, seksin ja tyydytyksen puuttuminen tekee turhautuneeksi, ja turhautuneisuus purkaantuu negatiivisuutena suhteessa muihin ihmisiin ja kaikenlaisina psykosomaattisina oireina ja vaivojen valituksena. Minusta hyvän ja onnellisen avioliiton edellytys on hyvä seksi. Sanotte, että liittonne on hyvä, mutta onkohan miehenne asiasta samaa mieltä?

Olen kyllä tavannut naisia (suuren ikäluokan), joille suhteessa muut asiat kuin rakkaus ja seksi on tärkeämpää, eli taloud. turvalisuus, naimisissa olevan status (eronneen roolissa ei saa arvostusta muilta) talot ja tavarat ja yksinkertaisesti se, että ei uskalla muuttaa elämäänsä vaikka se olisi kuinka epätyydyttävää tahansa. Lähipiirissäni on tällaisia pari kappaletta. Luulisin että vielä isonsiskoni ikäiset naiset pitävät hyvänä avioliittona jo sitä, että mies ei hakkaa. Muita vaatimuksia tai haluja ei ole.

MInun mielestäni tässä on silloin kyseessä kaupankäynti eli suoraan sanottuna prostituutio avioliitossa. Nainen antaa miehelle seksiä vain siksi, että saa jotain aineellista tai aineetonta, vaikka sitä statusta, vastikkeeksi. Vaikka vaimo tyytyy pelkkään läheisyyteen, niin kovin moni mies tuskin tyytyy. Mies on joko niin tumpelo sängyssä tai itsekäs, että tältä ei uskalleta edes edellyttää vastavuoroista tyydytystä mutta annetaan aina kun mies haluaa, ettei tämä lähde suhteesta ja pistä pakkaa sekaisin ja tavaroita jakoon. Moni aseksuaalinen ja avioliittoprostituutiosuhteessa elävä nainen sietää vielä vieraan naisenkin, jonka kiihkeyttä ja innostusta seksiin mies joko salaa tai avoimesti haluaa. Minulla on ystävänä sellainen mies, joka voisi olla teidän aviomiehenne. Koska vaimo ei halua seksiä, mies tuntee itsensä vastenmieliseksi ja vaativaksi, ja hänen itsetuntonsa on kärsinyt siitä, että vaimo inhoaa seksiä hänen kanssaan. Siksi mies lähtee vieraisiin.

Kun viriili mies kohtaa seksuaalisesti aktiivisen naisen, hän tuntee itsekin olevansa parempi ja kiinnostavampi miehenä, siis tyydyttävä seksi ja nautinnon toiselle antaminen kohottaa itsetuntoa, samalla kun torjuminen ja seksittömyys alentaa. Moni mies olisi kuitenkin mielummin vastahakoisen vaimonsa kanssa seksissä kuin vieraan naisen, prostituoidun tai nyrkki-kyllikin. Vielä suurten ikäluokkien ikäinen nainen pitää naimisissa oloa tärkeämpänä kuin suhteen laatua ja eronneen naisen rooli olisi maailmanloppu. Siksi tämä avioliitoksi naamioitu prostituutio jotenkin toimii.

Orgasmin saamattomuudella ja seksistä pitämisellä ei ole useinkaan mitään yhteistä. En saa aina mutta joka kerta nautin silti seksistä. Näin se varmaan aika monella menee.

• hauki_onkala
        sori vaan kirjoitti:

90% naisista makaa sängyssä kuin lahnat ja eivät tee mitään, miehen pitää usein jopa riisua ensin itsensä ja sitten nainen, kun nainen ei saa edes alushousuja pois itse.

Vain pari kertaa olen tavannut naisen joka oli edes vähän aktiivin aktin aikana, mutta eivät nekään yhtä aktiivisia kuin itse.

Yli 90% miehistä vastaa tuota lahna kuvausta. Kädellä kopastaan ja sisään-ulos. Siinä se. Mikä on miehen aktiivisuus? Ei ainakaan tuo. Turha märistä että nainen on lahna kun mies on samanlainen.

• mene kouluun
        AlfMelmac kirjoitti:

Naiselle sitten tappi patjaan ja nylkyttäköön siinä. Luulisi saavan, kun tappi on kova, vaikka kuinka kauan.

Nainen ei saa pelkästään nylkyttämällä.
        Paljon on "miehillä" opittavaa maailmassa.

• olen nähnyt
        mies vaan kirjoitti:

On se ihme juttu, jos 35 vuoden aikana en vielä tuntunut yhtään siemensyöksyä ilman orgasmia. Ihan samalta ne tuntuvat joka kerta...

Jospa ne on olleet kaikki niitä orgasmittomia syöksyjä. ;)

Asia ei muuten perustu mihinkään tutkimukseen vaan miehen biologiaan.

• Voevoe
        mies vaan kirjoitti:

Laihduta 30 kg, niin eiköhän alkaa se reikä löytymän rasvakerroksen ja mahan alta... etkä enää tarvitse harjan varta orgasmiin.

Et sitten muuta keksinyt enää kun kuvitellun rasvakerroksen.

• jahas..
        Yks Emmi vaa kirjoitti:

Tasa-arvon nimissä miehet voivat sitten alkaa runkata itselleen ne orgasminsa ja lopettaa sen alituisen vinkumisen puutteessa olemisesta, jos kerran eivät itsekään ole vastuussa siitä, että kumppani saisi orgasmin.

Yks Emmi vaa.., vaikka sinä haluat, että miehesi runkkaa. Ymmärrä, että monella naisilla on halujakin mieheensä nähden eikä he halua, että mies tuhlaa aikaansa runkaamiseen. Se, että ei orgasmia aina saa tai saa vain harvoin, ei poista haluja. Seksi voi olla joskus tyydyttävää ja ihanaa, vaikka se ei orgasmissiin päättyisikään, ainakin joistain naisesta.

Ei kaikki naiset ole haluttomia ja vaan orgasmin perässä.

• 4+17
        mies vaan kirjoitti:

Se on hienoa, että meillä riittää Suomessa näitä sankareita.
        Samalla periaatteella raiskauksetkin taitavat tapahtua.
        Se on se _kunnioitus_ eräänlainen avainsana.

• ex-rattopoika
        huhuq kirjoitti:

Aivan ilmeisesti neuvoistasi suutahteleva miehesi ei ota oikeasti opikseen huonon itsetuntonsa takia, mutta heti seuraavassa seksisuhteessa toisen naisen kanssa hän tekee temput jo paljon paremmin ja luultavasti tosi tyydyttävästi naisenkin mielestä.
        Silloin hän siis jo tietää mistä nainen nauttii, koska sinä olet sen hänelle opettanut.
        Sinun kanssasi ei hänellä seksionnea ole, koska hän ei enää koe olevansa Mies sinun kanssasi sängyssä. Miehestäsi kasvaa Mies muualla. Tilanteenne on kaikessa traagisuudessaan lähes korjaamaton, joten teidän kannattaa erota ja etsiä seksiä muualta. Sitä ei kannata pitkittää sen enempää, koska miehiä ja naisia on maailma täynnä. Realistisuus on tärkeää myös näissä seksiasioissa.

• 12+20
        Lebakov kirjoitti:

Siinä sivussa se vain tuntuu peniksessäsi hyvältä?
        Samoin naisen pimpissä.

• 7+2
        mies vaan kirjoitti:

Minäkin haluaisin kerrankin ejakuloida miehen naamalle.

• 13+7
        mies vaan kirjoitti:

Hehe.
        Marginaali mies vs. laaja tutkimus
        Saammekohan tälle jatkoa?

• 15+4
        2 + 19 kirjoitti:

"Jos nainen ei saa orgasmia, niin hänessä on joku vika. Jossain tutkimuksessa todettiin, että yli 60% naisista ei saa orgasmia seksin aikana. Eli nämä naiset ovat viallisia"

Ei niissä naisissa ole mitään vikaa eikä heidän miehissäänkään. Luonto ei vain ole tehnyt kaikkia asioita elämässä helpoksi. Orgasminsaanti yhdynnässä ei ole ollut lajin jatkumisen kannalta olennainen ominaisuus -- ehkä jopa päinvastoin.

Juurihan oli uutisissa taas kerran tutkimus, jossa puhuttiin naisten valikoivuudesta. Jos kaikki naiset olisi luotu nymfoiksi, tärkeä valikoivuus ehkä kärsisi ja laji heikkenisi.

Joka tapauksessa väitteesi on älytön. Jos 60%:lla on joku synnynnäinen ominaisuus, se ei mitenkään voi olla vika.

Miten perustelet, ettei se voisi olla vika vaikka noin suuret luvut päästäsi heititkin?

• ?
        15+4 kirjoitti:

Miten perustelet, ettei se voisi olla vika vaikka noin suuret luvut päästäsi heititkin?

Miten perustelet että se voisi olla vika?

• Nautintoa KYLLÄ! <3
        12+20 kirjoitti:

Siinä sivussa se vain tuntuu peniksessäsi hyvältä?
        Samoin naisen pimpissä.

Naisen tärkein kiihoituksen avain on klitoriksen stimuloiminen. Ei mikään kovan nylkytys. Useimmat naiset eivät saa siksi orgasmia yhdynnässä koska mies on vääränlaisessa asennossa naisen klitorikseen nähden. Mies voi auttaa naista kädellään saamaan orgasmin ensin ja sitten kannattaa kokeilla asentoja joissa klitorikseen kohdistuu hankaavaa liikettä peniksen juuresta. Nainen päällä ja ei ylsö alas vaan edes takaisin hangaten itseään miehen penis sisällään, orgasmi on taattu kun vain rentoutuu.

Itse en voisi kuvitellakaan mitään seksisuhdetta tai avioliittoa ilman sitä että yhdessä mieheni kanssa löytäisimme tavat jolla minutkin saa helposti laukeamaan. Ei se orgasmi mikään miesten etuoikeus ole missään nimessä. Itsetyydytyksestä saatua orgasmia ei voi verrata mitenkään miehen kanssa saatuun sitäpaitsi.
        Ja suut käyttöön myös, miehen on tehtävä hellää ja painavaa liikettä kielellään ja suoraan siihen klitoriksen kärkeen, ei sinne reikään, miehet turhan usein luulevat että nainen tuntee emättimellään parhaiten seksuaalista nautintoa, mutta se ei todellakaan pitä paikkaansa vaan klitoris on se joka orgasmin tuo. Penis ja klitoris ovat sama asia anatomisesti ajateltuna..

• Ei mitään jyystöä
        !! kirjoitti:

Minä, 35 vuotias nainen saan parhaiten miesten kanssa joilla on hyvin terhekka kulli. Se peniksen kiinnitys ratkaisee todella paljon ja se kuinka mies on yhdynnässä aloillaan. Miehen pitää olla ihan paikallaan silloin kun minä olen tulossa, jotta laukean. Minä todella teen itse itselleni orkkuni ja niitä saan todella usein hyvän miehen kanssa.

• KLITORIS KUNNIAAN
        123123123123 kirjoitti:

KAIKKI naiset saavat orgasmin vain klitorista stimuloimalla.

Klitoris stimuloituu myös silloin kun ollaan yhdynnässä ja penis ei kosketa klitorikseen, mutta klitorista ympäröivä kudos kohdistaa venytystä ja liikettä itse klitorikseen.

