Voiko maailma muuttua?

tapaus tämäkin

Tänään vieressäni matkusti rehvakas, umpikänninen YTM, joka örähteli kännykkäänsä: "Anteeksi kulta etten päässyt eilen tulemaan, mä olen kohta perillä, voinko mä tulla sun luo? Ai voin tulla? Nähdään kohta pusi pusi" Seuraavaksi hän soitti kaverilleen ja kehuskeli edellisen illan panoillaan toisella paikkakunnalla.  

Jos minä, vesiselvä, hyvin toimeentuleva, luotettava mutta tylsä, ujo ja hiljainen ATM, soitan jollekin tuntemalleni naiselle kuin rakastaja: "Hei kulta, voinko tulla sun luo?" niin saan sääliä tai pilkallista ylenkatsetta uhkuvan kieltävän vastauksen.  

Miksi näin on? Voisiko maailma muuttua sellaiseksi jossa selviä, ujoja ja hiljaisia tylsiä miehiä arvostetaan?

6

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapaus sinäkin

Johtuisko siitä, että tuo nainen oli vanha tuttu. Meinasitko jollekin tuntemattomalle naiselle soittaa jotain kultupuheluita?

• Todellisuudessa .

Sielllä luurin toisessa päässä oli joku suttuinen eläämäänsä kyllästynyt ElliEpätoivo, jolla ei rima ole muutenkaan kovin korkealla.

Rotunainen ei tuollaisia selityksiä niele, eikä edes vastaa sluibareille. Kun on itsetunto kunnossa ei päädy kenenkään hyväksikäytettäväksi.

• Jos naisten arvostusta haet, niin ei voi. Ujouden voi voittaa ja sen jälkeen hiljaisuus ja tylsyyskin katoaa ajan saatossa. Minäkin olin ujo nuorena, mutta nykyisin voin mennä heittämään läppää kenen tahansa kanssa. Jos tulee torjunta, niin omapahan on ongelmansa. Sain eilenkin ainakin kahdet pakit, mutta en tee siitä ongelmaa. Kuvailemasi YTM saa varmasti pakkeja tämän tästä, mutta hän ei ota siitä itseensä.

Miksi meidän miesten pitäisi miellyttää kaikkia naisia? Ei sellaista miestä ole olemassa. Totuus on van se, että et millään saa selville, onko nainen kiinnostunut sinusta vai ei, ellet mene juttelemaan. Miehillä on kuitenkin vielä se vapaus. En todellakaan haluaisi olla naisen roolissa pariutumispelissä.

• "Miehillä on kuitenkin vielä se vapaus. En todellakaan haluaisi olla naisen roolissa pariutumispelissä."

Mikä ihmeen vapaus? Täälläkin on miljoona kertaa todettu kuinka hyvillään ujo mies olisi kun nainen tulisi tekemään aloitteen. Nämä "pariutumisen säännöt" ovat olemassa vain yksilöiden päässä.

• viktor.remmer kirjoitti:

"Miehillä on kuitenkin vielä se vapaus. En todellakaan haluaisi olla naisen roolissa pariutumispelissä."

Mikä ihmeen vapaus? Täälläkin on miljoona kertaa todettu kuinka hyvillään ujo mies olisi kun nainen tulisi tekemään aloitteen. Nämä "pariutumisen säännöt" ovat olemassa vain yksilöiden päässä.

Ehkä se on kulttuurisidonnainen käyttäytymismalli, että mies tekee aloitteen ja nainen odottaa miesten aloitteita. Mulla ois varmaan poikuus vieläkin tallella, jos olisin jäänyt naisten aloitteita odottamaan.

Toki naisetkin tekevät aloitteita, mutta ainakin omalla kohdallani ne tulevat sellaisilta naisilta, joista en ole kiinnostunut missään mielessä. Ex vaimoni tosin taisi olla aloitteellisempi osapuoli, mutta hänen oli oltava, koska oli naimisissa tavatessamme, enkä olisi siitä syystä aloitetta tehnyt.

• YTM 1.luokkaa

ATM kateutta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      2031
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1674
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1147
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      919
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      875
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      814
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      785
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      30
      676
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      653
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      612
    Aihe