Parrankasvatusprojekti...

...alkoi kuukausi sitten.....kerta tässä juopolta näytetään niin tehdään se sitten kunnolla.... jeah... =)

18

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....ei parta pahoille kasva, turpajouhet juonittelijoille.... =)

    • Palstaamisessa vaara

      Tossa joku tiesi kertoa että olet mielisairas ja se johtuu kuningas alkoholista. Olet jo toinen äskettäin sairastunut; Richarttilta meni kuulemma terveys myös!

    • ;)

      Laita kuvia eri vaiheista tänne :)

      Mitäs emäntä sanoo parran kasvatuksesta?

      • ....emäntä tykkää.... =)


      • ;)
        iivar-runoilija kirjoitti:

        ....emäntä tykkää.... =)

        Laitoitko kuvan?? En ehtinyt nähdä:(



      • ;)

      • iivar-runoilija kirjoitti:

        ....emäntä tykkää.... =)

        pimppiparta


      • ;) kirjoitti:

        Yllättävän tumma ;)

        ....ahaa... en siis olekkaan blondi....nyt alan ymmärtää..... =)


      • palstan ämmät
        iivar-runoilija kirjoitti:

        http://aijaa.com/HCNzJF

        kolme ja puoli viikkoinen

        Dear iivar. Saisimmeko alemman karvoituksenkin kuvan. Kiitos.


    • zisel

      Mä menin suihkun jälkeen peilailee tänään kunnolla naamaani siinä loisteputken valossa ja hokasin että mullahan on viikset. Että sinäpä sen sanoit - ei parta pahoille kasva.

      • zisel

        Pitää varmaan muuten ostaa mustaa hiusväriä ja värjätä ne mustaks niin on kivat sellaset amis-haituvat.


      • Molemmat karvat:.!1%
        zisel kirjoitti:

        Pitää varmaan muuten ostaa mustaa hiusväriä ja värjätä ne mustaks niin on kivat sellaset amis-haituvat.

        .

        "Molemmat karvat????????"

        Har!

        .


      • zisel
        Molemmat karvat:.!1% kirjoitti:

        .

        "Molemmat karvat????????"

        Har!

        .

        Jaa mitä ettähä? Mähän olen tässä jo reenannut kohta 2 kuukautta ja kohta olen niin iso että on muutettava parkkihalliin asuu. Sitten laitan tällasen ääninäytteen palstalle: http://www.youtube.com/watch?v=m5TwT69i1lU, kilahtelen joka hetki ja huudan että "mitään en oo ottanu prkl!!"


      • Ai niin joo:.!1%#?+
        zisel kirjoitti:

        Jaa mitä ettähä? Mähän olen tässä jo reenannut kohta 2 kuukautta ja kohta olen niin iso että on muutettava parkkihalliin asuu. Sitten laitan tällasen ääninäytteen palstalle: http://www.youtube.com/watch?v=m5TwT69i1lU, kilahtelen joka hetki ja huudan että "mitään en oo ottanu prkl!!"

        .

        Sullahan oli ne * WALTAVAT * treenit !!!!!11!1!1!!!1! *

        Har!

        .


      • zisel
        Ai niin joo:.!1%#?+ kirjoitti:

        .

        Sullahan oli ne * WALTAVAT * treenit !!!!!11!1!1!!!1! *

        Har!

        .

        Jep, huomenna ei kerkee menee :(


      • Yks karva:.!1%#?+
        zisel kirjoitti:

        Jep, huomenna ei kerkee menee :(

        .

        Säästä mulle yks karva pliis

        Har!

        .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe