Otsikossa on kysymykseni. Olen fyysisesti ja henkisesti hyvässä parisuhteessa, mutta silti ihastun toisiin miehiin silloin tällöin. Tällä kertaa sellaiseen mieheen, josta olisin toisissa olosuhteissa kiinnostunut. Huomaan kyllä itsestäni, että reagoin häneen tahtomattakin ja käytöksestäni voi päätellä, että olen mieheen ihastunut. Mies vaikuttaa myös aika ihastuneelta ja tilanne on kiusallinen, koska joudumme olla toistemme kanssa tekemisissä jonkin verran. Siksi haluaisin viisauttanne auttamaan minua ystävällisesti torjumaan tämä mies ja osoittamaan hänelle, ettei hänen kannata lähestyä minua. Haluaisin, että mies kunnioittaisi tahtoani suojella hyvää parisuhdettani, vaikka olenkin tahtomattani mieheen ihastunut.
Miten torjua ystävällisesti, vaikka "keho" reagoi?
24
1620
Vastaukset
No miks ees tuhlaat ajatuksia tommoselle? Anna olla, kyl se kuolee ajallaan. Mut jos väkisin asiaa mietit, niin paisuu vaan.
"Toisissa olosuhteissa kiinnostunut" ja suhteessasi ei ollut vikaa? Mitkä vitun toiset olosuhteet?Kauniisti aseteltu kysymys, mutta vain sinulla itselläsi on vastuu omista tekemisistäsi. Ihastunut vieras mies ei sitä tietysti helpoksi tee, mutta siltikin. Tietääkö se mies, että olet varattu? Jos ei, niin aloita vaikka kertomalla faktat.
Heh...tuli mieleen yksi juttu tuosta "aloita vaikka kertomalla faktat" :)
Joku joskus ihan puskista aloitti tutustumisen kertomalla faktat:
"Sun on turha kuvitella mitään, mä oon naimisissa ja mulla on lapsi"
Noin tunti ja pari siideriä myöhemmin:
"Tuu mun viereen nukkumaan."
Hitto ku meinas olla pokassa pitämistä...- heiheeeeiiii,
Richartti kirjoitti:
Hitto ku meinas olla pokassa pitämistä...jos nainen pyytää viereensä nukkumaan se tosiaan tarkoittaa nukkumista ja jos nainen riisuukin vaatteita vähemmäksi, se tarkoiottaa vain sitä että olisi parempi nukkua ja jos mies sitten siinä alkaa vietellä naista niin se on sen MIEHEN SYY jos sitten jotain vaikka sattuu tapahtumaankin.
Richartti kirjoitti:
Hitto ku meinas olla pokassa pitämistä...Muistutan jälleen kuolemattomasta lausahduksesta: "Naisella on oikeus muuttaa mielensä!" Joskus jopa miehen eduksi... ;-)
heiheeeeiiii, kirjoitti:
jos nainen pyytää viereensä nukkumaan se tosiaan tarkoittaa nukkumista ja jos nainen riisuukin vaatteita vähemmäksi, se tarkoiottaa vain sitä että olisi parempi nukkua ja jos mies sitten siinä alkaa vietellä naista niin se on sen MIEHEN SYY jos sitten jotain vaikka sattuu tapahtumaankin.
Puhumattakaan, ettei viettele. Se vasta sählingin aiheuttaakin...
- haluaistietää
Miksi tuhlaan ajatuksia? Jaa, hyvä kysymys. Siksi varmaan, että pidän tästä ihmisestä enkä haluaisi olla loukkaava, vaan torjuva. Tai haluan haluta olla torjuva, mutta osa itseäni reagoi häneen. En osaa näytellä hyvin ja mies saa ristiriitaisia signaaleja. Mies tietää, että olen varattu ja on itsekin varattu. Mulla on erittäin hyvä ja aikaisemmin testattu itsekontrolli tällaisissa tilanteissa, mutta haluaisin nyt, että mies saisi selkeämmän signaalin, että huolimatta vetovoimasta en aio koskaan ikinä käyttäytyä tämän vetovoiman mukaisesti. En koskaan. Ja hän olisi hyvä mies, jos lopettaisi hienovaraisen viettelemisensä. Inhottavaa tällaisissa tilanteissa on, että pitää olla niin kylmä, kun toisesta pitää ihmisenä. Miten torjua ystävällisesti, sen haluaisin tietää.
