Voiko maailma muuttua?

tapaus tämäkin

Tänään vieressäni matkusti rehvakas, umpikänninen YTM, joka örähteli kännykkäänsä: "Anteeksi kulta etten päässyt eilen tulemaan, mä olen kohta perillä, voinko mä tulla sun luo? Ai voin tulla? Nähdään kohta pusi pusi" Seuraavaksi hän soitti kaverilleen ja kehuskeli edellisen illan panoillaan toisella paikkakunnalla.  

Jos minä, vesiselvä, hyvin toimeentuleva, luotettava mutta tylsä, ujo ja hiljainen ATM, soitan jollekin tuntemalleni naiselle kuin rakastaja: "Hei kulta, voinko tulla sun luo?" niin saan sääliä tai pilkallista ylenkatsetta uhkuvan kieltävän vastauksen.  

Miksi näin on? Voisiko maailma muuttua sellaiseksi jossa selviä, ujoja ja hiljaisia tylsiä miehiä arvostetaan?

6

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapaus sinäkin

Johtuisko siitä, että tuo nainen oli vanha tuttu. Meinasitko jollekin tuntemattomalle naiselle soittaa jotain kultupuheluita?

• Todellisuudessa .

Sielllä luurin toisessa päässä oli joku suttuinen eläämäänsä kyllästynyt ElliEpätoivo, jolla ei rima ole muutenkaan kovin korkealla.

Rotunainen ei tuollaisia selityksiä niele, eikä edes vastaa sluibareille. Kun on itsetunto kunnossa ei päädy kenenkään hyväksikäytettäväksi.

• Jos naisten arvostusta haet, niin ei voi. Ujouden voi voittaa ja sen jälkeen hiljaisuus ja tylsyyskin katoaa ajan saatossa. Minäkin olin ujo nuorena, mutta nykyisin voin mennä heittämään läppää kenen tahansa kanssa. Jos tulee torjunta, niin omapahan on ongelmansa. Sain eilenkin ainakin kahdet pakit, mutta en tee siitä ongelmaa. Kuvailemasi YTM saa varmasti pakkeja tämän tästä, mutta hän ei ota siitä itseensä.

Miksi meidän miesten pitäisi miellyttää kaikkia naisia? Ei sellaista miestä ole olemassa. Totuus on van se, että et millään saa selville, onko nainen kiinnostunut sinusta vai ei, ellet mene juttelemaan. Miehillä on kuitenkin vielä se vapaus. En todellakaan haluaisi olla naisen roolissa pariutumispelissä.

• "Miehillä on kuitenkin vielä se vapaus. En todellakaan haluaisi olla naisen roolissa pariutumispelissä."

Mikä ihmeen vapaus? Täälläkin on miljoona kertaa todettu kuinka hyvillään ujo mies olisi kun nainen tulisi tekemään aloitteen. Nämä "pariutumisen säännöt" ovat olemassa vain yksilöiden päässä.

• viktor.remmer kirjoitti:

"Miehillä on kuitenkin vielä se vapaus. En todellakaan haluaisi olla naisen roolissa pariutumispelissä."

Mikä ihmeen vapaus? Täälläkin on miljoona kertaa todettu kuinka hyvillään ujo mies olisi kun nainen tulisi tekemään aloitteen. Nämä "pariutumisen säännöt" ovat olemassa vain yksilöiden päässä.

Ehkä se on kulttuurisidonnainen käyttäytymismalli, että mies tekee aloitteen ja nainen odottaa miesten aloitteita. Mulla ois varmaan poikuus vieläkin tallella, jos olisin jäänyt naisten aloitteita odottamaan.

Toki naisetkin tekevät aloitteita, mutta ainakin omalla kohdallani ne tulevat sellaisilta naisilta, joista en ole kiinnostunut missään mielessä. Ex vaimoni tosin taisi olla aloitteellisempi osapuoli, mutta hänen oli oltava, koska oli naimisissa tavatessamme, enkä olisi siitä syystä aloitetta tehnyt.

• YTM 1.luokkaa

ATM kateutta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      270
      5845
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1919
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1730
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1221
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1161
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      156
      1057
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1026
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      951
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      931
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      922
    Aihe