miun on pakko mennä nukkumaan, kauniit unia teille.
väsyttää ihan vietävästi
14
74
Vastaukset
- kviik kviik!
Öitä! Näe unta fionasta, johon olet ihastunut, ja jolta sait elämäsi pakit!
Ps. Meillä on komea tammi, eikä kovin korkea vuokra ;)- Aivan,
monte24 kirjoitti:
hienoo siel mis tammi siel oravat
toivottavasti apinat ei säikyttelis niitä puis
Katsos, itsehän olet ruma eippi, olethan polethan ;D
- Kyöstix
Ja nyt tuonne ulos sateeseen niin kaikkoo unet silmistä :)
voopotin kirjoitti:
Joo ja vilustuu, sit on taas kivaa sairastaa. :)
Ainii mut kaikki kiltit palstalaiset pukee ylleen ensin villapuvun, kurahousut, sadetakin ja lakin sekä kumisaappaat. :) Kurahanskojakaan ei pidä unohtaa, kun kuraleikkejä leikkii.
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Joo ja vilustuu, sit on taas kivaa sairastaa. :)
Sateenvarjo mukaan niin ei kastu ja riittävästi päälle :)
Taitaa koko päivän olla "taivaan kraanat auki" :( - zisel
voopotin kirjoitti:
Ainii mut kaikki kiltit palstalaiset pukee ylleen ensin villapuvun, kurahousut, sadetakin ja lakin sekä kumisaappaat. :) Kurahanskojakaan ei pidä unohtaa, kun kuraleikkejä leikkii.
Ja täytyy muistaa käydä pissillä ennen lähtöä ettei sitten heti kun on päästy ulos tarvii alkaa valittaa että on pissihätä :D
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Ja sadetakin huppu ainakin pääoman suojaksi :)
Sadeviitta vois olla myös passeli :) - Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Ja sadetakin huppu ainakin pääoman suojaksi :)
Sadeviitta vois olla myös passeli :)Ja muistakaa: hiekkaa ei saa syödä eikä kuravettä juoda :)
- zisel
Kiitos rakas monte kun oot poistellut mun eilisiä juttuja :) En kyllä muista juuri mitään taaskaan mutta jotain välähdyksiä tulee mieleen ja huomaan että on poistettu.
Tai en ole varma oletko se poistelija ollut sinä mutta näin epäilen.- zisel
monte24 kirjoitti:
en poistellut, en kyl nähnyt mitään poistettavaakaan.
HUOMENTA ZISEL HERÄSIN JUURIAijaa, noh... sitten mulla on toinen epäilty :) Siis hyvä kun on poisteltu niin ei tarvii taas häpeillä...
Huomentahuomenta. Onkos sulla krapula? Mä tärisen tässä niin että hyvä jos oikeille näppäimille osuu kun kirjottaa.
- Palstojen häirikkö..
kai ne pahimmatkin sammuu joskus. "Ei apinat öitä valvo" sanoi jo mummonikin. Tosin hän kääntyisi haudassaan jos saisi tietää että KESKUSTELEN ITSENI KANSSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514