Kävin tänään otattamassa ripsipermanentin, jonka olin ostanut Grouponilta. Ensinnäkin heti tuli fiilis, että täällä ei pahemmin huomioida asiakasta. Työntkijät painuivat takahuoneeseen ilmeisesti kahville ja juoruhetkelle, ja sulkivat oven selkeästi hieman pahoillaan asiakkaan läsnäolosta.
Kun "hoito" viimein aloitetiin, tekijä ei yhtään selittänyt mitä tekee eikä ksynyt asiakkaan toiveita ripsien kaarevuudesta. Kysyessäni kinka kaareviksi ripset tlevat, vastaus oli tylyhkö "Miten niin kinka kaareviksi? Tämä rulla sopii sun ripsiin ja niistä tulee luonnolliset". Istumaan laitettiin todella epämukavalle tuolille odotushuoneeseen niin että kaikki ohikulkjijat ja sisääntulvat asiakkaat pystyvät pällistelemään. Istua piti n. 30min ilman mitään viihdykettä, työntekijät painuivat jälleen takahuoneeseen. Lopulta hommaan ollessa valmis, ripset olivat niin käkkyrällä että näytti että ripset olivat lyhentyneet puolella.
Lahjakorttiin kuului myös ripsien muotoilu, joka olisi jääänyt tekemättä ellen olisi siitä muistuttanut. Uudelleen en kyseiseen puotiin mene. Onko muilla kokmuksia paikasta?
Rose d'Orient, Helsinki
33
6323
Vastaukset
- BM
Kiitos aloituksesta ja kokemuksen jakamisesta!
Ostin saman diilin.. olin jo varannut aikani, kun minun tuli tarve siirtää sitä. Yritin kolmena päivänä saada puheluihini vastausta, ei onnistunut. Laitoin myös tekstaria, johon ei vastattu. Vasta kun laitoin Grouponille kyselyä, sain asiani hoitoon.. mutkien kautta. Ensin tuli lupaus, että puheluun vastataan, sen jälkeenkään ei vastattu, eikä soitettu takaisin, kuten luvattiin. Vasta samana päivänä, kun aikani oli tuli tekstari: "Perutko siis tämän päivän aikasi?"
Tämä olin. 2 tuntia ennen varattua aikaa.... säännöthän ovat, että jos alle 24h peruu ajan, on lahjakortti menetetty- -- tässä tapauksessa sain puhuttua, ettei lahjakortti ole käytetty, koska syy ei ole ollut minun ja että otan uudellee yhteyttä sopivan ajan löytämiseksi. Arvatkaa tekeekö mieli mennä uuteen aikaan.. Etenkin, jos tuo yllä oleva oli tapauksen lopputulos....
En ole koskaan käynyt ripsipermarissa ja siksi halusin ostaa diilin, jotta näen onko siitä ongelmallisiin ripsiini apua. Tjaa. . . mie myös mielelläni haluaisin muita kokemuksia, hyviäkin, jos niitä on ;) - Jh1237
Kävin ko paikassa ultraäänikasvohoidossa ja kokemus oli positiivinen. Hoitaja selosti erittäin tarkasti ennen hoitoa mitä on tekemässä ja mikä on minkäkin vaiheen vaikutus. Poistui naamion ajaksi 'juoruamaan takahuoneeseen' eli sain nukkua rauhassa :) Suosittelen!
- MRS80
Samaa mieltä. Todella positiivinen kokemus ja aion mennä toistekin. Itse en kyllä tarvitsekaan jatkuvaa viihdytystä. :D
- AsiakasX
Yritin soittaa tänään ja varata aikaa ripsipermanenttiin. Ei vastattu puhelimeen.
- Vihainen79
Olen yrittänyt varata aikaa monta päivää meikkikurssille, jonka ostin myös Grouponilta tänne. Sieltä ei vastata puhelimeen eikä soiteta takaisin ! Todella törkeää palvelua tuntuu olevan ! Taidan mennä kohta käymään siellä.
