pk-seudulla, mitä porarin työ pitää sisällään, onko se kuinka haastavaa jne. :) jos joku voisi valottaa mitä kannattaisi pyytää mokomasta hommasta. kokemusta ei ole rakennuksilla toimimisesta.
Timanttiporaaja palkka
4
4824
Vastaukset
- ammattilainen1
mitäs jos unohdat koko homman sitten.ei susta tule ammattilaista sillä että sä vaan lähdet raksalle duuniin? pilaat vaan muittenkin maineen..
jos vaikka opettelisit ensin sen poraamisen ja sen jälkeen tulet sitten byggalle duuniin.
mistä näitä sikiääkin?? - iytulybnoijmuäpoiäk,
Timanttiporausta ajoittain vierestä seuranneena, suosittelen sinulle jotain muuta duunia.
Painavaa ja paskasta konetta raahatessa ympäri työmaata, tulee ekan päivän jälkeen mieleen, et voiskohan tän ajan käyttää mukavammin. No jonkun ne reiätkin on porattava... - hit hit hit it
Oot tainnu kuulla hienon sanan. Ei kukaan voi tehdä pelkkää timanttiporausta. Timanttiporaus kuuluu ns normaaliin rakennustyöhön, suurimmalla osalla rakennusliikkeistä on kyllä pelit ja vehkeet, niin ja timanttiporatkin omasta takaa. Mitäs jos menet ensin apupojaksi rakennuksille, ja mietit sitten mitä sitä isompana rupeaisi tekemään työkseen. Rakentaminen on ammattilaisten hommaa. Jos on peukalo keskellä kämmentä, eikä tiedä siitä maailmasta mitään, niin ei kannata ruveta. Voisit ehkä sopia jonnekin rautakauppaan "valtteriksi", eli myyjähemmoksi, joka ei osaa kertoa asiakkaalle muuta kuin suunnilleen työkalun oikean nimen, ja listahinnan. Sinun pitää tietysti osata pyytää vanhempi rauta-setä kun asiakas kysyy liian vaikeita, kuten esim takuita yms, ja sitten poistua takavasemmalle järjestelemään ehkä hyllyjä.
- Timanttiporaajan poi
Suomessa on useampikin timanttiporaukseen keskittynyt timanttiporausfirmaa, oma isänikin oli yli 20 vuotta timanttiporaajana ennen eläköitymistään. Itsekin olin 90-luvun alussa yhden kesän kesätöissä timanttiporausfirmassa, ja ainakin itse totesin, että kyseinen ala ei ole tarkoitettu kirjoittaneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835