naisten alusvaatteet miehillä

pikkarit jalassa :

harmittaa kun miehille ei ole alusvaatteita hyvästä materiaalista, niin nyt on sitten käynyt niin, että jalassa on aika usein naisten pikkarit. Sellaset venyvät stringit, nämä ovat mielestäni mukavat. Kuitenkin tästä johtuen olen koittanut myös korsetteja ja stay uppeja yms... Mitä mieltä naiset on tästä?

37

2666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Real nainen

      HYH HYH pervo !

      • Misis Tampax

        Tosi pervoo tollanen munkin mielestä.


      • kyselevä...
        Misis Tampax kirjoitti:

        Tosi pervoo tollanen munkin mielestä.

        Miks naiset sit saa pitää kauniita ja mukavantuntoisia alusvaatteita ja miehet ei? Onko miehet sellaisia hirviöitä että niille ei nämä edut kuulu?


      • Tosinainen!
        Misis Tampax kirjoitti:

        Tosi pervoo tollanen munkin mielestä.

        Vielä suurempaa pervoilua kun kauhistelee asiaa. Jokainen saa pukeutua kuten haluaa. Eihän naisetkaan ihmettele kun pukeutuu isohin boksereihin tai reisitaskuhousuihin. Isännän kaapista haetaan vielä kauluspaita päälle.


      • Tavallii friidu
        Tosinainen! kirjoitti:

        Vielä suurempaa pervoilua kun kauhistelee asiaa. Jokainen saa pukeutua kuten haluaa. Eihän naisetkaan ihmettele kun pukeutuu isohin boksereihin tai reisitaskuhousuihin. Isännän kaapista haetaan vielä kauluspaita päälle.

        Hyh yäks ! Pervoahan se sellanen on jos ukot alkaa keikisteleen naisten vaatteissa.
        Ikinä ottas mitää äijää joka kulkee naisten vaatteissa :(((( YÄÄÄÄKK


      • Tosi yleistä
        Tavallii friidu kirjoitti:

        Hyh yäks ! Pervoahan se sellanen on jos ukot alkaa keikisteleen naisten vaatteissa.
        Ikinä ottas mitää äijää joka kulkee naisten vaatteissa :(((( YÄÄÄÄKK

        Enkä minä muijaa mikä hiplaa miesten vaatteita kaupassa ja ostaa sekä käyttää niitä... ja niitähän on paljon.


      • pinknick
        kyselevä... kirjoitti:

        Miks naiset sit saa pitää kauniita ja mukavantuntoisia alusvaatteita ja miehet ei? Onko miehet sellaisia hirviöitä että niille ei nämä edut kuulu?

        Olen pitänyt "naisten "alusvaatteita yli 20v.Ovat mukavat,eivätkä ole kovasta kankaasta.amukavimmat ovat pitkälahkeiset viskoosi tai puuvillaiset.Kesällä toki hieman lyhempiä.


      • Tavallii friidu
        Tosi yleistä kirjoitti:

        Enkä minä muijaa mikä hiplaa miesten vaatteita kaupassa ja ostaa sekä käyttää niitä... ja niitähän on paljon.

        Minä ostan poikakaverille. Sinusta en tiedä tai melkein arvaa...black hole...yäk...


      • Vai poikakaverille
        Tavallii friidu kirjoitti:

        Minä ostan poikakaverille. Sinusta en tiedä tai melkein arvaa...black hole...yäk...

        Niinhän ne kaikki sanovat, poikakaverille ostan. Juu tottakai.


      • Tunnusta vaan
        Tavallii friidu kirjoitti:

        Minä ostan poikakaverille. Sinusta en tiedä tai melkein arvaa...black hole...yäk...

        Juu-juu uskotaan :D Taitaa ne "poikakaverin" boxerit olla hakerasti käytössä itselläkin ja mites ne arkivaatteet. Arvioipa tarkemmin vaatekaappiasi kuinka paljon sieltä löytyy miehisiä vaatteita, ainakin niitä muistuttavia. Myihän eräs kauppaketju taannoin boyfriend -paitojakin naisille. Ne oli ilmeisesti sellaisille naisille jotka eivät mene rohkeasti poikakaverin/aviomiehen vaatekaapille (aika moni menee).

        Mitenkä se oma "black holesi", montako kertaa poikakaveri on kärttänyt ja monestiko olet suostunut.


      • KYÄÄÄÄKK
        Tavallii friidu kirjoitti:

        Hyh yäks ! Pervoahan se sellanen on jos ukot alkaa keikisteleen naisten vaatteissa.
        Ikinä ottas mitää äijää joka kulkee naisten vaatteissa :(((( YÄÄÄÄKK

        "Enkä minä ottais naista, joka kulkee pitkissä kalsareissa tai legginseissä", hyi olkoon KYÄÄÄÄKK!


      • tasapuolisesti
        Tavallii friidu kirjoitti:

        Hyh yäks ! Pervoahan se sellanen on jos ukot alkaa keikisteleen naisten vaatteissa.
        Ikinä ottas mitää äijää joka kulkee naisten vaatteissa :(((( YÄÄÄÄKK

        tavalliselle friidulle. Eihän se ole kun taiteellisuutta ja hyvää herkkyyttä ja rohkeutta pukeutua niinkuin haluaa. Älkää tissimissit olko itse pervoja omissa illuusioissanne.


    • Impotent Jorma

      Hei kaikki. Tulin impotentiksi kun aloin käyttää naisten vaatteita koska vedin ahkerasti käteen ja vaimo jäi ilman sitä...nyt olen ilman vaimoa ja mulla on vain se...apuaa mitä teen

    • Ilman saumaa

      Kuka käskee pitämään halpishallien kalsareita, joita kympillä viidet.
      Ei niiltä voi vaatiakkaan mitään. Kyllä niitä miestenkin alusasuja löytyy
      samasta materiaalista kuin naisten. Venyvät stringit kertookin millainen
      vaatimustaso sinulla onkaan.
      Minä olen löytänyt kylläkin molemmistakin ryhmistä huonoja laatuja.
      Noissa korseteissa ja stay upeissakin on huono sekä hyvä laatuisia.
      Mutta pääasia on se, että tuntuvat mukavilta yllä. Eikä kaikissa naisten
      pikkuhousuissa ole sitä pitsiäkään, joten voi vaikka joku ne nähdäkin,
      eikä huomaa mitään.

    • Ei jumalauta transut

      Myönnä nyt Ilman saumaa että olet transu ! Ei kaikki normalit miehet voi olla transuja ETKÖ SÄ NYT VITTU VOI SITÄ USKOA !!!!

      • Sellaistahan se

        Joka sadas on, ei vaan näy kovin helposti. Mutta paljon suurempi määrä on ainakin kokeillut joskus naisten vaatteita. Polttarit tai naamiaiset on se helpoin tilaisuus vähän testata. Toisaalta miksi sekoilevat tähän keskusteluketjuun kun on olemassa omakin ketjunsa.


    • 6+20

      Olen oikeasti sitä mieltä, että mikäli mies rakastaa minua, on uskollinen minulle ja on todellinen MIES, johon tukeutua ja hädän hetkellä nojautua. Rakastaisi ja rakastelisi minua. Voisin hyväksyä hänen pukeutumisensa naisten alusvaatteisiin. Se ei olisi suhteessamme pääkysymys

      • voukkoset

        niin meilläkin en katsele ukon äällä lökäreitä ,kyllä vaatetan pitsi alkkareihin ja sukkiksiin ja lekiksiin ja on tyytyväinen .eikä tartte työssä hikoilla paksuissa alkkareissa ,Kesällä sukkanauhat ja sukat on kova sana .Kyllä voi katsoa ihania muotoja


      • Jariik
        voukkoset kirjoitti:

        niin meilläkin en katsele ukon äällä lökäreitä ,kyllä vaatetan pitsi alkkareihin ja sukkiksiin ja lekiksiin ja on tyytyväinen .eikä tartte työssä hikoilla paksuissa alkkareissa ,Kesällä sukkanauhat ja sukat on kova sana .Kyllä voi katsoa ihania muotoja

        "sytykettä" saa helposti seksileikkeihin vaikkapa naisten alusvaatteista, kokeilkaa edes?


      • kiihottavaa

        Moi olen mies mun naiskaverini haluaa jot pukeudun naiseksi. Olen joutunut ostamaan kaikki naisten vaatteet omaa kokoa, sit hän haluu rakastella mun kaa. Onhan se kivaa ku riisutaan, hiljaa toisiamme. ja hyväillään, mua kiihottaa ku saa hiljaa riisuu naiselta rintaliivit ja imee.


      • -> -> ->
        kiihottavaa kirjoitti:

        Moi olen mies mun naiskaverini haluaa jot pukeudun naiseksi. Olen joutunut ostamaan kaikki naisten vaatteet omaa kokoa, sit hän haluu rakastella mun kaa. Onhan se kivaa ku riisutaan, hiljaa toisiamme. ja hyväillään, mua kiihottaa ku saa hiljaa riisuu naiselta rintaliivit ja imee.

        Jospa siirtyisit seksipuolen fetissipalstalle. Juttusi sopii sinne paremmin.


    • Katsokaa

      Tosi kivat jalassa naisten lahkeelliset silkkihousut

      • Makunsa kullakin

        Ohhoh! En sanoisi kovin kivoiksi vaikka kyseiseen ikäluokkaan kuuluvana naisena onkin kuulunut nuoruusajan normiasusteisiin. Käytän nykyisin mieluummin moderneja pikkareita nykyaikaisista materiaaleista.


      • Pinknick

        Ovat tosi kivoja-ja alushame aluspaitana.Nannaa..


      • h.m

        Olen samaa mieltä.


    • Pikkarit venyy

      Olen käyttänyt ja käytän mukavia "naisten"alushousuja, vaikka eihän vaatteella ole sukupuolta. Miksi käyttää surkeita asuja kun saa hyvääkin.

    • sepi on 79

      Olen käyttänyt ala-asteelta asti vastakkaisen sukupuolen alusvaatteita, tuntuvat päällä paremmilta ja materiaalit ovat mukavempia. Ja tietyt mallit puristavat kivasti

      • Mikäs siinä jos ne sopivat. Naisten alusvaatteissa ei tosin kyllä ole otettu huomioon miesten anatomisia eroavaisuuksia alapään osalta = alushousujen haarapala esim. melko kapea. Vähän kyllä on koomista, jos pallit roikkuu pitsialkkarien välistä! Tai no niin, joistakin se voi olla seksikästä.


      • Kimakka ukko

        Ja tietyt mallit puristavat kivasti palleja niin että ääneni on kimakka...


      • Hölmöjä puhut
        Kimakka ukko kirjoitti:

        Ja tietyt mallit puristavat kivasti palleja niin että ääneni on kimakka...

        Urbaani legenda jonka elokuvantekijät on opettanut ihmisille (kuuluu sarjaan auton renkaiden ulvonta hiekkatiellä). Vaikka pallit poistettaisiin, se ei muuta miehen ääntä.


      • Hölmöjä puhut kirjoitti:

        Urbaani legenda jonka elokuvantekijät on opettanut ihmisille (kuuluu sarjaan auton renkaiden ulvonta hiekkatiellä). Vaikka pallit poistettaisiin, se ei muuta miehen ääntä.

        Ainahan sitä voi sitten kimittää! Tunnetuin kimittäjä lienee kimi räikkönen. Tosin en ole varma pitääkö hän naisten alusvaatteita ajopukunsa alla...


      • Naisista "miehiä"
        shadylady kirjoitti:

        Ainahan sitä voi sitten kimittää! Tunnetuin kimittäjä lienee kimi räikkönen. Tosin en ole varma pitääkö hän naisten alusvaatteita ajopukunsa alla...

        Vastaavasti naiset opettelevat puhumaan mahdollisimman matalalla äänellä saadakseen arvovaltaa. Jenkkityylistä kimitystä ei kuule suomalaisnaisilla.


      • Pissikset
        Naisista "miehiä" kirjoitti:

        Vastaavasti naiset opettelevat puhumaan mahdollisimman matalalla äänellä saadakseen arvovaltaa. Jenkkityylistä kimitystä ei kuule suomalaisnaisilla.

        Paitsi pissiksiltä, jotka naukuu kuin sairaat kissat.


      • jukkis...
        shadylady kirjoitti:

        Ainahan sitä voi sitten kimittää! Tunnetuin kimittäjä lienee kimi räikkönen. Tosin en ole varma pitääkö hän naisten alusvaatteita ajopukunsa alla...

        Kimi on ollut nuorena pyörä onnettomuuhessa ja loukannut äänihuulensa.


      • Kalukukkarossa
        Hölmöjä puhut kirjoitti:

        Urbaani legenda jonka elokuvantekijät on opettanut ihmisille (kuuluu sarjaan auton renkaiden ulvonta hiekkatiellä). Vaikka pallit poistettaisiin, se ei muuta miehen ääntä.

        ... auton renkaat saa ulvomaan ainakin savipintaiselle soratiellä...
        Haarapalalla niinkään ei ole merkitystä, vaan sen etuosalla, minkä malliset valitsee.


      • Pitkäletku
        shadylady kirjoitti:

        Mikäs siinä jos ne sopivat. Naisten alusvaatteissa ei tosin kyllä ole otettu huomioon miesten anatomisia eroavaisuuksia alapään osalta = alushousujen haarapala esim. melko kapea. Vähän kyllä on koomista, jos pallit roikkuu pitsialkkarien välistä! Tai no niin, joistakin se voi olla seksikästä.

        Naisten pikkareista löytyy niin laaja valikoima, että muutamien haarapalakin on aivan riittävän leveä. Ja monissa pikkareissa käytetty joustava kudos hoitaa loput sopivuusongelmat.


      • Ex-impotentti

        Osa naisten pikkareista todellakin puristaa juuri sen verran kivasti, että jopa aikaa sitten unohdetut ruumiintoiminnot voivat yllättävästi palautua kuin taikaiskusta. Saattaa sattua niinkin, että sildenafiilitabletit jäävät vaille käyttöä.
        Pikkareissa on taikaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe