Ahdistavaksi muuttunut elämäntilanne voi laukaista masennus/ahdistushäiriön.
Yks perussyy monissa ahdistustapauksissa on mielestäni elimistön huono hapensaanti.
Tästä minulla on omakohtaisia kokemuksia. Hengitysjärjestelmään erikoistuneen lääkärin pitäisi tutkia väsymystä ja unettomuutta potevan hapensantijärjestelmä.
Tämä selviäisi muuten jo rasituskokeella. Jos se auttaa, liikunnasta voisi olla apua.
Ahdistushäiriöön johtavista syistä
3
242
Vastaukset
- wd
Et ole lääkäri, siksi on hyvä kun lisäsit tuon "mielestäni" tekstiisi.
Omasta mielestäni monissa ahdistutapauksissa syynä on geenit, eletty elämä ja sen olosuhteet. Tottahan geenit on aina mukana. Tässä tapauksessa havaintohenkilönä olen itse. Aivojen hapenpuute ilmiö todentui minulle jo vanhoilla päivillä.
Epäilen, että moni muu ihminen potee elimistön huonon happitilanteensa takia masennustaja, ahdistusta ja erinäisiä muita häiriöitä.- wd
Meikäläinen elvytettiin leikkauksen jälkeen elävien kirjoihin, muistini huonontui sen seurauksena ja masennus lisääntyi, mutta kiitos elvyttäneille, olen hengissä.
Itselläni on toistuva masennus ja sitä ruokkiva psykoottinen mielialahäiriö.
Lääkityksellä pystyn elämään arjessa joten kuten, toivottavasti vihdoin pääsen lähiaikoina työkyvyttömyyseläkkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571838Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18897- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543