Emätinorgasmi on aivan pelkkä legenda, sitä ei ole olemassa koska naisen emätis on tunnoton, aivan kuten tuolla ylempänäkin joku mainitsi.

Miesten ja naisten itsensäkin pitäisi alkaa tajuamaan se anatominen fakta että klitoris ja penis ovat aivan sama asia ja ainoa tapa naisen saada orgasmi on se että klitoris kiihottuu.

(Eivät ne turhaan siellä islam-maissa poistele naisiltä niitä klitoriksia, tietävät että se on ainoa osa naisesta jonka avulla nainen saavuttaa orgasmin ja koska naisia halutaan hallita niin..)

• KLITORIS KUNNIAAN!!
        jep jpe kirjoitti:

"Kyllä naisessa itsessään pitäisi olla joku vika, jos hän ei saa orgasmia...
        Kannattaa treenata niitä paikkoja jos pääsivät löystymään..."

MIKÄ pääsi löystymään ja SENKÖ takia ei saa orgasmia??? :D :D :D

Ei helvetti teitä tumpeloita jotka ette tiedä naisen anatomiasta mitään. Se orgasmi tulee klitorista stimuloimalla, ei emättimestä. :D Ei emättimessä ole mitään tuntoa itsessään, vain klitoriksessa on, mikäli siis puhutaan orgasmiin johtavasta tunnosta.

Ei klitoris oiken löysty.. Urpo luuli että löysä emätin tarkoittaa samaa kuin orgasmittomuus, HAHAHAHA, mikä pelle.

KLITORIS JA PENIS ON SAMA ASIA. Muista se tästä lähtien. ;)

• KLITORIS KUNNIAAN!!
        tyytyväiset orkut! kirjoitti:

No voi ny v... On olemassa naisia, yli puolet naisista itse asiassa, jotka EIVÄT saa orgasmia yhdynnässä ellei itse/kumppani auta klitoriksen kiihottamisella.

Meillä on upea seksielämä ja on todella ihanaa että mies nuolee minulle mahtavan orgasmin ennen kuin aletaan itse asiaan. Hyvin toimii eikä säälitä ollenkaan. Ekä todellakaan surkeaa, vaan eläimellistä, kiihkeää, pervoa, monipuolista ja orgasmitaattua.

"No voi ny v... On olemassa naisia, yli puolet naisista itse asiassa, jotka EIVÄT saa orgasmia yhdynnässä ellei itse/kumppani auta klitoriksen kiihottamisella.

Meillä on upea seksielämä ja on todella ihanaa että mies nuolee minulle mahtavan orgasmin ennen kuin aletaan itse asiaan. Hyvin toimii eikä säälitä ollenkaan. Ekä todellakaan surkeaa, vaan eläimellistä, kiihkeää, pervoa, monipuolista ja orgasmitaattua."

ASIAA!!! JUURI NÄIN NAISET JA MIEHET!

• sori vaan1
        hauki_onkala kirjoitti:

Yli 90% miehistä vastaa tuota lahna kuvausta. Kädellä kopastaan ja sisään-ulos. Siinä se. Mikä on miehen aktiivisuus? Ei ainakaan tuo. Turha märistä että nainen on lahna kun mies on samanlainen.

Mies sentään liikkuu edes sisään-ulos, nainen taas makaa paikoillaan. Jos mies tekisi yhtä paljon kuin nainen, niin kaksi henkilöä vain seisoisi vierekkäin vaatteet päällä.

Ja jos itse kaipaat jotain muita liikkeitä, niin voit ne tehdä jotain asian eteen. Minulle ainakin orgasmin saamiseksi riittää "sisään-ulos-sisään" liikkeet.

• treenattu mies
        Voevoe kirjoitti:

Et sitten muuta keksinyt enää kun kuvitellun rasvakerroksen.

Kuten lääkäritkin sanovat, suurin syy orgasmin saamattomuudelle ja huonolle seksille on ylipaino. Ja suurin osa suomalaisista ovat ylipainoisia, joten ei muuta kuin peiliin katsomaan.

• Lace and Whisky
        tasa arvoa kirjoitti:

"Jokainen hoitakoon itse orgasmista, mies ei ole mikään orjasi eikä ole velvollinen järjestämään sulle orgasmeja jos et itse niitä pysty saamaan."

Olipa kovaa tekstiä. Ei ole kovin lämpöinen ja läheinen suhde sellainen, missä seksiin ja kumppaniin suhtaudutaan noin kylmästi. Kuka nainen muka haluaisi mennä sänkyynkään miehen kanssa, joka suhtautuu naiseen noin? Tuollaiset kylmät ja ylimieliset tyypit valikoituu heti pois eka tapaamisella eikä onneksi tarvi sekaantua koskaan intiimisti tollasten kanssa.

Usko kuule hyvä ystävä, että miehet yleensä haluaa järjestää naiselleen orgasmeja. Ainakin omat miesystäväni ovat olleet kaikki sellaisia, jotka ovat onnensa kukkuloilla ja saavat tuntea miehisyyttä ja onnistumisen iloa siitä, että ovat panneet naisensa nauttimaan. Sitä sitten haluaa lisää ihan ehdottomasti. Samoin minä tunnen olevani seksikäs ja onnistunut, kun mies nauttii kanssani. Seksi on molemmin puolista mukavaa.

• viritystappi
        Fish smell feminist kirjoitti:

EI MUUTEN PYSTY jos mies ei ole siihen ITSE valmis ! Omassa päässä se hoituu niin miehellä kuin Naisellakin ! Jos sä LAHNANA odotat ei sua sytytä Dynamiittikaan!
        Siinä ei tarkoitettu ilman kumppania.... mikäs helvete kokematon femunisti siellä taas mekastaa tietämättömänä. Ei sulle orkkuja väkisin nussita jos et ITSE osaa virittäytyä.

"Ei sulle orkkuja väkisin nussita jos et ITSE osaa virittäytyä."

Tuskin tuollasen juipin kanssa kukaan viitsii edes kaivaa instrumenttia kotelosta, saati virittää sitä. :) Atmosfääri kanssasi ei tunnu oikein edistävän mitään virittäytymistä. Se on miehestä kiinni, mitä nainen tuntee ja nauttii.

• 15 + 1
        ,, kirjoitti:

Orgasmin saamattomuudella ja seksistä pitämisellä ei ole useinkaan mitään yhteistä. En saa aina mutta joka kerta nautin silti seksistä. Näin se varmaan aika monella menee.

Entä jos kumpikaan puoliso ei saa koskaan orgasmia? Kuinka kauan "nautintoa" kuuluu jatkaa?

En ole koskaan kokeillut heroiinia, joten en tiedä, millaisesta onnesta olen jäänyt paitsi. Minulla on kuitenkin kokemusta hurmiollisesta seksistä, enkä pystyisi elämään enää ilman. En voisi kuitenkaan nauttia seksistä, jos kumppani ei ole yhtä lailla hurmiossa mukana.

Koska orgasminsaanti on niin monelle naiselle niin vaikeaa, on onni, että on paljon miehiä, joita naisen nautinto ei kiinnosta. Muuten parisuhteita ei monia muodostuisi.

• slowdy
        Aktiivinen nainen kirjoitti:

Itselleni on aina ollut selvää, että haluan antaa tyydytyksen myös naiselle. En ole oikein koskaan ymmärtänyt tuota ajattelua, jossa lähdetään vain omien tarpeiden tyydyttämisestä. Kun myös nainen nauttii, on se myös itselleni tyydyttävämpi kokemus.
        Mutta voihan sekin tietysti olla tietynlainen itsekkyyden muoto, tai ainakin sen alalaji. Asian voisi määritellä vaikka seuraavalla tavalla: Olen itsekäs sängyssä. Koska naisen orgasmi on eräs kauneimpia asioita, joita tiedän, haluan antaa sen siksi myös naiselle.
        Ehkä tuo on kuitenkin hyvää itsekkyyttä, koska sen seuraukset ovat myönteiset myös parisuhteen kokonaisuutta ajatellen. Ja eräs selvä käytännön etu (tässä tapauksessa sanoisin sivutuote, koska tämä ei ole varsinainen syy toimintaani) siinä on ollut se, etten ole koskaan joutunut ns. vonkaamaan seksiä naiskumppaneiltani, koska he ovat aina tienneet, etten ole itsekäs sängyssä. Pyrin toimimaan niin, että jos nainen ei ns. anna, niin ehkä se on sitten kuitenkin enemmän pois häneltä kuin minulta.

Ihmisiä on tietysti monenlaisia. Ehkä monet niistä, jotka eivät välitä kumppaninsa seksuaalisesta tyydytyksestä, tai vaativat tiukasti kumpaakin hoitamaan vain oman orgasminsa aivan kuin kyseessä olisi joku katkera kamppailu voitosta ja tappiosta, eivät itse elä varsinaisessa rakkaussuhteessa, tai edes "kunnoitussuhteessa", vaan lähinnä tuossa Aktiivisen naisen kuvaamassa "avioliittoprostituutiossa". Tai sitten he kuvastavat ajattelussaan vain sitä katkeruutta, jota he tuntevat vastakkaista sukupuolta kohtaan, ja pitävät tuolla asenteellaan omalta osaltaan yllä tätä vanhaa sukupuolten välistä kamppailua.
        Ihmiset eivät välttämättä tule aina ajatelleeksi mitä kaikkea heidän asenteensa kertovat heistä itsestään. Heitellään kaikenlaisia kommentteja ajattelematta sen syvemmin mitä ne kommentit varsinaisesti kertovat.

Rakkauteen kuuluu tietysti halu tehdä omasta vapaasta tahdosta hyvää myös toiselle. Ei kumppaninsa tyydyttäminen rakkaudesta ja kunnioituksesta häntä kohtaan ole velvollisuus siinä mielessä kuin esimerkiksi verojen maksaminen. Se on vain luonnollinen osa toisiaan kunnioittavien kumppanien parisuhdetta. Itsekkäät, kamppailuun tyytyvät ihmiset tuskin koskaan saavat tuntea sitä kumppanuutta, toveruutta ja keskinäistä yhteisymmärrystä, joka liittyy toisiaan kunnioittavien ihmisten suhteeseen.

Tottakai haluan antaa itse myös naiselle tyydyttävän kokemuksen vaikka en sitten rakastaisikaan häntä. Se vain on jotenkin itsestään selvää ja kuuluu osaksi suhdetta, vaikka suhde olisi sitten vain yhden yön kestävä. Se on myös osa sitä kunnioitusta, jota tunnen naisia ja heidän naiseuttaan kohtaan. Ja ehkä en vain pidä naisia kilpailijoina, joten en sillä tavalla laske "pisteitä".

Olen todennäköisesti miehenä siinä mielessä harvinainen poikkeus, että tiedän itsekin jotain seksuaalisesti itsekkäästä naiskumppanista. Seurustelin muutama vuosi sitten erään naisen kanssa, joka oli käyttänyt joskus aikaisemmin kortisonilääkkeitä, jonka seurauksena hänen sidekudoksensa olivat kutistuneet. Hän ei ollut aikaisemmin ollut seurustelusuhteissa kovin aktiivinen, joten se tarkoitti sitä, että myös hänen vaginansa oli vähäisen käytön ja lääkityksen saurauksena sen verran tiukka, ettei yhdyntä onnistunut ensimmäisillä kerroilla. (Hän siis itse kertoi lääkityksen syyksi tiukkuuteen.)
        Tein hänelle viidellä ensimmäisellä rakastelukerralla orgasmin, mutta jäin itse joka kerta ilman. Ensimmäisellä kerralla jäin ilman siksi, koska ajattelin tehdä sen ensin hänelle ja oletin, että hänkin olisi (naisena!) kiinnostunut tekemään sen minulle. Kysyin haluaisiko hän tehdä sen minulle kädellään tai haluasiko hän katsella, kun teen sen itselleni. Hän sanoi ettei ole kiinnostunut.