- kjiguq
Jos hän tekee aloitteen, niin sano hänelle että erilaisissa olosuhteissa voisit olla hänestä kiinnostunut, mutta olet nyt onnellisesti parisuhteessa. Jos hän on kunnon mies, niin hän tajuaa sillä, eikä loukkaannu.
Jos hän ei lopeta, niin hän on paska mies ja sinun kuuluu olla sen jälkeen tyly.
Mutta jos mies ei tee aloitetta vaan hienovaraisesti flirttailee vain, niin ole kiinnittämättä siihen mitään huomiota.
Olen ylpeä sinusta, sen vuoksi että sinulla on hyvä itsekuri. Tuntuu että sellaisia ihmisiä on nykyään liian vähän. - flirttaa vaan
Pieni flirtti ihmisten välillä on aina ihan ok, oli sitten jo varattu tai ei. Kyllä muutkin kauniit kukkaset huomaa ja huomioi vaikka itsellä olisikin jo kukkakimppu poimittuna pöydällä. Ihmisten väliin kuuluu vuorovaikutus ja sitäpaitsi filrtti on viattomuudessaan aidointa juuri silloin kun siinä ei ole mitään metsästyksen makua. Rentoudu ja ota elämä vastaan kaikkine pienine vivahteineen. Pettämiseen asti ei tietenkään tarvii mennä, se on sitten jo erottelukyvyn käytön paikka.
- haluaistietää
Tavallaan siis, kun ihastumisen tunne tulee, täytyy olla ekstrakylmä, jotta se kylmyys ikäänkuin neutralisoisi ihastumisen viestit.
>Haluaisin, että mies kunnioittaisi tahtoani suojella hyvää parisuhdettani,
Jep, jep...- haluaisitietää
Niin, hienovarainen flirttailu on se ongelma. Minä tietoisena ihmisenä haluan olla kiinnittämättä siihen huomiota, mutta minä seksuaalisena olentona kiinnitän siihen huomiota sitä enemmän, mitä enemmän yritän olla kiinnittämättä huomiota. Ihailen naisia, jotka ottavat flirtin kohteliaisuutena, mutta eivät reagoi kehollisesti kuin joku keskenkasvuinen teini. Tavallaan halveksin itsessäni tätä reagoivuutta ja se on ollut koko nuoren aikuisuuteni pelkästään ongelma. Olisi kiva, jos jotkut miehet eivät tarttuisi tähän reagoivuuteen niin helposti, vaan olisivat empaattisia sitä kohtaan ja hienotunteisia. Suurin osa onkin empaattisia, mutta sitten on näitä toisia, jotka alkavat leikkimään. Mäkin olen yrittänyt olla empaattinen miehiä kohtaan, jos he nolostuvat tai tuntevat fyysisiä tunteita epäsopivissa tilanteissa ja olosuhteissa enkä aja heitä nurkkaan.
No ala puhumaan parisuhteestasi hänelle avoimesti, miten hyvä mies sulla on ja kuinka kävitte eilen taas yhdessä ihanalla kävelylenkillä jne. Tuo esiin se, että sun suhde miehees on hyvä jotta tuo mieskin osaa tajuta, ettei siinä ole hälle tilaa. :) Mikäli siis teillä on puhevälitkin flirttivälien lisäksi. Ettei kyse oo vaan jostain silmäpelistä.
Tai sano suoraan, että flirttailu on kivaa, muttei se johda mihinkään. Kyllä se niin menee, jotta varatun täytyy aina itse osata suojella omaa suhdettaan.- tutustuta
Jos olette molemmat parisuhteessa, pitäkää yhteinen illanvietto. Voit vertailla miehiä toisiinsa.
