Mä olen siis aivan raivona muijani tapaan lukea Hesari irrottamalla aukeamat toisistaan ja levittelemällä niitä ympäri asuntoa.
Toiminta ei ole järjellä käsitettävissä.
Kysynkin nyt tässä, että miten hän suhtautuisi padiin ja verkkoversioon. Eihän tuo ole kuin sijoitus omaan mielenterveyteen ja toimintailmapiiriin.
(rapisevaa naurua)
Harvinaista herkkua
22
73
Vastaukset
- Nasdaq
Siis eihän tätä häneltä itseltää voi kysyä. Sehän saattaisi tuntua loukkaukselta. Mutta kun loukkauksen pukee lahjaksi, niin ihminen saattaa ilahtua.
(paketoivaa naurua)- Nasdaq
Ihmisestä kertoo myös paljon se että hän on kahlannut kymmenen vuotta hesareissa valittamatta asiasta sanallakaan.
(marisevaa naurua) - Kyöstix
Nasdaq kirjoitti:
Ihmisestä kertoo myös paljon se että hän on kahlannut kymmenen vuotta hesareissa valittamatta asiasta sanallakaan.
(marisevaa naurua)Olen lukenut itsekkin Hesarin osissa. Esim. Su-Hesari on niin paksu, että kuka sitä pyörittelisi käsissään kerralla.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
(marisevaa naurua)Vitutuksesta pääsee helposti kapakkaan.
Mä muistan yhden stoorin, jossa laulajana virkaa toimittanut Kisu pyrki kapakkajonon ohi, mutta törmäsi portsarina toimineen ystäväni käteen.
- Etkö sä tiedä kuka mä olen? Mä olen Kisu, laulajana toiminut Kisu harmistuneena tokaisi.
- Ole vaikka koira, mutta tuonne jonon hännille, ystäväni tälläsi.
(naurua)
- Iovers
Onko muijasi voopotin?
- No jopas!
Sulla on loistava mielikuvitus :D Voitko tosiaan kuvitella, että voopotin lukisi sanomalehteä? Vielä Hesaria?
Voi lol on sulla ongelmat ;D Mut en mä ainakaan miehelle valittais, jos se mulle padin ostais tommosen takia :D Haha.
- Nasdaq
Näin vähän laskeskelinkin. Kun naiselle ostaa padin, on somepadi.
(padimaista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
(padimaista naurua)Tää on ihan hillittömän hyvä.
(repsmäistä naurua) Nasdaq kirjoitti:
(padimaista naurua)Muista et riski on kova kuitenkin, että naises just rakastaa lehden tuoksua ja rapinaa, ja siksi haluaa tuntea oikean lehden käsissään (toki jos hän tän viimesen sanoo, niin voit häiritä sen lukemista sillä että "haluatko tuntea jotain paljon parempaa käsissäsi??")
- Nasdaq
kanasutra kirjoitti:
Muista et riski on kova kuitenkin, että naises just rakastaa lehden tuoksua ja rapinaa, ja siksi haluaa tuntea oikean lehden käsissään (toki jos hän tän viimesen sanoo, niin voit häiritä sen lukemista sillä että "haluatko tuntea jotain paljon parempaa käsissäsi??")
Ihan olet oikeilla linjoilla. Mä en oikein ymmärrä tätä teinimäistä himoa nuolla ja lääppiä laseja.
Ihan sekavaa aikaa. Nasdaq kirjoitti:
Ihan olet oikeilla linjoilla. Mä en oikein ymmärrä tätä teinimäistä himoa nuolla ja lääppiä laseja.
Ihan sekavaa aikaa.Ps. Tarkotin sillä "paremmalla" sitten jotain muuta kuin sitä padia.
Älysikö vaimo sanoa, että lue ite padilta Hesari niin kaikki on tyytyväisiä?
- Nasdaq
Sun empatia ei riitä ymmärtämään sen rapinan määrää, joka pääni tällä hetkellä täyttää.
(löyhästi korreloitunutta naurua) Nasdaq kirjoitti:
Sun empatia ei riitä ymmärtämään sen rapinan määrää, joka pääni tällä hetkellä täyttää.
(löyhästi korreloitunutta naurua)Mulla ei koskaan ole ollut tollasia ongelmia. Ex on aamuvirkku ja oli lukenut lehdet moneen kertaan ennen kuin mä edes suunnittelin herääväni. Parinvalintakysymys.
- Nasdaq
bravo.bravi kirjoitti:
Mulla ei koskaan ole ollut tollasia ongelmia. Ex on aamuvirkku ja oli lukenut lehdet moneen kertaan ennen kuin mä edes suunnittelin herääväni. Parinvalintakysymys.
Miten sä tollasia jossain pubissa kyselet.
- Siis hei. Räpläätsä beibe lehtees kovaäänisesti?
(naurua)
- heti vacaroon kautta
miltä kuulostaa rapiseva nauru?
- Nasdaq
Mikä on vacaroo?
(meni ohi -naurua) - menköön.
Nasdaq kirjoitti:
Mikä on vacaroo?
(meni ohi -naurua)tyhmä!
- Nasdaq
Mikä hitto tää on?
(mollottaa)
- se on .. ..
Vocaroolla on pilvipalvelu...ohjelma jolla voit äänittää vaikka ne aamulehtirapinat tai laulaa siihen. Ohjelma tallentaa filen ja voit liittää sen vaikka tänne suoli 24 palstalle.
http://vocaroo.com/
Muutama neuvokas onkin jo liittänyt tänne omaa puhettaan ja naputusta jne
Et....jos tuntuu että on tarvetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742326- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212013- 621944
- 1001841