Tätä lukeva tyyppi, joka itsekkäästi ajattelee vain itseään, saattaa nyt ihmetellä miksi yleensä miehenä suostuin jäämään noin useasti ilman omaa orgasmiani. No, se johtuu siitä, että olen aina halunnut kokea tavallisuudestakin poikkeavia asioita. Ajattelin ihan uteliaisuudestani katsoa kuinka monta kertaa hän on valmis jättämään minut ilman. Viidennen kerran jälkeen alkoi yhdyntä sitten onnistua.

Puhuin kyllä asiasta hänen kanssaan. Hän sanoi, että hänelle on tärkeää se, että myös hänen kumppaninsa nauttii. Se oli kieltämättä aika loukkaavaa, koska hän kuitenkin niin selkeästi jätti minut ilman.
        Mutta en ole asiasta pahoillani, koska nyt tiedän miltä joistakin itsekkään kumppanin kanssa asioivista naisista mahdollisesti tuntuu. Tiedän ja ymmärrän oman kokemukseni kautta jotakin sellaista mitä miesten suuri enemmistö tuskin tietää. Eikä se ole ollenkaan huono asia. Samoin en tunne jääneeni jotenkin vähemmälle - tässä sukupuolten välisessä kilpailussa kuten itsekkäämpi tyyppi saattaa ajatella - kuin tuo nainen jäätyäni häntä vähemmälle orgasmisaldolle, koska minulle on kuitenkin tuolla alueella tärkeää saada antaa.

• treenattu nainen
        treenattu mies kirjoitti:

Kuten lääkäritkin sanovat, suurin syy orgasmin saamattomuudelle ja huonolle seksille on ylipaino. Ja suurin osa suomalaisista ovat ylipainoisia, joten ei muuta kuin peiliin katsomaan.

En ole kuullut että suurin syy on ylipaino. Taisit keksiä itse. Itseasiassa kuulostaa jopa oudolta.
        Minä kun katson peiliin niin näen hoikan naisen. Silti saan parhaat orgasmit omalla kädellä.

• hauki_onkala
        sori vaan1 kirjoitti:

Mies sentään liikkuu edes sisään-ulos, nainen taas makaa paikoillaan. Jos mies tekisi yhtä paljon kuin nainen, niin kaksi henkilöä vain seisoisi vierekkäin vaatteet päällä.

Ja jos itse kaipaat jotain muita liikkeitä, niin voit ne tehdä jotain asian eteen. Minulle ainakin orgasmin saamiseksi riittää "sisään-ulos-sisään" liikkeet.

Miksi nainen ja mies yleensä harrastaa YHDESSÄ seksiä jos kumpikin tyydyttää itsensä siinä? Sama miehenkin vetää käteensä. Miksi pitää tyydyttää naiseen itsensä tuolla pumppauksella, sehän vastaa runkkausta. Eli ihan lahnajuttu.

• ,,
        15 + 1 kirjoitti:

Entä jos kumpikaan puoliso ei saa koskaan orgasmia? Kuinka kauan "nautintoa" kuuluu jatkaa?

En ole koskaan kokeillut heroiinia, joten en tiedä, millaisesta onnesta olen jäänyt paitsi. Minulla on kuitenkin kokemusta hurmiollisesta seksistä, enkä pystyisi elämään enää ilman. En voisi kuitenkaan nauttia seksistä, jos kumppani ei ole yhtä lailla hurmiossa mukana.

Koska orgasminsaanti on niin monelle naiselle niin vaikeaa, on onni, että on paljon miehiä, joita naisen nautinto ei kiinnosta. Muuten parisuhteita ei monia muodostuisi.

Kokeile hangata nenääsi, saatko orgasmin? Sama naisella jos klitoris ei saa kosketusta niin orgasmi voi puuttua. Emättimessä ei ole tuntoa.
        Jos nainen saa hurmiollista seksiä niin mies osaa hommansa tai nainen stimuloi itse muutakin kun emätintä.

Ps. seksi voi todella olla hurmiollista ilman orgasmiakin. Ihminen ei ole kone joka toimii joka kerran samalla tavalla. Miehelle ongelma on suurin, ei naiselle.

• ja menet...
        78jkn kirjoitti:

Tein ennen noin, mutta nykyään riittää kun itse tulen...

Voit hankkia sellaisen pumpattavan nuken ja tulet sille.

• joku vaan

Sano sille että olet surkein panemaan mitä tiedät. Miehes lulee olevansa suurikin panomies mut alkaa sit haukkumaan sua kun tietää ettei osaa tyydyttää naista. Se vähättelee sua et sulle tulis paha mieli ja yrittää tehdä susta huonon. On sinussakin vikaa kun olet kestänyt sitä 5 vuotta etkä olet opettanut sitä kunnolla. Orgasmin saamiseen pitää käyttää aikaa ja keskittyä eikä saa ajatella muita asioita. *Jos turhaudut ja haukut vaan miestäs niin ei se ikinä opi ja keskitytte liika toistenne nälvimiseen

• mites nyt noin

"Sano sille että olet surkein panemaan mitä tiedät." "Jos turhaudut ja haukut vaan miestäs niin ei se ikinä opi ja keskitytte liika toistenne nälvimiseen"

Jännän ristiriitaisia nää sun opetukset ;D

• elämänkoulua.

Hän kaiketi yrittää parhaansa. Sinulle on tullut suorituspaine laukeamisesta. Sinun pitäisi tyydyttää miehesi unelma siitä, että hän olisi hyvä rakastelija. Olet suorituspaineen alla, koska sinun pitäisi saada orgasmi miehesi takia, ei itsesi. Ei miehessä välttämättä vikaa ole suoritustasolla, mutta jos naisena henkeen ja vereen haluat miellyttää miestäsi, et nauti aidosti seksistä. Kerro hänelle avoimesti, että olen ollut liian kiltti ymmärtääksesi sua, mutta nyt mulla on kaksinkertainen syyllisyys. Minun pitäisi nauttia siitä, että mies saisi nautinnon minun orgasmistani.
      Näin meillä oli. viimein kerroin asian omalta kantiltani. Sitten opeteltiin olemaan lähekkäin ilman seksiä. Sitten alettiin tuntea toisiamme aidosti. turhat odotukset ja teatterit jäivät pois. tuli rento vapaa ihana yhdessäolo ja sitten se muukin yrittämättä.

• huutakaa hiljaa..

Naiset voivat teeskennellä orgasmia, kaikkihan sen tietävät. Miehet sitten luulevat olevansa varsinaisia sankareita, jos ulkonäköä on. Totuus paljastuu parsuhteessa ennemmin tai myöhemmin. Valhe on vaikea kestää. Mutta jos pariskunta puhuu avoimesti halki nuokin jutut, niin toivoa on.

• N

Joku sit liikaa tuijottaa pasilaa.

• miehen vika?

Niin. 40% naisten orgasmeistä on teeskentelyä. Tutkittu juttu.

• JKarssu
        miehen vika? kirjoitti:

Niin. 40% naisten orgasmeistä on teeskentelyä. Tutkittu juttu.

Kyllä sen kuules huomaa, kun nainen tulee ! Ja kyllä nyt vain suurimmalle osalle naisista saa bylsimällä orgasmin. Ihan vain tekis mieli kysyä, että onko tossa mainitsemassasi tutkimuksessa oikein montakin tutkittavaa ollut ??

• miehen vika?
        JKarssu kirjoitti:

Kyllä sen kuules huomaa, kun nainen tulee ! Ja kyllä nyt vain suurimmalle osalle naisista saa bylsimällä orgasmin. Ihan vain tekis mieli kysyä, että onko tossa mainitsemassasi tutkimuksessa oikein montakin tutkittavaa ollut ??

Nainen tulee... Olen aina ihmetellyt tuota sanontaa. Todella typerä.
        Tuo tutkimus oli jossain "hyvämaineisessa" lehdessä tänä vuonna. Kyselyn mukaan tehty ja useampi tuhat vastaajaan. Luulen että vastaa aika hyvin todellisuutta. Sen verran ole tuttujen kanssa jutellut.
        Nainen voi olla kuten tiedetään aika hyvä näyttelijä.

• 19 + 8

Turhaumanne on ymmärrettävä eikä lupaa hyvää suhteenne jatkamiselle. Parisuhteessa ei kannata olla, elleivät molemmat puolisot saa yhdessä stressitöntä, helppoa orgasmia muutaman kerran viikossa.

• riippuu suhteesta

Tuo on sinun määritelmäsi. Itselleni ja miehelleni riittää kerta viikossa ihan hyvin, joskus joka toinen viikko. Sen verran on viikolla noita työpaineita, ettei seksi tule ihan ensimmäisenä mieleen nukkumaan mennessä.

Hyvin menee meillä. Noin paljon seksiä olisi meille aivan liikaa. Ainoastaan suhteen alkuajan huumassa päästiin muutamana kertaan viikossa (eli joka päivä, kun nähtiin).

• vaihda miestä

Olet ollt sen kanssa 5 vuotta ja et ole saanut opetettua sitä et miten sut tyydytetään. Sitten on aivan surkea mies. Ja olet surkea opettaja ja ehkä kannattaa vaihtaa miestä jos haluat saada orgasmeja joskus. Miehes taitaa olla sellanen hosupetteri et luulee osaavansa homman hoitaa.

• omenahyve

Yrität nyt ratkaista miehesi ongelmaa, hänen pitäisi olla kyselemässä täällä mitä tehdä. Hassua. Laita miehes tänne asialle.

• Hertta

Eiköhän tuo ole molempien ongelma... ? Seksi yleensä on parisuhteessa molempien asia.

• Aasiantuntija

Tyt kannattaa kääntyä Suomi24:n puoleen - siellä on kaikki asiantuntemus.

• "3.pyörä"

Voisin tulla opettamaan miten asia hoidetaan oikeaoppisesti.
      Katsokoon vaikka vierestä kameran kanssa:D

• kitlo0987

harjotuksen puute ... ja kokematon .. Harjotus tekee mestarin tässäkin asiassa

• ie

Koita nyt ymmärtää meitä ukkojakin. meistähän tulee sählääjiä, kun pimppi nähdään.

• Emätin hukassa

Olemme olleet 15 v naimisissa ja mieheni ei ole onnistunut pääsemään eteistä pidemmälle. No itseasiassa emättimeeni ei löytäisi kukaan muukaan koska se on niin syvällä ja vielä mutkan takana. Taidan olla edelleenkin neitsyt . .hmm :(

• Emätin syvällä?

• Emätin hukassa
        simasuuneiti kirjoitti:

Emätin syvällä?

Niin lääkärinikin sanoi, että se on harvinaisen kaukana ja hänenki on sitä vaikea yleensä löytää ja kun sitä tutkittiin pitää olla sellainen erikoislaite käytössä.