- Ärsyttää ja sapettaa
Olen myös yrittänyt soittaa tänne viikon ajan ja laittanut viestinkin.
Ei vastausta. - Soittelija.
Mulle vastattiin tänään ekan kerran kun olin vartin verran soittanut sinne taukoamatta, edeltävinä kertoina soitin aina kerran ja kun tyyttäsi tyhjää niin jäin odottelemaan turhaan takaisin soittoa.
Eli omat kokemukset tällä hetkellä on vain tuonne soittelusta.. Tulen sitten kertomaan miten ripsipermanentti, ripsien ja kulmien värjäys ja muotoilu meni.
Vähän kyllä jännittää tän keskustelun jälkeen että minkäköhän näkösenä sieltä putiikista oikein poistun :o
Niin ja siis, grouponilta ostin kans tollasen lahjakortin. - meowww
Citydealin mäkin alunperin ostin ja nyt kävin taas uudelleen. Anne on i h a n a ja tekee ripsipermanentin ja värjäyksen todella hyvin. Monta paikkaa kokeilleena (ei todellakaan positiivisia kokemuksia kaikki..) oon todennut tän kaikista parhaimmaksi hinta-laatusuhteeltaan. Suosittelen todellakin!
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että odotusaika on supertylsää ja penkki todella epämukava mutta nekin sietää kun lopputulos on erittäin hyvä. :-)
ps. ei ollut maksettu mainos - Rose d'Orient ei enä
Todella surkeaa palvelua. Puheluihin ei vastata. Kun lopulta aika sovittiin. Tuli aamupäivällä ilmoitus tekstarilla, että aika on nyt peruttu.
Pääsin lopulta paikalle... siis varsinaista ripsipermanenttia ei suoritettu. Ripseni olivat kuulemma vielä edellisen 4kk aikaisemmin tehdyn permanentin jäljiltä liian käsitellyt. Tilaisuus oli pelkkää väkisin myyntiä todella korkeaan ylihintaan. Sama sivellin jonka saa yleisesti hieman yli kympillä maksaa Rose d'Orientilla 30 Eur...... älä osta mitään,sillä kaikki nuo tuotteet on todella häskisti hinnoiteltu.
Lopulta peruin koko diilin Grouponin aspan kautta.
En todellakaan kaipaa enää tuota vanhaa Neuvostoliiton palveluasennetta. - tyytymätönasiakas
Ostin Grouponilta lahjakortin ripsipermanenttiin. Sovin ajan puhelulla, puhelimessa oltiin hieman töykeitä minulle. No odottelin perjantain aikaa, joka oli iltapäivällä ja sain tietää noin kolmisen tuntia aikaisemmin, että aikani on peruttu. Soitin uuden ajan ja sovin sen parin viikon päähän. Kyseisen päivän edellisenä päivänä lääkärini oli vaihtanut tärkeän tapaamisen aikaa samalle päivälle, samoihin aikoihin. Sääntönähän on, että aika pitää peruuttaa 24h aikaisemmin. Olin kysellyt hoidosta juuri ennen tätä 24 tuntia, kuinka kauan kestää kyseinen hoito. Jotta tietäisin kerkeäisinkö lääkäriin. Tulin tulokseen että myöhästyisin. Soitin samantien peruakseni ajan eli 23 h 55 minuuttia ennen hoitoaikaani, sain valitukset päälleni myöhästymisestä. Vaikkakin kyseinen henkilö oli kertonut peruutuksesta n. 3 h aikaisemmin edellisellä kerralla. Sovin uudelleen uuden ajan perjantai iltapäiväksi ja senkin hoitaja perutti samoihin aikoihin kuin edellisen. Loppujen lopuksi kärähti toistuvan epäkohteliaan käytöksen jälkeen pinna. Ja pirautin Grouponille peruakseni lahjakorttini vaikka määräaika oli mennyt. Aivan loistavaa palvelua siellä löytyi ymmärrystä ja iloista asiakaspalvelua, vaikkakin asiakas eli minä en ollut kauhean iloinen. Ja lupasi tehdä poikkeuksen kohdallani ja perua lahjakorttin.
