Niin kovin moni kertoo olevansa yksinäinen ja haluaa uusia ystäviä, mutta ei silti kerro mitään itsestään. Saati sitten laita yhteystietoja. Vaikea silloin on tutustua.
Ihme ja kumma
5
129
Vastaukset
- totahs
Pitää luoda oma rekisteröity nimimerkki......... Yhteystietoi ei saa laittaa palstoille.
- täytekirjoitus
Nimimerkin luonti on helppoa eikä sitä ole pakko käyttää muulloin kuin halutessaan, eli se ei ole mikään este. Se jopa helpottaa koska siinä voi kertoa missäpäin asuu ja mistä on kiinnostunut ja mitä hakee, ja se tulee ajankohtaiseksi joka kerta kun nimimerkkiään käyttää.
Itse etsiessäni ystävää ei ikä eikä sukupuoli ollut olennainen juttu, mutta se että olisi kiinnostunut samanlaisista asioista olisi tärkeää. Että olisi puheenaihe tai tekemistä josta molemmat tietäisivät jotakin, että olisi jotakin joka yhdistää vielä pitkään
Jokin minun profiilissani ei toiminut, kukaan ei halunnut tutustua, eli en neuvo tämän enempää... En suosittele kenellekään yhteystietojen laittamista nettiin, etenkään tänne jossa niitten näkyvyyttä ei voi mitenkään rajoittaa.
Mitä itsestään kertomiseen tulee, niin (ainakin treffiprofiileissa) nehän ovat aina lähes samanlaisia... ollaan mukavia, rentoja ja huumorintajuisia. Itseään on kai aika hankala kuvailla tyhjentävästi.- täytekirjoitus
Oli tuolla sinun profiilissasi kuvattu kuka olet. Kuvauksen perustella joku toinen voi päätellä sopivuudesta jotakin.
Hiljainen / puhelias, harrastava / kotona oleva, matkusteleva / kotiseudulla viihtyvä.
Käytännöllinen/akateeminen.
Kaikkihan eivät ole huumorintajuisia tai mukavia, tosin huumoria ja mukavuuttakin on monenlaista. Mukavuus voi loppua jos ei saa tahtoaan läpi jne. täytekirjoitus kirjoitti:
Oli tuolla sinun profiilissasi kuvattu kuka olet. Kuvauksen perustella joku toinen voi päätellä sopivuudesta jotakin.
Hiljainen / puhelias, harrastava / kotona oleva, matkusteleva / kotiseudulla viihtyvä.
Käytännöllinen/akateeminen.
Kaikkihan eivät ole huumorintajuisia tai mukavia, tosin huumoria ja mukavuuttakin on monenlaista. Mukavuus voi loppua jos ei saa tahtoaan läpi jne.Onhan siellä kuvattu, mutta mitäpä se oikeastaan kertoo minusta? Toki kuvauksien kirjoitteleminen on hyödyllisempää kuin niitten kirjoittamatta jättäminen, sitä en kiellä, mutta olen sitä mieltä että kukaan ei kehtaa/halua/osaa kertoa itsestään niitä keskeisimpiä asioita. En usko ikinä lukeneeni sellaista profiilia, jossa tunnustettaisiin, että mukavuus loppuu jos ei saa tahtoaan läpi. Luultavasti sitä ei edes tiedosteta.
Vähän olen itsekin jo hukassa oman punaisen lankani suhteen joten tiivistetään siten, että niihin kuvauksiin ei pidä liikaa luottaa, etenkään jos ne sisältävät paljon luonteenpiirteitä. Kertokaa vaikka että juotte kahvinne mustana tai pidätte joskus eriparisia sukkia, se kertoo paljon enemmän kuin 'mukava ja huumorintajuinen'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674