Emätin hukassa kirjoitti:

Niin lääkärinikin sanoi, että se on harvinaisen kaukana ja hänenki on sitä vaikea yleensä löytää ja kun sitä tutkittiin pitää olla sellainen erikoislaite käytössä.

Eli emättimen suu eli pillunreikä on jossain vyötärön korkeudella? Emätinhän alkaa heti siitä reiästä mihin miehen kalu työnnetään. Onko sulla se reikä hukassa?

• outo emätin
        :D kirjoitti:

Eli emättimen suu eli pillunreikä on jossain vyötärön korkeudella? Emätinhän alkaa heti siitä reiästä mihin miehen kalu työnnetään. Onko sulla se reikä hukassa?

Mies ei pääse emättimeeni vaan kalu muljahtaa tai oikeastaan pompsahtaa jo suulla pois. Ja mies onkin vain tyytynyt tökkimään kaluaan "johonkin" sinne päin eli pitkin seinämiä. Mihinkään reikään ei ole koskaan päässyt.

En oppinut koskaan käyttämään edes tamppooneita ku teininä en edes tiennyt missä emätinaukko on enkä sitä kyllä löytänytkään ennen kuin vasta joskus myöhemmin aikuisena. Se on vielä kaiken lisäksi niin ahdas eikä veny eikä anna periksi normaalisti eikä siellä ole lainkaan tuntoa. Klitoriksessa sen sijaan tuntuu.

Uskon, että minulla ei ole emätintä lainkaan vaan joku sellaista hieman muistuttava elin.

• .
        outo emätin kirjoitti:

Mies ei pääse emättimeeni vaan kalu muljahtaa tai oikeastaan pompsahtaa jo suulla pois. Ja mies onkin vain tyytynyt tökkimään kaluaan "johonkin" sinne päin eli pitkin seinämiä. Mihinkään reikään ei ole koskaan päässyt.

En oppinut koskaan käyttämään edes tamppooneita ku teininä en edes tiennyt missä emätinaukko on enkä sitä kyllä löytänytkään ennen kuin vasta joskus myöhemmin aikuisena. Se on vielä kaiken lisäksi niin ahdas eikä veny eikä anna periksi normaalisti eikä siellä ole lainkaan tuntoa. Klitoriksessa sen sijaan tuntuu.

Uskon, että minulla ei ole emätintä lainkaan vaan joku sellaista hieman muistuttava elin.

Emättimessä ei ole normaalistikaan paljon tuntoa.

• klkkljjl
        outo emätin kirjoitti:

Kai siinä on immenkalvo reunoilla vielä jäljellä sitten?

Ja ihmeellistä kyllä nainen voi jännittää lihaksia niin kovasti esim. pelätessään, että siksi on raiskauskin vaginaan mahdoton. Siksi se joskus kohdistetaan kuulemma helpompaan eli anaaliin, vaikka voi monesta oudolta kuulostaakin.

• .
        klkkljjl kirjoitti:

Kai siinä on immenkalvo reunoilla vielä jäljellä sitten?

Ja ihmeellistä kyllä nainen voi jännittää lihaksia niin kovasti esim. pelätessään, että siksi on raiskauskin vaginaan mahdoton. Siksi se joskus kohdistetaan kuulemma helpompaan eli anaaliin, vaikka voi monesta oudolta kuulostaakin.

No ei se reikä ole sen väljempi.. päinvastoin.
        Luulisi olevan silloin sama raiskata mies. Varmaan homo raiskaakin miehen.

• egrhtjä,tä,kätl

Semmoista se on, meillä välillä esileikki sujuu todella hyvin ja välillä kanssa mieheni ei osaa sitä yhtään. Se tuntuu niin oudolta, miten 4.v suhteessa välillä seksi sujuu ja välillä taas ei. Joskus ei tahdo se klitoris löytyä ei sitten millään. Eniten harmittaa kun en saa suhteessa lainkaan nuolemista :( Itse olisin valmis kokeilemaan uutta, mutta kun kokeillaan vaikka lusikassa, niin lopulta mieheni haluaa aina kuitenkin lopettaa seksin lähetyssaarnaajassa. Eli älä välitä, ei se aina suju.. Itse haluisin kinkympää seksiä! Suuseksiä ja vaikka anaaliseksiäkin :/ En ole koskaan tavannut kumppania jonka kanssa seksijutut olisi toiminut loistavasti, vaikka saankin nykyisen kanssa orkkuja niin. En tiedä sitten mistä johtuu, onko vika korvieni välissä vai missä. Mielestäni on hyvä että neuvot seksissä miestäsi. Typerä hän on jos ei sitä hyväksy. Itse hieron klitorista seksin aikana, minkä ansiosta saan orgasmin. Pelkällä peniksellä en muista saaneeni..

• 100+100

Meneppä itse miehesi päälle!! Jos se tuntuis paremalta! Mulla avo_ vaimo tykkää keinua päällä..Yleenssä ainna orkut tulee..Onnea matkalle!!

• Vanhan neuvo

Jokainen hoitaa itse omat orgasminsa

• Pitäisikö teidän siellä ylläpidossa jo hieman hillitä sitä punkun litkimistä... On aika villejä juttuja välillä ja voi olla, että joutuu valkotakkiset tuleen kylään.

• Huomannut2

"saanut kuin muutaman kerran oman aktiivisuuteni takia."

Olet siis saanut silloin kun olet itsekin aktiivinen sängyssä? Muulloin siis makaat sängyssä kuin lahna, ja odotat miehen tyydyttävän sinut? Eihän se niin toimi! Kummankin osapuolen pitää olla aktiivinen sänkypuuhissa, jotta seksi pelaa et sillei hei!

• Niin, ja tuohon voisi omasta puolestani vastata, että ihan normaalia naisilla on tuo sählääminen. Halutaan esim. ottaa suihin, vaikka kuinka kieltäisi ja lopulta otetaan suihin väkisin ja se tehdään siten, että se ei tunnu hyvältä...

• Apua?

Uskon, että jännität seksiä liikaa ja sanelet hyvin tarkkaan, mitä miehen pitää tehdä. Erityisesti se tulee ilmi kohdassa, jossa kirjoittit yhdynnän muuttuvan kivuliaaksi. Entä, jos ongelma ei olekaan varsinaisesti miehestäsi kiinni?

• Orkutonainen

Mitäs tuossa avauksen kuvasas oleva miss-mies osaa tehdä? patalappuja hahahahah!

• Quks

No,eikös olisi sillain,että harkiten hyvää tulee.Aivoista alkaakin seksi ei tollai.

• Huomannut2

Avaajalla ei ole aivoja, koska haluaa tehdä ukkonsa pilkan kohteeksi..

• maruna

Seksi itsessään on vain fetissi. Median aikaan saama pakkomielle eläimillisestä jäänteestä ihmisen sisällä. Täysin yliarvostettua. Sairasta touhua.

• Ysikymppiset

Yheksänkymmppisiä ollaan ja vielä vaan jatkuuuuuu....:)

• Wanaha mies

Modejen Provo , pitää väkisin vääntää aiheita .

• asia on näin

Avaajan mies on surkea vätys,heitä pellolle tuollainen surkimus,kyllä miehen tulisi osata tyydyttää nainen ja kuunnella naisen neuvoja ja oppeja ja naisen myös miehen,seksi ei ole vain yhtä ja samaa nylkyttämistä,surkimus miehelle riittää kumibarbara,ennenkuin osaa homman

• Tsemppiä sulle!

Minä olin suhteessa, jossa minulla oli aluksi pitkään orgasmivaikeuksia. Mielestäni miestä ei voi opettaa hyväksi rakastajaksi. Yritin neuvoa häntä, mutta lopputulos oli sama kuin sinulla: armoton viha ja suuttuminen. Varmasti se ottaa äijällä päähän ja tulee huonommuuden tunne, kun ei saa naistaan nauttimaan.
      Ajallaan kaikki naksahti meillä jotakuinkin kohdalleen, mutta kiitän siitä enemmän itseäni kuin miestä. Orgasmihan on naisen saavutus eikä miehen. Naiset eivät todellakaan ole passiivisia koneita joita voisi kohdella miten vain. Meillä on halut ja tunteet ja ne onkin tärkeä ilmaista. Se on sitten miehen vika jos ei kestä palautetta.
      En osaa muuta sanoa kuin tsemppiä! Toivon, että asianne järjestyvät!

• MiehissäOnEroja

Sehän taitaa sitten olla mun exä. En saanut 11 vuoden aikana opetettua yhtään mitään. Seuraava oli ihan eri luokkaa. Kolmannella kerrallamme sain jo yhdynnässä.

Exä oli niin tyhmä että alkoin murjoa ja hosua jos erehdyin sanomaan "Mmm..toi tuntuu hyvältä"
      Sanoin monta kertaa että ei se nyt enää tunnu hyvältä kun painat ihan liian lujaa. Mutta ei se oppinut millään.

• blaa bah

se on kattonu liikaa pornoo

(100 työntöä minuutissa)

*_*

• Ei tarvi kestää

Eikö kannattaisi jo erota? Miksi kestät häntä jos koko ajan pelottaa että se suuttuu? Millonka heilahtaa nyrkki, veikkaampa että on vain ajan kysymys.

• niin.

Enpä tiedä mikä neuvoksi, jotkut miehet ovat aina noin toimineet. :( Itsekkään ja hermostuneen tyypin kanssa on turha tehdä mitään, ja jos ei kuuntele.

• tällä tavalla

sattuu, sattuu
      mahtuu, mahtuu
      lopeta, lopeta
      opetan, opetan

• sassy79

Mulle on kyllä ihan läheisyyskin tärkeä eikä aina tarvii saada orgasmia...
      Ei ole ihme jos seksi on tuollaista suorittamista kuin teillä, että kumpikin turhautuu....Herranen aika...mikä nykyihmisiä vaivaa!?

• Orkku-Anneli

"Mulle on kyllä ihan läheisyyskin tärkeä eikä aina tarvii saada orgasmia."

Minusta seksi ja läheisyys ovat kaksi eri asiaa. On aika hirveätä, että jos on kiihottunut siitä läheisyydestä ihan tarkoituksella ja sitten ei saakaan orgasmia koska "aina ei tarvi saada orgasmia". Minusta tuo on törkeintä mitä voi naiselle seksissä sanoa, että "ei tarvi aina saada orgasmia". Mistä viktoriaaniselta ajalta sellaiset ihmiset on kotoisin, joiden mielestä läheisyys riittää seksiksi?

Minun ainakin tarvii saada orgasmi, jos olen kiihottunut. On ollut pari niin huonoa rakastajaa, että orgasmin jäätyä puuttumaan olen tuntenut suunnatonta kiukkua ja halua vetää miestä lättyyn.

• kemioissaeroja

mun mies ja mä ei kohdattu fyysisesti melkein koskaan, se oli kömpelö ja suoraviivainen ja "karkea", mua joskus puistatti sen kosketukset:sillä ei ollut vaan touchia koko hommaan mun kanssa, ehkä jonkun toisentyyppisen mimmin kans se on ok..kaikki ei vaan sovi fyysisesti yhteen!

• All good

Eikä kannata väkisin yrittää jos homma ei toimi monen väännön jälkeen. Kaikille voi löytyä sopiva pari.

• Tsemppiä sinulle!

