Kuka tunnustaa??

Impulssikontrolli???

Taitaa olla joku palstalainen taas asialla, kuka uskaltaa tunnustaa?
Vieläkö joku kehtaa väittää että tätä ei muka tapahdu?
Miten tähänkin tapahtumaan olisi nainen voinut itse vaikuttaa? Olla tekemättä työtään?
Missä menee miesten vastuu omasta käytöksestään?


http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288502943897.htm

Työtään tekevältä naiselta saa myös kysellä vaikka mitä törkeää..

lhttp://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288502962562.html

Nainen ei ole turvassa myöskään asiakkaana.

http://www.hs.fi/kotimaa/Taksinkuljettaja kävi käsiksi matkustajaansa/a1305587105524?ref=lk_is_2

6

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että tällästä

      Yleistätkö nyt kaikkiin miehiin? Hulluja löytyy aina. Myös miehiä raiskataan, pahoinpidellään, ryöstetään yms. yleensä juurikin miesten toimesta.


      Ja voisit opetella tarkastamaan linkkisi ennen niiden jakamista.

    • Taksikuski on varmaan sellainen duuni, jossa tulee nähtyä kaikenlaisia ihmisiä ja vielä ei-niin priima kunnossa. Ja jos puku on paljastava ja asenne flirtaileva, niin aika selvä yhtälöhän se on.

      En tarkoita että Evan pitäisi muuttaa tapojaan, päinvastoin, piristää varmasti monien päivää. Aloittajan asenne on mielestäni vain hiukan liioiteltu. Eihän tuossa, toisin kuin alemassa linkissä, ole mitään rikosta epäilyssä.

      • Nähty monesti

        "Välillä miehet myös huorittelevat, kun en lähde heidän mukaansa. Se tuntuu aina yhtä ikävältä."

        Tämäkin on tyypillistä käytöstä miehiltä. Jos et anna haukutaan pystyyn, vaikka olisit työpaikallasi.


      • Nähty monesti kirjoitti:

        "Välillä miehet myös huorittelevat, kun en lähde heidän mukaansa. Se tuntuu aina yhtä ikävältä."

        Tämäkin on tyypillistä käytöstä miehiltä. Jos et anna haukutaan pystyyn, vaikka olisit työpaikallasi.

        Asenteesi lähentelee miesvihaa. Miksi syytät juuri nimenomaan miehiä, eivätkö huorittelijat ja ahdistelijat olisi keskeisempi ärtymyksen kohde? En ole pitänyt lukua enkä siksi osaa sanoa onko minua huoriteltu enemmän miesten vai naisten taholta, mutta ihan yhtä ikävältä se tuntui kun miehenkin sanomana. Kyllä ne naisetko osaavat sekä ahdistella, olla törkeitä ja tehdä rikoksia. Miksi heidät pitäisi päästää pälkähästä?

        "Sentään on linkkejä, useimmilla täällä mennään vain pelkällä mutulla."

        http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/nainen-pahoinpiteli-kolme-miesta---hakkasi-yhta-puisella-survimella/2012/02/1503663

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012062915783577_uu.shtml

        Uskaltaako sitä enää mennä ulos, kun kaikki naiset selvästi ovat hulluja murhaajia? Ei ku miten tää meni.

        En puolustele huorittelua enkä ahdistelua, mutta asenteesi kuulostaa siltä, että kaikki miehet ovat hulluja raiskaajia ja kaikki naiset puhtoisia pulmusia. Tälläinen sukupuoleen sidonnainen mustavalkoistaminen ei auta ketään, etenkään sinun argumentointiasi. Jos työssään ahdistelua kokevat ovat huolesi kohteena niin kirjoita sitten siitä, äläkä suoraan siirry halveeraamaan puolta ihmiskuntaa.


      • .................
        se_vinee kirjoitti:

        Asenteesi lähentelee miesvihaa. Miksi syytät juuri nimenomaan miehiä, eivätkö huorittelijat ja ahdistelijat olisi keskeisempi ärtymyksen kohde? En ole pitänyt lukua enkä siksi osaa sanoa onko minua huoriteltu enemmän miesten vai naisten taholta, mutta ihan yhtä ikävältä se tuntui kun miehenkin sanomana. Kyllä ne naisetko osaavat sekä ahdistella, olla törkeitä ja tehdä rikoksia. Miksi heidät pitäisi päästää pälkähästä?

        "Sentään on linkkejä, useimmilla täällä mennään vain pelkällä mutulla."

        http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/nainen-pahoinpiteli-kolme-miesta---hakkasi-yhta-puisella-survimella/2012/02/1503663

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012062915783577_uu.shtml

        Uskaltaako sitä enää mennä ulos, kun kaikki naiset selvästi ovat hulluja murhaajia? Ei ku miten tää meni.

        En puolustele huorittelua enkä ahdistelua, mutta asenteesi kuulostaa siltä, että kaikki miehet ovat hulluja raiskaajia ja kaikki naiset puhtoisia pulmusia. Tälläinen sukupuoleen sidonnainen mustavalkoistaminen ei auta ketään, etenkään sinun argumentointiasi. Jos työssään ahdistelua kokevat ovat huolesi kohteena niin kirjoita sitten siitä, äläkä suoraan siirry halveeraamaan puolta ihmiskuntaa.

        "Asenteesi lähentelee miesvihaa. Miksi syytät juuri nimenomaan miehiä, eivätkö huorittelijat ja ahdistelijat olisi keskeisempi ärtymyksen kohde? En ole pitänyt lukua enkä siksi osaa sanoa onko minua huoriteltu enemmän miesten vai naisten taholta, mutta ihan yhtä ikävältä se tuntui kun miehenkin sanomana. Kyllä ne naisetko osaavat sekä ahdistella, olla törkeitä ja tehdä rikoksia. Miksi heidät pitäisi päästää pälkähästä?"

        En voi kommentoida tuohon naisten huoritteluun, kun ei ole osunut koskaan kohdalle, siksi puhun siitä mistä on omakohtaisia kokemuksia. En myöskään väittänyt etteivät naiset tee rikoksia tai ansaitse rangaistuksia tekemistään rikoksista. Voit toki nostaa tämän aloitukseksi, jos asia sinua vaivaa. Itse en tunne olevani vaarassa naisten taholta, edes Anneli Auerin.

        Ottaen huomioon että palstan suurin agenda on osoittaa kuinka huono ja järjetön on suominainen, katson olevani suorastaan velvoitettu tuomaan esille myös toista näkökulmaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe