On nämä nykyajan naiset kyllä niin monimutkaisia laitoksia ettei enää ymmärrystä riitä.
Oon laittanut eri tyylisiä kirjoituksia ainahin kahdelle kymmennelle eri ehdokkaalle.
2 on vastannut. toinen vähän enemmän, toinen hieman vähemmän ja sitten yhtä äkkiä tarinointi vaan loppuu ku seinää, ei tule edes heippa tahi en oo nyt kiinostunu tms. vaan se vaan katkee.
Erikoisinta on se että olen koittanut valkata ehdokkaat heidän "unelma kumppaninsa" mukaan ja sen perusteella että profiilimme olisi melkein saman tyyliset sisällöltään. Niin ei kukaan uskaltaudu sitte vastaamaan. Profiiilissani on kuva kyllä.
Että sitä vaan että mitä helvettiä te naiset laitatte tänne näitä haku juttuja kun ei tunnu kiinnostavan edes vastata ekaan viestiin jumalaut sentään ! Pitäs olla pikkaasen enemmän haluja jos kerta haluaa laittaa sen haku ilmotuksenki.
Pysykää vaan siellä kotonanne ja koneenne ääressä mä lähen ulos ehtimään oikean elämän ! poistan oman profiilini täs kuhan ehdin ihan hirveetä ovaskaa tämä homma tuntuu olevan.
Tosi turhauttavaa
5
278
Vastaukset
- Itsekin nainen
Tuntuuhan toi varmasti ikävältä. Sellaista tää nettideittailu vaan on, helppo tehä "oharit" ja häipyä kesken kaiken jos mielenkiinto lopahtaakin. Kenelläkään ei ole velvoitteita ilmoitella itsestään mitään jos ei halua.
Mä poistin oman profiilini vähän aikaa sitten, kun puuduin viestien poistamiseen. Miehiltä tuli ihan järkyttäviä viestejä ja todella harvakseltaan tuli asiallisia viestejä. Jos ensimmäinen viesti oli asiallinen niin jo toisessa ehdoteltiin petiseuraksi ryhtymistä.
Parempi se on vaan hakea oikeassa elämässä :) käytöstavat ne on kunniassa verkossakin
- oikeaa elämääsi <
- hirveetä ovaskaa
aika asiallisesti olen koittanut lähestyä.
enkä mitään moi mitä kuuluu lyhyt juttui oo laittanut.
Ei vaan tunnu kiinnostusta riittävän. Todella uskomatonta tämä vain on kun ovat jaksaneet haku profiilinkin tehdä. - rjuhani67
Minulla on hieman toisenlaisia kokemuksia kuin aloittajalla. Onneksi näin. Naisille lähetetyt aloitusviestit katoavat herkästi, mutta kyllä minä sain muutamiin vastauksia ja päästiin jopa viestittelemään.
Sitten taas kun naisilta tuli aloitusviestejä, niin silloin päästiin muutaman kerran treffeille saakka.
Tilanne on oikeastaan niin hyvä, että nyt tapailen erästä naista, joka lähetti aloitusviestin ja oli oikein otettu saamastaan vastauksesta. Parit treffit takana hänen kanssaan ja tutustuminen jatkuu...
Kyllä naisten joukossa on niitä jotka haluavat ihan oikeasti seuraa. Pitää vain miettiä omia kriteerejä kumppanin suhteen. Jos ne ovat liian tiukat, niin seura voi jäädä löytymättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316