- Perälä
Just meinasin ostaa ko liikkeeseen luksuskasvohoito lahjakortin gruoponilta mutten ostakaan tämän keskustelun luettuani! Mikäli asiakaspalvelun taso kuvailtua luokkaa niin aika vaikeaa on asioida ko yrityksen kanssa.
- Rapunen6
Itse kävin viime viikolla tuolla ripsipermanentissa.
Yllätyin todella että jouduin istumaan tuon koko tunnin ajan (ripsipermis ripsien värjäys)! Tuolissa ei ollut edes niskatukea. Aiemmin muissa paikoissa olen ollut makuuasennossa, mikä on tietenkin suorastaan rentouttavaa.
Tämä korkea tuoli oli vielä kiusallisesti sisäänkäynnin vieressä, ja koska silmät on kokoajan pidettävä kiinni, en tiennyt kuka tulee sisään ja kuka menee ulos.
Tekijän napakoista ja ripeistä otteista huomasi että hänellä on paljon kokemusta, mutta tulihan siinä vähän sellainen olo kuin olisi "liukuhihnalla" ja otteet olivat välillä liian rajut.
Lopputulos oli kuitenkin hyvä ja saatan mennä uudelleenkin, hinnan takia lähinnä.
Ymmärrän hyvin ettei tekijä ehdi vastaamaan puheluihin. En itsekään pitäisi siitä että hän jättäisi työn kesken ja vastaisi joka puheluun. Aineen vaikutusajalla jän kyllä poistui takahuoneeseen ja soitti useamman puhelun. Sanoi minullekin että hänet tavoittaa parhaiten tekstiviestillä. - emmi7
Ripsien ja kasvohoitojen tekijät ovat eri henkilöt. Itse olen käynyt kahdesti ultraäänikasvohoidossa ja voin suositella Allaa täydestä sydämestä:) kertoo tarkkaan mitä tekee, antaa vakioasiakkaille hyvät alet ja neuvoo mitä ihonhoitotuotteita kannattaa kokeilla (minulle mm. suositteli natusan babyn sinkkivoidetta epäpuhtauksiin ja kasvosieniä meikinpoistoon - ei siis ylihinnoiteltua omien tuotteiden mainontaa..) Ei myöskään suostunut tekemään minulle ultraäänikasvohoitoa kun kuuli minun olevan lähdössä etelään reissuun, ei tee hyvää kasvoille siis. Monessa paikassa olen käynyt mutta tästä ensimmäinen kantis!
- Olesya
Mä kävin Annella ottamas ripsipermamentin. Tykkäsin todella kovasti! Pelkäsin, että sattuu, koska kerran yhessä toisessa paikassa sattui todella paljon, mutta Anne käytti toista tekniikka. Kaikin puolin positiivine kokemus. En kyllä vaihtais paikkaa
- ihan ok
Kävin siellä tänään ripsipermiksessä. Sama grouponin diili. Mua palveli vaaleatukkainen nuori nainen. Mulla oli kiva fiilis sen koko ajan, en mä ajatellu siinä oven vieressä puoli-istuvassa aasennossa pahalta, eikä se että olin yksin vaikutusajat heidän ollessa tauolla. So what? Sermi oli näköesteenä. Kiva oli saada istua rauhassa! Hyvä hinta, kivalta näytti, mulle kerrottiin heti alkuun miten tehdään. Lisämyynti on pakollista tolla alalla, että putiikki pysyy pystyssä. :) Sovittiin että saan jatkossakin samaan hintaan sen paketin.
- Larkinis
Hyviä kokemuksia mullakin. Etukäteen selitettiin tarkasti että mitä tehdään, kysyttiin millaisen kaarevuuden haluan yms. Mulla myös käsittelyn teki vaaleatukkainen nuori nainen. Lopputulos oli hyvä. Ajattelin mennä uudelleen.
- Vard
Todella törkeä henkilökunta . Asiakaspalvelu ei toimi yhtään !
En menisi sinne uudestaan. - ripsipermis_22
Olen käynyt täällä säännöllisesti ripsipermanentissa sen jälkeen kun ostin Grouponin diilin. Annella on varmat otteet ja ripsipermanentin laittaminen on kestänyt vähemmän aikaa kuin muualla. Anne on aika suorapuheinen ja joku saattaa siitä loukkaantua. Aion käydä jatkossakin.
- revitäänköosapois
Mitä on ripsien muotoilu?Kulmien muotoilun tiedän, mutta ripsien muotoilu?
- Huonokokemus
Ostin grouponista lahjakortin ripsipermanenttiin ja kulmien värjäykseen muotoiluun. Asiakaspalvelu tylyä. Lähti kesken kaiken tupakalle ja mukaan pihalta tuli ilmeisesti hänen ystävänsä tuijottelemaan ja juoruilemaan eteeni. Jäi todella huono fiilis. Kulmiani ei suostunut värjäämään, enkä rahoja saanut takaisin siltikään. En menisi enään ikinä kyseiseen paikkaan. Enkä todellakaan suosittele kenellekkään muulle.
- L.S.82
Pari vuotta olen käynyt Annella ripsipermiksessä ja jälki on ollut joka kerta erinomaista. Nyt on tehty remonttiakin ja asiakas saa (lähes) maata istumisen sijaan. :)
- Ripsipermisaatelia
Olen ollut Annen asiakas jo kolmatta vuotta. En voi kun hämmästellä tätä kommentointia, Anne selittää aina tekovaiheet, on iloinen ja ystävällinen, ja ennenkaikkea, ammatimaisen hyvää jälkeä. Minusta vaan hyvä että aineiden odotusajat saa torkkua rauhassa. Koskaan en ole pettynyt :). Aiemmissa paikoissa kyllä näinkin on käynyt.
Suosittelen Annea! - jkala
Hieronta ei ollut kauhean ihmeellinen, aika kivulias minulle, otteet kovia.
- TmiRoseDorient
Hello everyone. We are sincerely sorry for the bad experience some of you have had. Our team has changed completely, so everyone is very welcome to stop by and enjoy exceptional beauty treatments performed by our highly experienced and certified specialists.
- Kynsisieni1
Ja nyt hoitola saamassa vierailevan tähden rovaniemeltä todellinen konkari kusetuksessa ja paskassa palvelussa . Tää rouva kyllä tuo uutta tuulta mm. Sottasuudella ja paskasilla välineillä.
- Rosedorient
Hei,
Toimin Rose d' Orient nimisessä kauneus -ja terveyshoitolassa kosmetologina ja olen yritystilojen päävuokralainen. Toimitiloissa minun lisäksi työskentelee tällä hetkellä koulutettu hieroja, meikkaaja maskeeraja, kynsimuotoilija ja esteettisten hoitojen ammattilainen.
Yritys toimii niin sanotulla vuokratuoli/vuokratila menetelmällä, joka tarkoittaa sitä, että jokainen palveluntarjoaja tarjoaa palveluitaan oman toiminimen alla. Meillä ei ole yleistä reseptionistia, joka hoitaisi ajanvarausjärjestelmää, vaan jokainen huolehtii itse omasta varausjärjestelmästä. Tämä vähän hankaloittaa ajanvarausta, mutta aamu -ja iltapäivästä ajan saa varattua ongelmitta. Vastaamme kyllä puhelimeen aina mahdollisuuksien mukaan, myös päiväsaikaan.
Syy miksi kirjoitan tämän on asiakkaiden ihmettely huonoon palautteeseen internetissä. Pakko myöntää olen ihmetellyt itsekkin, mistä tämä johtuu. Ennen en vain osannut puuttua asiaan, joka johtuu osittain siitä, että en käytä internettiä tai sosiaalisen median palveluita juuri lainkaan. Nyt olen päättänyt tehdä asiaan muutoksen. Minun mielestäni palautetta saa ja pitää antaa, jotta asiakaspalvelu saadaan pidettyä mahdollisimman korkealla tasolla. Muistakaa myös sekin, ennen kuin kirjoitatte palautetta oli se sitten hyvää tai huonoa, että pienyrittäjälle yksi huono palaute voi kumota viisi hyvää palautetta. Pienyrittäjälle joka ikinen asiakas on tärkeä, ja yksikin ostamatta jätetty hoito/lahjakortti/tuote on iso menetys. Kaikille asiakkaille pyritään tekemään hoidot ammattitaitoisesti ja hyvällä asiakaspalvelulla, jotta asiakas pysyisi tyytyväisenä ja haluaisi palata hoitolaan uudelleenkin. Nykymaailmassa ihmiset lukee palautteita ja arvosteluja, ennen kuin ostavat palveluita tai tuotteita, joka vaikuttaa suoraan yrittäjän asiakasmäärään ja myyntiin. Isot yritykset eivät huomaa viiden asiakkaan puuttumista, joka on pienyrittäjälle iso menetys. Moni ei edes ymmärrä, että joka ikisellä palautteella on suuri merkitys.
Toimitiloihin on viimeisen kahden vuoden aikana tehty pintaremonttia ja asiakasviihtyvyyttä on pyritty parantamaan entisestään. Toimitilan isoin huone on jaettu kahteen pienempään huoneeseen väliseinällä, jotta asiakkaat saavat tarvitsemansa yksityisyyden. Hierojalla ja kosmetologilla on omat työhuoneet tomitilassa. Tiloissa on myös asiakkaiden odotushuone, jossa on tarjolla teetä, kahvia ja jotain pientä naposteltavaa. Toimitilaan on myös tehty ympäristökeskuksen tekemä tarkastus, josta saatiin hyväksytty päätös.
Toimitilojen lisäksi palvelut ja palveluiden tarjoajat ovat muuttuneet . Anne ei enään ole hoitolassa töissä, mutta ihmettelen suuresti häneen kohdistunutta negatiivista palautetta. Anne oli työssään todella ammattitaitoinen ja hoiti työnsä täysin ammattimaisesti. Hänen varausmenetelmää minun on vaikea kommentoida, mutta uskon että se oli vähintääkin hyvällä tasolla. Hoitoalalla on mahdotonta vastata puhelimeen tehdessä asiakkaalleen hoitoa ja toivonkin ihmisten ymmärtävän sen ainakin jollakin tasolla. Valitettavasti näin pienyrittäjänä ei ole varaa palkata erillistä ihmistä huolehtimaan ajanvarauksesta.
Uudet kasvot hoitolassamme ovat Alena Karhu IMA make up artist , Tanja Lisko kynsimuotoilija ja esteettiset hoidot ja Anna Nefenteva hieronta ja sokerointi. Kosmetologina toimin minä Alla Krasovski jo 19:toista vuotta Suomessa (CIDESCO SKY) . Kaikki hoitajamme ovat sertifioituneita ammattilaisia. Diplomit ja sertifikaatit ovat nähtävinä hoitolassamme. Lisäksi hoitolassa käytetään vain laadukkaita hoitotuotteita kaikissa hoidoissa.
Tämän kirjoituksen tarkoitus on kertoa uudistuneesta Rose 'd Orient hoitolasta, jossa on todella motivoitunut asiakaspalveleva ja ammattitaitoinen palvelu. Tiedän, että kaikkia on mahdotonta mielyttää, mutta siihen ainakin pyrimme.
Tervetuloa tutustumaan hoitolaamme omin silmin. Hoidon voit varata puhelimitse mielellään aamu -tai iltapäivällä tai tule paikan päälle tutustumaan Eerikinkatu 42, Helsinki. Puhelin numero ja muut yhteistiedot löydät sivuilta www.rosedorient.fi.
Pyrin helmikuun aikana avaamaan uudet sivut facebookkiin ja instagramiin, johon päivitän kuvia hoitolasta ja mahdollisesti hoidoista. Sivuille tulee mukavia tarjouksia kaikilta Rose d orient hoitajilta. Keväällä järjestetää myös muutama arvonta erillaisiin hoitoihin hoitolaan, kunhan saadaa sivut luotua. Pysy hereillä!
Toivotaan, että jatkossa palvelu mielyttää ja saadaan enemmän tyytyväisiä vakioasikkaita.
Ystävällisin terveisin Alla Krasovski CIDESCO SKY kosmetologi Rose 'd Orient.- Anonyymi
Ostin tänään lahjakortin teille 60min jalkahoitoon geelilakkauksella Arina Eklundille. Soitin hänelle ja yritin varata aikaa hän sanoi ettei tee tuollaisia.
Nyt kannattaisi tarkistaa ettei laita offerille tuollaisia myyntiin ja harhauta asiakkaita. Olen nähnyt turhaa vaivaa moisen asian vuoksi!
Ystävällisesti
Riitta haavisto
- Anonyymi
Olen alkuperäinen postaaja ja kiva kuulla, että asiakasmukavuuteen on panostettu ☺️
- Anonyymi
Todella huonoja kokemuksia paikasta. Kävin Rose d'Orientissä Helsingissä kasvohoidossa. Kosmetologi oli tyly jo alusta lähtien, valitti muun muassa siitä, miksi soitin hänelle ja enkö nähnyt isoja kylttejä (kävelin aluksi ohi). Kun kysyin häneltä, tuleeko seuraavaksi naamio, hän vastasi "minähän kerroin sen jo sinulle". Hoidon loppupuolella pyysin häntä pyyhkimään naamion vielä kerran iholtani, koska sitä kirveli. Kosmetologi alkoi inttää, että hänen laadukkaat aineet evät kirvele "se on mahdotonta". Sanoin, etten ole tottunut saamaan näin tylyä asiakaspalvelua. Kosmetologi suuttui ja lopetti hoidon kesken. Hän kehotti minualähtemään. Pyysin saada hoitoon kuuluvaa loppuvoidetta. Hän kieltäytyi laittamasta sitä, sanoi, että se on vain "hyville asiakkaille". Kerroin hänelle, että tulen antamaan huonosta kokemuksestani asiakaspalautetta. Kosmetologi alkoi inttää moneen kertaan, että olen valehtelija, ja korosti, että hän on hyvä asiakaspalvelija. Lopuksi hän sanoi tarvitsevansa ambulanssia, koska sai minusta niin kovan "astmakohtauksen". Hän myös ilmoitti minulle, että karma seuraa minua, koska olen törkeä valehtelija. Suosittelen välttämään kyseistä paikkaa, mikäli mielii saada hyvää asiakaspalvelua.
- Anonyymi
Samoin olen kuullut huonoa ko. paikasta ja sen töykeästä asiakaspalvelusta. Eikä tämäkään ketju anna paikasta kovin hyvää kuvaa, useammilla on huonoja kokemuksia. Hyvä tietää välttää paikkaa. Nykyään valinnanvaraa on onneksi pajon.
- Anonyymi
ko paikassa nyt diili päällä, 1 hieroja. onko kokemusta?
- Anonyymi
lähes 600 tilattu eli kertoo suosiosta kyllä
- Anonyymi
Jag har använt kosmetiska tjänster av Rose d'Orient i mer än 15 år, och under åren har kvaliteten inte minskat. Underbar artig personal, mysig hemtrevlig atmosfär, professionell utrustning och utmärkt kosmetika. Jag rekommenderar det till alla som letar efter kvalitetskosmetiska tjänster på ett bekvämt läge i centrala Helsingfors.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627739Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474416Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264115- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853