Hei. Aloitin 8 vrk:n paaston aamulla klo 8.55. Tulisiko minun käyttää suolentyhjennystä. En ole ennen sitä tehnyt.
1. Mitä sanon apteekissa? Mieleen ei tule sanoa kuin suolentyhjennys tarpeisto. Miten voin asian sanoa hienommin pahennusta herättämättä huomamattomammin?
2. Sattuuko se?
3. Kauan suolentyhjennys kestää kun sen mötikän on sisäänsä laittanut?
4. Tyhjennystarpeiston hinta?
Aiempi paastokokemusta on eri jaksoja. Pisin 5 vrk ilman suolentyhjennystä. Päänsärky on jossain vaiheessa yltynyt sellaiseksi, että jos suolentyhjennys siihen auttaa niin kokeilen ainakin kerran auttaako se vai ei niin on kokemus asiasta.
suolentyhjennys vai ei paastossa
7
777
Vastaukset
- 17
Ei kannata, jos ei pakko. Jos teet sen, niin kysy apteekista lääkettä, jolla suoli tyhjenee muutamassa tunnissa, mm. Moviprep. Suoli tyhjenee noin 3-5 tuntia, kun vaikutus alkaa.
Mikä mötikkä?
Suolen voi tyhjentää jumalla pahan makuista litkua.
n 30 e- ujo uskismies
Mötikällä tarkoitan jotakin, joka työnnetään anukseen,joka olisi paastopaketin sisällä.
- ota neuvo
ujo uskismies kirjoitti:
Mötikällä tarkoitan jotakin, joka työnnetään anukseen,joka olisi paastopaketin sisällä.
Puutarhaletku ajaa saman asian. kylmä vesi piristää kivasti kun takapuolta kiristää kun paat paineella vettä menemään. Toista pari kolme kertaa ja hyvä tulee. Mitään tollasia ihan järkyttävän hintasia litkuja ei siis tarvita.
Toinen hyvä konsti jos on juomamiehiä niin tollanen n. viikon kossukuuri ilman suurempia syömisiä niin takaan et suoli kaikuu tyhjyyttään, joitakin roiskeita tosin voi esiintyä.
- puolukkamehu
1."Olen paastolla,ostaisin suolihuuhtelupussin".
2.Ei satu.
3.Mulla menee n.vartti kaikenkaikkiaan.Tosin jos teen sen ennen töihin
lähtöä aamulla niin varaan aikaa ylimääräisen tunnin,suoli kun voi tyhjentyä
niin että välillä on esim.20min tauko.
4.maksaisko pussi pari euroa ,muistaakseni.
Kyllä se huuhtelu auttaa paasto-oireisiin. - jeplusis
suolihuuhtelun voi tehä myös sillee että juo tuopin kokosen lasin haaleeta vettä kerralla alas JOSSA on noin teelusikallinen tätä suolaa, ja sitten juo lasin haaleeta vettä ILMAN suolaa ja sitten vielä yks tuoppi tätä suolivettä. sitte saa juosta vessassa parin tunnin ajan :)
- aosjit bji 0
Paastotessa kannattaa tehdä suolenhuuhtelupäittäin. Suolisto tuottaa koko ajan bakteereja (joita ulosteessa aina on) ja lisäksi kai sinne suoleen tulee jätettä siitä mitä keho on polttanut (omia ketoaineitaan esim.). Paaston hyöty ei ole yhtä suuri ilman suolenhuuhdontaa ja lisäksi todella helpotat oloasi suolenhuuhtelulla. Apteekissa pyydät yksinkertaisesti suolenhuuhtelupussia. Lycka till! Outoa, ettet ole opetellut paastoasioita paremmin!
- puolukkamehu
Asiaa!:)
Ja alkuperäiselle vielä:se "mötikkä" joka suoleen työnnetään
(muutaman sentin verran) on lyijykynän paksuinen.
Mötikästä tulee joku suurempi asia mieleen,
ei sinne mitään kaukosäädintä työnnetä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341