Miten suhteenne muuten? Moni taustalla pyörivä ongelma voi vaikuttaa sänkypuuhiinkin. Jos mies esimerkiksi loukkaa ja on ilkeä, epämiellyttävä ja kiukuttelee, on selvää että naiselta menee halut olla intiimisti hänen kanssaan. Tuo turhautuminen ja suuttuminen tietty vie viimeisetkin halut, arvaan. Ainakin itselleni kävisi niin. Kunnollinen ja toista kunnioittava mies tietysti haluaa, että kumppani nauttii, kuten itsekin. Muutenhan se on itsetyydytystä, tumpun tilalla on vaan nainen.

Ei oikein kuulosta, että miehesi on kasvanut aikuiseksi, kun on päättänyt, että sinulla on jokin velvoite saada orgasmi. Se ei ole kenenkään velvollisuus vaan sen pitäsi olla nautinto, ja naisen on vaikea saada orgasmia, jos on väsynyt, jännittynyt ja ajatukset muualla. Pitää olla rento ja hyvällä mielellä, ja jos mies tekee kaikkensa, että sinä loukkaannut niin turha sitä orgasmia kyllä on odottaa sillä miehes asenteella.

Tuohan johtaa siihen, että sinun ilmeisesti tulisi kai näytellä orgasmia, jotta hän olisi tyytyväinen? Älä alistu tuohon ja ala mielistellä vaan selvittäkää asiat perin pohjin jos haluat jatkaa suhdettasi.

Kehottaisin teitä jonkun kolmannen osapuolen puheille, joku miespuolinen seksiterapeutti, jotta miehes voisi kuulla toiselta mieheltä, mitä tekee nyt väärin.
      Tiedän hyvin monen miehen kanssa olleena, että vika ei ole missään nimessä sinussa, koska pystyt saamaan orgasmin, miehesi on vain taitamaton. On niin monenlaista miestä, sekä huonoa että hyvää rakastajaa. Hyvä rakastaja on juuri sellainen kuunteleva, joka luo rennon ja turvallisen ilmapiiirin, missä nainenkin saa nauttia.

Sitten mielessä kävi, että voisitteko käyttää jotain seksileluja piristykseksi? Dildoa ja sen semmoista?

• ögöemöjmör

kemioissaeroja kirjoitat niin asiaa. Jotenkin tuntuu ettei mieheni osaa koskettaa mua oikealla tavalla. Ei osaa hieroa mua, vaikka kuinka yritän neuvoa. Ei osaa suudella hellästi. Hän ottaa melkein huuleni suuhunsa, mikä vaan kuvottaa ja tykkää oksettavan märistä pusuista. Haluisin ihania kokovartalohierontoja, sen että mies koskisi esileikissä muuallekin kun pilluuni! Haluisin kuinka mies suutelee kaulaani, silittelee hiuksia, silittää poskia, suutelee jalkoja yms. Mutta toi vaan tunkee sormet mun pilluuni, pyytää kaikistelemään pikkuhousuissa ja tunkee munan sisääni aina samassa asennossa. Haluisin toisinaan myös rajumpaa seksiä, suuseksiä jne. Toi ei ole saanut 4v aikana kaaliinsa, että nainen tahtoo esileikin. Haluisin että mies lähestyy mua rauhallisesti ja hellästi, eikä saakeli koko painollansa rutaten :(

• lapsikullat

Jos hän nuolee sinulle orgasmin ja sen jälkeen olette yhdynnässä, niin mikä on ongelma?

• minä vaan kysyn

Miksi jutun otsikkokuvaksi oli valittu virnuilevien lasten naamat??????? Eikö ammattitaidottomuudella ole mitään rajaa!!!!

• en jummarra

Häh?

• Doggystyle

En kovin paljoa suosittelisi esileikiksi enkä jälkileikiksikään miehellesi suuseksiä. Suurimmalla osalla naisista on piilevänä Papillooma-virus "sukukalleuksissaan" joka aiheuttaa suualueen syöpää, eli miehenä jättäisin suuseksin antamisen väliin, ellei nyt aivan välttämättä halua ottaa sitä riskiä että saa sinulta syövän suuhunsa. Kyllä se miehesi saa sinun pimperon märäksi ihan vain sormipelilläkin jos vaan annat siihen mahdollisuuden. Kannattaisiko kokeilla mahdollisimman monia erilaisia asentoja, koska varmaan jostakin löytyisi molemmille osapuolille paras vaihtoehto. Mikään pakko ei ole hoitaa hommia perinteisillä menetelmillä.

• näin menee

Mieheltä se virus alunperin on tullutkin. Jos virus on naisella alapäässä niin kyllä se tarttuu sinne miehen alapäähänkin. Papillooma eli kondyloomavirus on n. 80% ihmisistä. Miehillä ja naisilla. Oireettomana melkein aina. Altistaa naisen kohdunkaulan syövälle.

• Muutama ajatus

Tuossa alottajan kuvaamassa tilanteessa on varmaan ainakin osittain syynä ns. tunnelma. Kun seksistä on tullut ongelma ja sitä ei ole pystytty puhumalla tai muutenkaan oikein avaamaan jne. niin nyt siihen seksiin liittyy joka kerta jännitteitä. Molemmat ehkä toivovat sen onnistuvan jne. mutta siihen yhdistyy myös valtavat paineet. Tämän osoittaa mielestäni etenkin tuo mihen suutahtaminen neuvoihin. Toki täytyy aina muistaa, että vaikka kuinka yrittäisi hellävaraisesti jne. neuvoa, niin toinen voi ikään kuin ottaa tämän arvosteluna. Jos teillä molemmilla on näkemys, että mies on huono rakastaja niin tämä on ikään kuin itseään toteuttava ennustus. Teidän tulisi keskittyä nyt alkuun kaikkeen siihen mikä on hyvää. Kun miehesi tekee asioita oikein, kannusta häntä. Kannustusta kannattaa antaa muuallakin kuin makuuhuoneessa. Itsetunto on oleellinen osa seksuaalisuuden ilmentämisessäkin jne...

• Aivan

Miehellä on ilmeisesti alemmuuskompleksia kun ei osaa tyydyttää sinua. Siksi hän kimpaantuu. Mutta tosiasiassa hän on vihainen itselleen mutta purkaa sen sinuun. Normaalia on, että seksi alkaa kyllästyttää koska on jo etukäteen varautunut siihen mitä ilmeisimmin on tulossa. Jos mies todella rakastaa sinua hän ymmärtää kuunnella ja tehdä toiveittesi mukaan.

• jonnen xD

sdpurto spär oon 12 en tiiä mik' sivu on tää mut njaa

• uifjvcvx

Ei ole lapsia varten tää sivu

• SSDD

''...Mieheni ei osaa tyydyttää minua seksuaalisesti...''

Väärin. Itse et osaa nauttia seksistä tai opastaa miestäsi.

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan, on aivan turha tulla tänne avautumaan kun ongelmat löytyy suoraan peilistä ja omasta uusavuttomuudesta,

• ilman miestä??

Eli mies tyydyttää itsensä naiseen mutta nainen tyydyttää itsensä ilman että miehellä on siihen mitään osaa?

• 20 + 17
        ilman miestä?? kirjoitti:

Eli mies tyydyttää itsensä naiseen mutta nainen tyydyttää itsensä ilman että miehellä on siihen mitään osaa?

Pari kertaa elämässäni on tapahtunut, että nainen on tyydyttänyt itsensä ruumiillani. Upeita, ikimuistoisia kokemuksia, valitettavan harvinaisia.

• ?
        20 + 17 kirjoitti:

Pari kertaa elämässäni on tapahtunut, että nainen on tyydyttänyt itsensä ruumiillani. Upeita, ikimuistoisia kokemuksia, valitettavan harvinaisia.

Miten se tapahtui?

• 20 + 17
        ? kirjoitti:

Miten se tapahtui?

Esim. hankaamalla itseään reittäni vasten vaatteet päällä.

• ?
        20 + 17 kirjoitti:

Esim. hankaamalla itseään reittäni vasten vaatteet päällä.

Mikä tuosta tekee niin upean kokemuksen? Normaalia masturbointia jota voi tehdä vaikka tuolin käsinojaan. Huom. siinäkään ei mennä naisen sisään vaan "ärsytetään" vaan klitorista josta orgasmi saadaan.

• ssssssssssssssssss

ei osaa tai ei halua,mietippä sitä avaaja.

• Ensikosketus-himo

Hommaa itsellesi isomunainen, ' vakipano ', jonkakanssa seksi on tyydyttävää, silti voit pitää sen ' räpeltäjämiehesi ' elättäjänäsi ja hätävarana, jos vakipanollasi on liikaa ' kiireitä '.

Yleensä parisuhteen edellytys on hyvä seksi, molemmin puolin, toki joskus voi olla mielialasta tai jostain ulkopuolisesta paineesta johtuvista syistä epäonnistumisia.

Yleensä jo alkumetreillä vaistoaa jos on ns. seksuaalista vetoa, tai sitten ei..
      Jos tuntee kiihoittavaa intohimoa, silloin yleensä seksi onnistuu..

Muussa tapauksessa suhteenne on tyhjä kulissi, tulee päättymään ennenpitkää.
      Ehkä silloin kun löydät uuden paremman rakastajan.?

• Muutama ajatus

Tuossa alottajan kuvaamassa tilanteessa on varmaan ainakin osittain syynä ns. tunnelma.

Toisten kuvien levittäminen avauksessasi .. onko se edes laillista?

Miehelläsi on jotain sellaista, mitä sinulla katulutkalla ei ole

: kunniaa, jota voidaan loukata. Sinun kunniasi rajautuu vain 5e alennukseen vakiopanoillesi? :D

• ootko vähän?????

Miten luulet kuvien liittyvän tapaukseen? Ei mitenkään.
        Kovin olet fiksu itsekin kirjoituskielestäsi päätellen. :))

• niin minäkin

Ilmeisestikin miehesi on halukas ja malttamaton kuinkas muutenkaan kun kohtaa sensuellin ja halukkaan naisen kuin itseäsi kuvaat. Päästä miehesi paineista ja aloittakkaa leikit hitaasti hellästi, tunteella uudestaan voin taata että miehesi toinen tuleminen laukaisee myös sinutkin.

• Reikäpatja

Sovitaanko niin että miehet voi jatkossa tyydyttää ittensä siihen patjassa olevaan kikkelinmentävään reikään ja naiset voi hoidella ittensä pampulla, niin kaikilla on hyvä mieli? Kenenkään ei tarvii enää tyydyttää muita ku itteensä, ei velvollisuusseksiä, ei osaamisongelmia kun jokainen vastatkoon vain omasta hyvästä olostaan.

• Kotityöt ja seksi

Miksei kukaan vastaajista ota kantaa siihen, että jos mies ei osallistu kotitöihin niin se vaikuttaa heti naisen orgasmin saantiin ja yleensä siihen haluaako nainen miestä sängyssä. Puhun nyt sellaisesta tilanteesta, että kumpikin käy työssä ja mies olettaa, että nainen siivoaa, laittaa ruokaa, käy kaupassa ja hoitaa lapset.
        Voi että minua ottaa päähän sellainen mies! Vaikka tuollaisella miehellä olisi sängyssä miten hyvä "tekniikka" tahansa niin sanon kiitos ei tuollaiselle miehelle. En yhtään ihmettele, jos tuollaisen miehen vaimo ei saa orgasmia. Miten miehet eivät tajua, että kaikki vaikuttaa kaikkeen? Ei seksiä voi ihan irrallisena asiana käsitellä!

