FOUR REASONS- kokemuksia?

tahtoisikokeilla

Hei, Oletteko käyttäneet four reasons tuotteita? Jos olette, niin mitä niistä? Millaisilta vaikutti? Hoitivatko jotenkin hiusta yms.? Entäs tuoksu? Oletteko pitäneet tuotteesta? Vastailkaa, että suosittelisitteko minulle? Odotan vastauksianne! :)

10

11437

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fypyöikgu

      Four reasonsin silvershampoo ja hoitosuihke tuttuja tuotteita. Kirkastivat vaaleaa väriä hyvon,suihkeessa huomioitavaa että liiallinen suihkutus samaan kohtaan värjää hiukset violetiksi hetkeksi! muuten mieto tuoksu ja hoitavuus ok. toki parempiain silver.tuotteita on ollut.

    • 17+3

      Mulla on ollut sellainen kosteuttava naamio, mutta en tiedä saako sitä enää. En ole löytänyt esim. sokokselta ja ne purkitkin on nykyään ulkoasultaan ihan erilaisia. Se on ollut kyllä tosi hyvä mun permistukalle. Ja sitten mulla on ollut myös aikoinaan tosi pitävä hiuslakka. Se oli hyvä, mutta aika koppurainen lopputulos oli.

    • Hirveättä

      Joo olen shampoota käyttänyt melkein kaikkia ja kaikki olivat surkeita ne tekivät hiukseni ihan lättäniksi ja laihoiksi.

    • emma_h

      Oon käyttänyt pari vuotta sekä hoito- että muitoilutuotteita ja tykästynyt! Ne on hinnaltaan suht halpoja kampaamotuotteiks ja musta ne purkit on kivannäköisiä ja tuoksut hyviä. Nyt oon käyttänyt myös niitä uusia mustia Four Reasons tuotteita, jossa ainakin lakat on normi FR:iä ns. kuivempia, jos sellasistä tykkää :) Mut moisture shampoo ja hoitsikka on iha parhaat ja niistä en enää luovu!

      • Roska

        Aivan kauheita tuotteita...mulle tuli kauhee allerginen reagtio päänahkaan


    • elämäniluuserina

      yikes, mulla yhestä niitten shampoosta tuli hirvee allerginen ihottuma koko päälaen niskan ja korvien alueelle, en suosittele

      • Suosittelen

        Ei se niiden tuotteiden vika ole , jos sää oot allerginen, ei me kaikki olla yliherkkä, tuotteet on hyviä, sinun pitää käyttää allergia tuotteita.


      • p-kampaaja

        Käytännössä ihan mille tahansa (kosmetiikkatuotteen) ainesosalle voi olla herkistynyt tai allerginen. Ja allergia voi puhjeta milloin vain, vaikka ennen olet vaikka voinut käyttää jotain tuotetta. Silloin vain kantsii lopettaa tuotteen käyttö ja etsiä jokin muu itselle sopiva tuote. Ainesosalistasta voi vaikka napsaista kuvan, ja jos vastaavaa ilmenee jonkun muun tuotteen kanssa, voi tutkia löytyykö niistä jokin yhdistävä ainesosa. Näin pystyy ehkä selvittämään, mikä on se itselle allergisoiva ainesosa ja osaa välttää sitä jatkossa.

        Tosiaan tuotteessa ei ole vikaa, sitä ei voi suositella sinulle, mutta ei se tarkoita, etteikö se soveltuisi monelle muulle ihmiselle aivan hyvin. :)


    • Maisa889

      Käytän nykyään itse Four Reason tuotteita. Pääsääntöisesti sen takia että olen kokenut ne hinta laatu suhteeltaan parhaaksi. Nordichairhouse.fi sivustolta löytyy vielä videot tuotteista mistä oli helpompi arvioida mikä sopii itselle vaikka tilasinkin sitten ruotsista johtuen kurssien edullisuudesta.
      https://nordichairhouse.com/collections/four-reasons-shampoot

    • Kokeilija2

      Mielestäni nämä ovat hyviä tuotteita, mutta ei ihan Redkenin veroisia. Kuitenkin päivittävät useimmat kampaamosarjat Tigit, Maroccan Oilit, Paul Mitchelit, Aussiet yms. ja hintakin on muita edullisempi. Nämä taitavat myös olla suomalaisia, joten sekin on aina plussaa ja tarkoittaa työtä suomalaisille. Olen käyttänyt tuuheuttavaa, syväpuhdistavaa ja keltaisessa pullossa muistaakseni virkistävää shampoota. Keltainen on suosikkini, siinä on erityisen hyvä tuoksu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe