Mies kävi iltasella kaupalla Prismalla ja kaupassa käynnin aikana oli joku tuupannut autoa niin,että,kyljessä on hyvät naarmut puskuri sisässä,lamppu vääntynyt ja konepelti.Tekijä itse livistänyt.Harmittaa niin vietävästi!!!!Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta, ilkivaltaahan tämä ei ole joten taitaa mennä kolarina :( eniten harmittaa,että justiinsa saatiin bonukset kaskossa täyteen ja ilmeisesti nyt sitten menetetään osa, eikä olla edes itse syyllisiä.Kertokaa jos kokemuksia, kun tietenkin asiakaspavelukin meni kiinni ja maanantaihin täytyy odotella
Kolari kauppakeskuksen parkkipaikalla
4
712
Vastaukset
- "pari kaljaa"
Oli miehesi pikkusen maistissa kauppareissullaan? Siinä tapauksessa kaskon bonusten menetys on pienin murheenne.
- Oppia ikä kaikki
Minun autoani kolhittiin katuparkissa. Olin kyllä ottanut osakaskon kun joudun pitämään autoa kadulla, mutta sepä ei sisältänytkään kolarointeja. Jos kolhija olisi jättänyt yhteystietonsa, hänen pakollinen vakuutuksensa olisi maksanut korjauksen, mutta hän olisi maksanut omavastuun ja bonukset olisivat laskeneet, näin kerrottiin vakuutusyhtiöstä. No, nyt minulla on kolaroinnitkin kattava vakuutus.
Tämä autoilijan maailma on minulle ihan uusi, kun vajaa kuukausi sitten sain kortin ja ostin auton. Nyt mietin, onko tämä maan tapa? Eli jos itse satun kolhimaan jonkun autoa, niin painanko vaan kaasua ja toivon,ettei kukaan huomannut? Olenko hyvinkin tyhmän rehellinen, jos vastaan teostani? - ihvi
Itsellä oa ainakin ifin täyskaskossa pysäköintivakuutus, ei tipu bonukset, vain pelkkä omavastuu 150e !
- jph2
Hei! Itselläni kävi huono/hyvä tuuri, auto parkissa ja sitä rutattiin isommalla ajoneuvolla. Toinen kylki ja takapuskuri rutussa.Pitää nostaa hattua, syyllinen soitti asian tiimoilta, kaikki piti olla ok, paitsi se että, ei makseta vakuutuksen kautta vaan firma maksaa käteisellä.. Nyt pitäisi kitata takapuskuri ja tehdä kaikki muukin sillai halvemmalla. Autollani ajettu 35 tonnia. En halua halvalla tehtyä vaan senlaisen mikä minulla oli. Olisiko pitänyt ottaa yhteyttä omaan vakuutusyhtiöön, tai jotain muuta tehdä. Kyllä me naiset ollaan tavallisia blondeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229