"Uutisvuodon saamien tietojen mukaan..." hörö-hörö-höö

hörö-hörö valmiiksi

Ei voi tyhmempää yrittämistä kyllä olla! Ei viitsi katsoa ei kuunnella!

Valmiiksi naurettua: hörö-hörö-höö

49

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *

Käsikirjoitettu näytelmä oikean katsomon edessä.

• näin meillä

Kyllä Stanilla leikkasi tänään, eikä juontajankaan osuus ollut huono! Ainoa, joka jäi mitään sanomattomaksi oli Mikki Alatalo!

• Sietämättömän

typerää.
        Ainoan hyvän jutun sanoi Simo Frangén:
        "Eduskunnassa ei saada selvää enemmistöä, kun ne on aina kaikki kännissä."
        Sen kuullakseen oli siedettävä sitä täystyperyyttä.

• setämies.
        Sietämättömän kirjoitti:

typerää.
        Ainoan hyvän jutun sanoi Simo Frangén:
        Sen kuullakseen oli siedettävä sitä täystyperyyttä.

Tuskallista olis katsoa -uutisvuotoa-.
        Populismia parhaimmillaan.
        Ja se ällöttävä tekonauru!

• ei välitä lukea

Onhan tuo ohjelma suunnattu kansanosalle, jotka lukevat iltalehdet täyttääkseen aivojensa tyhjyyden! Intellektuellit eivät niitä lue.
      Oivalluksia silti saa irti ajankohtaisuuksista!

• uatu ^

Kun joku kertoo seuraavansa Uutisvuoto-nimistä television ohjelmaa, voi tehdä heti johtopäätöksiä hänen henkisestä tasostaan.

Ne johtopäätökset eivät ole mitenkään mairittelevia asianomaisille.

• harmittaa -

haluais kattoa jotain viihdyttävää näin lauantai iltana, mutta aivan toivotonta nykyään.

alotukselle :

TOTTA TURISET saisi LOPETTAA koko ohjelma,

nykyään tulee HUONOA ohjelmaa TV:stä,

taso on alaarvoista.

• valinnanvaraa on

Miksette katso BB-taloa?

Ja tulihan tänä iltana kaunis ja hauska leffakin Subilta, jossa presidentti riiusteli leskeksi jäätyään.

Sitäpaitsi UUTISVUOTO on viihteellinen ja nokkela kisailuohjelma - kyllä se viihdyttää ja saa hyvälle mielelle. Pidän sen vakiojäsenistä Stanista, Tervosta ja Babasta. Baba varsinkin on aina niin hyväntuulinen, joten häntä on mukava katsoa.

• hyii h e l v e t t i
        valinnanvaraa on kirjoitti:

Miksette katso BB-taloa?

Ja tulihan tänä iltana kaunis ja hauska leffakin Subilta, jossa presidentti riiusteli leskeksi jäätyään.

Sitäpaitsi UUTISVUOTO on viihteellinen ja nokkela kisailuohjelma - kyllä se viihdyttää ja saa hyvälle mielelle. Pidän sen vakiojäsenistä Stanista, Tervosta ja Babasta. Baba varsinkin on aina niin hyväntuulinen, joten häntä on mukava katsoa.

vielä törkeämpää kuin uutisvuoto,,

BB- talo ohjelma vasta älytön onki, ei mitään tolkkua, yritin katsoa hetken kun muuta ei ollu, mutta h e n k i n e n taso oli niin ala-arvoista ettei kertakaikkiaan voi kattoa, ei tän ikäset on ton tasosia ihmisiä enään, osa meistä on sivistyneitä, ei kikinä ole sortunu tommosiin sekoiluihin, jos on juhlittuki nuorena kyllä se on ollu aivan jotain muuta kuin tommosta sekoilua ja huutoa., naurettu on ja vitsejä kerrottu, mutta ei toomsta sekopää juttuja koskaan.
        vahingossakaan en edes enään vilkase sitä ohjelmaa

• BB-fani?

Minä katsoin BB-taloa taas kerran. Viihdyttävää katseltavaa, kun koko talon väki on juovuksissa ja naiset huutavat ja riitelevät kurkku suorana:)))).

Pussataan ja lemmitään....siinä se.

• Olen vilkaissut BB-

taloa, enkä kyllä mokomaa ohjelmaa ala katsomaan.

• =======

TV ohjelmat ovat arvotonta kamaa, mainoksia, tappeluita, kännäilyjä siinä pääasiat joista maksamme. Samat uutiset aamu tv:ssä puolen tunnin välein, yhdet kun katsoo voikin sulkea toosan.

• ++++++

Teemalla ei ole mitään noista mainituista.

Vain Yle saa lupamaksut, ei mainoskanavat.