• yks mies, kaks mies
        Kotityöt ja seksi kirjoitti:

Miksei kukaan vastaajista ota kantaa siihen, että jos mies ei osallistu kotitöihin niin se vaikuttaa heti naisen orgasmin saantiin ja yleensä siihen haluaako nainen miestä sängyssä. Puhun nyt sellaisesta tilanteesta, että kumpikin käy työssä ja mies olettaa, että nainen siivoaa, laittaa ruokaa, käy kaupassa ja hoitaa lapset.
        Voi että minua ottaa päähän sellainen mies! Vaikka tuollaisella miehellä olisi sängyssä miten hyvä "tekniikka" tahansa niin sanon kiitos ei tuollaiselle miehelle. En yhtään ihmettele, jos tuollaisen miehen vaimo ei saa orgasmia. Miten miehet eivät tajua, että kaikki vaikuttaa kaikkeen? Ei seksiä voi ihan irrallisena asiana käsitellä!

"Ei seksiä voi ihan irrallisena asiana käsitellä!"

Voihan. Naiset vain ovat outoja.

• piikako
        yks mies, kaks mies kirjoitti:

"Ei seksiä voi ihan irrallisena asiana käsitellä!"

Voihan. Naiset vain ovat outoja.

Yks mies, kaks mies, vastauksesi osoittaa että sulla ei ole edellytyksiä ymmärtää naisia. Asiahan on juuri noin kuin edellinen kirjoittaja sanoi, jos nainen väsyy kotitöistä ja ajan mittaan katkeroituu, kyllä siinä seksihalut unohtuu!

• Tosiasiaa!!!
        Kotityöt ja seksi kirjoitti:

Kotityöt ja seksi.

Puhut asiaa. Ei nainen jaksa kotitöistä uupuneena olla mikään seksipeto kun ensimmäinen ja ainoa ajatus sänkyyn pääsemisen jälkeen on nukahtaa. Jotkut seksiterapeutit sanoo, että paras esileikki ja saantikonsti miehelle on imurointi :)))

Naiset kantaa liikaa huolta kotitöistä. Moukka mies antaa naisen tehdä kaiken ja sen jälkeen vielä vaatii seksiä.

Eli osallistuminen ja auttaminen herättää naisessa tunteen, että tuo haluaa osallistua oikeasti, ja ajattelee naista virittelemällä tämän yhteiseen leikkiin pitämällä naisen pirteänä ja hyväntuulisena. Seksi ei onnistu kuin rentona ja levänneenä ainakin itselläni.

• Seksuaaliterapeutti

Toivottavasti et ole feikki, sillä vastaan sinulle asiallisesti!

Lähes kaikissa noissa vastauksissa näytetään unohtavan se, että akti ja erotiikka ovat kaksi eri asiaa, vaikka toisiinsa liittyvätkin.

Rakastelu ei todellakaan ole mikään "suorite", vaan yksi kahden ihmisen toisilleen toteuttamista vaihtoehdoista osoittaa toisen olevan merkityksellinen itselle omana rakkaana.

Mikäli naisena pyrit vain koko ajan opettamaan miestäsi, osoittaen hänelle ettei hän pysty sinua orgasmiin asti tyydyttämään, miehesi ei onnistu sinua tyydyttämään niin kauan kuin kyseistä menettelyä jatkat.

Koko jutun juoni piilee siinä, että molemmilta tulee löytyä riittävästi niin kärsivällisyyttä kuin haluakin oppia toisen vartalo tuntemaan.
      Japanista, josta omat oppini ovat peräisin, terapeutin koulutukseni lisäksi, on niin naisen kuin miehenkin keho kokonaisuus, jonka tuntemista toinen ei saa koskaan pitää itsestään selvyytenä.
      Kun tuossa aiemmin sanoin, että opettaa et saa, tarkoitin sillä sitä, että molempien tulee kaikin mahdollisin aistein toistensa vartalot kohdata.
      Ja ensimmäinen sääntö on se, että kaikki kiire, tuskastuminen ja muu sähellys pois!

Tokihan sinä naisena parhaiten saat orgasmin sitä helpommin, mitä kiihottuneemmassa tilassa olet jo ennen rakastelua.
      Tähän kiihottuneeseen olotilaan pääsyä et kuitenkaan saa toteuttaa omatoimisesti vaan ehdottomasti yhdessä miehesi kanssa. Ota vaikka selvää, onko miehelläsi jokin fetissi, jonka sitten hänen yllätyksekseen toteutat, tästä valmistelusta itse kiihottuen.

Sinussa naisena on oikeasti ja aidosti yli 200 eri kohtaa, joista sinua hyväilemällä eri tavoin sinulle voidaan orgasmi tuottaa ilman mitään "poppakonsteja".
      Näitä ovat mm. korvalehtesi, takaraivosi, niskasi, kaulasi, olkapääsi, kainalosi, kyynär- sekä polvitaipeesi, niin reisiesi sisä- kuin ulkopinnatkin, selkäsi, jalkapohjasi, jne.

Mieheltäsi tulee siis löytyä tuo jo edellä mainitsemani tahdon ja kärsivällisyyden yhdistelmä lähteä tutkimaan vartaloasi sekä sinulta naisena kyky tämä kaikki lähteä miehesi kanssa jakamaan.
      Huomatkaa että tämä voi olla pitkäkestoinenkin rupeama, jossa mm. erilaisten karvojen, sulkien ja kiihottavien öljyjen sekä voiteiden mukanaolo voi saada "ihmeitä" aikaan.
      Ja tämä yhdessä, ei vikoja tai puutteita toisesta etsien, koska vikoja sekä puutteita toisesta etsimällä tuhotaan parhaiten molempien mielenkiinto yhteisiä eroottisia nautintoja kohtaan.

• "Erotiikkaterapeutti"

Mitä olen itse käynyt toista sataa kertaa Japanissa, ja asunutkin siellä jonkin aikaa, olen hämmästynyt tuosta japanilaisesta seksikoulutuksestasi. Minusta siellä vähät arvostetaan naista ja hänen seksuaalista identiteettiä. Kirjoituksesi kokonaisuudessaan on asiaa, jossa on meille kaikille opittavaa.

• Hyvä ihminen

No on teillä ongelmaa kerrakseen.

• Kakskytyks ja sillälaill

Kaltaisiasi kaikkitietäviä ja osaavia naisia on maa väärällään!Mies ei osaa eikä tiedä mistään mitään ja sinä heität "opetuksellasi"eli vitun stressaavalla kyttäämisellä bensaa liekkeihin!!Onneks mun kohdalle ei sattunut tuollaista kädet puuskassa justiinaa,ennen panisin auton pakoputkea kuin sinua!

• Justine

"ennen panisin auton pakoputkea kuin sinua! "

Luulisin, että sekä pakoputki että justiina olisivat ihan tyytyväisiä ratkaisustasi.

• dffdsfsdds

Kyllä muakin v*tuttaisi jos joutuisin nuolemaan 20min että nainen tulisi yhdynnässä/ ennenku pääsisin panemaan eikä nainen antaisi vastavuoroisesti suuseksiä tai ylipäätänsä mikä pahinta ei olisi aktiivinen kun itse on tehnyt suurimman työn molempien nautinnon eteen.

• 1 + 14

Jaa, tuolla reseptillä minä kyllä olisin paratiisissa. Jos saan nuoltua naiselle orgasmin, en monta vetoa itse tarvitse laukeamiseen. Naisen orgasmi on minulle se tärkein asia seksissä, eikä seksissä ilman naisen laukeamista ole mieltä.

Tai näin oli silloin ammoin, kun meillä seksiä vielä oli.

• salaonneni

Hanki salarakas ja kerro hänelle ihan alkuun mistä tykkäät!! Niin minäkin tein. Eikä kaduta yhtään!! Ja kaikki tiukkapipoiset voi jättää sit kommentoimatta tätä vastausta. Jokaisella on omat valintansa! :)

• vain yksi yö

Meillä oli niin et muo ei enää huvittanut olla pussin tyhjennys kone.Kun sanoin asiasta että sun kaa en saa mitään joten nyt tuli stoppi,hän kehtas monesti sanoo et hei ihan vaan anna pari minuuttii emmä enempää tarvii.Eli se ei koskaan ajatellut muo ja ei siis ikinä mitään esileikkejä.vaan suoraan sisään ja ah ah...No minähän kieltäydyin ihan koko asiasta ja jos joskus hyvällä tuulella menin vain halaamaan sitä,luuli et nyt irtoo akalta.Eli ei siis mitään hellyyttä,ikinä.Aika kauan oltiin yhessä mut se kerkis kuolla ennen kuin aloin hekee eroo.Siel runkkailee pilven laidalla...Ehkä joku ajattelee onpas kylmä nainen hän teki musta tällaisen ja siksi käytän miehii panokoneina ja vaan silloin ku ite haluun ja valitsen joukosta sen kenen luulen pystyvän johonkin.Sori miehet mutta kyllä teitäkin vaan käytetään...

• jo vuosi kymmeniä...

teeskentele saavasi orgasmi, et ole ainoa mutta se on nopemapi ja helpompi tapa toimia..

• anonymoustoo

kun tarpeeksi rakastaa, niin jaksaa myös löytää molempia tyydyttävät esileikit ja jälkipanot, miten ikinä kukakin niitä kutsuu... tämä on myös sitä elämän kokemusta ja sen tuomaa varmuutta siitä, mikä on tärkeää, mikä toisarvoista

• Parempia löytyy

Vaihda osaavampaan mieheen.

• Ulla Taalasmaa26

työntäkää pää perseeseenne miespuoliset luuserit,,kukaan nainen tuollaisille pikkumulkkuisille,luusereille anna,joten nuusikaa sitä reikäpatjaanne

• KaunisElla

olet kyllä melkoisen tyhmä kun täällä kirjoittelet seksiasioista.. ei ole järkeä annettu sinulle raukalle.. toivottavasti mies löytää fiksun naisen. .. heti...

• rakastelua ei seksiä

Ihmiset ovat erilaisia. Kaikki miehet ja naiset eivät vain sovi toisilleen. Itse olen nainen ja seurustellut nyt nelisen kuukautta miehen kanssa, jonka kanssa rakastellessa saan orgasmin lähes joka kerta. Meidät on kuin luotu toisillemme, sovimme hyvin yhteen sieltä... Häntä ennen en ole aiemmin saanut orgasmeja yhdynnän aikana. Mulla on ollut jotakin 7 eri seksikumppania, yksi pidempi suhde... ja kuitenkin olen yleensä saanut vain itsetyydytyksellä tai sormettamisella.

Oli yksi kamalakin seksipartneri, joka oli niin kiinnostunut omasta peniksestään, että runkkasi vaan ja lähestulkoon unohti läsnäoloni, vaikka väitti itseään oikein panomieheksi. Ja siitä kokemuksesta rikkaampana voin todeta aloittajalle, että seksillä ja rakastelulla on se ero, että rakastellessa päämäärä ei ole orgasmi vaan yhteisen hyvänolon ja intohimon toteutus, jolloin orgasmiin voi vain heittäytyä ja toisen läheisyydestä nauttia täysillä.

Ja kaikille runkkari-miehille täällä: Nainen ei ole panopuu. Naisen kroppa vaatii enemmän saadakseen orgasmin.... ja ainakin mun mies tuntee kyllä (siellä), kun saan orgasmin... eikä sellaista voi feikata.

• 4+13

"Ja kaikille ********-miehille täällä: Nainen ei ole panopuu."

- Onhan.

• Puukeppi heiluu
        4+13 kirjoitti:

"Ja kaikille ********-miehille täällä: Nainen ei ole panopuu."

- Onhan.

Ilmankos et ole vakituista naista saanutkaan.

• turhuuden huvit

Turhuutta tuommoiset orgasmit. Tekisivät jotakin hyödyllisempää senkin aikaa. Aivot vaan surkastuvat semmoisella menolla. Ristikoiden täyttäminen ja tietokonepelit ovat pareille paljon hyödyllisempiä. Jos pitää lapsia saada niin olkoon sen kerran.

• Jo-on...

Äijänräkä on narsisti. Jätä se!

• seksiterapeutti

Suoraan sanottuna perseestä tuo teidän tilanne.
      Älä missään tapauksessa tyydy siihen, että saat lopuksi itse hoidettua orgasmin.
      Sinuna ottaisin asian puheeksi silloin kun seksiä EI olla juuri harrastamassa. Silloin asiat menee toisesta sisään, toisesta ulos. Otat sopivan hetken, keskustelet miehen kanssa rennosti mutta päättäväisesti mitä on opeteltavana. Onneksi itselläsi on seksin taidot hallinnassa ja uskallat ottaa ohjat käsiin.
      Jos samoista ongelmista keskustelee usean kerran ja vähän kerrallaan, ollaan vielä kauempana sitä nautinnon tavoitetta.
      Kerran, kaikki asiat pöydälle, myös miehen nautinnot tärkeänä, niin saatte tuloksia.
      Kerro miehelle kun hän epäonnistuu, että mistään ei tarvitse loukkaantua, rakastat häntä juuri selaisena kuin on, mutta seksistä tehdään nyt molemmille juuri niin ihanaa kuin te yhdessä haluatte.
      Tsemppiä! :)

• lahlhalhahlahdshabcj

Kuka nämä jutut aloittaa??? Eihän normaali ihminen näitä julkisesti kirjoittele. Keksittyä koko juttu tai ylläpitäjän aloittama.

• vastasit

Taitaa sinustakin olla silti ihan kiva näitä lueskella?
        Ei ylläpito mitään aloittele vaan nostaa esille tyhmimmät ja provosoivimmat jutut.

• Nainen yks vaan

Ainoa asia, joka tuli mieleen, oli se, että ootkohan saanut mun exäni itselleni, mut vuodet ei oikeen täsmänneet.

• enkestä

No huh ja hei. Jos miehellä ei ole mittään halua antaa naiselleen tyydytystä (jota todellakaan kaikki ei saa yhdynnässä) niin kylläpä se melko itsekeskeinen paska on. En todellaan sen jälkeen antas muutatko pitkät haistattelut lentää hevonkuuseen. Aarg, ihan ärsyttää tuommoset ihmiset, jotka vain ja ainostaan ajattelee omaa tyydytystään ja ajattelee, että on naisen oma vika ettei saa. Ja tosiaan saahan sitä opastaa mutta jos mieski on tyhmäkö saapas näissä hommissa niin mitäpä se vaikuttaa. Eikä toden totta sitä ainakaan saa jos tuommosen mulukun kans pitäs vielä yrittää nauttia.! Huuuuuhhuh.

• jvvjhhvj

Jos kerran ongelmat ovat kestäneet jo viisi vuotta, eikä miehesi vieläkään opi rakastelemaan ja ennenkaikkea keskustelemaan seksistä ja seksitavoista rakentavaan sävyyn, niin lyön pääni vetoa että miehelläsi on lievä ADD tai vastaava mielenterveydenhäiriö joka häiritsee keskittymistä.

Joskus tuollainen mielenterveydenhäiriö oireilee narsistiseen tapaan, eli kaikki muut ovat väärässä paitsi henkilö itse, ja jos joku neuvoo tai muuten ohjaa, hän suuttuu ja heikon keskittymiskyvyn vuoksi seuraavalle kerralle kaikki on unohdettu. Toisinsanoen ei osata ottaa toista huomioon. Tuo narsistisuus on kuitenkin kasvatuksen mukana tullutta reagointia, ei siis synnynnäistä narsismia ja tunteettomuutta.

Jos ADD on lievänä, sitä ei välttämättä ymmärretä, vaan henkilöä vain pidetään pässinpäänä joka tekee helpot työt ja tulee toimeen muutoin ihmisten kanssa, mutta turhautuu helposti vähänkin ajatuksia vaativaan hommaan tai "vaikeisiin" ihmisiin (kuten seksin opetteluun)

Tässä ei voi kuitenkaan tuollaisia diagnooseja tehdä, koska siihen vaadittaisiin pidempää seurantaa ja koko historia pitäisi tuntea, että onko ollut esimerkiksi vaikeuksia koulussa tai työelämässä, tai muissa ihmissuhteissa.

• 11+3

Just, mikähän prkeleen lääkäri sä olet? Mun mielestä voi kriminalisoida nää kotiäitien tekemät nettidiagnoosit, joku vatipäähän vielä uskoo noita teidän juttuja.

• Jaa
        11+3 kirjoitti:

Just, mikähän prkeleen lääkäri sä olet? Mun mielestä voi kriminalisoida nää kotiäitien tekemät nettidiagnoosit, joku vatipäähän vielä uskoo noita teidän juttuja.

Hei nyt väninät sikseen, kyllä tuommonen (ADD) ihminen käyttäytyy ihan just tuolla tavalla sängyssä... Tiedän, koska omalla miehelläni on se. Ikävää kun tuntuu ettei ole mitään halua oppia ja sitten aina suututaan, mutta minkäs teet. Tässäpä ilmeisesti syy siihen...

• juutta44333311
        Jaa kirjoitti:

Hei nyt väninät sikseen, kyllä tuommonen (ADD) ihminen käyttäytyy ihan just tuolla tavalla sängyssä... Tiedän, koska omalla miehelläni on se. Ikävää kun tuntuu ettei ole mitään halua oppia ja sitten aina suututaan, mutta minkäs teet. Tässäpä ilmeisesti syy siihen...

Mun miehelläni on ADD eikä käyttäydy lainkaan tuolla tavalla.

Ettei pikemminkin olisi kyse vaan itsekkyydestä, ei jakseta ottaa huomioon sitä toista. Myös jos on lyhyt pinna niin varmasti helpostuu,kun pornossa vastaavasti naiset tulee niin "helposti".

• kaikee sitä kuulee

kiihotappas itses sormilla.mä käyn sillä aikaan paskalla.

• !!

Samalla voit nylkyttää käteesi siellä.

• imaanos

O_o

• 24:n feikkiavaukset

taas suomi24:n typerä avaus jotta väki kävisi ja mainostajat pysyisivät.

• Tyttö Huutaa Hii

• Deadlift

Ketä oikeasti kiinnostaa tämmöinen paska !!!!!

• 9

Just, taas joku akka jolle saaminen on niin vtun vaikeeta.

Joku tuolla sanoikin hyvin että jos et itse kykene saamaan samassa ajassa kuin mies niin voi voi, hoitele hommat sitten keskenäsi loppuun.

Joku feministi lepakkohan tästä suutahtaa mutta yleisesti ottaen kun osaat ottaa suihin yhdeltä mieheltä, osaat ottaa suihin kaikilta miehiltä. Kun taas jos osaat naida naises orgasmiin, no, etpä osaa kyllä seuraavaa.

• seisoo..ei seiso

Moni mies ei saa lerppapilillään koskaan.

• tasa arvoa

Voisiko joku kertoa ,ketkä ovat avauksen kuvissa?

Avaaja itse valotti jo asiaa, mutta haluaisi tietää. Mennä ovelle "hää hää!" NAURUN Kanssa ilkkumaan :D
      ^
      Viedä joululahjaksi pullon puudutusainetta

• -

Tämä ketjun aloittaja on lukenut liikaa naistenlehtiä ja kevyttä kirjallisuutta.

Oikeassa elämässä seksi on harvoin täydellistä.

Mutta jos ja kun olet pintaliitäjä, jätä se mies ja etsi "tosimies".

• lue uudestaan

Mieshän se pintaliitäjä on kun suuttuu jos nainen ei saa. Taisi pääasia koko jutusta unohtua.

• aafdadfsafew

mies suuttuu jos ei saa annettua orgasmia....

onko tällä kyseisellä "miehellä" hame päällä ja sukkuhousut jalassa?
      mikä lie seppo-kyllikki

• Lespo aloittaja

Aloittaja on ilmeisesti lespo, ei vaan ole sitä vielä itse huomannut..

Siksi ehdottaisin aloittajalle kokeilla miten toisen naisenkanssa seksi onnistuis.

Että ihan lepso.

• Kyllä miehen kuuluu naisensa tyydyttää keinolla millä hyvänsä,urpo äijä jos ei neuvoja osaa kuunnella,naista kannattaa näissä asioissa kuunnella....ne ovat parhaita asiantuntijoita omissa orkuissaan,pysyy välit kunnossa ja saa toistekin.Mä ainakin kuuntelen,se on siksi toiseksi helvatin mukavaa nähdä ja tuntea kun nainen nauttii......!!

• -

Samoin naisen tulee osata olla miehelle mieliksi, jotta tasa-arvo toimisi. Jos mies haluaa jonakin päivänä kunnon suuseksiä tai peppuseksiä, tulee naisen kyllä olla valmis.

• 55555444

jep, kuten tasa-arvon nimissä pitää myös miehen olla valmis siihen et nainen pissii ja kakkaa naamalle milloin nainen ikinä tahtoo, jotta tasa-arvo toimisi.

• rakastelua ei seksiä

Ei ihme, että sinkkuja ja narsisteja on suomi24:n palstat täynnä. Jos toisen ihmisen kunnioittaminen on sitä, että rakastellessa pyritään vain omaan nautintoon, niin sinkuiksihan tuommoiset miehet jäävät....

Valitettavasti kaikkien kemiat eivät kohtaa. Tiedän itse, että kun löytää miehen, joka ei arvostele, ei suutu, ei sano pahasti vaan ottaa sinut sellaisena kuin olet... tahtoo sinulle vain parasta ja sinä hänelle... silloin kemiat kohtaa. Luottamus siihen, että nautinto on yhteistä, saa molemmat kuumiksi.

Tiesittekös miehet, että jos miehen orgasmin tuloa pitkittää, se tuntuu voimakkaammalta? Ja silloin on mahdollista, että nainenkin saa.... ja mun orgasmi ainakin omasta miehestäni tuntuu sen verran hyvältä, että hän saa itsekin heti.

Aloittajalle sanoisin, että tuommoisissa asioissa ihmiset eivät muutu, valitettavasti... Ehkä jos ottaisitte seksileluja avuksi, niin, että mies vois leikkiä niillä kanssasi.... ja keskustelu voisi myös jelppiä hänen suhtautumistaan, mutta epäilen, että mies muuttuu. Tsemppiä.

• Ruotsinkundi

Hai käske hänen höylätä enemmän ja liittää mukaan myös kiertoliikkeitä yhteisedun nimessä,niin kyllä se siitä saamisen puolelle aakkostuu.

• Aina lähtee

Ketjun aloittajassa täytyy olla jotakin vikaa, esim. tynnyrissä kasvanut. Kyllä normaali nainen laukeaa jo ensimmäisistä lipaisuista jos yleensä haluaa. Jos taas on kyseessä pelkkä lapsenteko suvun takia, eihän siitä mitään tule vaikka hankaisi halonpätkällä. Juma...ta joku tarjoaa seksileluja!!! aikuisille ihmisille, kyllä on savi kovettunut päässä.

• .
        Aina lähtee kirjoitti:

Ketjun aloittajassa täytyy olla jotakin vikaa, esim. tynnyrissä kasvanut. Kyllä normaali nainen laukeaa jo ensimmäisistä lipaisuista jos yleensä haluaa. Jos taas on kyseessä pelkkä lapsenteko suvun takia, eihän siitä mitään tule vaikka hankaisi halonpätkällä. Juma...ta joku tarjoaa seksileluja!!! aikuisille ihmisille, kyllä on savi kovettunut päässä.

Jos ei kemiat toimi ja mies ei ole haluttava niin ei laukea. Nainen on silti normaali. Eli ei yleistetä.

• nii ja mihin tervekätinen mies naista tarvii? hyvä runkku on parempi ku huono pano sanoo viisaat.

• STEELE

Hyvä pano saa miehessä aikaan Lexington Steelen orgasmihuudon.

• nainen vuodelta 86

Miten sormilla voi saada orgasmin? Itse en pääse lähellekään...

• tyytyväinen 58

Teet nin taikka näin aina suuttu niinkö? VAIHDA UKKOO, vaiko vika itsessä?

• ;))

Hitosti on selittelyjä luin kaikki...
      oma on jokaisen ongelma , joka pitää parin ratkoa.
      Mutta ,kun suhde on avoin ja tunnepohjainen kyllä se vie pitkälle tee itse jotain...

• Syö Huora Paskaa

ja ukkos myös.

• RIPULI-ORGASMI

KUUKAUTISET

• Pulleat por..purjeet

Itsekin sähellän vaimoni kanssa ihan samanlailla. Aina joudun kuvittelemaan vaimon tilalle jonkin kauniin, hoikan ja seksikkään. Sitten kun vaimo puhuu tuhmia niin mielikuva vain vahvistuu ja innostun toden teolla. Sitten kun hän valittaa niin herään todellisuuteen ja näen sen pullean possun mussuttavan jotain ja suutun. Ehkä miehelläsi on sama ongelma. Ala siis laihduttamaan ja pidä ulkonäöstäsi huolta.

• tosi juttu

Joskus taas ei näe miestä HÄNEN mahansa takaa. Ähkii päällä ja huohottaa kun happi loppuu. Pippelikin hukkuu rasvakuorrutteen poimuihin.
        Tykkäisin kovasti treenatusta komeasta miehestä. Itseäni en ole päästänyt paksuuntumaan vaan mitat edelleen 165cm/51kg.

• Tampereella

"Hommaa itsellesi isomunainen, ' vakipano ', jonkakanssa seksi on tyydyttävää, silti voit pitää sen ' räpeltäjämiehesi ' elättäjänäsi ja hätävarana, jos vakipanollasi on liikaa ' kiireitä '."

Tee joku sähköposti tätä varten niin sovitaan asiasta tarkemmin. Itsellä aseseksuaalinen vaimo, niin neljän henkilön elämän laatu paranisi samalla. Nimittäin aika epämiellyttävä olo ahdistella sellaista, jolla ei ole seksuaalisia haluja ole olenkaan.
      Meikäläisellä vielä sattuu olemaan miehen mitossa.
      Kun käytetään kondomia ja ei pussailla niin hauskaa on eikä tule ikävyyksiä.
      Voidaan ainakin kokeilla ja jos ei onnistu niin annetaan olla.

Ekstrana hyvä tanssitaito jos sellainen kiinostaa.

• pölhö mies

Varmaan vaimollasi olisi mukavempaa ja helpompaa elää ilman sinua. En suostuisi miehenä asumaan "siskon" kanssa kämppiksinä.
        Olen nainen enkä myöskään suostuisi asumaan "veljen" kanssa kämppiksinä.

• Origaaasmi

Jättää sipsit ja karkit eiköhän mieskin innostu ja varmaan ihan pyytämättäkin!

• Huh sentään!!!

Mies suuttuu, kun en saa orgasmia!!! Tuohan on aivan sama kuin sanoisi kuurolle, että hänen on kuultava tai sokealle, että sinun on nähtävä!

• slowdy

Itselleni on aina ollut selvää, että haluan antaa tyydytyksen myös naiselle. En ole oikein koskaan ymmärtänyt tuota ajattelua, jossa lähdetään vain omien tarpeiden tyydyttämisestä. Kun myös nainen nauttii, on se myös itselleni tyydyttävämpi kokemus.
        Mutta voihan sekin tietysti olla tietynlainen itsekkyyden muoto, tai ainakin sen alalaji. Asian voisi määritellä vaikka seuraavalla tavalla: Olen itsekäs sängyssä. Koska naisen orgasmi on eräs kauneimpia asioita, joita tiedän, haluan antaa sen siksi myös naiselle.
        Ehkä tuo on kuitenkin hyvää itsekkyyttä, koska sen seuraukset ovat myönteiset myös parisuhteen kokonaisuutta ajatellen. Ja eräs selvä käytännön etu (tässä tapauksessa sanoisin sivutuote, koska tämä ei ole varsinainen syy toimintaani) siinä on ollut se, etten ole koskaan joutunut ns. vonkaamaan seksiä naiskumppaneiltani, koska he ovat aina tienneet etten ole itsekäs sängyssä. Pyrin toimimaan niin, että jos nainen ei ns. anna, niin ehkä se on sitten kuitenkin enemmän pois häneltä kuin minulta.

Ihmisiä on tietysti monenlaisia. Ehkä monet niistä, jotka eivät välitä kumppaninsa seksuaalisesta tyydytyksestä, tai vaativat tiukasti kumpaakin hoitamaan vain oman orgasminsa aivan kuin kyseessä olisi joku katkera kamppailu voitosta ja tappiosta, eivät itse elä varsinaisessa rakkaussuhteessa, tai edes "kunnoitussuhteessa", vaan lähinnä tuossa Aktiivisen naisen kuvaamassa "avioliittoprostituutiossa". Tai sitten he kuvastavat ajattelullaan vain sitä katkeruutta, jota he tuntevat vastakkaista sukupuolta kohtaan, ja pitävät tuolla asenteellaan omalta osaltaan yllä tätä vanhaa sukupuolten välistä kamppailua.

Rakkauteen kuuluu tietysti halu tehdä omasta vapaasta tahdosta hyvää myös toiselle. Ei kumppaninsa tyydyttäminen rakkaudesta ja kunnioituksesta häntä kohtaan ole velvollisuus siinä mielessä kuin esimerkiksi verojen maksaminen. Se on vain luonnollinen osa toisiaan kunnioittavien kumppanien parisuhdetta. Itsekkäät, kamppailuun ja toisiaan kilpailijoina pitämään tyytyvät ihmiset tuskin koskaan saavat tuntea sitä kumppanuutta, toveruutta ja keskinäistä yhteisymmärrystä, joka liittyy toisiaan kunnioittavien ihmisten suhteeseen.

Tottakai haluan antaa itse myös naiselle tyydyttävän kokemuksen vaikka en sitten rakastaisikaan häntä. Se vain on jotenkin itsestään selvää ja kuuluu osaksi suhdetta, vaikka suhde olisi sitten vain yhden yön kestävä. Se on myös osa sitä kunnioitusta, jota tunnen naisia ja heidän naiseuttaan kohtaan. Ja ehkä en vain pidä naisia kilpailijoina, joten en sillä tavalla laske "pisteitä".

Olen todennäköisesti miehenä siinä mielessä harvinainen poikkeus, että tiedän jotain seksuaalisesti itsekkäästä naiskumppanista. Seurustelin muutama vuosi sitten erään naisen kanssa, joka oli käyttänyt joskus aikaisemmin kortisonilääkkeitä, jonka seurauksena hänen sidekudoksensa olivat kutistuneet, myös hänen vaginansa sidekudokset. Hänen vaginansa oli sen verran tiukka, ettei yhdyntä onnistunut ensimmäisillä kerroilla. Hän itse kertoi lääkityksen olevan syynä siihen tiukkuuteen.
        Tein hänelle viidellä ensimmäisellä rakastelukerralla orgasmin, mutta jäin itse joka kerta ilman. Ensimmäisellä kerralla jäin ilman siksi, koska ajattelin tehdä sen ensin hänelle ja oletin, että hänkin olisi (naisena!) kiinnostunut tekemään sen minulle. Kysyin haluaisiko hän tehdä sen minulle kädellään tai haluaisiko hän katsella, kun teen sen itselleni. Hän sanoi ettei ole kiinnostunut.

Tätä lukeva tyyppi, joka itsekkäästi ajattelee vain itseään, saattaa nyt ihmetellä miksi yleensä miehenä suostuin jäämään noin useasti ilman omaa orgasmiani. No, se johtuu siitä, että olen aina halunnut kokea tavallisuudestakin poikkeavia asioita. Ajattelin ihan uteliaisuudestani katsoa kuinka monta kertaa hän on valmis jättämään minut ilman. Viidennen kerran jälkeen alkoi yhdyntä sitten onnistua.

Puhuin kyllä asiasta hänen kanssaan. Hän sanoi, että hänelle on tärkeää se, että myös hänen kumppaninsa nauttii. Se oli kieltämättä aika loukkaavaa, koska hän kuitenkin niin selkeästi jätti puheistaan huolimatta minut ilman.
        Mutta en ole asiasta pahoillani, koska nyt tiedän miltä joistakin itsekkään kumppanin kanssa asioivista naisista mahdollisesti tuntuu. Tiedän ja ymmärrän oman kokemukseni kautta jotakin sellaista mitä miesten suuri enemmistö tuskin tietää. Eikä se ole ollenkaan huono asia. Samoin en tunne jääneeni jotenkin vähemmälle - tässä sukupuolten välisessä kilpailussa kuten itsekkäämpi tyyppi saattaa ajatella - kuin tuo nainen jäätyäni häntä vähemmälle orgasmisaldolle, koska on kuitenkin tärkeää saada antaa tuolla alueella.

• mies neuvoo

Sormettamaan ja työntämään kyrpäänsä kommentit kyllä vihjaavat siihen suuntaan että et taida itse olla sängyssä kovin hyvä. Tai sitten kärsin huonoista kommunikaatiolahjoista ja tästä syystä miehesi suuttuu kun yrität neuvoa häntä.

Sinulla on henkilökohtaisia ongelmia seksin ja orgasmin saannin kanssa. Todennäköisesti miehessä ei ole mitään vikaa.

Pieni mahdollisuus on että miehesi on toivoton tohelo joka ei ymmärrä puhtetta. Hänellä myöskään ei pysy mikään asia mielessä kuin vartin. Lisäksi hänellä on heikko itsetunto ja sinä olet musertanut siitäkin rippeet junttiudellasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe