Taitaa olla joku palstalainen taas asialla, kuka uskaltaa tunnustaa?
Vieläkö joku kehtaa väittää että tätä ei muka tapahdu?
Miten tähänkin tapahtumaan olisi nainen voinut itse vaikuttaa? Olla tekemättä työtään?
Missä menee miesten vastuu omasta käytöksestään?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288502943897.htm
Työtään tekevältä naiselta saa myös kysellä vaikka mitä törkeää..
lhttp://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288502962562.html
Nainen ei ole turvassa myöskään asiakkaana.
http://www.hs.fi/kotimaa/Taksinkuljettaja kävi käsiksi matkustajaansa/a1305587105524?ref=lk_is_2
Kuka tunnustaa??
6
155
Vastaukset
- että tällästä
Yleistätkö nyt kaikkiin miehiin? Hulluja löytyy aina. Myös miehiä raiskataan, pahoinpidellään, ryöstetään yms. yleensä juurikin miesten toimesta.
Ja voisit opetella tarkastamaan linkkisi ennen niiden jakamista.- Että näin
Sori...l karkasi seuraavan linkin alkuun
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288502962562.html
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288502943897.html
Sentään on linkkejä, useimmilla täällä mennään vain pelkällä mutulla..
Ja tosta yleistämisestä ei luulis miesten valittavan...
Taksikuski on varmaan sellainen duuni, jossa tulee nähtyä kaikenlaisia ihmisiä ja vielä ei-niin priima kunnossa. Ja jos puku on paljastava ja asenne flirtaileva, niin aika selvä yhtälöhän se on.
En tarkoita että Evan pitäisi muuttaa tapojaan, päinvastoin, piristää varmasti monien päivää. Aloittajan asenne on mielestäni vain hiukan liioiteltu. Eihän tuossa, toisin kuin alemassa linkissä, ole mitään rikosta epäilyssä.- Nähty monesti
"Välillä miehet myös huorittelevat, kun en lähde heidän mukaansa. Se tuntuu aina yhtä ikävältä."
Tämäkin on tyypillistä käytöstä miehiltä. Jos et anna haukutaan pystyyn, vaikka olisit työpaikallasi. Nähty monesti kirjoitti:
"Välillä miehet myös huorittelevat, kun en lähde heidän mukaansa. Se tuntuu aina yhtä ikävältä."
Tämäkin on tyypillistä käytöstä miehiltä. Jos et anna haukutaan pystyyn, vaikka olisit työpaikallasi.Asenteesi lähentelee miesvihaa. Miksi syytät juuri nimenomaan miehiä, eivätkö huorittelijat ja ahdistelijat olisi keskeisempi ärtymyksen kohde? En ole pitänyt lukua enkä siksi osaa sanoa onko minua huoriteltu enemmän miesten vai naisten taholta, mutta ihan yhtä ikävältä se tuntui kun miehenkin sanomana. Kyllä ne naisetko osaavat sekä ahdistella, olla törkeitä ja tehdä rikoksia. Miksi heidät pitäisi päästää pälkähästä?
"Sentään on linkkejä, useimmilla täällä mennään vain pelkällä mutulla."
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/nainen-pahoinpiteli-kolme-miesta---hakkasi-yhta-puisella-survimella/2012/02/1503663
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012062915783577_uu.shtml
Uskaltaako sitä enää mennä ulos, kun kaikki naiset selvästi ovat hulluja murhaajia? Ei ku miten tää meni.
En puolustele huorittelua enkä ahdistelua, mutta asenteesi kuulostaa siltä, että kaikki miehet ovat hulluja raiskaajia ja kaikki naiset puhtoisia pulmusia. Tälläinen sukupuoleen sidonnainen mustavalkoistaminen ei auta ketään, etenkään sinun argumentointiasi. Jos työssään ahdistelua kokevat ovat huolesi kohteena niin kirjoita sitten siitä, äläkä suoraan siirry halveeraamaan puolta ihmiskuntaa.- .................
se_vinee kirjoitti:
Asenteesi lähentelee miesvihaa. Miksi syytät juuri nimenomaan miehiä, eivätkö huorittelijat ja ahdistelijat olisi keskeisempi ärtymyksen kohde? En ole pitänyt lukua enkä siksi osaa sanoa onko minua huoriteltu enemmän miesten vai naisten taholta, mutta ihan yhtä ikävältä se tuntui kun miehenkin sanomana. Kyllä ne naisetko osaavat sekä ahdistella, olla törkeitä ja tehdä rikoksia. Miksi heidät pitäisi päästää pälkähästä?
"Sentään on linkkejä, useimmilla täällä mennään vain pelkällä mutulla."
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/nainen-pahoinpiteli-kolme-miesta---hakkasi-yhta-puisella-survimella/2012/02/1503663
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012062915783577_uu.shtml
Uskaltaako sitä enää mennä ulos, kun kaikki naiset selvästi ovat hulluja murhaajia? Ei ku miten tää meni.
En puolustele huorittelua enkä ahdistelua, mutta asenteesi kuulostaa siltä, että kaikki miehet ovat hulluja raiskaajia ja kaikki naiset puhtoisia pulmusia. Tälläinen sukupuoleen sidonnainen mustavalkoistaminen ei auta ketään, etenkään sinun argumentointiasi. Jos työssään ahdistelua kokevat ovat huolesi kohteena niin kirjoita sitten siitä, äläkä suoraan siirry halveeraamaan puolta ihmiskuntaa."Asenteesi lähentelee miesvihaa. Miksi syytät juuri nimenomaan miehiä, eivätkö huorittelijat ja ahdistelijat olisi keskeisempi ärtymyksen kohde? En ole pitänyt lukua enkä siksi osaa sanoa onko minua huoriteltu enemmän miesten vai naisten taholta, mutta ihan yhtä ikävältä se tuntui kun miehenkin sanomana. Kyllä ne naisetko osaavat sekä ahdistella, olla törkeitä ja tehdä rikoksia. Miksi heidät pitäisi päästää pälkähästä?"
En voi kommentoida tuohon naisten huoritteluun, kun ei ole osunut koskaan kohdalle, siksi puhun siitä mistä on omakohtaisia kokemuksia. En myöskään väittänyt etteivät naiset tee rikoksia tai ansaitse rangaistuksia tekemistään rikoksista. Voit toki nostaa tämän aloitukseksi, jos asia sinua vaivaa. Itse en tunne olevani vaarassa naisten taholta, edes Anneli Auerin.
Ottaen huomioon että palstan suurin agenda on osoittaa kuinka huono ja järjetön on suominainen, katson olevani suorastaan velvoitettu tuomaan esille myös toista näkökulmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683