• ei haittaa tausta..

Uutisvuoto on hyvä, saa nauraa ihan oikeasti..

• §§§§,,,,,,,

ei aina ole hauka joskus sielläki sekoillaan liikaa ja huumori ei ole aina onnistunutta , saa lopettaa senki ohjelman !

• 30/9

1. Uutisvuoto 'käsittelee' ajankohtaisia asioita, jollei seuraa uutisia tai lue lehtiä (netissäkin on) jää varmasti useammat asiat käsittämättä.

2. Voihan katsoa jotain toista kanavaa, minulla on ýli 100 vaihtoehtoa, tosin en ole niin innokas TVn katselija että ostaisin kortteja taivaskanavia.

3. Voisihan täällä riidellä yksinää!

• Huomasin minäkin

>Ainoan hyvän jutun sanoi Simo Frangén:

Sen kuullakseen oli siedettävä sitä täystyperyyttä.<

Nyky-Uutisvuoto pitää lopettaa.

• uatu ¨

TV:n kanavien tarjonta ottaa huomioon massan toiveet ja siinä joukossa tyhmimmät ovat määräävinä.
      Television katselu tyhmistää ihmistä, antaa hänelle vääristyneitä esikuvia ja laskee hänen henkistä tasoaan.
      Jonkun maailmassa televisio on niin tärkeä, että tuntevat tarvetta tulla tännekin kertomaan näkemästään .
      Kyseinen lauantai-illan höröhörö-ohjelma tekonauruineen ei kieltämättä ole kovin henkevä.

• Olavi.

Et taijjakkaan olla -uatu- niin tyhmä miltä näytät.
        Anteeksi uatu!
        Gallupeillahan noitten suosiota mitataan.
        Harmillista on se, miten kapealla pohjalla on kan-
        san maku. Kuinka täysjärkiset ihmiset jaksavat
        katsoa filmejä, joissa aikuiset miehet juoksevat
        peräkkäin ase kädessä? Välillä ammutaan ja rä-
        jäytellään. Autoja lytätään. Sankari saa tappaa
        vaikka kymmenen, eikä kukaan kysy miksi?
        Tarvitsemmeko todella noita tekotuntemuksia?

• oikea ato
        Olavi. kirjoitti:

Et taijjakkaan olla -uatu- niin tyhmä miltä näytät.
        Anteeksi uatu!
        Gallupeillahan noitten suosiota mitataan.
        Harmillista on se, miten kapealla pohjalla on kan-
        san maku. Kuinka täysjärkiset ihmiset jaksavat
        katsoa filmejä, joissa aikuiset miehet juoksevat
        peräkkäin ase kädessä? Välillä ammutaan ja rä-
        jäytellään. Autoja lytätään. Sankari saa tappaa
        vaikka kymmenen, eikä kukaan kysy miksi?
        Tarvitsemmeko todella noita tekotuntemuksia?

uatu onkin pätevä analysoimaan tv-antia. Kas kun hänellä itsellään ei ole tv. Jostain merkillisestä asiasta johtuen ei myöskään Ruuneperillä, hilemalla,reino'lla jne.

• lindat77

Televisio ohjelmatkin on mennyt itsepalvelu ohjelmiksi.Kansa ketkä sinne on valittu he yrittävät pitäätasoa yllä.Näin on palvelu-alallakin itse kaupassa palvelet itseäsi. Rahan ottoon ei vielä ole suatu luottamusta.

• Ruotsinkielinen nai-

nen jäi viime vuonna mieleen Baban kaverina, ne tirskui hirveesti peiton alla pieremisestä, aloin inhota molempia.

• Doctor!

Onko sinulla kieliongelma?

• Ei, eikä ilmavaivoja

Sinulla ilmeisesti on molempia.

• uatu ^

Joku löytää sankarinsa ja ihanteensa television kuvaruudulta.

Toinen löytää ne tältä palstalta.

• kolmaspa löytää

oikeesta elävästä elämästä , eikä alvariinsa selosta sitä täällä.

• Toivoisi parempaa

Olen kauan ihmetellyt tuota elokuva ym.muuta antia,mitä TV:stä
      saa katsella.
      Kuka valitsee ne elokuvat,jotka ovat useimmiten murhaa,riitelyä ja kaikkea oikein pahaa ja negatiivista mitä vain suinkin elämästä voisi vääntää!

TV voisi tarjota aivan päinvastaista,hyvää ja kaunista,jopa siitä voisi oppiakin
      nuoret elämää varten hyödyllisiä asioita.

Myös meille vanhemmille voisi jotain kursseja monelta alalta järjestää.
      Mahdollisuuksia olisi paljon.