Jos mies olisi sinkku, voisit pitää bileet ja esitellä miehelle jonkun kivan naisen. - minusta..
tässä konkretisoituu taas jälleen kerran perinaisellinen tapa ajatella asioita liian pitkälle ja ylipäätään liikaa. Lisäksi tunnutaan tietävän täydellisesti, mitä mies ajattelee ja tuntee ja ylipäätään kuvitellaan, että tunnetaan tuo toinen ihminen ja tiedetään jopa, miten hän tulee suhtautumaan johonkin tulevaan asiaan.
- haluaisitietää
Jos tuntee voimakkaasti, ajatteleminen auttaa olemaan toimimatta automaattisesti tunteen orjana.
Yleensä tuo kertoo siitä, ettei parisuhteessanne kaikki ole OK ja ihastumisella haet täydennystä suhteeseenne.
Sinänsä ihmistä kehoitetaan ihastumaan kerran päivässä, eikä se tarkoita vakavasti toiseen ihmiseen. Myös esineeseen voi ihastua.Tää on juuri tätä naisellista ajattelumallia, mitä en oikein ymmärrä. Miksi mietit noin kauhean pitkälle asioita?
Yks viisas mies joskus sanoi, kun olin n. 17v., että ihminen ihastuu/rakastuu, kun hänellä on elämässään siihen "tilausta", joku "vaje". Eli kyse ei välttämättä ole siitä, että suhteessasi olisi mitään vikaa tai muuta, vaan elämäsi on jossain mielessä käännekohdassa ja tarvitset rakastumista johonkin ihmiseen, asiaan, tekemiseen tms. Nyt olet valinnut kohteeksi tuon miehen. Ehkä juuri siksi, että hän on varattu, eli turvallinen ihastuksen kohde, noin periaatteessa.
Mies tuskin ajattelee yhtään mitään teistä,vaikka flirttailisikin. Tuskin suunnittelee suhdetta tms. Jos kuitenkin haluat saada suhtautumisesi normaalimmaksi, kuten ymmärsin, voisitko ajatella, että tutustuisit vaikka häneen vaimoonsa jotakin kautta tms. Jos olette esim. samalla työpaikalla, voisit ehdottaa, että tänä vuonna pikkujouluihin voisi tulla myös puolisot mukaan. Voisit itsekin ottaa miehesi mukaan? Kun välinne muuttuvat mahdollisimman samankaltaiseksi, kuin sinulla on välinne muihinkin ihmisiin, tilanne rauhoittuu..
Voit myös ajatella, että saat ihastus-tunteesta voimaa, jota voit purkaa positiivisena tunteena ulos; maalaa vaikka taulu aiheesta, kirjoita runo tms. :) Ehkäpä rakastutkin sitä kautta taas uuteen asiaan; vaikkapä siihen maalaamiseen..- hähä:D
Keho reagoi? Nännit nöpöttää ja housut märkinä?
- haluaisitietää
Se jääköön arvoitukseksi. Kun pääset tutustumaan naisen seksuaalisuuteen, päätät huomata, että seksuaalinen reagoininen on paljon muutakin.
- Tarkoittaako se jota
haluaisitietää kirjoitti:
Se jääköön arvoitukseksi. Kun pääset tutustumaan naisen seksuaalisuuteen, päätät huomata, että seksuaalinen reagoininen on paljon muutakin.
.
Kun tissit sojottaa eteenpäin ja perse taaksepäin
Har!
.
- njiuyt
Outo juttu?
Vanha keskustelu on hypännyt esiin ?
Onkohan aloittaja vielä linjoilla. Voipi olla että minun toimintani voitaisiin naisen puolelta tulkita viettelyksi.
Viime perjantaina näimme.......... - Helppoa kun sen osaa
Kerro heti kättelyssä ettet oo vapaa niin jätkät siirtyy muualle metsästämään. Toimii, jos itse niin haluat, valehteleminen nimittäin näkyy ja kuuluu kauas ja tuntuu myös itsessä.
- <--
Käsitin, että mies tietää naisen olevan varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2649455IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3056638Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681594Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721023Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738