kattokaa näitä kahta lakkaa, mun mielestä törkeetä kopiota suoraan kiinasta noi mimaxin...ja vielä kalliimpia..huh huh...eikä tosta tekstistä saa edes mitään selvää kun tuon mood struck
http://www.mimax.fi/kynsilakat-mood-struck-c-155_202.html
http://www.jtcosmetics.fi/kynsilakat-mood-polishes-c-75_115_129_116.html
törkeetä!
5
349
Vastaukset
- Tässä sinulle
Kannattaa miettiä, millaista markkinointia harjoitat yrityksesi puolesta
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19781061 - 16 + 3
Minun mielestäni alemman linkin tuotteet näyttivät enemmän kiinalaisilta. Ylemmän näyttivät laadukkaammilta ja muutenkin oli ammattimaisemman näköinen nettikauppa, sekä myi tunnetumpia merkkejä kuin alemman linkin liike. Ennemmin tilaisin ylemmän linkin kaupasta kuin alemman.
Näin kuluttajana minua alkaa mietityttää, miksi tässä tapauksessa kynsitarvikeliike mainostaa itseään "Aurinkoinen, reilu ja luotettava" ? eikö luotettavuus ole itsestäänselvyys? Ja mitä tarkoittaa aurinkoinen? Jos nyt jollakulla ihmisellä ehkä onkin aurinkoinen olemus tai hymy, ehkä tässä tapauksessa nettikaupan perustaja/omistaja/harjoittaja, niin ei se vaikuta minuun ostajana ruudun tällä puolen mitenkään, minähän en sitä ihmistä näe. Ja mitä kummaa on tässä tapauksessa reiluus? Saako ostoihin kerrankin kunnon alennukset? Kaupanpäällisiä? Vai mitä...? Ja varsinkin, kun yritys näköjään käyttää markkinointikeinona aika kyseenalaista metodia, en kannattaisi.
Ennemmin nettikaupalla tulisi olla hyvät laadukkaat tuotteet, riittävä valikoima, helppo käytettävyys ja nopea toimitus, näitä minä arvostan.
Tämä nyt on vain minun mielipiteeni, olkaa muut vapaasti eri mieltä. - gh
mitä kopiontia en tajua pointtia :D
- 255212724
Pointti oli vaan mainostaa tätä yhtä nettikauppaa. Muuta virkaa aloitusviestillä ei ole.
- Turhaa huudella
Jo on kielitaidoton, jos "teal to turquaise" ilmaisun yhden kirjaimen virhe tekee siitä mahdottoman ymmärtää. Color changing nail polish oli sekin ihan ok ja käännettykin oikein.
Tuotteita kopioidaan joka rajan yli. Vain alkuperäinen geelivärin kehittäjä kai voisi sanoa, ettei ole kopioinut. Siitä eteenpäin ominaisuuksia kopioidaan joka suuntaan. Se, että kiinalaiset kykenevät halvoilla palkoilla tekemään halvalla, ei ole mikään synti. Etiketin ulkonäkökään ei ole kai tärkeää. Maksamansa hinnan sopivuuden päättää kukin itse.
Japanin teollinen nousukin lähti kopioimalla länttä eikä kukaan huuda enää siitäkään. Se on tapa toimia. Yritys pääsee myöhään markkinoille ja asiakas päättää mitä ostaa. Valmistajien on ihan turha vikistä nimettömänä tai edes nimellä, tämä on se miten markkinatalous toimii. Tälläkin alallla.
Laatu on tietysti ainut, josta voidaan alkaa keskustella enkä ole ihmeitä eroja nähnyt - asuin Kiinassa vuosia ja nyt taas Suomessa. Kynsiteknikon ammattitaito on tärkein ero ja Suomesta löytyy tosi kovia tekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269