Tämä meni nyt vähän aloittajan aiheesta ohi,mutta pidän tätä erittäin tärkeänä.

Uutisvuoto oli ennen parempi,nyt liian hälisevää ja tekonaurulla täytetty.

• Odotin Laiva-ohjelmalta enemmän. Klisee-elämää ja pinta hömppää. Uutisvuoto on napakka ja lyhyt. Tulee katsottua.

• Atolfia

BB-talo on sellaista soopaa, että en katsoisi, vaikka maksettaisiin. Uutisvuoto oli viime lauantaina huonoin mitä olen Uutisvuotoja nähnyt.

Kaiken kaikkiaan ohjelmat ovat huonontuneet viime vuosina ja uusintoja tulee jatkuvasti, joita ei viitsi juuri enää katsoa.

Katsoin Jimiltä jännittävän elokuvan "Täydellinen asuinkumppani" tai jotenkin sinnepäin tuo nimi oli. Näin jopa painajaisia unissani. Harvoin pysähdyn katsomaan elokuvaa, mutta nyt se kannatti.

• Ei BB-taloa, eikä Ba

baa, hän ei vain yksinkertaisesti sovi siihen yhtään. Arto oli parempi.

• pian taas uutisvuoto
        Ei BB-taloa, eikä Ba kirjoitti:

baa, hän ei vain yksinkertaisesti sovi siihen yhtään. Arto oli parempi.

Artohan on jäykkä kuin rautakanki. Oli ainakin tuuratessaan uutisvuotoa. Baba osaa olla rennompi.

• Arto just on
        pian taas uutisvuoto kirjoitti:

Artohan on jäykkä kuin rautakanki. Oli ainakin tuuratessaan uutisvuotoa. Baba osaa olla rennompi.

rennompi ja leikillisen muodollinen, se tyyli on just se oikea, hiukan samaa kuin PeterNymanissakin oli. Eli ei ite naura ja tirsku, vaan saa meidät nauramaan!

• sari suomela

Miltähän tuntuisi,jos yksi tunti TVohjelmana olisi meidän kirjoitukset,vieläpä
      oikein fiksu Ravartt i kaulassa oleva herra nuotilleen lukisi meidän kirjoitukset,saisivat arvostella olemmeko me viisaita.

• kerran vain

Hieno huomio "sari suomela", kyllä elämäänsä vuosikymmeniä hallinneet ihmiset varmasti pystyisi tekemään ohjelmaa ilman käsikirjoitusta, siltä ainakin monen kirjoitus kuulostaa.
      Yksi ihminen olisi kymmenenä henkilönä ja vuolisi anustappeja miettiessään uusia kohtauksia, välillä kaljaputelista huikkaa ettei suu kuivuisi.
      Luulen että yksi ½ tuntinen riittäisi moneksi vuodeksi, saisivat lapsemme ja lapsenlapsemmekin meistä oikean henkilökuvan.
      Eipä olisi sen jälkeen maailma entisellään, jotain hyotyä olisi tuosta mainiosta ehdotuksesta.
      Kannatan lämpimästi että tämä palsta esitellään vaikka joulu-vuotona!

• SIUNATTU SISULLA

MENKÄÄ TEKEMÄÄN ITSE OHJELMAT.

• joutavoinen

Ollaankohan me huonontuneet aikojen kuluessa kun ei siedetä edes minkäänlaisia muutoksia edes telkussa. Kyllä uutisvuodossa silti on enempi järkeä kuin aika monessa muussa ohjelmassa. Katson jos katson, saattaa olla, että en katsokaan, mutta paikkansa ansaitsee mun telkussa, sillä en tiedä mistä olen tuonki huumorin- tajuttomuuteni periny.

• *Kukkahame*

Olen tykännyt Uutisvuodosta aina, osaavat niin sopivasti muunnella tärkeätkin asiat, se on kuin viikkokatsaus käänteisesti.
      Kun Stan Saanila aloitti, oli totuttelemista hän kun on koomikko ja hauskuttaja menee joskus hakuseen mitä haetaan, hyvin sopii porukkaan.
      Tervolla on terävät hoksottimet ja loistava huumori, totisella naamalla 'saarnaa' asiat ja vain harvoin nauraa.
      Eilen iltainen olikin hyvä näyttö miten poliitikot osaa olla myös hauskoja halutessaan.
      Katson vastakin, on hyvä sen jälkeen käpertyä peiton alle.

• voiko katsauksen

tehdä etukäteenkin DDDDja hakuseen se mitä haetaan menee, hienoja huomioita !!!!!

• plaa

Eihän kaikki voi ymmärtää koko ohjelmaa!

• pläääh

Katsokaa vaan te hörölörön "ymmärtäjät" ja sitten tänne ne vanhat fraasit arvosteluista, nekin kirjottaa tuo valopää niin ettei ole päätä ei häntää ajatuksessa.

• *Kukkahame*

No jo taas.
      Uutisvuodossa on eletyn viikon tapahtumista tehty käsikirjoitus !!
      Kun kaikki eivät vaan ymmärrä, järkeä ei voi lainata.

• kyllä se tiedetään

mutta itse et osaa lukea, et ainakaan ymmärrä lukemaasi.

• Onhan se Jari Tervo

siellä loistava, aivan omassa sarjassaan, ruman v-sanan hänkin halusi piipata, eli Wahlroosin . Voi hitsi että yllätti
      ja sai nauramaan. Itse se ei juurikaan naura sitten.

• ajastin

On meitä ja mielipiteitä jokaisella. Toinen pitää, toinen ei. Huumoria on Uutisvuodon sanailu ja saa nauramaan, On hyvä että jokaiselle on jotakin, niinhän se on tarkoitettukin.
      Tiukkapipoisille löytyy varmasti toiselta kanavalta katseltavaa. Ei ole pakko katsoa, jos ei muuta löydy uutisvuodosta kuin arvostelemista.

Me huumori ihmiset pidämme ohjelman annista. Olen huomannut sen keskusteluissa. Baba on ilonen ja raikas, jota ilokseen kuuntelee. Hyviä esiintyjiä koko porukka. Iloa ja hymyä maailmaan pitääkin luoda. Harmautta ja nyrpeyttä on ihan riittämiin. Se Höröhöö virkistävää ja iloista menoa, niin sielukin pysyy hyväntuulisena.

• illan.korvassa

Onnekseni ja ilokseni olen ihan samaa mieltä.
        Telkkarista ei paljon nykyisin tule minua miellyttävää ohjelmaa, jota katsoen voipa jopa naurahtaa.
        Pidän sanailusta ja tuon tyylisestä huumorista. Seuraan myös päivän uutisia ja maailman menoa.

On myös hauskaa havaita, että yleensä kovin jäykistä ja totisista poliitikoistakin löytyy vitsiniekkoja.
        Ohjelmahan on enimmäkseen netin mukaan käsikirjoitettua, mutta uskon kunkin saavan lisätä siihen omaa höystettään.
        Kunkin huumori on omanlaistaan. Itse on ollut monesti päästävä eteenpäin huumorilla, jos ei muulla, niin mustalla sellaisella.

En koe osanottajien pilkkaavan, vaan mielestäni he vain lausuvat ääneen sanoja, joita kansa yleisestikin sanoo ja ajattelee.

• Baba valmiiksinauraa
        illan.korvassa kirjoitti:

Onnekseni ja ilokseni olen ihan samaa mieltä.
        Telkkarista ei paljon nykyisin tule minua miellyttävää ohjelmaa, jota katsoen voipa jopa naurahtaa.
        Pidän sanailusta ja tuon tyylisestä huumorista. Seuraan myös päivän uutisia ja maailman menoa.

On myös hauskaa havaita, että yleensä kovin jäykistä ja totisista poliitikoistakin löytyy vitsiniekkoja.
        Ohjelmahan on enimmäkseen netin mukaan käsikirjoitettua, mutta uskon kunkin saavan lisätä siihen omaa höystettään.
        Kunkin huumori on omanlaistaan. Itse on ollut monesti päästävä eteenpäin huumorilla, jos ei muulla, niin mustalla sellaisella.

En koe osanottajien pilkkaavan, vaan mielestäni he vain lausuvat ääneen sanoja, joita kansa yleisestikin sanoo ja ajattelee.

Baba nauraa itse k o v a äänisesi valmiiksi kaiken.
        Eikä hymy voisi paljoa enää leveämpi olla, suupielet ottais takaa yhteen.Nuo ruumiin aukot ovat eri suuria eri ihmisillä.

• molemmat kielet!
        Baba valmiiksinauraa kirjoitti:

Baba nauraa itse k o v a äänisesi valmiiksi kaiken.
        Eikä hymy voisi paljoa enää leveämpi olla, suupielet ottais takaa yhteen.Nuo ruumiin aukot ovat eri suuria eri ihmisillä.

Baba on viehko, ja monitaitoinen nainen.
        Hyvä tanssija.

• kielimies.
        molemmat kielet! kirjoitti:

Baba on viehko, ja monitaitoinen nainen.
        Hyvä tanssija.

parempi osata maailman kieliä kuin yhtä ruotsin murretta. Jaa viehko, no jos ei paremmasta tiedä.

• Jos itse nauraa

omille vitseilleen kaikkein eniten, on tyhmä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2411
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe